Translate

niedziela, 25 września 2022

Babuszka Agafia Regenerujący Szampon-Balsam

Ostatnio tak bardzo polubiłam naturalne kosmetyki od Babuszki Agafii, że aż postanowiłam wypróbować kolejny z nich. Jakiś czas temu moje włosy bardzo polubiły się z czarnym mydłem z tej marki (pisałam o nim tutaj), więc tym razem zdecydowałam się na sam szampon. Czy sprawdził się na moich włosach równie dobrze? Zapraszam na recenzję!


Babuszka Agafia Regenerujący Szampon-Balsam
Babuszka Agafia Regenerujący Szampon-Balsam kupiłam w lokalnym sklepie spożywczo-przemysłowym za około 5 zł. Jest on przeznaczony do wszystkich rodzajów włosów

OPIS PRODUCENTA


Babuszka Agafia Regenerujący Szampon-Balsam
Babuszka Agafia Regenerujący Szampon-Balsam ma za zadanie:
  • zregenerować włosy,
  • zapobiec wypadaniu włosów,
  • wzmocnić cebulki włosów,
  • stymulować wzrost włosów,
  • przywrócić włosom blask i elastyczność,
  • ułatwić stylizację i rozczesywanie włosów.

Babuszka Agafia Regenerujący Szampon-Balsam posiada wiele ciekawych składników aktywnych, które pełnią wiele ważnych funkcji. Oto one:

  • Mydlnica lekarska zawierająca naturalne saponiny, środki pieniące, które łagodnie oczyszczają skórę i włosy oraz ma korzystny wpływ na włosy, czyli wzmacnia, je sprawia, że stają się  jedwabiste i miękkie. Oprócz tego delikatnie oczyszcza i pomaga przywrócić naturalny bilans lipidowy skóry.
  • Mącznica, który posiada właściwości ochronne i przeciwzapalne.
  • Podbiał pospolity, który wzmacnia cebulki włosowe i poprawia ukrwienie skóry głowy.
  • Macierzanka piaskowa, która działa łagodząco i nawilżająco.

Sposób użycia: Należy niewielką ilość szamponu nanieść na mokre włosy, następnie masować aż do powstania piany, a później spłukać wodą.

Skład: Aqua,Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Cocamide DEA, Sodium Leureth-11, Carboxylate, Laureth-10, Poluquaternium-7, Glycereth-2 Cocoate, Citric Acid, Sodium Styrene/Acrylates Copolymer, Sodium Chloride, Saponaria Officinalis (mydlnica lekarska),Artcostaphylor Uva Ursi (mącznica lekarska),Tussilago Farfara (podbiał pospolity),Thymus Vulgaris (tymianek),Parfum, Kathon CG.

OPAKOWANIE


Babuszka Agafia Regenerujący Szampon-Balsam
Babuszka Agafia Regenerujący Szampon-Balsam znajduje się w ciemnej buteleczce o pojemności 350 ml. Posiada odginaną zakrętkę, do której przyczepiona jest karteczka.
 
Babuszka Agafia Regenerujący Szampon-Balsam
Na odwrocie tej karteczki znajdują się przepisy Babuszki Agafii dotyczące pielęgnacji ciała i włosów. Opisałabym je Wam, ale niestety nie są one w języku polskim... 

Babuszka Agafia Regenerujący Szampon-Balsam
Kiedy otworzymy szampon, ukazuje się mały otworek, przez który wydobywa się szampon. 

KONSYSTENCJA I ZAPACH


Babuszka Agafia Regenerujący Szampon-Balsam
Babuszka Agafia Regenerujący Szampon-Balsam ma piękny ziołowy zapach, konsystencję rzadką koloru białego, która przypomina mleczko, a w połączeniu z wodą szybko się pieni.

MOJA OPINIA


Babuszka Agafia Regenerujący Szampon-Balsam
Babuszka Agafia Regenerujący Szampon-Balsam ma bardzo przyjemny zapach, który umila mycie włosów. Lubię u niego to, że szybko się pieni, dzięki czemu mam pewność, że moje włosy i skóra głowy są dokładnie umyte i takie faktycznie są. Nie ma przełomu, jeśli chodzi o przetłuszczanie się moich włosów, bo na drugi dzień po umyciu z przodu robią mi się już tłuste strączki, więc suchy szampon jest wtedy niezbędny. Po zastosowaniu tego szamponu nie mam żadnych problemów z rozczesywaniem moich długich włosów do pasa, które są po nim miękkie, lekkie oraz dobrze się układają, a w ostrym świetle nawet błyszczą, ale nie aż tak, jak mogłyby się błyszczeć po dobrej odżywce, botoxie, czy keratynowym prostowaniu. Ogólnie, od kiedy stosuję ten szampon, czyli już koło miesiąca, nie mogę narzekać na kondycję moich włosów ani skóry głowy. Nie zauważyłam, żeby więcej włosów mi wypadało, niż wcześniej, szampon ten nie podrażnił mnie, ani nie uczulił. Ogólnie uważam, że jest on dobrym szamponem, ale jakoś nie mogę go zaliczyć do moich ulubionych, bo jeszcze czegoś mi w nim brakuje.

A Wy miałyście  Babuszka Agafia Regenerujący Szampon-Balsam?

Jaki jest Wasz ulubiony szampon do włosów?

66 komentarzy:

  1. Swego czasu namiętnie kupowałam te szampony zmieniając tylko wersję. Jest duża szansa, że i tą miałam, chociaż nie pamiętam :D Ogólnie byłam z nich zadowolona, chociaż mydło dla mnie jednak wygrywa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też mydło wygrywa, ale chciałbym też wypróbować inne wersje tego szamponu 😊

      Usuń
  2. Bardzo lubię te kosmetyki, jednak najbardziej odpowiada mi czarne mydło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam tego szamponu, z Babuszko Agafi miałam jedynie maskę drożdżową i lubiłam ją. W sumie nie mam ulubionego szamponu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam tę maskę i bardzo ją lubiłam. Ciężko jest wybrać najlepszy szampon 😊

      Usuń
  4. Hola! no conocia el producto, gracias por la recomendacion. Besos

    OdpowiedzUsuń
  5. I haven't seen this here! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  6. Bic tylko samemu spróbować. Opakowanie bardzo ładne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie miałam go, ale chętnie bym go wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  8. Dawno temu stosowałam szampony babuszki, ale jakoś nie czułam by poprawiły kondycję włosów. Ot szampon jak szampon.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie to dobry szampon, ale wiadomo, że cudów nie zdziałał 😊

      Usuń
  9. kiedyś korzystałam z szamponów tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dawno już nie kupowałam żadnego szamponu tej marki. Ogólnie wcześniej byłam z nich zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  11. To jest świetna marka . Super recenzja

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam jeszcze bliższej styczności z kosmetykami od Babuszki Agafii :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam!
    To pierwszy raz, kiedy widzę tę markę!
    Podoba mi się to, co nam mówisz, przykuwa moją uwagę. Zapisuję to. Dzięki za udostępnienie.
    Twoje zdrowie

    OdpowiedzUsuń
  14. niestety kosmetyki tej marki mi skalp podrażniają

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam kiedyś szampon od Babuszki Agafji i niestety się u mnie nie sprawdził, zraziłam się do tych kosmetyków :/

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No szkoda, u mnie kosmetyki tej marki bardzo dobrze się sprawdzają 😊

      Usuń
  16. Jeszcze nie próbowałam kosmetyków tej marki, ale mam w planach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mój ulubiony szampon to dermatologiczny z Babuszki Agafii i póki co nie znalazłam lepszego 😀

    OdpowiedzUsuń
  18. Very nice the estetic of products! I like! Thanks for share!

    OdpowiedzUsuń
  19. Już jakiś czas temu słyszałam o kosmetykach babuszki. Sama używałam chyba tylko jakiegoś kremu. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Babuszkę kupowałam wiele lat temu, na początku blogowania i miło wspominam działanie ich kosmetyków do włosów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts