Translate

czwartek, 8 września 2022

Revuele Hydralift Hyaluron krem-fluid do twarzy na noc

Ostatnio pisałam o dziennej pielęgnacji twarzy z udziałem bardzo ciekawego kremu na dzień. Dzisiaj zamierzam zaprezentować Wam jego wersję nocną, która dba o moją skórę, wtedy kiedy śpię. Czy równie skuteczny okazał się jak krem na dzień z tej serii? Zapraszam na recenzję!


Revuele Hydralift Hyaluron krem-fluid do twarzy na noc
Revuele Hydralift Hyaluron krem-fluid do twarzy na noc kupiłam w Hebe w promocji za około 7 zł. Regularna cena tego kremu to 11,99 zł. Ten krem posiada silnie nawilżający kwas hialuronowy, tak więc ma on celu intensywnie odżywić i odmłodzić skórę.

OPIS PRODUCENTA


Revuele Hydralift Hyaluron krem-fluid do twarzy na noc
Revuele Hydralift Hyaluron krem-fluid do twarzy na noc, kiedy to skóra jest w stanie rozluźnienia podczas snu, ma za zadanie:
  • przywrócić równowagę wodno-elektrolitycznej na poziomie komórkowym,
  • redukcję zmarszczek,
  • za sprawą kwasu hialuronowego stymulować aktywności fibroblastów,
  • zapobiec utracie witalnej wilgoci,
  • chronić skórę przed negatywnym wpływem na środowisko.

SKŁAD


Aqua, Glyceryl Stearate, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Paraffinum Liquidum, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Caprylic/Capryc Triglyceride, Cyclopentasiloxane, Ceteareth-20, Ceteareth-12, Cetyl Palmitate, Sodium Hyaluronate, Polymethylsiloxane, Phenoxyethanol, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Triethanolamine, Parfume, Allantoin, BHT.

OPAKOWANIE


Revuele Hydralift Hyaluron krem-fluid do twarzy na noc
Revuele Hydralift Hyaluron krem-fluid do twarzy na noc mieści się w plastikowej tubce o pojemności 50 ml. Posiada odkręcaną zakrętkę, na której można postawić krem. 

Revuele Hydralift Hyaluron krem-fluid do twarzy na noc
Po odkręceniu zakrętki ukazuje się mały otworek, przez który po naciśnięciu tubki, wydobywa się krem.

KONSYSTENCJA I ZAPACH


Revuele Hydralift Hyaluron krem-fluid do twarzy na noc
Revuele Hydralift Hyaluron krem-fluid do twarzy na noc ma gęstą, ale lekką konsystencję koloru białego, która z łatwością rozprowadza się po twarzy. Zapach jest bardzo delikatny, prawie niewyczuwalny, przyjemny i ogólnie taki sam jak jego wersja na dzień.

MOJA OPINIA


Revuele Hydralift Hyaluron krem-fluid do twarzy na noc
Już ponad miesiąc używam Revuele Hydralift Hyaluron krem-fluid do twarzy na noc, więc czas najwyższy się o nim wypowiedzieć. W tym czasie, od kiedy zaczęłam go używać, musiałam zrobić sobie od niego przerwę, bo niestety trochę zapchał moją skórę, przez co pojawiły się na niej niemałe pryszcze (z okresu dojrzewania już dawno wyrosłam, więc to chyba nie było normalne), które zniknęły za sprawą naturalnego olejku arganowego, o którym napiszę w następnym poście. Mimo to krem ten dobrze nawilża i zapobiega powstawaniu zmarszczek. Skóra mojej twarzy jest po nim miękka i gładka. Krem szybko się wchłania, po przebudzeniu się twarz nie jest zbyt tłusta, nawet od razu po posmarowaniu się, nie ma żadnego błyszczenia, jedynie lekkie rozświetlenie. Powiedziałabym nawet, że lepiej prezentuje się na twarzy niż jego dzienna wersja, gdyby posiadał filtr UV, byłby idealny na dzień (w sumie wolę używać go na dzień, kiedy zbytnio nie wystawiam swojej twarzy na słońce). Czasami też używam go pod makijaż wieczorny i też się dobrze sprawdza oraz świetnie współgra z podkładem. Tak więc Revuele Hydralift Hyaluron krem-fluid do twarzy na noc jest bardzo skutecznym kremem i byłby dla mnie idealne gdyby nie te pryszcze, które spowodował.


A Wy miałyście Revuele Hydralift Hyaluron krem-fluid do twarzy na noc?
Jaki jest Wasz ulubiony krem na noc?

39 komentarzy:

  1. Looks good. But it seems to have some issues.

    OdpowiedzUsuń
  2. Looks like it might last a couple of months.

    OdpowiedzUsuń
  3. Good information. Thanks for the wonderful and honest review.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejny dobry krem, jednak tak jak poprzednio posłałam, nie znam i nie kremuje twarzy również na noc😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Martyna, my Darling friend, it's an interesting cream.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie zapowiada się ten krem. Za jakiś czas pewnie go sobie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo, ostatnio dopiero poznałam tę markę kupując maskę do włosów ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Sounds good, except for the pimples! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsze czytam o tym produkcie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Brzmi ciekawie. Ja teraz używam na noc rumiankowego kremu Yves Rocher, który świetnie wycisza skórę.

    OdpowiedzUsuń
  11. O nie nie, już mam dosyć pryszczy, nie chcę nowych :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy krem i cena zachęca do przetestowania :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts