Translate

czwartek, 28 lipca 2022

ON LINE OL SENSES peeling do ciała

Dzisiaj będzie o japońskiej pielęgnacji ciała, czyli przedstawię Wam mój najnowszy łup, jaki upolowałam w Hebe, który swoją niską ceną i bardzo ciekawymi składnikami aktywnymi przyciągnął mój wzrok. Nie mogłam postąpić inaczej, jak dodać go do ulubionych, a następnie do koszyka. Nie przedłużając, zobaczmy co to za produkt!


ON LINE OL SENSES peeling do ciała
ON LINE OL SENSES peeling do ciała kupiłam w Hebe w promocji za 5 zł, jego cena regularna to 9,99 zł. Ma on właściwości oczyszczające i nawilżające. Jak każdy peeling, ma on za zadanie usunąć martwy naskórek i tym samym poprawić wygląd i stan skóry.
 

OPIS PRODUCENTA


ON LINE OL SENSES peeling do ciała
ON LINE OL SENSES peeling do ciała zawiera:
  • kompleks naturalnych olejków tsubaki i jojoba
  • ekstrakt z gorzkiej wiśni,
  • naturalne drobinki czarnego ryżu. 

Jak działa: ON LINE OL SENSES peeling do ciała skutecznie oczyszcza skórę, pozostawiając na niej słodki i kwiatowy zapach japońskiej, wiosny.

Sposób użycia: Należy nanieść ON LINE OL SENSES peeling do ciała na wilgotną skórę, wmasować, a następnie spłukać wodą. 

Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Laureth-3, Acrylates Crosspolymer-4, Glycerin, Parfum, Oryza Sativa Powder, Hydrated Silica, Prunus Cerasus Stalk Extract, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Tocopherol, Camellia Japonica Seed Oil, Sodium Chloride, Propylene Glycol, Coco-glucoside, Glyceryl Oleate, Disodium EDTA, Citric Acid, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Sodium Hydroxide, Magnesium Nitrate, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Magnesium Chloride, CI 17200.

OPAKOWANIE


ON LINE OL SENSES peeling do ciała
ON LINE OL SENSES peeling do ciała mieści się w plastikowej tubce o pojemności 200 ml. Ma ładną różową szatę graficzną nawiązującą do jego japońskich składników aktywnych.  

ON LINE OL SENSES peeling do ciała
ON LINE OL SENSES peeling do ciała posiada odginaną zakrętkę na zatrzask, na której może stać ten produkt. Może on również leżeć, w zależności od upodobań. Opakowanie to posiada mały otworek, przez który, po naciśnięciu tubki, wydostaje się produkt na zewnątrz.

KONSYSTENCJA I ZAPACH

 
ON LINE OL SENSES peeling do ciała
ON LINE OL SENSES peeling do ciała posiada małe drobinki, których nie widać na zdjęciu gołym okiem, jedynie czuć je pod palcami. Konsystencja jest żelowa i przezroczysta. 

ON LINE OL SENSES peeling do ciała
Kiedy konsystencję tę zaczyna się masować (nawet na sucho, tak jak na zdjęciu powyżej), powstaje biała pianka. ON LINE OL SENSES peeling do ciała ma bardzo przyjemny świeży zapach, który kojarzy mi się z męskimi żelami pod prysznic. 

MOJA OPINIA


ON LINE OL SENSES peeling do ciała
ON LINE OL SENSES peeling do ciała jest przyjemnym produktem myjącym, ale jak na peeling, jest dla mnie za słaby. Uwielbiam mocne zdzieraki, jednak ten produkt bardziej przypomina mi zwykłe żele pod prysznic, które świetnie się sprawdzają podczas oczyszczania ciała. Jak dla mnie jego zapach nie ma nic wspólnego z japońską wiosną, o której pisze producent. Nie jest brzydki, ale kojarzy mi się on z męskimi żelami pod prysznic. Tak więc w kwestii zapachu też się trochę zawiodłam. Jedynie mogę powiedzieć, że jestem zadowolona ze stanu mojej skóry po umyciu się tym peelingiem, bo jest ona dokładnie oczyszczona, gładka, miękka i przyjemna w dotyku. Nie wysusza on mojej skóry, bo, nawet jeśli nie posmaruję się balsamem, to moja skóra i tak jest nawilżona i nie ma na niej śladu suchości, ani żadnych podrażnień. Jak widzicie, pomimo dobrego oczyszczania i dobrej kondycji skóry, ten produkt w 100 % nie jest w moim typie. Gdyby tylko miał faktycznie zapach japońskiej wiosny, a jego drobinki byłyby grubsze, to mógłby się stać nawet moim ulubieńcem.



A Wy znacie ON LINE OL SENSES peeling do ciała?
Jaki peeling do ciała sprawdza się u Was najlepiej?
 

46 komentarzy:

  1. Jeśli chodzi o peelingi, to najbardziej lubię te z drobinkami. Ten o którym piszesz byłby dla mnie chyba za słaby. Swoją drogą, nie widziałam go w Hebe.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę, że mógłby być za słaby. Ja go widziałam tylko w sklepie internetowym 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  2. So unique! For the man too!

    OdpowiedzUsuń
  3. Very interesting! Lovely review!

    OdpowiedzUsuń
  4. So good to know 💗💗💗💗

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wolę też mocne zdzieraki, więc to nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam delikatną skórę i lubię takie delikatne peelingi, więc chętnie go kupię.

    OdpowiedzUsuń
  7. trcohę chyba za słaby jak dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. peelingu nigdy nie stosowałem, tylko żele. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Peelingi to coś świetnego, o ile trafi się na odpowiednie dla siebie 😊

      Usuń
  9. Właśnie muszę znaleźć peeling. Jak go znajdę, to chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I like a good body scrub. This look nice :-D

    OdpowiedzUsuń
  11. Gracias por la recomendación. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  12. Hello, Martyna! How are you? It's interesting and wonderful!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hello! I'm fine 😊 I'm glad you like it 😊

      Usuń
  13. Dla mnie za słaby 🙁 ja obecnie używam z Ziaji mango i jest całkiem w porządku 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym wypróbować ten peeling z Ziaji 😊

      Usuń
  14. Nie widziałam nigdy kosmetyków tej firmy, ale jeśli jest słaby to szkoda zachodu. Kupiłam ostatnio innej firmy peeling.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, szkoda zachodu. Jakiej firmy? Dobrze się sprawdza?😊

      Usuń
  15. Bardzo ciekawie się zapowiada ten peeling :) Nie słyszałam o nim wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham peelingi, ale tego jeszcze nie miałam :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoda ze słabo peelinguje . Super recenzja i jak zawsze rzetelna

    OdpowiedzUsuń
  18. nie miałam go ale chętnie bym go wypróbowała

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts