Translate

poniedziałek, 5 września 2022

Revuele Hydralift Hyaluron nawilżający krem-fluid do twarzy na dzień

Dzisiaj zajmiemy się bardzo ważną rzeczą, jaką jest pielęgnacja skóry twarzy w ciągu dnia. To jak będzie się prezentować nasza cara w dzień, w dużym stopniu zależy od odpowiednich kosmetyków do pielęgnacji. Dzisiaj zamierzam podzielić się z Wami moimi wrażeniami po użyciu pewnego kremu na dzień. Zatem zapraszam do czytania!


Revuele Hydralift Hyaluron nawilżający krem-fluid do twarzy na dzień
Revuele Hydralift Hyaluron nawilżający krem-fluid do twarzy na dzień kupiłam w promocji w Hebe za około 7 zł, jego regularna cena to 11,99 zł. Jest to krem, który należy stosować na dzień. Ma on działanie liftingujące, więc można się domyślić, że nie jest on zalecany dla młodej skóry. 

OPIS PRODUCENTA


Revuele Hydralift Hyaluron nawilżający krem-fluid do twarzy na dzień
Revuele Hydralift Hyaluron nawilżający krem-fluid do twarzy na dzień przeznaczony jest do intensywnego odżywiania i odmładzania skóry, tak więc ma za zadanie:
  • zapewnić natychmiastowe nawilżenie i lifting powierzchownych warstw naskórka,
  • przywrócić równowagę wodno-elektrolityczną skóry na poziomie komórkowym,
  • znacznie zmniejszyć zmarszczki

Revuele Hydralift Hyaluron nawilżający krem-fluid do twarzy na dzień jest na bazie czystego kwasu hialuronowego i oprócz tego posiada filtr UV SPF15. Jego pełny skład prezentuje się następująco:

SKŁAD


Aqua, Paraffinum Liquidum, Glyceryl Stearate, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Cyclopentasiloxan, Caprylic/Capryc Triglyceride, Ceteareth-20,Ceteareth-12, Cetyl Palmitate, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Diethylamino Hydroxybenzoyl Hexyl Benzoate, Bis-Ethylhexyloxyphenol Methoxyphenyl Triazine, Sodium Hyaluronate, Polydimethylsiloxane, Phenoxyethanol, Olea Europaea Oil, Maris Aqua, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Parfume, Triethanolamine, Allantoine, BHT.

OPAKOWANIE


Revuele Hydralift Hyaluron nawilżający krem-fluid do twarzy na dzień
Revuele Hydralift Hyaluron nawilżający krem-fluid do twarzy na dzień mieści się w plastikowej tubce o pojemności 50 ml. Można go postawić zakrętką do dołu, ale odradzam takie ustawienie, bo ma cienką tubkę, przez co krem ten lubi się przewracać i taranować wszystkie kosmetyki znajdujące się obok. 

Revuele Hydralift Hyaluron nawilżający krem-fluid do twarzy na dzień
Revuele Hydralift Hyaluron nawilżający krem-fluid do twarzy na dzień posiada odkręcaną zakrętkę, po jej odkręceniu ukazuje się mały otwór, przez który, po naciśnięciu tubki wydobywa się krem. 

KONSYSTENCJA I ZAPACH


Revuele Hydralift Hyaluron nawilżający krem-fluid do twarzy na dzień
Revuele Hydralift Hyaluron nawilżający krem-fluid do twarzy na dzień posiada gęstą konsystencję koloru białego, która jest lekka i z łatwością rozprowadza się po twarzy. Zapach tego kremu jest delikatny, prawie niewyczuwalny, kojarzy mi się z zapachem uniwersalnego kremu Nivea.
 

MOJA OPINIA


Revuele Hydralift Hyaluron nawilżający krem-fluid do twarzy na dzień
Zdecydowałam się na Revuele Hydralift Hyaluron nawilżający krem-fluid do twarzy na dzień, ponieważ na mojej skórze pojawiają się już pierwsze zmarszczki, z którymi muszę walczyć. Tak więc nawilżający kwas hialuronowy, który posiada ten krem, niska cena i wiele zachęcających opinii na jego temat w aplikacji Hebe zadecydowały, że postanowiłam go wypróbować. Do jego zapachu i konsystencji nie mam zastrzeżeń. Początkowo, po posmarowaniu się tym kremem, twarz bardzo błyszczy, ale po kilku minutach wchłania się i jest już ok. Zazwyczaj zaraz po wchłonięciu się, nakładam na twarz podkład, który dobrze współgra z tym kremem. Przez cały dzień moja twarz jest odpowiednio nawilżona, nowe zmarszczki się nie pojawiają, skóra jest miękka i gładka. Jednak w zależności od intensywności dnia, po jakimś czasie zaczyna się błyszczeć. Jak dla mnie ten krem ma trochę za niską ochronę przed szkodliwymi promieniami UV... Raz jednego pięknego słonecznego dnia, po długim czasie niewystawiania mojej twarzy na słońce, ten filtr nie uchronił w pełni mojej skóry. Po dłużej chwili siedzenia na słońcu, czułam lekkie pieczenie polików, którym troszkę udało się złapać słońca (oprócz ochrony SPF15 znajdującej się w tym kremie, dodatkowo miałam wtedy na twarzy krem BB SPF6). Tak więc nie polecam tego kremu używać latem, a nawet i wiosną, jeśli dużo czasu spędza się na świeżym powietrzu. Tak poza tym uważam, że krem ten jest całkiem przyjemny i bardzo dobrze spełnia swoje zadanie.


A Wy miałyście Revuele Hydralift Hyaluron nawilżający krem-fluid do twarzy na dzień?
Jaki krem do twarzy lubicie najbardziej?

50 komentarzy:

  1. Fajnie że jesteś zadowolona z tego kremu. Filtry są tu za niskie nawet na zimę, tym bardziej że fluidu nie nakłada się taką warstwą, żeby to cokolwiek mogło zadziałać. Fajnie, że czujesz nawilżenie. U mnie parafina w składzie dyskwalifikuje wszystkie kosmetyki, ale mam swoje ulubione ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłyby być trochę większe te filtry.... Rozumiem 😊 zawsze mi ciężko trafić na dobry krem bez parafiny.

      Usuń
  2. Nie znam tego produktu. Wygląda na fajny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachęciłaś mnie do przetestowania tego kremu.

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę sobie coś takiego zakupić:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że ogólnie jesteś zadowolona, ale chyba nie dla mnie, potrzebuję lepszej ochrony przed słońcem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem możliwe że.sie na niego kiedyś skusze

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam tą markę w hebe, ale szczerze mówiąc nie jestem przekonana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam jeszcze kilka kosmetyków z tych marki na oku 😊

      Usuń
  8. Chyba się nie skuszę - już widzę, jak moja twarz błyszczy (i to nie będzie chwilowe uczucie), unikam takich kremów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie używam kremów, ale opakowanie nieźle się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze, że ostatecznie uważasz go za fajny kosmetyk, ja nie używam kremów;)

    OdpowiedzUsuń
  11. It sounds really good.

    contornoperfeito.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts