Translate

środa, 16 lutego 2022

Kosmetyki z pandą

Każdy, kto lubi pandy, ten z pewności nie przejdzie obojętnie obok kosmetyków z motywem tego zwierzęcia. Tak też było w moim przypadku, kiedy to podczas zakupów zauważyłam dwa bardzo ciekawe kosmetyki, które po prostu musiałam kupić! Zobaczmy zatem, jak się u mnie sprawdziły!


Isana, Find Your Balance Cremedusche, Niuqi, Young Fantasy Mask, Maska na tkaninie seboregulująca "Słodka pandziula"
Tymi kosmetykami są: Isana, Find Your Balance Cremedusche Niuqi, Young Fantasy Mask, Maska na tkaninie seboregulująca "Słodka pandziula". Isana, Find Your Balance Cremedusche kupiłam w Rossmanie za 2,99 (teraz niestety ten żel, jak inne warianty zapachowe kosztują 3,59 zł), natomiast Young Fantasy Mask, Maska na tkaninie seboregulująca "Słodka pandziula" kupiłam w Biedronce ze niecałe 5 zł. Jak widać, oba produkty można nabyć w bardzo atrakcyjnych cenach oraz są one łatwo dostępne (chyba, że akurat, komuś nie drodze, do sklepów, w których można je znaleźć). Przyjrzyjmy się zatem dokładnie jednemu i drugiemu!

Isana, Find Your Balance Cremedusche



Isana, Find Your Balance Cremedusche, Niuqi
Isana, Find Your Balance Cremedusche znajduje się w pięknej plastikowej różowej buteleczce o pojemności 300 ml, na której widoczna jest słodka panda. Żel ten ma właściwości oczyszczające, relaksujące i aromaterapeutyczne. Można go stosować do kąpieli lub jako żel pod prysznic. Przeznaczony jest dla skóry normalnej. 

OPIS PRODUCENTA


Isana, Find Your Balance Cremedusche, Niuqi

SKŁAD


Isana, Find Your Balance Cremedusche, Niuqi

MOJA OPINIA


Isana, Find Your Balance Cremedusche, jak na tak niską cenę (nawet po zdrożeniu), jest bardzo wydajnym produktem, który wystarczy na bardzo długo, nawet jeśli będzie się go używać codziennie. Ma piękny słodki cukierkowy zapach, wielbiciele takich zapachów (w tym ja) pokochają go z pewnością. Konsystencję ma kremową koloru biało-perłowego, która z łatwością rozprowadza się po ciele, średnio się pieni, ale nie narzekam, bo i tak sądzę, że żel ten dokładnie oczyszcza ciało ze wszystkich zabrudzeń. Nie wysusza ani nie podrażnia skóry, nawet jak nie posmaruję się balsamem po kąpieli. Ogólnie jestem bardzo zadowolona z tego żelu i polecam go każdemu, kto lubi słodkie zapachy w kosmetykach, które nie są zbytnio drogie. 


Niuqi, Young Fantasy Mask, 

Maska na tkaninie seboregulująca "Słodka pandziula"



Niuqi, Young Fantasy Mask, Maska na tkaninie seboregulująca "Słodka pandziula"
Niuqi, Young Fantasy Mask, Maska na tkaninie seboregulująca "Słodka pandziula" znajduje się w jednorazowej saszetce, w której znajduje się płachta nasączona swoimi składnikami aktywnymi. Ma właściwości oczyszczające, idealnie się sprawdzi podczas domowego spa. Przeznaczona jest dla skóry mieszanej, tłustej i trądzikowej. 

OPIS PRODUCENTA


Niuqi, Young Fantasy Mask, Maska na tkaninie seboregulująca "Słodka pandziula"

SKŁAD


Niuqi, Young Fantasy Mask, Maska na tkaninie seboregulująca "Słodka pandziula"

 MOJA OPINIA


Niuqi, Young Fantasy Mask, Maska na tkaninie seboregulująca "Słodka pandziula" ma nie tylko dobrze nasączoną tkaninę, która dobrze przylega do twarzy i nie zsuwa się, ale ma też bardzo ciekawy wygląd... Niby ta tkanina ma wyglądem przypominać słodką zabawną pandę, jednak jak chodziłam w niej po domu, to moi domownicy, zamiast się ze mnie śmiać, to byli przerażeni, maska ta idealnie nadaje się do horrorów, bo jak spojrzałam w lustro to sama się przeraziłam. Wyglądałam jak potwór z białą twarzą i czarnymi oczodołami. Jednak najważniejsze było u mnie działanie i relaks w trakcie aplikacji, podczas której nic mnie nie szczypało, ani nie piekło, maseczka przyjemnie chłodziła. Kiedy ją zdjęłam i osuszyłam twarz czułam wygładzenie, mniejszego świecenia się skóry nie zauważyłam, nowe niedoskonałości nie zaczęły się tworzyć, ale i nie zniknęły, ani nie uspokoiły się stare. Działanie tej maseczki jak dla mnie było średnie, cudów nie zdziałała, a równie dobrze jak ona wygładzić skórę może krem lub serum.



Znacie Isana, Find Your Balance Cremedusche i/lub Niuqi, Young Fantasy Mask, Maska na tkaninie seboregulująca "Słodka pandziula"?
Lubicie takie kosmetyki z motywem zwierzęcym?

44 komentarze:

  1. Aw, adoring. Great gift ideas!

    OdpowiedzUsuń
  2. Obydwa produkty chętnie bym przetestowała :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie zwracam uwagi na opakowanie- jeśli kosmetyk pod względem działania czy zapachu mi odpowiada, to biorę, bez względu na to co producent narysował na opakowaniu.
    Żele Isany uwielbiam, ale tego nie miałam- chociaż widziałam go w Rossmanie.
    Podobnie jak tą maseczkę, widziałam w Biedronce :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też najważniejsze jest działanie, ale nie ukrywam, że takie ładne opakowania bardzo przyciągają mój wzrok i zachęcają do kupienia 😊 też uwielbiam żele z Isany 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  4. Se ven dulces. Gracias por la recomendación. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie prezentują się oba te produkty.

    OdpowiedzUsuń
  6. We have Isana brand but I am not familiar with their products yet

    OdpowiedzUsuń
  7. I like the Isana brand cosmetics. Valerie

    OdpowiedzUsuń
  8. ale słodkie pandzie kosmetyki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Grafika tych kosmetykow jest naprawde zachecajaca! Kiedys mialam na sobie maske z tygrysem to moj maly synek dziwnie sie na mnie patrzyl :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe 😀 Bardzo pomysłowe te maseczki z motywem zwierzęcy😀

      Usuń
  10. ubolewam żeś nam foteczki w maseczce nie pokazała xd

    OdpowiedzUsuń
  11. So cute! i would like to try:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też uwielbiam pandy! I kosmetyki z nimi :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ich produkty rzeczywiście są wydajne ❤

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejku miałaś rację uwielbiam pandy i nie przejdę obojętnie :D Świetne kosmetyki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko obok takich kosmetyków przejść obojętnie 😊

      Usuń
  15. ja przestalam kupowac zele isana

    OdpowiedzUsuń
  16. W takim razie, koniecznie muszę spróbować tego żelu pod prysznic! Co do maski, to niestety jestem zrażona do masek, które można znaleźć w Biedronce. Jedna mnie kiedyś tak uczuliła, że przez kilka dni moja skóra na twarzy dochodziła do siebie :(
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny jest ten żel, bardzo go polecam ;) To nie dobrze, miałam wiele maseczek z Biedronki, ale jeszcze żadna mnie nie uczuliła, muszę teraz na nie uważać, żeby mnie nie spotkało to co Ciebie ;)

      Usuń
  17. O tak to prawda, ja też uwielbiam pandy i jak tylko widzę je na okładce jakiegoś produktu to zawsze muszę mu się lepiej przyjrzeć :D Dlatego też właśnie kupiłam ten żel z Isany ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Firmy kosmetyczne wiedzą co robią umieszczając na opakowaniach pandy ;D

      Usuń
  18. Bardzo lubię żele pod prysznic z Isany, bo mają bajeczne zapachy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts