Translate

niedziela, 12 lutego 2023

Revuele Serum do twarzy z kolagenem

Dzisiaj przedstawię Wam produkt bułgarskiej marki Revuele, której kosmetyki wyróżniają się niską ceną i bardzo dobrym działaniem. Zatem zobaczmy, czy serum z tej marki, które postanowiłam wypróbować, spełniło moje oczekiwania!


Revuele Serum do twarzy z kolagenem
Revuele Serum do twarzy z kolagenem kupiłam w Hebe w promocji za 15,59 zł, normalnie kosztuje 25,99 zł. Wyróżnia się tym, że:
  • ma ono działanie przeciwstarzeniowe i ujędrniające,
  • można go stosować na dzień i na noc,
  • można go stosować w każdym wieku,
  • jest ono przeznaczone głównie dla skóry mieszanej.

OPIS PRODUCENTA


Revuele Serum do twarzy z kolagenem
Revuele Serum do twarzy z kolagenem, którego głównym składnikiem jest kolagen będący budulcem naszej skóry, spowalnia on proces starzenia się skóry i pobudza odnowę komórek, a także minimalizuje powstawanie zmarszczek. W efekcie skóra jest bardziej jędrna i młodziej wyglądająca skóra.

Sposób użycia: Należy nanieść kilka kropli rano lub wieczorem na oczyszczoną skórę twarzy, a następnie delikatnie wmasować do całkowitego wchłonięcia.

Skład: Aqua, Propylene Glycol, Hydrolyzed Collagen, Hydroxyethyl Cellulose, Phenoxyethanol, PPG-1-PEG-9 Lauryl Glycol Ether, Disodium EDTA.

OPAKOWANIE


Revuele Serum do twarzy z kolagenem
Revuele Serum do twarzy z kolagenem mieści się w ciemnej szklanej buteleczce o pojemności 30 ml. Posiada odkręcaną zakrętkę, do której przymocowana jest pipeta umożliwiająca nakładanie produktu.

KONSYSTENCJA I ZAPACH


Revuele Serum do twarzy z kolagenem
Revuele Serum do twarzy z kolagenem ma rzadką konsystencję, ale nie na tyle, aby spływała z twarzy. Zapach tego serum jest niewyczuwalny.

MOJA OPINIA


Revuele Serum do twarzy z kolagenem
Revuele Serum do twarzy z kolagenem jest produktem, w którym bardzo mi odpowiada jego niska cena, jak na tego typu produkt. Lubię w nim też to, że szybko się wchłania, co jest dla mnie bardzo ważne podczas porannej szybkiej pielęgnacji. Kiedy nakładam to serum na całkiem suchą skórę, to czuję lekkie pieczenie, dlatego najlepiej nakładać go na mokrą, wcześniej spryskaną twarz najlepiej mgiełką nawilżającą albo tonikiem, bo wtedy lepiej się wchłania. Kiedy już się wchłonie, nakładam na twarz krem. Już ponad miesiąc stosuję to serum i nie zauważyłam żadnych nowych zmarszczek ani innych oznak starzenia się skóry. Jednak myślę, że na skórę pod oczami to serum może być trochę za słabe, dlatego na tę część twarzy wolę nakładać inne produkty. Myślę, że jest to fajne i skuteczne serum dla skóry z pierwszymi oznakami starzenia. Warto na niego polować na promocjach, które często się pojawiają w Hebe.


A Wy znacie Revuele Serum do twarzy z kolagenem?

Jakie jest Wasze ulubione serum do twarzy?

50 komentarzy:

  1. Nie miałam takiego kosmetyku, ale być może dam mu szansę, skoro jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa tego serum, więc być może go wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam serdecznie ♡
    Ciekawa recenzja, produktu nie znam ale bardzo chętnie wypróbuję by poznać lepiej jego działanie na własnej skórze :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Ani o marce, ani o tym serum nie słyszałam wcześniej.
    Do tej pory używałam serów, od Eveline, ale na bohatera dzisiejszego postu, będę polować.
    Cena (zwłaszcza ta promocyjna) jest naprawdę korzystna :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Hebe jest pełno kosmetyków tej marki 😊 z Eveline chyba jeszcze nie miałam żadnego serum, a to bardzo polecam 😊 pozdrawiam

      Usuń
  5. Ja też lubię jak kosmetyk jest w przystępnej cenie, dobrze działa i szybko się wchłania

    OdpowiedzUsuń
  6. Gracias por la recomendación. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gracias por la recomendación https://enamoradadelasletras.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Najważniejsze, że się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam jeszcze żadnego produktu tej marki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. I haven't tried it. I would like to.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantasticc review! Thanks so much!

    OdpowiedzUsuń
  12. Looks great💖💖💖💖💖💖💖

    OdpowiedzUsuń
  13. podoba mi się ten gagatek chętnie bym się nim wysmarowała

    OdpowiedzUsuń
  14. Marki nie znam, ale ten kosmetyk mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  15. I have not had any product of this brand yet.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. This product is great, I very recommend it 😊

      Usuń
  16. Ciekawy produkt i super ze tak szybko się wchłania

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam, ale mogłoby mi się sprawdzić 😀

    OdpowiedzUsuń
  18. I love this brand! I use many of their products
    Thanks for sharing your review
    Kisses ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. This brand has mamy great products 😊 thank you 😊

      Usuń
  19. Hola! gracias por la recomendación, este serum tiene muy buena pinta. Besos

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo zaciekawiło mnie to serum i chętnie bym je wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  21. Muszę wypróbować przy okazji to serum. Ja stosuję teraz serum Herbapolu i jestem z niego mega zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam jeszcze ser z Herbapolu, muszę kiedyś wypróbować 😊

      Usuń
  22. Wow, cena bardzo przystępna jak na serum :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts