Translate

niedziela, 7 lutego 2021

Soraya Just Glow Upiększające serum z efektem glow

Ostatnio zdałam sobie sprawę, że wśród tylu moich recenzji kosmetycznych nie pisałam jeszcze o żadnym serum! Tak więc dzisiaj zamierzam to nadrobić i zaprezentować Wam ten niezwykły kosmetyk, który używam już jakiś czas. Tak więc zapraszam do recenzji!


Soraya Just Glow Upiększające serum z efektem glow

Soraya Just Glow Upiększające serum z efektem glow dostałam jako kolejny gwiazdkowy prezent, więc nie wiem, gdzie został nabyty. Zaczęłam go używać tego samego dnia, którego rozpakowałam go. Tak więc można się domyśleć, że używam go od 24 grudnia, dlatego właśnie uznałam, że to już odpowiedni czas, aby napisać o nim rzetelną recenzję.


OPIS PRODUCENTA



Soraya Just Glow Upiększające serum z efektem glow

Z opisu producenta można zauważyć, że Soraya Just Glow Upiększające serum z efektem glow składa się z naturalnych składników, które zapewniają efekt świeżej, matowej i pełnej energii skóry (ta ostatnia cecha przydaje mi się najbardziej w tych zimnych, ponurych dniach). Został także wyszczególniony sposób użycia, który opisuje, w jak prosty sposób można użyć tego serum. Jego trwałość to 6 miesięcy od otwarcia. Przeznaczone jest dla każdego rodzaju skóry i w każdym wieku. Jest to produkt testowany dermatologicznie.


SKŁAD



Soraya Just Glow Upiększające serum z efektem glow


OPAKOWANIE



Soraya Just Glow Upiększające serum z efektem glow

Soraya Just Glow Upiększające serum z efektem glow znajduje się w plastikowe buteleczce o pojemności 30 ml. Jest ona przezroczysta. Posiada białą plastikową zakrętkę, do której dołączona jest pipeta, za pomocą której możliwa jest aplikacja tego serum. 



KONSTYSTENCJA



Soraya Just Glow Upiększające serum z efektem glow

Konsystencja Soraya Just Glow Upiększającego serum z efektem glow jest przezroczysta, znajdują się w niej złote drobinki. Nie jest za rzadka ani za gęsta, jest lekka, z łatwością rozprowadza się po skórze i szybko się wchłania. Czuć w niej świeży zapach cytrusów, ogólnie zapach jest bardzo delikatny i łagodny. 




MOJA OPINIA



Soraya Just Glow Upiększające serum z efektem glow


Moja skóra po posmarowaniu Soraya Just Glow Upiększające serum z efektem glow jest rozświetlona, rano wygląda na odświeżoną i wypoczętą (mimo że nie zawsze się wysypiam). Tak jak napisałam wyżej, serum to łatwo się nakłada, konsystencja szybko się wchłania i ma przyjemny zapach. Złote drobinki delikatnie rozświetlają skórę. Stosuję to serum głównie rano, ponieważ w nocy nie jest mi potrzebny efekt "glow". Na noc rozprowadzam tylko niewielką ilość na moich rozszerzonych naczynkach, ponieważ zauważyłam, że przy regularnym stosowaniu zmniejszyła się widoczność moich zaczerwienień i naczynek krwionośnych. Bardzo jestem zadowolona z tego serum i polecam je każdemu, komu zależy na efekcie pięknej rozświetlonej i upiększonej skóry 

 

A Wy znacie Soraya Just Glow Upiększające serum z efektem glow?

Stosujecie rozświetlające sera do twarzy?


147 komentarzy:

  1. .. nie znam Soraya Just Glow Upiększające serum z efektem glow, ale po Twojej zachęcajacej recenzji chętnie się skuszę i wypróbuję ;)

    - pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam i bardzo chętnie bym poznała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Drobinki złota lubię w balsamach do ciała. Lubię kremy do twarzy tej firmy, a kiedyś też stosowalam sporo ich balsamów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię drobinki złota w balsamach. Ogólnie kosmetyki tej firmy są fajne 😊

      Usuń
  4. Nie używałam takiego serum, ale może dam mu szansę. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie słyszałam i nie moge sie wypowiedzieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam tą serię Soraya, ale nie używałam żadnego z tych kosmetyków
    Jeśli chodzi o sera ,unikam ich 😊
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawa recenzja, tym bardziej że nie znałam wcześniej tego produktu, dzięki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. no lo s he usado pero parecen buenos. Gracias por la recomendación

    OdpowiedzUsuń
  9. I just know the brand name Soraya...sound good.

    Have a great day

    OdpowiedzUsuń
  10. Dear Martyna, I knew nothing about Soraya Just Glow Beautifying before!

    OdpowiedzUsuń

  11. Nie znam, ale lubię efekt rozświetlenia - ostatnio do tego ciągnie mnie bardziej niż do matu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tego serum, ale lubię cytrusowy zapach
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie jego zapach na pewno by Ci się spodobał;)

      Usuń
  13. Nie znam, ale wydaje się ciekawym produktem!

    OdpowiedzUsuń
  14. I don't know why but my skin always get bad reaction to vitamin C serum, but anyway, I like the texture of this serum!

    xoxo,
    |CHELSHEAFLO|

    www.chelsheaflo.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. This product is very good, especially this vitamine C in this serum;)

      Usuń
  15. Mam teraz w użyciu całą serię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajna jest z wyjątkiem maseczki, która mi nie podeszła 😊

      Usuń
  16. O super, że działa również na naczynka, Lubię efekt rozświetlonej cery, więc z przyjemnością wypróbuję to serum .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki niemu moje naczynka są mniej widoczne;) bardzo polecam to serum;)

      Usuń
  17. Tego typu kosmetyki stosuję na sylwestra, albo wesela. Chętnie wypróbuję, bo na ten rok zapowiada się u mnie w rodzinie kilka ślubów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie będzie w sam raz;) ja używam go na codzień;)

      Usuń
  18. Przetestuję na pewno, ze względu na problem z naczynkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Un producto muy bueno! Me gustaría probarlo!!
    Bsss

    OdpowiedzUsuń
  20. I know the brand but not the product!
    And I'm really thinking of buying it, sounds very good for me!
    XO
    S
    https://s-fashion-avenue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow I love that glow!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  22. uuu korci mnie to cudo:) chętnie bym sobie je zapodała;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja miałam różane serum tej firmy - widzę, że łączy je podobna konsystencja z drobinkami :) Z just glow miałam galaretkę, w sumie nadal mam - bardzo fajna jest!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę wypróbować to różane serum;) czytałam o tej galaretce i mam wielką ochotę ją wypróbować:)

      Usuń
  24. Hola! no conocia este producto, pero me parece muy interesante. Besos

    OdpowiedzUsuń
  25. Właściwie to ja rzadko używam serum, może warto to zmienić, jeśli efekty są takie pozytywne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że warto, bo bardzo fajnie na skórę działają niektóre sera;)

      Usuń
  26. Ależ piękne to serum ;o Z chęcią sprawdzę jak zadziała u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam tłustą skórę i moja cera cały czas się świeci, więc nie stosują tego typu produktów. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, ale może na noc byłoby dobre, w celu odżywienie skóry ;)

      Usuń
  28. Ja jeszcze nie widziałam tego serum!:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie miałam jeszcze tego serum, ale kosmetyki z Wit. C bardzo lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. This sounds great! I'm glad it worked for you.
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Great review. Looks like a product worth trying.

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie znałam tego serum, ale chętnie przetestuję :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam z serii "Just Glow" tonik złuszczający :) Szczerze powiem, że jest świetny :) Mogę Ci go polecić :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Chyba sobie kupię te serum, ostatnio szukałam kosmetyku z witaminą c a ten może być dobry:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam to serum, myślę, że będziesz z niego zadowolona 😊

      Usuń
  35. Uwielbiam witaminę C w kosmetykach, dlatego chętnie je przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Już dawno nie miałam nic z tej marki. Lubię takie dozowniki :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Dawno nic nie miałam tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  38. I have never seen this product before- they seem to be nice! 

    OdpowiedzUsuń
  39. This is a very good review.

    OdpowiedzUsuń
  40. Boa tarde Martyna, parece maravilhoso.

    OdpowiedzUsuń
  41. This is a new brand for me. Good serum!

    OdpowiedzUsuń
  42. Fajnie wygląda. Mnie z tej serii ciekawi galaretka :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Wygląda naprawdę fajnie, te piękne drobinki zachęcają do zakupu 💛💛

    OdpowiedzUsuń
  44. Sounds a great serum to get a beauty.

    OdpowiedzUsuń
  45. Chyba już gdzieś je widziałam :)
    Myślę, że warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że warto, bardzo fajne jest to serum 😊

      Usuń
  46. Ja jako tako serum nie używam, ale moja siostra lubi :)
    Polecę jej :))

    OdpowiedzUsuń
  47. So awesome that it has a glow effect! Looks lovely!

    OdpowiedzUsuń
  48. Tego produktu nie znam, ale markę jak najbardziej. I bardzo ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Z tej serii miałam jedynie tonik i byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  50. It's very interesting, I didn't know it

    OdpowiedzUsuń
  51. That serum look like a great product and I like texture of it.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2021/02/perfumed-body-lotions.html

    OdpowiedzUsuń
  52. good serum with wonderful serum...

    have a great day

    OdpowiedzUsuń
  53. Hola guapa, me parece que es un buen serum. Feliz día. Besos

    OdpowiedzUsuń
  54. Nigdy nie używałam takiego typu produktów, ale wygląda kusząco :D

    OdpowiedzUsuń
  55. Nie znam, ale zaciekawiłaś mnie nim i chętnie wypróbuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  56. Rozświetlającego serum nigdy nie stosowałam. Może się skuszę i wypróbuję, to wydaje się całkiem w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Mam mgiełkę z tej serii i bardzo ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  58. przypomnialas mi ze mam cos podobnego:)

    OdpowiedzUsuń
  59. Świetny kosmetyk i daje fajny efekt na skórze. Może spróbuję. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  60. I've tried it. It's not bad but I think it's not too moisturizing.

    Kisses

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts