Translate

czwartek, 23 marca 2023

Ziaja średnioziarnisty peeling do ciała baltic home spa wellness

Dzisiaj będzie post dla miłośników spa! Przedstawię Wam produkt, który idealnie nadaje się do stworzenia sobie małego domowego spa, podczas którego można się odprężyć i zrelaksować. Zatem zapraszam do czytania!


Ziaja średnioziarnisty peeling do ciała baltic home spa wellness
Ziaja średnioziarnisty peeling do ciała baltic home spa wellness kupiłam w jednym ze sklepów spożywczo-przemysłowych za około 20 zł. W podobnej cenie można go znaleźć w wielu drogeriach i w samym sklepie internetowym firmy Ziaja. Nie ma określonych wytycznych, dla jakiego typu skóry lub wieku będzie on odpowiedni, więc przyjmijmy, że może go stosować każdy.

OPIS PRODUCENTA


Ziaja średnioziarnisty peeling do ciała baltic home spa wellness
Ziaja średnioziarnisty peeling do ciała baltic home spa wellness ma za zadanie:
  • skutecznie złuszczyć zrogowaciały i szorstki naskórek, 
  • zmiękczyć i wygładzić skórę,
  • pozostawić skórę pięknie pachnąca.
To wszystko jest możliwe za sprawą takich składników aktywnych jak: ekstraktu z kawy, masła kakaowego, mielonych łupin orzecha włoskiego i oleju ze słodkich migdałów.

SKŁAD


Ziaja średnioziarnisty peeling do ciała baltic home spa wellness

OPAKOWANIE


Ziaja średnioziarnisty peeling do ciała baltic home spa wellness
Ziaja średnioziarnisty peeling do ciała baltic home spa wellness mieści się w przezroczystym plastikowym słoiczku o pojemności 300 ml. Posiada odkręcaną zakrętkę, pod którą znajduje się folijka zabezpieczająca produkt przed pierwszym użyciem.

ZAPACH


Ziaja średnioziarnisty peeling do ciała baltic home spa wellness
Ziaja średnioziarnisty peeling do ciała baltic home spa wellness posiada piękny, słodki i bardzo apetyczny zapach. Kojarzy się z zapachem kawowo-czekoladowego deseru.

KONSYSTENCJA


Ziaja średnioziarnisty peeling do ciała baltic home spa wellness
Ziaja średnioziarnisty peeling do ciała baltic home spa wellness posiada bardzo gęstą konsystencję koloru jasnobrązowego, w której znajdują się malutkie drobinki.

MOJA OPINIA


Ziaja średnioziarnisty peeling do ciała baltic home spa wellness
Ziaja średnioziarnisty peeling do ciała baltic home spa wellness ma bardzo wygodne i fajne w użyciu opakowanie, a jego piękny słodki kawowo-czekoladowy zapach mogłabym wąchać i wąchać. Fajnie, że utrzymuje się on na skórze jakiś czas po umyciu. Do tej pory uwielbiałam mocne zdzieraki, jednak małe drobinki tego peelingu też bardzo polubiłam. W połączeniu z wodą fajnie masuje się nimi ciało, które w efekcie jest miękkie, gładkie i pachnące. Dodatkowo po zastosowaniu tego peelingu nie muszę smarować się balsami nawilżającymi, bo można wyczuć na skórze lekką nawilżającą otoczkę (nie jest ona tak tłusta jak po peelingach z Nacomi). Tak więc bardzo polubiłam Ziaja średnioziarnisty peeling do ciała baltic home spa wellness, bo po jego użyciu moja skóra zawsze jest w dobrym stanie, a jego zapach bardzo umila nastrój.



Miałyście Ziaja średnioziarnisty peeling do ciała baltic home spa wellness?
Jakie są Wasze ulubione peelingi do ciała?

25 komentarzy:

  1. The peeling looks good. Thanks for your review. Have a good day :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno go kupię bo uwielbiam domowe SPA, a kosmetyki tej marki bardzo dobrze się mnie sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie z pewnością polubisz ten peeling 😊

      Usuń
  3. Não conheço esse produto, mas parece ser
    Muito bom!
    Obrigada por compartilhar sua experiência!
    Beijos

    OdpowiedzUsuń
  4. Gracias por la recomendación. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam serdecznie ♡
    Bardzo lubię ziaję, ale tego produktu nie miałam okazji sprawdzić. Bardzo chętnie go wypróbuję by zrobić sobie takie domowe spa :) Często używam peelingów, uwielbiam tę gładką skórę po nich :) świetna recenzja!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że po użyciu tego peelingu jeszcze bardziej polubisz Ziaję😊 Dziękuję i również pozdrawiam 😊

      Usuń
  6. This sounds good! Valerie Have a great weekend!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja miałam wersję z morelą urge czy jakoś tak i nie spodobał mi się :P Zapach był mega męczący, działanie ok, ale ta warstwa.. nie do końca mi pasowała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze mnie ciekawiła ta wersja morelowa, może kiedyś ją wypróbuję, ciekawe, czy mi się spodoba zapach 😀

      Usuń
  8. That sounds very good, thanks for the review.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mam ulubionego peelingu. Ten o którym piszesz, mijałam kilka razy, ale z obawy przed zapachem, się na niego nie skusiłam. Także dobrze wiedzieć, że pachnie tak fajnie, skończę swój aktualny peeling (Tutti Frutti) i zaopatrzę się w ten od Ziaji :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam trochę obawy, że będzie sztuczny i męczący, ale na szczęście okazał się bardzo ładny 😊 Mam nadzieję, że Tobie też się spodoba ten zapach 😊

      Usuń
  10. Miałam z tej serii peeling z morelą i mango i ten mango był najlepszy 😀

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę go koniecznie wypróbować 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapach zdecydowanie do mnie przemawia :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię kosmetyki tej marki. :) Genialna cena!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts