Translate

niedziela, 11 września 2022

AVA REVIVAL Krem pod oczy wygładzający

Bardzo lubię sięgać po produkty marek, które znam i lubię. Jedną z nich jest Ava, której kosmetyki do pielęgnacji twarzy świetnie się u mnie sprawdzają i tym sposobem postanowiłam wypróbować kolejny. Jak sobie radzi z moją delikatną skórą pod oczami? Zapraszam na recenzję!


AVA REVIVAL Krem pod oczy wygładzający
Ava Revival Krem pod oczy wygładzający jest łatwo dostępnym produktem, można go kupić w wielu internetowych drogeriach, gdzie jego cena waha się w okolicach 20-30 zł. Ma on na celu: 
  • odmłodzić, 
  • odżywić, 
  • ujędrnić, 
  • wygładzić,
  • zapobiec w powstawaniu nowych zmarszczek. 
Tak więc stwierdziłam, ze ten krem będzie idealny w walce z moimi pierwszymi zmarszczkami i z ubywającym kolagenem w okolicach oczu. 

OPIS PRODUCENTA


AVA REVIVAL Krem pod oczy wygładzający
Ava Revival Krem pod oczy wygładzający jest na bazie formuły ProEye ma za zadanie sprawić, aby skóra wokół oczu była się elastyczna, gładka, a zmarszczki stały się zredukowane. Krem ten zawiera:
  • aktywne liposomy witaminy C i kolagenu, które wnikają w głębokie warstwy skóry, przez co zapewniają intensywne odżywienie, regenerację i nawilżenie,
  • tripeptyd odmładzający, który redukuje zmarszczki mimiczne, wygładza i ujędrnia skórę
  • odżywcze naturalne oleje, które natłuszczają wrażliwą skórę pod oczami i zapewniają jej równowagę lipidową.

Sposób użycia: Należy delikatnie nanieść krem na czystą skórę wokół oczu i pozostawić do wchłonięcia. Nie należy stosować na górną powiekę oraz trzeba uważać, aby krem nie dostał się do oka. Zalecany do stosowania rano i wieczorem.

Skład: Aqua, Glycerin, Vitis Vinifera Seed Oil, Gossypium Herbaceum Seed Oil, Butyrospermum Parkii Butter, Hydroxyethyl Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Panthenol, Collagen, Ascorbyl Glucoside, Trifluoroacetyl Tripeptide-2, Glucose, Olus Oil, Tocopheryl Acetate, Phenoxyethanol, Xanthan Gum, Polysorbate 60, Isohexadecane, Lecithin, Sorbitol, Tocopherol, Dextran, Trilaureth-4 Phosphate, Ethylhexylglycerin, Sorbitan Isostearate, Sodium Hydroxide, Disodium EDTA, Parfum

OPAKOWANIE


AVA REVIVAL Krem pod oczy wygładzający
Ava Revival Krem pod oczy wygładzający znajduje się w szklanej przezroczystej buteleczce o pojemności 15 ml. Buteleczka ta posiada pompkę i przezroczystą plastikową zakrętkę. 

KONSYSTENCJA I ZAPACH


AVA REVIVAL Krem pod oczy wygładzający
Ava Revival Krem pod oczy wygładzający ma delikatną konsystencję koloru białego, która przypomina kremowe mleczko. Zapach jest bardzo delikatny, przyjemny i prawie niewyczuwalny. 

MOJA OPINIA


AVA REVIVAL Krem pod oczy wygładzający
Ava Revival Krem pod oczy wygładzający jest kolejnym świetnym kosmetykiem z marki Ava, jaki miałam okazję użyć. Stosuję go rano i wieczorem już ponad miesiąc zgodnie ze sposobem użycia zaproponowanym przez producenta. Od tego czasu, na mojej skórze pod oczami nie pojawiają się nowe zmarszczki, a stare albo poznikały, albo stały się niewidoczne. Oprócz tego moja skóra jest ciągle gładka i elastyczna, a moje z natury duże cienie pod oczami stały się tak jakby mniejsze. Krem ten z łatwością rozprowadza się po twarzy, początkowo, po nałożeniu go, skóra się trochę błyszczy, ale po kilku minutach wchłania się i można nałożyć makijaż lub przejść do kolejnego etapu pielęgnacji. Tak więc uważam, że krem ten jest świetny i bardzo skutecznie pomaga w walce z pierwszymi oznakami starzenia się.


A Wy miałyście Ava Revival Krem pod oczy wygładzający?
Stosujecie kremy pod oczy?

88 komentarzy:

  1. Zazwyczaj kupuję z tej marki tylko zapachy, ale przekonałaś mnie, aby spróbować przetestować ten kosmetyk.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z tej marki kupuję tylko produkty do pielęgnacji twarzy i bardzo je polecam 😊

      Usuń
  2. Nie używałam kremów Ava pod oczy, ale ciekawa recenzja. :) Może kiedyś się skuszę.. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie stosuję a może też powinienem? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z chęcią bym na sobie wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  5. nie słyszałam jeszcze o tym kremie :) jeśli chodzi o produkty pod oczy to zdecydowanie stawiam na kremy o właściwościach rozjaśniających :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem 😊 też lubię kremy rozjaśniające 😊

      Usuń
  6. This looks good, I haven't seen it here. Have a lovely week, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie są za słabe, ale cieszę się że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tego kremu nie widziałam w katalogu. Muszę się mu przyjrzeć

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam jeszcze bliższego kontaktu z tą marką :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię takie delikatne konsystencje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja jeszcze nic nie używałam tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. pierwszy raz spotykam się z tym kremem, bardzo mnie zaciekawił

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie, że jesteś zadowolona :) ostatnio lubię trochę mocniejsze kremy pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie bym przetestowała ✨✨Zapraszam na nowy post 😊

    OdpowiedzUsuń
  15. Interesujący kosmetyk świetna recenzja

    OdpowiedzUsuń
  16. Tego nie miałam, ale mam w zapasach ich krem pod oczy złoto lodowca :) Muszę w końcu wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Złoto lodowca brzmi bardzo kusząco, muszę się przyjrzeć temu kremowi 😊

      Usuń
  17. Nie, nie stosowałam nigdy tego kremu pod oczy, ale... wszystko przede mną 😁!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. So great review

    Kisses
    www.pimentadeacucar.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubię kosmetyki tej marki.Chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Używałam kiedyś produktów Ava i byłam bardzo zadowolona! Nie słyszałam wcześniej o tym kremie pod oczy ale chyba czas to zmienić tym bardziej, że właśnie rozglądam się za jakimś fajnym ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię produkty tej marki, a ten krem jest świetny, bardzo go polecam 😊

      Usuń
  21. It looks really good.

    contornoperfeito.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Zobacz co za zbieg okoliczności!
    Szukałam dobrego kremu pod oczy. Podoba mi się to, co mówisz o swoim doświadczeniu, zamierzam to teraz zapisać. Dzięki za udostępnienie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielki zbieg okoliczności!😀W takim razie ten krem może okazać się idealny dla Ciebie. Bardzo go polecam 😊

      Usuń
  23. przyznaję, że nie znam tej marki

    OdpowiedzUsuń
  24. Zawsz sobie zapominam o kremie pod oczy :D Marki nie znam, ale produkt wygląda na fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi już kremowanie skóry pod oczami weszło w krew 😀

      Usuń
  25. Nie spotkałam się jeszcze z tą marką. W kremach pod oczy lubię lekkość, delikatne rozświetlenie i wygładzenie. Niestety muszę dobierać skrupulatnie, bo często mnie uczulają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety trzeba czasami uważać na kremy, aby dobrać właściwe do skóry 😊

      Usuń
  26. Nie słyszałam wcześniej o tej marce. Muszę nadrobić kosmetyczne zaległości ;)
    Pozdrawiam!
    Mój blog: Wildfiret

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie, wiele fajnych kosmetyków ma ta marka 😊

      Usuń
  27. Nie stosuję kremu pod oczy, ale zawsze można to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts