Translate

czwartek, 5 sierpnia 2021

Tołpa urban garden. krem do rąk przeciw starzeniu & Bielenda nawilżający krem do rąk

Dzisiaj będzie prezentacja moich kosmetyków, które zawsze mam przy sobie, ponieważ ze względu na ich małą pojemność i wielką przydatność, noszę je w torebce. Tak więc, oprócz portfela, telefonu, błyszczyku do ust (i kanapki, kiedy wybieram się do pracy), krem do rąk jest podstawowym przedmiotem w mojej torebce. Zatem zapraszam na prezentację moich dwóch takich kremów, których używam przemiennie!


Tołpa urban garden. krem do rąk przeciw starzeniu, BIELENDA nawilżający krem do rąk
Moje kremy do rąk, czyli Tołpa urban garden krem do rąk przeciw starzeniu i Bielenda nawilżający krem do rąk, są łatwo dostępne, na pewno znajdzie się nie jeden sklep internetowy (a nawet i stacjonarny), w którym można je nabyć w atrakcyjnych cenach. Oba kremy trafiły do mnie w inny sposób, jeden był kosmetykiem niespodzianką, drugi sama sobie kupiłam. Oba kremy, tak jak napisałam na wstępie, noszę w torebce. Zobaczmy zatem, jak do mnie one trafiły i czym się różnią:


Tołpa urban garden krem do rąk przeciw starzeniu


Tołpa urban garden. krem do rąk przeciw starzeniu
Tołpa urban garden krem do rąk przeciw starzeniu był kosmetykiem niespodzianką (ze względu na wyraz "starzenie" w nazwie w życiu bym go nie kupiła). Znajduje się on w plastikowej tubce o pojemności 60 ml, która posiada odginaną zakrętkę. Ten krem trafił on do mnie w pudełku z kosmetykami niespodziankami, czyli w Chillboxie, który dostałam w prezencie urodzinowym (może ta nazwa "przeciw starzeniu" nie była przypadkowa?). Zobaczmy zatem, co mówi o nim producent:

OPIS PRODUCENTA

 
Tołpa urban garden. krem do rąk przeciw starzeniu
Jak widać, efekty po użyciu Tołpa urban garden kremu do rąk przeciw starzeniu są widoczne już po pierwszym użyciu. Poprawia on kondycję dłoni, a także chroni przed różnymi czynnikami zewnętrznymi, również przed starzeniem. 

Jego składniki aktywne to: ekstrakt z ziaren ryżu i masło shea, a tak prezentuje się jego skład:  

Aqua, Glycerin, Coco-Caprylate, Butyrospermum ParkiiButter,CetearylAlcohol, Ceteareth-20,StearicAcid,Peat Extract, Oryza Sativa Seed Protein, Phytic Acid, Oryza Sativa Extract, Tocopherol, Palmitic Acid, Disodium EDTA, Carbomer, Sodium Polyacrylate, Sodium Hydroxide, Parfum, Gluconolactone, Calcium Gluconate, Methylpropanediol, Phenoxyethanol, Caprylyl Glycol, Chlorphenesin, Sodium Benzoate, Benzoic Acid.


MOJA OPINIA


Tołpa urban garden krem do rąk przeciw starzeniu ma bardzo ładny delikatny zapach, nie wiem, do czego go porównać, ale czuć w nim samą naturalność. Krem ten ma lekką gęstą konsystencję koloru białego, która łatwo się rozprowadza na dłoniach. Ręce nie są po nim tłuste, ani nie lepią się, więc krem szybko się wchłania i przy tym nawilża ręce. Faktycznie poprawia kondycje dłoni już po pierwszym użyciu. Są one dobrze nawilżone i miękkie przez długi czas. Jak dla mnie to jeden z lepszych kremów, który do mnie trafił w ostatnim czasie.


BIELENDA nawilżający krem do rąk


BIELENDA nawilżający krem do rąk
BIELENDA nawilżający krem do rąk kupiłam w Hebe w promocji za około 6 zł. Zdecydowałam się na niego, bo uwielbiam działanie i zapach (nie wiem co bardziej) oleju kokosowego. Kremy z serii orzechowej mają jeszcze inne warianty zapachowe o różnym działaniu, wśród których zdecydowałam się właśnie na ten. Ma on pojemność 50 ml, znajduje się w plastikowej tubce z odkręcaną zakrętką, a z tyłu opakowania znajduje się bardzo zachęcający opis producenta, zobaczcie sami!

OPIS PRODUCENTA    


BIELENDA nawilżający krem do rąk
Z opisu producenta wynika, że BIELENDA nawilżający krem do rąk jest przyjazny naturze. Jest przeznaczony dla skóry suchej, wymagającej intensywnej regeneracji. Chroni również przez wysuszeniem.

Jego składniki aktywne to: olej kokosowy i masło shea. Jego skład prezentuje się następująco:

Aqua (Water),Glycerin,Cocos Nucifera (Coconut) Oil,Butyrospermum Parkii (Shea Butter),Ethylhexyl Stearate,Cetearyl Alcohol,Glyceryl Stearate,Sorbitol,Isododecane,Hydrogenated Tetradecenyl/Methylpentadecene,Ceteareth-18,Tocopheryl Acetate,Tocopherol,Beta-Sitosterol,Squalene,Ascorbyl Palmitate,Glycine Soja (Soybean) Oil,Dimethicone,Propanediol,Ammonium Acryloyldimethyltaurate/VP Copolymer,Sodium Polyacrylate,Disodium EDTA,Phenoxyethanol,Ethylhexylglycerin,Benzyl Alcohol,Parfum (Fragrance),Butylphenyl Methylpropional,Coumarin,Hexyl Cinnamal,Linalool,Limonene 

MOJA OPINIA


BIELENDA nawilżający krem do rąk ma przyjemną lekką konsystencję, która jest gęsta i ma biały kolor. Kiedy odkręca się korek, czuć piękny kokosowy zapach, jednak kiedy smaruje się nim dłonie, zaczyna się wydobywać z tego zapachu sztuczność, która nie jest już taka przyjemna... Krem ten wolno się wchłania, ale chociaż ręce nie są suche, przez jakiś czas są one tłuste i trochę się lepią. Może lepiej sprawdziłby się zimą, kiedy ręce są bardziej wysuszone. Trochę się zawiodłam na tym kremie, jego trwałość to 6 miesięcy od otwarcie, więc może przetrzymam go do tych chłodniejszych miesięcy, być może lepiej się wtedy u mnie sprawdzi.


Jak widać, Tołpa urban garden krem do rąk przeciw starzeniu jest kremem, który bardziej przypadł mi do gustu, a wylądował wśród moich kosmetyków przypadkowo i to jego używam z większą chęcią.


A Wy jakie kremy do rąk nosicie w torebce?
Miałyście któryś z tych kremów?

80 komentarzy:

  1. Nie miałam żadnego z nich, ale podoba mi się działanie kremu Tołpa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanawiałam się wczoraj w Rossmanie właśnie nad tym z Bielendy, ale dobrze, że nie kupiłam. Teraz mam jakiś za 5 zł ze sklepu spożywczego i jak dla mnie jest świetny. Jak się skończy, spróbuję Tołpy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wariant zapachowy z Bielendy odradzam, być może inne zapachy są lepsze 😊 w sklepach spożywczych też można znaleźć fajne kremy 😊 tołpę bardzo polecam 😊

      Usuń
  3. The coconut one looks awesome. I have had a similar one before and the smell is fantastic.

    OdpowiedzUsuń
  4. Parecen buenas cremas. Gracias por la recomendación te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  5. Another new brand for me...hand cream is essential for me though.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tołpa nie jest moja ulubioną marką. Za to mam krem Bielendy i u mnie całkiem nieźle się spisuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie Tołpa i Bielenda są jednymi z najbardziej ulubionych marek, ale w tym przypadku to krem z Tołpy bardziej się u mnie sprawdził 😊

      Usuń
  7. Kupię ten polecany przez Ciebie. Bardzo mnie zaciekawił.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, mam nadzieję, że przypadnie Ci do gustu 😊

      Usuń
  8. Chętnei wypróbuję ten krem przeciw starzeniu rąk. Pracuję dużo w ogrodzie i przez to moje ręce dużo bardziej się niszczą. Takie dodatkowe wsparcie im się przyda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że ten krem z pewnością poprawi kondycję Twoich dłoni 😊

      Usuń
  9. Looks like a great project! Have a wonderful day, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja znam oba kremy i oba lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oba są warte zainteresowania, chociaż Tolpa bardziej się u Ciebie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię i Tołpa i Bielenda. Ale krem Tołpa bardziej mnie przekonuje, miałam ich inny kremik i był super :) Natomiast Bielenda zapachowo mnie nie przekonuje, chociaż słyszałam o niej mnóstwo dobrego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten kremik z Tołpy też jest super. O tym kremie z Bielendy też słyszałam wiele dobrego, ale niestety wyszło trochę inaczej 😀

      Usuń
  13. Lovely! Awesome nail polish too!

    OdpowiedzUsuń
  14. So fun! Love the packaging. Hope you enjoy these!

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam kremy do rąk. Zawsze szukam nowych marek. Dzięki za to odkrycie. Zapisuję to.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, bardzo fajne są te marki, ale bardziej polecam krem z Tołpy😊

      Usuń
  16. Me encantan el pañuelo de animal print y el bolso ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. The first hand cream looks interesting.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mimo wolniejszego wchłaniania, ciekawi mnie ten kokosowy krem. Może więc sama kupię go sobie, jak będzie chłodniej. Teraz zresztą muszę zużyć te, których obecnie używam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może akurat przypadnie Ci do gustu ten kokosowy krem, zapach ma trochę ciężki, ale nawilża dobrze 😊

      Usuń
  19. Miałam z Bielendy pomadkę Kokosową, chyba nawet tej samej serii i ten okropny zapach kokosa mnie tak odrzucał, że nie mogłam jej używać, choć ogólnie uwielbiam kokosowe kosmetyki. Ten z Tołpy bym chętnie wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nawet pamiętam tę pomadkę w Twoim wpisie o bublach i zastanawiam się czy przez moment czy ten nie jest czasem z tej samej serii😀 krem z Tołpy bardzo polecam 😊

      Usuń
  20. Mimo wszystko najbardziej zainteresował mnie ten krem do rąk z Bielendy :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, może akurat przypadnie Ci do gustu 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  21. Bardzo lubię tołpe. ciekawe produkty godne zainteresowania
    Pozdrawiam Kolorowo!

    OdpowiedzUsuń
  22. I want to try Tołpa cosmetics.

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie miałam żadnego,ale inne z tych marek mi się sprawdzają 😀

    OdpowiedzUsuń
  24. ja ostatnio zaczynam się przekonywać do marki Tołpa i coraz częściej sięgam po ich wyroby:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem uzależniona od kremów do rąk, więc bardzo chętnie bym je przetestowała:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Amazing review
    Thanks for sharing
    Kisses ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie miałam tych kosmetyków, ale zachęcają do przetestowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto je wypróbować, może akurat będą dla Ciebie odpowiednie😊

      Usuń
  28. Po Bielendzie spodziewałam się czegoś lepszego ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. These products look great. Thank you so much for sharing.

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam kosmetyki z tołpy :)
    Buziaki😘

    OdpowiedzUsuń
  31. To przywilej dzielić się tym cudownym świadectwem ze światem. To jest Beth Walters z Anglii. Mój mąż rozwiódł się ze mną 4 miesiące temu i miałam wyrzuty sumienia, bo nie wiedziałam, co zrobić, żeby zmienić problemy męża. Szukałem w Internecie pomocy, jak uzyskać pomoc w moim małżeństwie i odkryłem wspaniałych świadków zaklęcia miłości wight, które było progresywne dzięki swoim zaklęciom. Skontaktowałem się z nim i dr Wight powiedział mi, że przygotuje dla mnie zaklęcie, które sprowadzi mojego męża z powrotem. Byłem sceptyczny, ale nie miałem innego wyjścia, jak z nim pracować. 2 dni później mąż wezwał mnie od tego dnia do domu i do tej pory żyłam spokojnie. Wrócił teraz z tak wielką miłością i troską. Dziś z radością ogłaszam wam wszystkim, że ten gracz zaklęć ma moc przywracania kochanków, a najbardziej zaskakujące jest to, że nasza miłość jest teraz bardzo silna, każdy dzień jest szczęściem i radością. i nie ma nic lepszego niż przebywanie z mężczyzną, którego kochasz. Polecam Dr.Wight każdemu, kto potrzebuje pomocy. Jeśli masz jakiekolwiek problemy, skontaktuj się z Dr.Wight, gwarantuję w 100%, że Ci pomoże!!.
    E-mail: wightmagicmaster@gmail.com

    WhatsApp:+17168691327

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie miałam tych kremów... Teraz używam z Yves Rocher :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Tołpy nie miałam, a Bielendę tak i był oki :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ciekawi mnie ten kokosowy krem do rąk z Bielendy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto wypróbować, może akurat przypadnie Ci do gustu 😊

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts