Translate

czwartek, 24 lutego 2022

SESSIO PREBIOTIC SHOT SHAKE MYJĄCY MIGDAŁOWY

Przyszedł czas na pielęgnację włosów. Nie lubię długie minuty czekać z odżywką na włosach tylko po to, żebym mogła bez problemu je rozczesać i żeby wyglądały zdrowo oraz dobrze się układały. Dlatego zawsze szukam szamponów, dzięki którym taki stan moich włosów będzie możliwy bez dodatkowego wspomagania się środkami do pielęgnacji włosów. Czy tym razem udało mi się na taki produkt trafić? Zapraszam na recenzję!


SESSIO PREBIOTIC SHOT SHAKE MYJĄCY MIGDAŁOWY 
Sessio Prebiotyk Shot Shake Myjący Migdałowy kupiłam w Hebe w super promocji za około 10 zł, normalnie kosztuje koło 20 zł. Jest on przeznaczony dla włosów średnioporowatych, jest testowany dermatologicznie, a jego trwałość to 12 miesięcy od otwarcia. 


OPIS PRODUCENTA



SESSIO PREBIOTIC SHOT SHAKE MYJĄCY MIGDAŁOWY 

SESSIO PREBIOTIC SHOT SHAKE MYJĄCY MIGDAŁOWY 
Jak widać, Sessio Prebiotyk Shot Shake Myjący Migdałowy nie zawiera mocnych detergentów, ale za to ma w swoim składzie inulinę, mleko migdałowe i prebiotyki, dzięki nim włosy są: gładkie, lśniące i świeże. 


SKŁAD



SESSIO PREBIOTIC SHOT SHAKE MYJĄCY MIGDAŁOWY 


OPAKOWANIE



SESSIO PREBIOTIC SHOT SHAKE MYJĄCY MIGDAŁOWY 
Sessio Prebiotyk Shot Shake Myjący Migdałowy znajduje się białej plastikowej buteleczce o pojemności 350 ml. Ma mały otwór, przez który wyciska się szampon,  posiada zakrętkę zamykaną na zatrzask.  


KONSYSTENCJA I ZAPACH



SESSIO PREBIOTIC SHOT SHAKE MYJĄCY MIGDAŁOWY 
Sessio Prebiotyk Shot Shake Myjący Migdałowy ma rzadką białą konsystencję, która wygląda jak zwykłe mleczko. Zapach jest delikatny, naturalny i bardzo przyjemny, czuć w nim mleko migdałowe.


MOJA OPINIA



SESSIO PREBIOTIC SHOT SHAKE MYJĄCY MIGDAŁOWY 
Sessio Prebiotyk Shot Shake Myjący Migdałowy znajduje się w buteleczce, która bardzo przypomina pitny produkt spożywczy, nie bez powodu umieszczono na niej napis: "produkt kosmetyczny -nie do spożycia". Bardzo lubię zapach tego szamponu, w którym czuć naturalne mleczko migdałowe. Z łatwością się pieni i rozprowadza po całej skórze głowy oraz włosach, dzięki czemu mam pewność, że dokładnie oczyszcza wszystkie zabrudzenia. Po tym szamponie z łatwością rozczesuję moje długie do pasa włosy, oprócz tego sprawia, że wyglądają one zdrowo i pienie lśnią. Dobrze on działa na skórę mojej głowy, nie podrażnił jej, ani nie wyrządził żadnych szkód. Co do świeżości moich włosów, to szampon ten niestety nie okazał się przełomowy, bo myjąc głowę wieczorem, pod koniec następnego dnia moje włosy przestają być już świeże, powoli robią się strączkowate i zaczynają się przetłuszczać. Niestety nie znalazłam jeszcze takiego szamponu, po którym miałabym włosy świeże przez dłuższy czas. Podsumowując, ogólnie jestem zadowolona z Sessio Prebiotyk Shot Shake'a Myjącego Migdałowego, podoba mi się to, że włosy po nim ładnie lśnią, dobrze się układają i nie mam problemów z rozczesywaniem ich. Jeśli nie macie problemów z szybkim przetłuszczaniem się włosów, to bardzo go polecam.


A Wy znacie Sessio Prebiotyk Shot Shake Myjący Migdałowy?
Jaki jest Wasz ulubiony szampon do włosów?

42 komentarze:

  1. Kompletnie nie spotkałam się z tą firmą, ani tym bardziej z tym porduktem. Obawiam się tylko tego, że mogłabym się pomylić i zamiast zastosować na włosy... po prostu wypić :D wygląda zupełnie jak jogurt do picia. Cena zachęcającą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mało znana marka, też nie spotkałam się z tą firmą wcześniej do momentu aż zobaczyłam ten i inne szampony w Hebe 😊 za taką cenę szkoda go nie wypróbować 😊

      Usuń
  2. Ja od jakiegoś czasu praktykuje metodę OMO,no i nawet się sprawdza. Chociaż podejrzewam, że i tak pewnie robie nie do końca dobrze;)
    Tego szamponu nie widziałam, ale ma tyle flaszek w domu, z różnych firm i póki co, nie planuje zakupu nowego;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem zbyt leniwa na OMO 😀 Rozumiem, ja tak samo mam z żelami pod prysznic, których mam nadmiar 😀

      Usuń
  3. Ale fajny :D Muszę sobie kupić i wypróbować :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Great product! Have a great day, Valarie

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam okazji go używać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uuuu, to na moich przetłuszczających włosach nie sprawdziłby się, a szkoda, bo dla samego zapachu bym się na niego skusiła ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może warto zaryzykować i się na niego skusić?😊 Choćby dla samego zapachu 😊 pozdrawiam

      Usuń
  7. Gracias por la recomendación. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam go, ale kusi by wypróbować, szczególnie że bardzo lubię migdałowy zapach😊

    OdpowiedzUsuń
  9. The scent of the shampoo must be great.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam zupełnie tego szamponu, ale nie ukrywam, że bardzo mnie zainteresował :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie spotkałam się wcześniej z tym produktem, ale zaciekawiłaś mnie tym szamponem :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Cię zaciekawiłam😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  12. Jest ciekawy. Taki szampon by mi się przydał. Będę szukała

    OdpowiedzUsuń
  13. Oh very interesting product darling

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy raz widzę ta marke i produkt. Zapach na pewno ma piękny. Ja bardzo lubię szampony z marki Ewy Chodakowskiej bebio :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapach jest bardzo ładny. Szamponów i ogólnie kosmetyków Ewy Chodakowskiej jeszcze nie miałam okazji poznać 😊

    OdpowiedzUsuń
  16. ależ kuszące opakowanie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie ono skusiło aż musiałam kupić 😀

      Usuń
  17. Myślę, że spodobałby mi się zapach tego kosmetyku :) Plus lubię, jak jest wege :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię wege😊 zapach by Ci się z pewnością spodobał 😊

      Usuń
  18. Ciekawy szampon i mogłabym go wypróbować. Zapach na pewno ładny i jestem ciekawa działania na moich włosach. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Już mi się ten kosmetyk podoba, chętnie go przetestuję :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts