Translate

czwartek, 30 marca 2023

Avon Viva la Vita Woda perfumowana EDP

Dzisiaj przyszła pora na recenzję moich perfum z Avonu, które sprawiłam sobie w ostatnim czasie. Od lat zapachy z tej marki są przez większość osób znane i lubiane. Zobaczmy zatem, czy ostatnio zakupiony przeze mnie zapach okazał się trafiony!


Avon Viva la Vita Woda perfumowana EDP
Avon Viva la Vita Woda perfumowana EDP kupiłam na Allegro za około 25 zł, w katalogu te perfumy można spotkać w podobnej cenie. Zapach tej wody należy do kompozycji owocowo-kwiatowej. Wyróżnia się następującymi nutami zapachowymi:
  • Nuty głowy: mandarynka, jabłko, różowy grejpfrut.
  • Nuty serca: mimoza, magnolia, zroszone płatki róż.
  • Nuty bazy: drewno sandałowe, kaszmir, wanilia.

OPIS PRODUCENTA


Avon Viva la Vita Woda perfumowana EDP
Na stronie marki Avon znajduje się bardzo zachęcający opis Avon Viva la Vita Wody perfumowanej EDP. Zobaczcie sami:

"Zapach który przypomina szczęśliwe chwile, radosne momenty oraz same dobre uczucia. I został do tego stworzony. Z nim docenisz nawet najdrobniejsze przejawy szczęśliwego życia, jak np. piękny wschód słońca czy romantyczny spacer. Jest to kompozycja owocowo-kwiatowa, świeża i ujmująca. Idealna dla kobiet pełnych energii i mających zawsze "coś" do zrobienia."

 

OPAKOWANIE


Avon Viva la Vita Woda perfumowana EDP
Avon Viva la Vita Woda perfumowana EDP znajduje się w szklanej przezroczystej buteleczce o pojemności 50 ml wyposażonej w spray. Posiada też odkręcaną zakrętkę.

MOJA OPINIA


Avon Viva la Vita Woda perfumowana EDP
Avon Viva la Vita Woda perfumowana EDP jest produktem, w którym podoba mi się jego niska cena, wygodne opakowanie i trwałość jak na tak tani produkt. Zawsze jak psikam się tą wodą do pracy, to przez osiem godzin czuję na moich nadgarstkach jej zapach. Nie jest on brzydki, z pewnością może się spodobać wielu osobom, jednak mi czegoś w nim brakuje... Zapach ten jest typowo owocowo-kwiatowy, nie jest słodki, mdły, ani męczący, jest po prostu taki zwyczajny. Idealnie nadaje się w zwykły dzień do pracy, albo na spacer, na wielkie wyjścia według mnie może być za słaby i zbyt pospolity. Tak więc nie urzekł mnie ten zapach jakoś szczególnie, ale uważam, że z braku laku na co dzień może być.



A Wy miałyście Avon Viva la Vita Woda perfumowana EDP?
Jakie są Wasze ulubione perfumy?

34 komentarze:

  1. Nie znam tego zapachu, ale nie jestem przekonana, czy byłby on dla mnie odpowiedni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie wiem, nie jest brzydki, ale według mnie Avon ma ładniejsze zapachy 😊

      Usuń
  2. I like the sound of it! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe nuty . Świetna recenzja .

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno nic od nich nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Flakonik mi się podoba, ale jesli chodzi o zapach, to lubię taki czekoladowy aromat ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. I haven't had their perfume in so long. Looks lovely!

    OdpowiedzUsuń
  7. I haven't heard of this one, but would love to try! thanks for the review!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię perfumy AVONU. Ostatnio używam Her Story i jestem nim zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam te perfumy i bardzo mi się podobały 😊

      Usuń
  9. Hola! no los probé, pero seguro que huelen de maravilla. Besos

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj kiedyś pamiętam kupiłam z Avonu perfumy Fergie I nie ukrywam były to moje ulubione. Aż żałuję, ze juz nie mogę na nie trafić. Szkoda, że ten zapach nie był trafiony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie poznałam tych perfum, ale kojarzę je z katalogu 😊

      Usuń
  11. Zapachy z Avonu, zawsze lubiłam :)
    Myślę że na tą wodę perfumowaną się kiedyś skuszę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam, ale uwielbiam Euphorie Calvin Kleina 😀

    OdpowiedzUsuń
  13. Z avonu używam ostatnio chyba tylko szminki ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts