Translate

czwartek, 2 marca 2023

Denko luty 2023

No i nadszedł marzec, a to oznacza, że w tym miesiącu będziemy w końcu witać wiosnę! Oznacza to też to, że trzeba pożegnać się ze starymi zużyciami kosmetycznymi z poprzednich miesięcy. Tak więc zapraszam Was na przegląd mojego denka!



1. Soraya Glam Oils żelowa maska do twarzy


Soraya Glam Oils żelowa maska do twarzy
Soraya Glam Oils żelowa maska do twarzy, 10 ml. Była ona bezzapachowa i bardzo rzadka, więc musiałam uważać przy nakładaniu. Jej konsystencja była przezroczysta i znajdowały się w niej połyskujące drobinki. W trakcie aplikacji nic mnie nie piekło, ani nie szczypało. Maska ta szybko zasychała na mojej twarzy i była bardzo wydajna, bo jedno podwójne opakowanie wystarczało na cztery użycia. Używałam jej zamiast kremu na noc. Rano moja skóra była gładka, miękka i ogólnie w bardzo dobrym stanie. Być może jeszcze do tej maseczki kiedyś wrócę...

2. Avon, Płyn micelarny Nutra Effects Deep Clean


Avon, Płyn micelarny Nutra Effects Deep Clean
Avon, Płyn micelarny Nutra Effects Deep Clean. Był to w miarę fajny i skuteczny płyn, który oczyszczał twarz z makijażu, jednak trochę niedokładnie, bo zawsze musiałam pozostałości po tuszu do rzęs domyć jakimś produktem do mycia twarzy. Nie planuję do niego wracać. Recenzja tutaj.

3. Bielenda Coctail Scrub Peeling do ciała wygładzający brzoskwinia kombucha


Bielenda Coctail Scrub Peeling do ciała wygładzający brzoskwinia kombucha.
Bielenda Coctail Scrub Peeling do ciała wygładzający brzoskwinia kombucha. Uwielbiam peelingi z Bielendy, tak więc nie mogłam nie polubić tego. Idealnie wygładzał skórę i w dodatku pięknie pachniał. Na pewno zobaczycie u mnie jeszcze nie jeden peeling cukrowy z tej marki, ale do tego nie wiem, czy jeszcze wrócę. Recenzja tutaj.

4. Fluff Krem Do Rąk Banan


Fluff Krem Do Rąk Banan
Fluff Krem Do Rąk Banan. Był to krem należący do marki, którą bardzo lubię, jednak niestety nie stał się on moim ulubieńcem. Nie planuję do nie niego wracać Recenzja tutaj.

5. Revuele serum do twarzy z kolagenem


Revuele serum do twarzy z kolagenem
Revuele serum do twarzy z kolagenem. Było to bardzo fajne i tanie serum, które idealnie nadaje się dla skóry z pierwszymi oznakami starzenia. Nie planuję do nie niego wracać. Recenzja tutaj.

6. Yope Naturalna odżywka do włosów Mleko owsiane


Yope Naturalna odżywka do włosów Mleko owsiane
Yope Naturalna odżywka do włosów Mleko owsiane. Była to pięknie pachnąca odzywka, która zawsze ułatwiała mi rozczesywanie moich bardzo długich włosów i tym samym ułatwiała mi życie. Być może jeszcze do niej wrócę. Recenzja tutaj

7. Tołpa green, nawilżający krem łagodzący


Tołpa green, nawilżający krem łagodzący
Tołpa green, nawilżający krem łagodzącyBył to bardzo fajny ziołowy krem, który świetnie sprawdzał się na dzień i na noc. Być może jeszcze do niego wrócę. Recenzja tutaj.

8. Eveline Cosmetics Organic Aloe przeciwzmarszczkowe płynne płatki pod oczy


Eveline Cosmetics Organic Aloe przeciwzmarszczkowe płynne płatki pod oczy
Eveline Cosmetics Organic Aloe przeciwzmarszczkowe płynne płatki pod oczy. Był to bardzo skuteczny produkt, który idealnie odzywał skórę pod oczami. Niestety może on być za słaby dla skóry 30+. Nie planuję do niego wracać. Recenzja tutaj.

9. Time Out Suchy szampon


Time Out Tropical Suchy szampon
Time Out Tropical Suchy szampon. Szampony z tej marki pojawiały się u mnie nie raz i pewnie będą pojawiać się dalej. Jak dla mnie jest to tani i bardzo skuteczny suchy szampon, który nie raz już uratował moje tłuste włosy. Z pewnością jeszcze kiedyś do niego wrócę.


Jak widać, udało mi się zużyć parę fajnych produktów, ale do większości już nie wrócę, bo czegoś mi w nich zabrakło. Inne produkty być może jeszcze przewiną się na moim blogu. Na szczęście nie trafiłam na żadnego bubla. Być może w kolejnym miesiącu odkryję mojego kolejnego ulubieńca kosmetycznego, który umili mi się pielęgnację twarzy, ciała lub włosów.


Miałyście coś z mojego denka?
Który z produktów zaciekawił Was najbardziej?

46 komentarzy:

  1. Kupiłam sobie ten peeling do ciała i jestem ciekawa, jak u mnie się sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam maskę soraya, ale była taka sobie. Szału nie było :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Buenos productos. Gracias por preocuparte de mi salud. Ya estoy mejor. Muy pronto publicaré de nuevo. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  4. Żadnego z tych kosmetyków nie miałam.
    Maska marki Soraya, mnie najbardziej zaciekawiła :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. mam ten płyn micelarny i na mojej skórze się sprawdza!

    OdpowiedzUsuń
  6. Happy March! You do find some great products to review!

    OdpowiedzUsuń
  7. Very good to see your review wrap up! Thanks so much!

    OdpowiedzUsuń
  8. So great to read your hits and misses! Thanks so much! All the best to a wonderful new month!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem bardzo ciekawa zapachu tego peelingu do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. That's a lot of great products.
    Some have pluses and some minuses from you.

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie zaczynam testowanie dokładne tego suchego szamponu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam krem do rąk z Fluff, ale w wersji brzoskwiniowej i był genialny 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam ten krem i miło go wspominam 😊

      Usuń
  13. Nic nie miałam z twojego denka, ale zaciekawiła mnie Yope Naturalna odżywka do włosów Mleko owsiane. Muszę się za nią rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zaciekawiły mnie te płynne płatki pod oczy, chociaż w moim wieku mogą być już za słabe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłoby tak być, ale w połączeniu z innymi mocniejszymi kosmetykami są w sam raz 😊

      Usuń
  15. Znam kilka z tych marek, ale tych konkretnych produktów co Ty jeszcze nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ten peeling z Bielendy wygląda bardzo ciekawie;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie używałam żadnego z tych kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  18. Tołpa ich produkty dla mnie zawsze są świetnym wyborem. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. The color is really cute darling

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts