Translate

niedziela, 27 lutego 2022

Pielęgnacja twarzy z marką Tołpa

Dzisiaj opowiem o dwóch bardzo ciekawych kosmetykach jednej z moich ulubionych marek. Są to produkty do twarzy, które stosuję już ponad miesiąc rano, jak i wieczorem. Jeśli jesteście ciekawi, w jakim stanie jest moja cera, po stosowaniu tych produktów to zapraszam na recenzję!


Tołpa Dermo Face Sebio. Matujący krem BB korygujący do twarzy, Tołpa Green. naczynka, wzmacniający krem redukujący zaczerwienienia
Produkty, o których opowiem to Tołpa Dermo Face Sebio. Matujący krem BB korygujący do twarzy i Tołpa Green. naczynka, wzmacniający krem redukujący zaczerwienienia. Oba kremy są łatwo dostępne, można je znaleźć w wielu drogeriach i nie tylko. Ja kupiłam je w jednym ze sklepów spożywczo-przemysłowych, gdzie wypatrzyłam wiele fajnych naturalnych kosmetyków, wśród których największą moją uwagę przykuły te kremy. Przyjrzyjmy się im bliżej!


Tołpa Green. naczynka, wzmacniający krem redukujący zaczerwienienia



Tołpa Green. naczynka, wzmacniający krem redukujący zaczerwienienia

OPIS NA OPAKOWANIU


Tołpa Green. naczynka, wzmacniający krem redukujący zaczerwienienia

Tołpa Green. naczynka, wzmacniający krem redukujący zaczerwienienia

Tołpa Green. naczynka, wzmacniający krem redukujący zaczerwienienia

SKŁAD


Tołpa Green. naczynka, wzmacniający krem redukujący zaczerwienienia

KONSYSTENCJA


Tołpa Green. naczynka, wzmacniający krem redukujący zaczerwienienia

MOJA OPINIA


Tołpa Green. naczynka, wzmacniający krem redukujący zaczerwienienia, jak widzicie, ma bardzo zachęcający opis na opakowaniu, który bardzo przekonał mnie do zakupu tego kremu. Zachęcił mnie tym, że wyrównuje koloryt i łagodzi zaczerwienienia, tak więc wydał się idealny dla mojej skóry naczynkowej. Znajduje się on w plastikowym słoiczku o pojemności 50 ml. Ma lekką kremową konsystencję koloru jasnozielonego, która szybko się wchłania i odpowiednio nawilżą skórę. Zapach ma przyjemny, delikatny i czuć w nim samą naturalność. Używam tego kremu na noc i sporadycznie na dzień. Kiedy używam go na noc, rano na drugi dzień, moja skóra jest gładka, nie jest zbyt tłusta, ogólnie krem ten ładnie wyrównuje koloryt, nie zapycha mojej skóry, dzięki czemu nie budzę się z niespodziankami w postaci pryszczy. Nie jest tłusty, więc czasami używam go na dzień, ale bardzo rzadko, bo nie posiada filtra UV. Od kiedy używam tego kremu, mam na skórze mniej zaczerwień, a nowe naczynka krwionośne nie pękają. Jest to krem idealny na zimę, kiedy to zimnie powietrze nie ma litości dla naszej cery. Jeśli macie taki typ cery jak ja, czyli mieszaną, która w zależności od pory roku bywa tłusta lub sucha, na której lubią pękać naczynka lub pojawiają się niedoskonałości, to bardzo polecam ten krem. Szkód Waszej skórze na pewno nie wyrządzi.


Tołpa Dermo Face Sebio. Matujący krem BB korygujący do twarzy



Tołpa Dermo Face Sebio. Matujący krem BB korygujący do twarzy

OPIS NA OPAKOWANIU


Tołpa Dermo Face Sebio. Matujący krem BB korygujący do twarzy

Tołpa Dermo Face Sebio. Matujący krem BB korygujący do twarzy

Tołpa Dermo Face Sebio. Matujący krem BB korygujący do twarzy

Tołpa Dermo Face Sebio. Matujący krem BB korygujący do twarzy

Tołpa Dermo Face Sebio. Matujący krem BB korygujący do twarzy

SKŁAD


Tołpa Dermo Face Sebio. Matujący krem BB korygujący do twarzy

 KONSYSTENCJA


Tołpa Dermo Face Sebio. Matujący krem BB korygujący do twarzy

MOJA PINIA


Tołpa Dermo Face Sebio. Matujący krem BB korygujący do twarzy, tak jak wyżej opisany krem, ma bardzo zachęcający opis producenta, któremu musiałam zrobić ze wszystkich stron zdjęcia, bo mi raczej nie udałoby się go lepiej opisać. Mieści się on w aluminiowej tubce o pojemności 40 ml. Ma lekką konsystencję, która z łatwością rozprowadza się po twarzy, a jej naturalny odcień idealnie pasuje do mojej skóry. Zapach ma neutralny, prawie niewyczuwalny. Może krycia nie ma jakiegoś dobrego, ale nie wymagam tego od niego, bo jest to tylko krem BB. Mogę jedynie powiedzieć, że nawet jak na taki krem, matuje i kryje niedoskonałości lepiej niż nie jeden pokład do twarzy, jaki miałam wcześniej. Nie zapycha mojej skóry, nie powoduje powstawania zmian trądzikowych, nawet jeśli coś się pojawi na mojej skórze, to raczej jest wina złej diety lub stresu. Wyrównuje on koloryt, redukuje błyszczenie się skóry, która zaczyna się świecić dopiero po około 8 godzinach. Bardzo podoba mi się w nim to, że posiada filtr UV SPF 30, tak więc jest idealny na dzień w słoneczne dni. Ten produkt jest dla mnie i kremem do twarzy na dzień i podkładem, dzięki, któremu nie rzucają się w oczy niedoskonałości. Wcześniej musiałam używać co najmniej dwóch kosmetyków w porannej pielęgnacji, bo nie każdy zapobiegał nieestetycznemu błyszczeniu, miał filtr UV i jednocześnie nawilżał skórę oraz wyrównywał koloryt. Inne kosmetyki tego typu zazwyczaj się u mnie nie sprawdzały, aż w końcu trafiłam na Tołpa Dermo Face Sebio. Matujący krem BB korygujący do twarzy. Tak, więc bardzo polecam ten krem, myślę, że w przypadku każdej wymagającej cery bardzo dobrze się sprawdzi.



A Wy miałyście Tołpa Dermo Face Sebio. Matujący krem BB korygujący do twarzy i/lub Tołpa Green. naczynka, wzmacniający krem redukujący zaczerwienienia?
Jakie są Wasze ulubione kremy do pielęgnacji twarzy?

59 komentarzy:

  1. Looks really good. I haven't heard of this product line. Thanks!

    OdpowiedzUsuń
  2. Such a great review! Looks good.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wonderful review. I will look for it.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam szczerze, że kiedyś się zniechęciłam do tej firmy, bo nie podpasował mi krem do rąk, ale ten o którym mówisz brzmi całkiem ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma co się zniechęcać, ja miałam wiele kosmetyków z tej marki i każdy się świetnie u mnie sprawdził😊

      Usuń
  5. I've never tried it and I'd really love to.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie dla mojej skóry, ale cieszę się że jesteś zadowolona :) Ja w ogóle unikam tej marki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie przetestowałabym ten produkt :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten krem bb mnie ciekawi! Co prawda jeszcze jakiś czas temu myślałam, że kremy bb nie są dla mnie, ale ten tyle osób chwali, że mam ochotę go sprawdzić!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto go wypróbować, jest lepszy niż nie jeden podkład jaki miałam 😊

      Usuń
  9. Kiedyś zniechęciłam się do Tołpy i dawno nie używałam, ale może warto wypróbować coś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma co się zniechęcać, Tołpa ma wiele fajnych kosmetyków 😊

      Usuń
  10. Dawno nie miałam nic tej marki. Może się skuszę na ten krem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dawno nie miałam okazji używać ich kosmetyków, a bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow jaki zbieg okoliczności :D Wczoraj kupowałam te produkty na prezent dla mojej przyjaciółki :D Podobno są bardzo dobre. Osobiście nie stosowałam

    Zapraszam również do mnie.
    Blog
    Instagram

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajnie 😀 Myślę, że prezent Twojej przyjaciółce bardzo się spodobał, bo ja uwielbiam te produkty 😊

      Usuń
  13. Bardzo lubię te produkty. Mam kilka z tej marki

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię kremy od Dermika i ciekawi mnie ten krem BB z Tołpy 😀

    OdpowiedzUsuń
  15. It looks good ... great review.

    OdpowiedzUsuń
  16. miałam ten krem BB z Tołpy. Niestety dla mnie totalny bubel...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda 😕 ja go bardzo polubiłam 😊

      Usuń
    2. pewnie zależy od typu skóry co ona ma za preferencje;)

      Usuń
    3. Tup skóry w tym wszystkim gra dużą rolę;)

      Usuń
  17. This looks really good! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja jeszcze jak dotąd nie stosowałam nic z Tołpa :) Jakoś nie po drodze mi z nimi ale może czas to zmienić po Twojej rekomendacji? :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz to koniecznie zmienić, bo Tołpa ma bardzo fajne kosmetyki 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  19. Thanks for the introduction to both products!

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo chętnie wypróbuję kiedyś te kremy:)

    OdpowiedzUsuń
  21. A new brand for me again! They seem good though.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. This brand is great. I very recommend cosmetics from its 😊

      Usuń
  22. Dawno nie używałam ich kosmetyków, ale ten krem redukujący zaczerwienienia mnie zaciekawił:)

    OdpowiedzUsuń
  23. jakoś mi nie po drodze z tą marką... przejechałam się na kilku produktach i od tamtej pory nic od nich nie używałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem. U mnie każdy produkt z tołpy sprawdził się bardzo dobrze 😊

      Usuń
  24. Genialne i rzetelna recenzja

    OdpowiedzUsuń
  25. Tych akurat nie miałam, ale jestem zakochana w kremie nawilżona cera Tołpa Authentic. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Tolpa zupełnie nie dla mnie. Bardzo podrażniają mi skórę kosmetyki tej marki. Niby jest taka super, ale w moim przypadku był dramat :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, w takim razie nie będę namawiać. Każdy ma inną skórę i u każdego sprawdzają się inne kosmetyki 😊

      Usuń
  27. Akurat kosmetyki do twarzy, to coś czego nie używam wcale, ale firmę znam, musiałam coś z niej mieć 😅

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts