Translate

poniedziałek, 18 lipca 2022

NACOMI OLEJ Z DZIKIEJ RÓŻY

Nie wiem, czy już wspominałam o tym, ale uwielbiam olejkową pielęgnację! Nie ważne, czy jest to pielęgnacja ciała, włosów, czy twarzy, wszelkie olejki zawsze przykuwają moją uwagę i bardzo mnie do nich ciągnie. Zobaczcie zatem, jaki olejek postanowiłam wypróbować tym razem!


NACOMI OLEJ Z DZIKIEJ RÓŻY
Nacomi olej z dzikiej róży kupiłam, w Hebe, gdzie jest bardzo duży wybór różnych olejków z marki Nacomi i nie tylko. W promocji kosztuje on w okolicach 25 zł,  jego regularna cena to 34,99 zł. Jest to w 100% naturalny olej z dzikiej róży, który jest testowany dermatologicznie. 

OPIS PRODUKTU


NACOMI OLEJ Z DZIKIEJ RÓŻY
Nacomi olej z dzikiej róży jest wielofunkcyjnym kosmetykiem, dzięki któremu można poprawić stan skóry i włosów.

Można go stosować na różne sposoby. Oto propozycje:
  • dodając jego krople do kremu do twarzy,
  • wmasowując odrobinę kropel oleju na końcówki włosów, w celu zabezpieczenia ich,
  • wykorzystując go do zabiegu olejowania włosów

Ma on właściwości:
  • przeciwzmarszczkowe,
  • niskiej komodogenności (nie zatyka porów, dzięki czemu nie powoduje wyprysków i zaskórników),
  • rozjaśniające, wyrównujące koloryt skóry i zapewnia ochronę przed przebarwieniami (dzięki wysokiej zawartości witaminy C)

OPAKOWANIE


NACOMI OLEJ Z DZIKIEJ RÓŻY
Nacomi olej z dzikiej róży mieści się w ciemnej szklanej buteleczce o pojemności 50 ml. Ciemny kolor buteleczki zapewnia jej ochronę przed promieniowaniem UV, które mogłoby osłabić właściwości olejku.

NACOMI OLEJ Z DZIKIEJ RÓŻY
Nacomi olej z dzikiej róży posiada odkręcaną zakrętkę. Przymocowana jest do niej pipeta, za pomocą której możliwa jest aplikacja olejku.

KONSYSTENCJA I ZAPACH


NACOMI OLEJ Z DZIKIEJ RÓŻY
Nacomi olej z dzikiej róży posiada rzadką, trochę lepką konsystencję koloru pomarańczowego. Zapach jest przyjemny, ale jednocześnie ciężki do określenia, jest on naturalny, nie wiem, do czego konkretnie go porównać. Trwałość tego olejku to 6 miesięcy po otwarciu.

MOJA OPINIA


NACOMI OLEJ Z DZIKIEJ RÓŻY
Nacomi olej z dzikiej róży używam już około dwóch miesięcy. Jest on bardzo przydatnym produktem, którego głównie używam zamiast kremu do twarzy na noc oraz pod krem BB na dzień. Jest on bardzo wydajny, bo po tym czasie stosowania zostało mi jeszcze 1/3 produktu. Mogę powiedzieć, że od kiedy go stosuję, na mojej twarzy pojawia się znacznie mniej niedoskonałości, bardzo ładnie wyrównuje on koloryt, nawet ciemne sińce pod oczami wydają się po nim jaśniejsze. Na mojej twarzy nie tworzą się nowe zmarszczki, a te, które już się pojawiły, są prawie niewidoczne. Wolno się wchłania, więc najlepiej nie nakładać go zbyt dużo na twarz, wystarczą jedynie z 3-4 krople. Z początku twarz po nim jest pomarańczowa, ale po wchłonięciu się olejku zyskuje ona ładny równomierny odcień. Moja skóra nie wygląda po nim na tłustą, ale na zdrowo rozświetloną. Ogólnie jestem bardzo zadowolona z działania tego olejku, jest on równie dobry, jak olej jojoba (pisałam o nim TUTAJ). Za jakiś czas spodziewajcie się kolejnej recenzji innego bardzo ciekawego olejku.


A Wy znacie Nacomi olej z dzikiej róży?
Lubicie używać olejków w swojej pielęgnacji?

58 komentarzy:

  1. I love having this oil on hand. It's great for face massage too!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yes, I very like to massage face this oil 😊

      Usuń
  2. Definitely, something I always use.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż zostałam zachęcona do kupna! Jak tylko skończę swoje kosmetyki, biorę się za niego:) Dzięki!
    Nie miałam pojęcia, że buteleczka jest specjalnie taka ciemna.. ciekawa ciekawostka :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się!😊 Myślę, że go polubisz 😊 też kiedyś nie miałam o tym pojęcia 😀 pozdrawiam 😊

      Usuń
  4. O, też go właśnie stosuję i również gorąco polecam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gracias por la recomendación. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam wszystko co różane więc pewnie kiedyś się na niego skusze😀

    OdpowiedzUsuń
  7. mam na niego ogromną chętkę

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tego olejku, chociaż markę lubię, temu produktowi mówię NIE.
    Moja skóra nie lubi olejków, różanych kosmetyków też nie, więc odpada.
    A co do włosów: raz na jakiś czas stosuje na nie olej kokosowy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, każdy ma inny typ skóry i u każdego co innego będzie się dobrze sprawdzać 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  9. Used every night. Especially under the eyes and over the lips.

    OdpowiedzUsuń
  10. I don't know this oil but it looks good.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tego olejku, ale bardzo mnie ciekawi

    OdpowiedzUsuń
  12. Olejki uwielbiam.Aktualnie używam taki z malin :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam zamiar wypróbować ten malinowy 😊

      Usuń
  13. Never before I didn't try rose oil but I read that is very beneficial on skin. I would like to try it.

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię bardzo naturalne oleje, ale z dzikiej róży jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja ostatnio kupiłam w Hebe super hydrolat aloesowy :)
    Muszę wypróbować też ten olejek :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hydrolat mam i polecam!

      Usuń
    2. Ma miałam hydrolazy różany i bardzo dobrze się bu mnie sprawdzał, aloesowy też zamierzam wypróbować 😊

      Usuń
  16. Bardzo lubię kosmetyki różane :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts