Translate

niedziela, 10 lipca 2022

30 lat minęło...

Dzisiaj będzie urodzinowy post, bo to właśnie dzisiaj mam swoje okrągłe trzydzieste urodziny. Z racji, że wyprawiałam je wczoraj, to dzisiaj już mogę pochwalić się Wam moimi prezentami urodzinowymi. Dwa z nich są małą zapowiedzią postów, jakie pojawią się na moim blogu w niedalekiej przyszłości. Zatem zapraszam do czytania!


PRZEGLĄD PREZENTÓW


Wśród moich prezentów nie mogło zabraknąć Raffaello, które dostaję chyba na każde jakieś swoje święto i bardzo się z tego cieszę, bo bardzo lubię je jeść. 

Dostałam też Merci z piękną szatą graficzną, na której znajduje się piękny napis: "Jesteś najlepsza". Te czekoladki też bardzo lubię z pewnością szybko je zjem. 

Największym zaskoczeniem był prezent w postaci złotych kolczyków z Apartu. Do tej pory miałam masę srebrnych, które nosiłam codziennie, złotej nie miałam ani jednej pary, przez co nie nosiłam mojego złotego łańcuszka, bo nie pasowały mi do niego żadne moje kolczyki. Te są ze złota i mają cyrkonie w środku, więc będą idealnie pasować do mojego tego łańcuszka, bo są małe i delikatne jak on.

Dostałam również książkę, bo jak by to mogło być inaczej. Nie słyszałam nigdy o książce "Nie jestem potworem" Carmena Chaparro, ani nie znałam wcześniej twórczości tego autora, więc bardzo jestem jej ciekawa, ale po przeczytaniu opisu z tyłu okładki, mogę powiedzieć, że zapowiada się bardzo ciekawa lektura. Z pewnością zamieszczę recenzję o niej na moim blogu o książkach.

No i najważniejszy prezent, który sama sobie wybrałam, czyli bon upominkowy do zrealizowania w pewnej klinice urody. Przede mną bardzo ważny zabieg, który chodził już za mną od kilku lat. Jak myślicie, jaki? Na razie nie będę zdradzać, żeby wzbudzić waszą ciekawość, mogę jedynie powiedzieć, że po tym zabiegu mój makijaż dzienny będzie teraz zajmował mi mniej czasu, a wyglądać będę lepiej niż do tej pory. Kiedy już będę po nim i wszystko się zagoi, to napiszę o tym zabiegu specjalny post. Już nie mogę się tego doczekać!

I to będzie na tyle. Najbardziej wyczekiwanym prezentem był bon upominkowy. Za to największym zaskoczeniem były kolczyki. Z każdego prezentu bardzo się cieszę i każdy z nich będzie mi służył na długi, a w przypadku słodyczy, które szybko zjem, na krótki czas. 


 A Wy kiedy obchodzicie swoje urodziny?

Z którego z powyższych prezentów ucieszylibyście się najbardziej?

 

60 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego z okazji Urodzin! Dużo zdrówka, szczęścia, sukcesów i pieniędzy, a także spełnienia marzeń!

    OdpowiedzUsuń
  2. Samych sukcesów
    Ciekawi mnie ten zabieg, który wybrałaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊 a mnie ciekawi to, jak będę po nim wyglądać 😀

      Usuń
  3. Wszystkiego najlepszego kochana.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego Najlepszego z okazji urodzin! Prześliczne kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Espero que hayas tenido un genial día. Te mando un beso y feliz cumpleaños.

    OdpowiedzUsuń
  6. Te desejo feliz aniversário!
    Muitas felicidades e muita paz!
    Muito bom ganhar presentes, é demonstração de carinho das pessoas que te amam.
    Seja muito feliz.
    Beijinhos.

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkiego najlepszego:)
    Ja swoje miałam 3 tygodnie wstecz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i w takim razie też życzę wszystkiego najlepszego 😀

      Usuń
  8. WSzystkiego najlepszego ❤️💕

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego! Witaj w gronie trzydziestek 😎 świetny czas, bede szczera 😃Ja miałam swoje urodziny 6-go lipca, tak więc mam już za sobą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊 to całkiem niedawno 😀 Też Ci życzę wszystkiego najlepszego 😊

      Usuń
  10. Ach Rafaello...
    Kolejny zodiakalny raczek po Kathy Leonia, który obchodzi urodzinki.
    Wszystkiego naj naj naj. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raffaello musi być 😀 z tego co widzę, to dużo jest tutaj raczków 😀 Dziękuję 😊

      Usuń
  11. Happy birthday, my Darling Martyna! Stay healthy and be happy!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego najlepszego!Piękne prezenty! Najbardziej ucieszyłabym się z tych kolczyków :) Ja też mam urodziny za kilka dni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊 śliczne są te kolczyki 😊 to Już Ci życzę wszystkiego najlepszego 😊

      Usuń
  13. Nie jestem potworem czytałam już kilka lat temu i było ok :) Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że spodoba mi się ta książka 😊 dziękuję 😊

      Usuń
  14. woooow 100 lat 100 lat! mnie czeka trzydziestka w tym roku 1 listopada ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊 to jeszcze możesz się trochę nacieszyć dwudziestką 😀

      Usuń
  15. 100lat!!! wszystkiego co najlepsze :) chyba najbardziej ucieszyłby mnie bon podarunkowy :)
    https://apetycznie-klasycznie.pl/

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę, że też jesteś lipcową dziewczyną! :D Wszystkiego najlepszego!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Happy Birthday

    Kisses
    www.pimentadeacucar.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Najlepsze życzenia z okazji urodzin : zdrowia, szczęścia, radości, pomyślności i spełnienia marzeń :)

    Piękne prezenty dostałaś na urodziny :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊 Bardzo się z nich cieszę 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  19. Feliz aniversário!!! Bem-vinda aos 30! Adorei os seus presentes
    beijos ♥ blog | insta

    OdpowiedzUsuń
  20. Happy happy birthday, dear! Wonderful presents you got. Wish you all the best on this new chapter of your life!
    Marie
    https://theflowerduet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie życzę miłego weekendu 😊

      Usuń
  22. Spóźnione, ale szczere - wszystkiego najlepszego, dużo zdrowia, szczęścia, wszelkiej pomyślności! ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Happy Birthday my dear, I hope so that you have amazing celebration and you got such a beautiful gifts.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you 😊 My celebration and gifts were great!😀

      Usuń
  24. Wszystkiego Najlepszego! Dużo radości, zdrowia, miłości i spełnieni marzeń :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts