Translate

niedziela, 5 lutego 2023

Tołpa green, nawilżający krem łagodzący

Są takie marki kosmetyczne, z którymi bardzo lubi się moja cera. Między innymi należy do nich Tołpa i to właśnie jej krem zamierzam Wam dzisiaj zaprezentować. Zatem zapraszam na recenzję!


Tołpa green, nawilżający krem łagodzący
Tołpa green, nawilżający krem łagodzący kupiłam za 25,99 zł. Jest on łatwo dostępny, można go spotkać w wielu drogeriach, a także w samym sklepie internetowym firmy Tołpa. Jest on przeznaczony dla skóry wrażliwejsuchej i odwodnionej. Posiada on 93 % składników pochodzenia naturalnego. Można go stosować na dzień i na noc niezależnie od wieku. 

OPIS PRODUCENTA


Tołpa green, nawilżający krem łagodzący
Tołpa green, nawilżający krem łagodzący ma za zadanie:
  • naturalnie chronić i wzmacniać skórę wrażliwą przed szkodliwym wpływem czynników zewnętrznych,
  • intensywnie nawilżyć skórę, 
  • złagodzić podrażnienia i ukoić skórę, 
  • uelastycznić skórę i wygładzić ją, 
  • przywrócić skórze naturalny blask.

To wszystko jest możliwe za sprawą takich roślinnych składników aktywnych jak:
ekstrakt z nasion bawełny, ekstrakt z korzenia irysa, pochodna mocznika, gliceryna

W składzie Tołpa green nawilżającego kremu łagodzącego nie ma: parabenów, sztucznych barwników, SLS-u, silikonów, oleju parafinowego.

Sposób użycia: Należy nanieść krem na oczyszczoną skórę twarzy i szyi omijając okolice oczu, następnie wmasować zaczynając od szyi w górę. Krem ten należy stosować rano i wieczorem.

SKŁAD


Tołpa green, nawilżający krem łagodzący

OPAKOWANIE


Tołpa green, nawilżający krem łagodzący
Tołpa green, nawilżający krem łagodzący znajduje się w plastikowym przezroczystym słoiczku o pojemności 50 ml. Posiada białą odkręcaną zakrętkę, pod którą znajduje się dodatkowe zabezpieczenie w postaci folijki ochronnej.

ZAPACH

Tołpa green, nawilżający krem łagodzący ma ładny ziołowy, świeży, naturalny zapach

KONSYSTENCJA


Tołpa green, nawilżający krem łagodzący
Tołpa green, nawilżający krem łagodzący ma konsystencję lekką i gęstą koloru naturalnego przypominającego beżowy lub ecru.

MOJA OPINIA


Tołpa green, nawilżający krem łagodzący
Zdecydowałam się na Tołpa green, nawilżający krem łagodzący ze względu na jego przeznaczenie dla skóry suchej, wrażliwej i odwodnionej, bo pomyślałam, że będzie on idealny zimą. Bardzo lubię jego naturalny zapach i przyjemną konsystencję, która szybko się wchłania, ma to duże znaczenie dla mnie zawsze rano, kiedy spieszę się do pracy. Krem ten odpowiednio nawilża moją skórę,  chroni ją przed niekorzystnymi czynnikami zewnętrznymi, nie zapycha skóry i nie przyczynia się do powstawania niedoskonałości. Oprócz tego moja cera jest po nim gładka, miękka i nie świeci się zbytnio po przebudzeniu, ani w ciągu dnia. Tak więc Tołpa green, nawilżający krem łagodzący jest kolejnym świetnym kremem z tej marki, jaki miałam okazję użyć, bardzo dobrze spełnia swoje zadanie w pielęgnacji mojej mieszanej cery (która bywa też wrażliwa i sucha) tych chłodnych dniach.



A Wy miałyście Tołpa green, nawilżający krem łagodzący?
Jaki krem do twarzy najlepiej sprawdza się u Was zimą?

59 komentarzy:

  1. Mam bardzo wrażliwą skórę, więc jestem ciekawa, jakby się u mnie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  2. It sounds like a good product! I'll take note!!
    Kisses, and thanks for sharing :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. This product is great 😊 Thanks for your visit 😊

      Usuń
  3. I haven't used it but have heard of it. Great review!

    OdpowiedzUsuń
  4. Exciting to see! I want to try it!

    OdpowiedzUsuń
  5. I enjoyed the review so much. I will look for it!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyda się do wrażliwej skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam serdecznie ♡
    Świetna recenzja :) Nie miałam tego kremu, ale bardzo lubię markę i zawsze się u mnie sprawdza :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam 😊 Świetna jest ta marka, uwielbiam jej kremy i bardzo je polecam 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  8. Bardzo dobrze, że nie zapycha skóry :D Tołpę jako markę bardzo lubię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to bardzo ważne, że nie zapycha 😊 też lubię Tołpę😊

      Usuń
  9. Gracias por la recomendación. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gracias por la recomendación,. https://enamoradadelasletras.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. slyszalam o nim ale nie uzywalam

    OdpowiedzUsuń
  12. t sounds good, I Haven't seen it here! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja skóra akurat nie lubi kremów Tołpy, ale cieszę się, że Ty jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie miałam nic z tej marki. Jeśli chodzi o pielęgnacje zimą, nie różni się ona, za bardzo, od tej letnią porą.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam kosmetyki tej marki, są świetne 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  15. Lubię kosmetyki marki Tołpa ale tego akurat nie próbowałam. Ja w zimowe dni i wieczory stawiam na treściwe kremy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne kosmetyki ma Tołpa. Też w tych chłodniejszych dniach staram się wybierać treściwe kremy 😊

      Usuń
  16. Lubię kosmetyki Tołpy, chociaż tego kremu jeszcze nie probowałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie kosmetyki ma Tołpa, a ten krem bardzo polecam 😊

      Usuń
  17. Tego chyba nie miałam albo nie pamiętam 😀 Mi póki co świetnie się sprawdzał owsiany od Soraya 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Soraya też ma fajne kremy, a owsiany krem brzmi bardzo zachęcająco 😊

      Usuń
  18. Znam markę. Kto nie zna? Tego akurat nie miałam ale polecam delikatny żel do mycia twarzy, nie szczypie w oczy.
    Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może w końcu kupię ten żel, bo mam na oku żele do mycia twarzy z tej marki 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  19. O, jak ja dawno nie miałam nic z Tołpy. Kusisz... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto się skusić na któryś ich produkt 😊

      Usuń
  20. Hola! muchas gracias por la recomendación, no se si dónde vivo habrá esta crema, pero la buscaré porque a mi piel le iria fenomenal. Besos

    OdpowiedzUsuń
  21. Z Tołpą mam "burzliwą relacje", raz jakiś produkt to u mnie hit, innym razem kompletnie się nie sprawdza ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Well, it's good that the cream has worked for you like that.

    OdpowiedzUsuń
  23. Tego kremu nie używałam. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Muszę kiedyś wypróbować kosmetyki tej firmy, bo sporo dobrego o nich słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts