Translate

niedziela, 23 maja 2021

BIELENDA EXOTIC PARADISE

Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją bardzo fajnej serii marki Bielenda, czyli Exotic Paradise. Opisywałam już kiedyś tę serię w wersji z pitją (jeśli komuś umknęła, a jest ciekawy, to zapraszam TUTAJ), była ona tak świetna, że zdecydowałam się teraz przetestować i opisać inną wersję zapachową. Jeśli jesteście jej ciekawi. to zapraszam do czytania.


BIELENDA EXOTIC PARADISE
Tym razem będę opisywać wersję Bielenda Exotic Paradise z melonem. Dorwałam ją na bardzo atrakcyjnej promocji w Hebe. Oba produkty kosztowały mnie 11,69 zł (normalnie kosztują koło 20 zł), są one testowane dermatologicznie, a ich trwałość to 6 miesięcy od otwarcia. Są nimi: BIELENDA EXOTIC PARADISE nawilżający peeling cukrowy do ciała z sokiem z melona i BIELENDA EXOTIC PARADISE nawilżający balsam do ciała z sokiem z melona. Przyjrzyjmy się im bliżej:


BIELENDA EXOTIC PARADISE
nawilżający peeling cukrowy do ciała z sokiem z melona 


BIELENDA EXOTIC PARADISE nawilżający peeling cukrowy do ciała z sokiem z melona

OPIS PRODUCENTA


BIELENDA EXOTIC PARADISE nawilżający peeling cukrowy do ciała z sokiem z melona
Jak widać, BIELENDA EXOTIC PARADISE nawilżający peeling cukrowy do ciała z sokiem z melona charakteryzuje się tym, że:
  • nawilża, wygładza i odświeża ciało oraz sprawia, że jest miękkie w dotyku,
  • zawiera sok z melona i zieloną herbatę, 
  • złuszcza martwy naskórek i pozbywa się szorstkości, a także oczyszcza skórę,
  • ma owocowy orzeźwiający zapach, 
  • aby ciało było jędrne, elastyczne oraz miało poprawioną kondycję i wygląd, trzeba go stosować regularnie.


SKŁAD: Glycerin,Sucrose,Aqua (Water),Cucumis Melon (Melon) Juice,Camelia Sinensis (Green Tea) Leaf Water,Panthenol,Carbomer,Triethanolamine,Benzyl Alcohol,Sodium Benzoate,Potassium Sorbate,Parfum (Fragnance),Cl 19140,CI 42090


OPAKOWANIE/KONSYSTENCJA/ZAPACH 


BIELENDA EXOTIC PARADISE nawilżający peeling cukrowy do ciała z sokiem z melona
BIELENDA EXOTIC PARADISE nawilżający peeling cukrowy do ciała z sokiem z melona znajduje się w słoiczku o pojemności 350 g. Jest na nim zamieszczony skład, opis producenta i inne ważne informacje. Posiada odkręcaną zakrętką, po odkręceniu której, można zauważyć folijkę, która zabezpiecza go przed pierwszym użyciem. Kiedy oderwiemy tę folijkę, dostajemy się do konsystencji, która jest jasnozielona i ma galaretkową formułę, w której znajdują drobinki cukru. Zapach jest piękny, słodki (ale nie przesłodzony) orzeźwiający, owocowy i egzotyczny. 


MOJA OPINIA


BIELENDA EXOTIC PARADISE nawilżający peeling cukrowy do ciała z sokiem z melona, ma wygodne w użyciu opakowanie, zapach bardzo mi przypadł do gustu, czuć w nim melona, który orzeźwia i sprawia, że aplikacja tego peelingu jest bardzo przyjemna. Myślę, że ze względu na ten zapach, idealnie sprawdzi się w cieplejszych miesiącach. Konsystencja jest bardzo fajna, dzięki niej można go stosować go na sucho oraz na mokro. W tym pierwszym przypadku jest niezłym zdzierakiem. Przy stosowaniu na mokro, delikatnie masuje skórę i również spełnia swoje funkcje złuszczający. Zazwyczaj stosuję go najpierw na sucho, a następnie zwilżam skórę i jeszcze raz masuję ją pozostałymi drobinkami cukru, które po jakimś czasie się rozpuszczają. Moja skóra jest po tym peelingu miękka, jędrna i wygładzona, nie muszę smarować się nawet balsamem, bo nie czuć żadnej suchości po osuszeniu skóry. Oczywiście, efekty są jeszcze lepsze kiedy posmaruję się balsamem lub olejkiem. To już moja trzecia wersja zapachowa peelingu z serii Bielenda Exotic Paradise (są one tak świetne, że aż obiecałam sobie, że przetestuję wszystkie cztery, no, chyba że jest ich jeszcze więcej). Mimo że bardzo polubiłam tę wersję zapachową, myślę, że lepsze efekty ujędrnienia widziałam po wersji z pitają, jej zapach też był bardziej w moim typie. Jakiś czas temu skończyłam wersję z figą, o której wypowiem się w poście o denku. No i pozostało mi się rozglądać za wersją z papają, która również w przyszłości przewinie się na moim blogu.


 BIELENDA EXOTIC PARADISE 
nawilżający balsam do ciała z sokiem z melona.


BIELENDA EXOTIC PARADISE nawilżający balsam do ciała z sokiem z melona


OPIS PRODUCENTA


BIELENDA EXOTIC PARADISE nawilżający balsam do ciała z sokiem z melona
Z opisu producenta wynika, że BIELENDA EXOTIC PARADISE nawilżający balsam do ciała z sokiem z melona
  • przyjemnie rozprowadza się po skórze, 
  • usuwa uczucie ściągnięcia, działa pielęgnacyjnie i wygładzająco, 
  • pozostawia na skórze przyjemny, orzeźwiający, owocowy zapach, 
  • zawiera sok z melona, który nawilża, przywraca naturalną równowagę skóry, zmiękcza i wygładza, 
  • zawiera olejek z konopi siewnych, który również nawilża skórę, poprawia jej wygląd i kondycję, 
  • szybko się wchłania i nie pozostawia uczucia lepkości.

SKŁAD: Aqua (Water),Butyrosprmum Parkii (Shea) Butter,Ethylhexyl Stearate,Glycerin,Paraffinum Liquidum (Mineral Oil),Glyceryl Stearate,Urea,Cyclopentasiloxane,Cetearyl Alcohol,Cucumis Melo (Melon) Juice,Cannabis Sativa (Hemp) Seed Oil,Panthenol,Tocopheryl Acetate,Allantoin,Dimethicone,Disodium EDTA,Sodium Stearoyl Glutamate,Sodium Polyacrylate,Ethylhexylglycerin,Phenoxyethanol,DMDM Hydantoin,Potassium Sorbate,Parfum (Fragrance),CI 19140,CI 42090


OPAKOWANIE/KONSYSTENCJA/ZAPACH 


BIELENDA EXOTIC PARADISE nawilżający balsam do ciała z sokiem z melona
BIELENDA EXOTIC PARADISE nawilżający balsam do ciała z sokiem z melona znajduje się w tubce o pojemności 250 ml. Posiada bardzo ładną szatę graficzną, a z tyłu opakowania znajduje się opis producenta, skład i inne ważne informacje. Ma odkręcaną złotą zakrętkę, po odkręceniu której, tak, jak w przypadku wyżej opisanego peelingu, można zauważyć foijkę zabezpieczającą produkt przed pierwszym użyciem (nie widać już jej na zdjęciu, ale musicie uwierzyć mi na słowo, że tam była). Konsystencja jest gęsta, kremowa, ma kolor jasnozielony. Jest lekka, z łatwością rozprowadza się po ciele. Zapach jest piękny, taki sam, jak w przypadku peelingu, czyli owocowy i orzeźwiający.


MOJA OPINIA


BIELENDA EXOTIC PARADISE nawilżający balsam do ciała z sokiem z melona ma w miarę wygodne w użyciu opakowanie, otwór, przez który wydostaje się balsam, nie jest ani za mały, ani za duży. Jak już napisałam wyżej, zapach jest piękny, taki sam, jak zapach peelingu z tej serii, czyli czuć melona, który nie nim wspólnego ze sztucznością. Co najważniejsze, zapach ten utrzymuje się na ciele przez bardzo długo. Skóra po nim jest piękna! Jest odpowiednio nawilżona, gładka i miękka. Bardzo polubiłam ten balsam za świetne działanie i piękny zapach. Możliwe, że jeszcze wypróbuję inne wersje zapachowe, ale nie będę ich jakoś specjalnie szukać, tak jak w przypadku peelingów z tej serii.


A Wy znacie serię BIELENDA EXOTIC PARADISE?

Lubicie takie egzotyczne kosmetyki pielęgnacyjne?





99 komentarzy:

  1. I like the Bielenda products. Valerie

    OdpowiedzUsuń
  2. Papaja czyli melonowiec nie przez przypadek, wygląda smakowicie a to tylko kosmetyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znałam tej serii produktów. Najbardziej zaciekawił mnie nawilżający balsam do ciała z sokiem z melona :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. How I love the aroma of melon! I'll have to try this series. Thanks for your review!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. This aroma is beautiful 😊 I very recommend this series 😊

      Usuń
  5. Oba produkty mnie kuszą. Chyba też je wypróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda że balsam ma parafinę w składzie, kojarzę bo chciałam kupić. Jednak może na peeling sie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tam parafina nie przeszkadza w tym balsamie, ale peeling polubiłam bardziej i myślę, że nie pożałujesz jak się skusisz 😊

      Usuń
  7. Zapach tej serii musi być obłędny - taki wakacyjny, radosny, energetyczny! :))

    OdpowiedzUsuń
  8. What a fun summer skincare combo! that scrub looks so good! :)

    Hope you had a great weekend! It was a busy one here! :)

    Away From The Blue

    OdpowiedzUsuń
  9. Gracias por la recomendación. te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla tego duetu mówię zdecydowanie tak. Chętnie go przetestuję.

    OdpowiedzUsuń
  11. How nice to have sweet melon fragrance!

    OdpowiedzUsuń
  12. Oh!!!I love melon fragance. I need these both products right now!!😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Znam oba produkty :) Kocham ich zapach! Chociaż bardziej polubiłam peeling, bo balsam trochę był zwykły. Ale mnie mało który balsam zachwyca szczerze mówiąc. Na pewno będę chciała sprawdzić inne wersje peelingów, szkoda, że w hebe są tylko 2 dostępne - melon i figa..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękny mają zapach 😊 peelingi z tej serii są świetne, a balsamy i olejki do mycia takie zwykłe ale też fajne 😊 ja wersje z pitją kupiłam na eButiku, a papaję chyba zamówię na bee 😊

      Usuń
  14. Looks great and especially for summer!

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam nic z tej serii, ale może kiedyś z ciekawości przetestuję.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  16. Peeling wygląda po prostu nieziemsko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. I would love to try the body lotion!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow sounds like great products!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie używałam nigdy tych kosmetyków, ale już wiem, że zapach by mi się spodobał:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękny jest ten zapach, nie da się ich polubić 😊

      Usuń
  20. dla samego zapachu i niuchania się bym brała oba:D

    OdpowiedzUsuń
  21. awesome..... both product and review

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie miałam tych kosmetyków ;) Jestem bardzo ciekawa peelingu :) Ostatnio mam fazę na tego typu kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc musisz koniecznie wypróbować ten peeling, jest świetny 😊

      Usuń
  23. Szukam dobrego peelingu do ciała i mnie zmotywowałaś, by taki kupić. Pozdrawiam kolorowo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetne są peelingi z tej serii, myślę, że go polubisz 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  24. It looks so nice, I'd like to try it!

    OdpowiedzUsuń
  25. I like Bielenda cosmetics ) Thank you very much for the wonderful post!

    OdpowiedzUsuń
  26. Hola! no lo conocia, pero tiene muy buena pinta. Besos

    OdpowiedzUsuń
  27. Ależ ta seria musi bosko pachnieć :) Lubię takie egzotyczne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy kosmetyk z tej serii ma piękny zapach i świetne działanie 😊

      Usuń
  28. Uwielbiam te serie z Bielendy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie znam tej marki. Szukałam peelingu do ciała i ten wygląda idealnie.
    Uwielbiam tę kombinację, chyba też spróbuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny jest ten peeling, na pewno go polubisz 😊

      Usuń
  30. Peelingi z tej serii mnóstwo osób chwało, muszę w końcu jakiś wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też słyszałam o tych peelingach wiele dobrego, aż musiałam je wypróbować i bardzo je polubiłam,😊

      Usuń
  31. Myślę, że peeling jest bardzo fajny, chętnie go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Both products look good. I would like to try them.
    I hope you'll visit my blog soon. Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. These products are great. I very recommend both products 😊

      Usuń
  33. The body lotion sounds wonderful! Thanks for sharing!
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpowiedzUsuń
  34. super, Bielenda ogólnie ma wiele ciekawych serii ostatnio

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, jeszcze wiele fajnych serii przede mną 😊

      Usuń
  35. Ooo ,widzę że Bielenda nadal szaleje z nowościami 😉
    Średnio lubię takie egzotyczne zapachy, dodatkowo peelingi cukrowe często mi podrażniają skórę, więc tej serii raczej nie sprawdze
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sporo ma tych nowości, których nawet jeszcze nie testowałam ale wszystko przede mną 😀 nie każdy lubi takie zapachy. Szkoda, że peelingu cukrowe Cię podrażniają:/ pozdrawiam 😊

      Usuń
  36. Myślę, że ten peeling bym polubiła :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. I love exotic products!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Wariant zapachowy w sam raz na lato i wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  39. i like melon extract because can make me feel relax

    good review dear ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts