Translate

czwartek, 9 marca 2023

BIELENDA CRYSTAL GLOW ROSE QUARTZ Mgiełka do twarzy nawilżająco-rozświetlająca

Dzisiaj będzie post dla tych, którzy lubią błyszczeć za sprawą kosmetyków z efektem glow! Zobaczmy zatem, jaki produkt sprawia w ostatnich dniach, że moja skóra jest rozświetlona i pełna blasku.


BIELENDA CRYSTAL GLOW ROSE QUARTZ Mgiełka do twarzy nawilżająco-rozświetlająca
Bielenda Crystal Glow Rose Quartz Mgiełka do twarzy nawilżająco-rozświetlająca jest łatwo dostępna, można ją kupić w wielu drogeriach za około 20 zł (w promocji można ją nawet dorwać w okolicach 10 zł). Mgiełka ta za sprawą wegańskiej formuły i zawartym w niej różowego kwarcu nawilża i zapewnia efekt rozświetlenia już po pierwszej aplikacji. Jest ona idealna dla pielęgnacji cery normalnej, suchej i pozbawionej blasku.

OPIS PRODUCENTA


BIELENDA CRYSTAL GLOW ROSE QUARTZ Mgiełka do twarzy nawilżająco-rozświetlająca
Bielenda Crystal Glow Rose Quartz Mgiełka do twarzy nawilżająco-rozświetlająca oprócz tego, że optymalnie nawilża i pięknie rozświetla skórę, pełni następujące zadania:
  • neutralizuje poziom pH, który mógł zostać zaburzony podczas mycia,
  • odświeża skórę oraz niweluje uczucie przesuszenie,
  • przygotowuje skórę do dalszych etapów pielęgnacji.

Bielenda Crystal Glow Rose Quartz Mgiełka do twarzy nawilżająco-rozświetlająca posiada następujące składniki aktywne:
  • różowy kwarc, czyli piękny i efektowny kamień, który słynie z właściwości odżywczych, a także rozświetla skórę oraz przywraca jej gładkość i równomierny koloryt,
  • ekstrakt z orchidei, który idealnie pielęgnuje skórę, a także zmiękcza ją, nawilża i wygładza.
  • kwas hialuronowy, który skutecznie nawilża oraz zapewnia skórze elastyczność i jędrność.

Sposób użycia: Należy dwoma lub trzema krótkimi pryśnięciami, nanieś mgiełkę na twarz w odległości około 30 cm (najlepiej zamykając przy tym oczy, usta, oraz wstrzymując oddech).

Skład: Aqua (Water), Glycerin, Propanediol, Orchis Mascula Flower Extract, Hyaluronic Acid, Hydrolyzed Glycosaminoglycans, Quartz, Caprylic/Capric Triglyceride, Polyacrylate Crosspolymer-6, Diethylhexyl Syringylidene Malonate, Polysorbate 20, Mica, Tin Oxide, Synthetic Fluorphlogopite, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Ethylhexylglycerin, Phenoxyethanol, Parfum (Fragrance), Linalool, Limonene, CI 77891, CI 17200.

OPAKOWANIE


BIELENDA CRYSTAL GLOW ROSE QUARTZ Mgiełka do twarzy nawilżająco-rozświetlająca
Bielenda Crystal Glow Rose Quartz Mgiełka do twarzy nawilżająco-rozświetlająca mieści się w plastikowej przezroczystej buteleczce wyposażonej w spray, która ma pojemność 200 ml.

KONSYSTENCJA I ZAPACH


BIELENDA CRYSTAL GLOW ROSE QUARTZ Mgiełka do twarzy nawilżająco-rozświetlająca
Bielenda Crystal Glow Rose Quartz Mgiełka do twarzy nawilżająco-rozświetlająca ma konsystencję przezroczystej wody, w której znajdują się malutkie srebrne połyskujące drobinki pięknie rozświetlające twarz. Zapach tej mgiełki jest bardzo przyjemny, delikatny, nic konkretnego nie przypomina.

MOJA OPINIA


BIELENDA CRYSTAL GLOW ROSE QUARTZ Mgiełka do twarzy nawilżająco-rozświetlająca
Bielenda Crystal Glow Rose Quartz Mgiełka do twarzy nawilżająco-rozświetlająca jest produktem, który stosuję już ponad miesiąc, codziennie rano i wieczorem po umyciu twarzy specjalnym żelem. Bardzo lubię jej przyjemny zapach i wodną konsystencję, na którą od razu, zanim dobrze się wchłonie, nakładam pod oczy serum z kwasem hialuronowym. Następnie na całą twarz (jak już mgiełka się wchłonie) rozprowadzam specjalny olej do twarzy lub krem. Od kiedy stosuję tę mgiełkę, zauważyłam, że moja skóra jest odpowiednio nawilżona, a koloryt jest wyrównany. Nowe zmarszczki lub bruzdy nie pojawiają się na mojej skórze, ogólnie moja cera pomimo tego, że codziennie rano wstaję przed godziną 6, nie wygląda na zmęczoną, jest rozświetlona i pełna blasku. Bielenda Crystal Glow Rose Quartz Mgiełka do twarzy nawilżająco-rozświetlająca jest jednym z fajniejszych produktów do twarzy, jaki miałam okazję używać w ostatnim czasie i już niebawem zacznę testować krem z tej serii, tak więc wyczekujcie kolejnej recenzji z udziałem różowego kwarcu!


A Wy miałyście Bielenda Crystal Glow Rose Quartz Mgiełkę do twarzy nawilżająco-rozświetlającą?
Miałyście produkty z serii Crystal Glow Rose Quartz ?

26 komentarzy:

  1. This sounds good, I will look for it here! Hugs!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hola! no suelo usar estos productos, pero rl efecto que deja se ve muy bonito. Besos

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tej serii, ale kosmetyk prezentuje się obiecująco.

    OdpowiedzUsuń
  4. Interesujący produkt coś dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tej serii Bielendy, akurat nic nie miałam.
    Kurczę, ależ oni szaleją z tymi nowościami, nie nadążam :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie nadążam i wiele jeszcze jest takich serii z tej marki, które bardzo bym chciała poznać, a nie miałam jeszcze okazji 😀

      Usuń
  6. Znam markę i często stosuję jej produkty, ale tej mgiełki jeszcze nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. The product looks pretty good.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam nic z tej serii, ale uwielbiam tego typu produkty więc chętnie ją sprawdzę 😀

    OdpowiedzUsuń
  9. I like that the color is pink and I also wish the glitter or shine was much more.
    I followed your blog, you can follow my travel blog. Thank you so much.
    http://www.worldviewcaptures.com/2023/03/2-candleriggs-glasgow-street-photography.html

    OdpowiedzUsuń
  10. No proszę. Tej mgiełki nie używałam :) Mam tę z serii Bielenda professional niebieską Hialu Minerals i bardzo sobie chwalę :) Oni to trzeba przyznać mają świetne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, mają świetne kosmetyki i mam jeszcze wiele produktów taj marki na oku :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts