Translate

niedziela, 19 lutego 2023

Eveline Keep Calm And Feel BIO Multiodżywczy biobalsam do ciała

Dzisiaj zaprezentuję Wam produkt marki, którą z pewnością znacie, czyli Eveline. Uwielbiam jej kosmetyki do makijażu, do pielęgnacji twarzy, a ostatnio nawet zaczęłam stosować jej balsam do ciała! Zobaczmy zatem, jak się u mnie sprawdza!


 Eveline Keep Calm And Feel BIO Multiodżywczy biobalsam do ciała
Eveline Keep Calm And Feel BIO Multiodżywczy biobalsam do ciała kupiłam w sklepie internetowym Eveline za 15,29 zł. Jest on przeznaczony dla skóry suchej i pozbawionej jędrności. Jego zadanie to widocznie poprawić wygląd i kondycję skóry, głęboko odżywić, a także zapobiec przesuszeniom.

OPIS PRODUCENTA


 Eveline Keep Calm And Feel BIO Multiodżywczy biobalsam do ciała
Eveline Keep Calm And Feel BIO Multiodżywczy biobalsam do ciała zawiera wiele ciekawych składników aktywnych, które pełnią określone zadania. Oto one:
  • Olejek konopny, który posiada silne właściwości odbudowujące płaszcz hydrolipidowy, a także intensywnie odżywia oraz sprawia, że skóra jest jedwabiście gładka i przyjemna w dotyku.
  • Jagody Goji, które stanowią wyjątkowe źródło witamin, minerałów i przeciwutleniaczy, oprócz tego silnie regenerują, ujędrniają i przyspiesza procesy naprawcze naskórka.
  • Olejek moringa, który dzięki zawartości nienasyconych kwasów tłuszczowych zatrzymuje wodę w naskórku oraz uszczelnia barierę ochronną skóry, poprawia poziom jej nawilżenia i działa łagodząco i odżywczo.
  • Biolin, który dzięki zawartości prebiotyków chroni i wzmacnia naturalny mikrobiom skóry oraz zapewnia jej piękny wygląd i dobra kondycje.
Skuteczność Eveline Keep Calm And Feel BIO Multiodżywczy biobalsam do ciała jest potwierdzona badaniami na podstawie testu samooceny przeprowadzonemu na wybranej grupie kobiet:
  • w 93% poprawa ujędrnienia,
  • w 96% widoczne jest odżywienie,
  • w 100% koi zmysły.

Sposób użycia: Należy codziennie rano lub wieczorem nanieść balsam równomiernie na skórę całego ciała i delikatnie wmasować. Dzięki temu, że szybko się wchłania, już po pierwszej aplikacji skóra odzyskuje miękkość, witalność i jędrność.

Skład: Aqua (Water), Helianthus Annuus Seed Oil, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearates, Glyceryl Stearate Citrate, Isopropyl Palmitate, Triisostearin, Butyrospermum Parkii Butter, Mangifera Indica Seed Butter, Cannabis Sativa Seed Oil, Moringa Oleifera Seed Oil, Lycium Barbarum Fruit Extract, Polymnia Sonchifolia Root Juice, Alpha-Glucan Oligosaccharide, Inulin, Lactobacillus, Tocopheryl Acetate, Parfum (Fragrance), Hydroxyacetophenone, Glyceryl Caprylate, Potassium Sorbate, Myristyl Myristate, Sodium Polyacrylate, Maltodextrin, Sorbic Acid, Benzyl Salicylate, Citronellol, Coumarin, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool.

OPAKOWANIE


 Eveline Keep Calm And Feel BIO Multiodżywczy biobalsam do ciała
Eveline Keep Calm And Feel BIO Multiodżywczy biobalsam do ciała znajduje się w plastikowej tubce o pojemności 250 ml. Posiada odginaną zakrętkę na zatrzask, na której można postawić produkt. Po jej otwarciu ukazuje się mały otwór, przez który, po naciśnięciu tubki, wydobywa się balsam na zewnątrz.

 Eveline Keep Calm And Feel BIO Multiodżywczy biobalsam do ciała

KONSYSTENCJA I ZAPACH


 Eveline Keep Calm And Feel BIO Multiodżywczy biobalsam do ciała
Eveline Keep Calm And Feel BIO Multiodżywczy biobalsam do ciała ma gęstą kremową konsystencję koloru białego. Zapach ma bardzo ładny, nic konkretnego nie przypomina, nie jest on za mocny, ani za słaby.

MOJA OPINIA


 Eveline Keep Calm And Feel BIO Multiodżywczy biobalsam do ciała
Eveline Keep Calm And Feel BIO Multiodżywczy biobalsam do ciała jest balsamem o bardzo przyjemnym zapachu, który umila aplikację. Szybko się wchłania i tak jak pisze producent, już po pierwszej aplikacji skóra jest miękka, jędrna i odpowiednio nawilżona, więc ten balsam z pewnością sprawdzi się idealnie do błyskawicznego odżywienia. Bardzo dobrze sprawdza się też w tych mroźnych dniach, kiedy to skóra bardziej jest narażona na niekorzystny wpływ warunków atmosferycznych, bo od kiedy go stosuję, nie mam żadnych problemów z suchą i podrażnioną skórą. Nie jest on zbyt tłusty, a skóra po nim nie lepi się, więc myślę, że latem też mógłby się świetnie sprawdzić, więc kto wie, może zaopatrzę się w kolejne opakowanie.


A Wy miałyście Eveline Keep Calm And Feel BIO Multiodżywczy biobalsam do ciała?
jaki balsam do ciała sprawdza się u Was najleppiej w tych mroźnych dniach?


55 komentarzy:

  1. Tego balsamu jeszcze nie miałam, ale u mnie musi być to balsam mocno nawilżający.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mysle, że ten mógłby sprostać temu zadaniu 😊

      Usuń
  2. Eveline is well known brand... good products.Thanks for the review!🧡

    https://marylyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja dawno nie miałam nic z Eveline :) A lubię ich kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam go, ale jakoś specjalnie mnie nie kusił :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oh, so nice. It's hard to comeby but I love my Vaseline balm! It's great for my legs and elbows.

    OdpowiedzUsuń
  6. I do love their products..Eveline.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja w tym roku nie używałam żadnego balsamu... chociaż pewnie to jest błąd. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak nie potrzebujesz, to nie koniecznie jest to błąd 😊

      Usuń
  8. nie miałam tego balsamu, ale podoba mi się jego opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Markę znam, miałam kilka kosmetyków :) Może skuszę się przy najbliższych zakupach na ten balsam, obecny powoli mi się kończy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto się na niego skusić, jest świetny 😊

      Usuń
  10. nie miałam, ale markę bardzo lubię!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy musi mieć zapach . I z tego co widzę to niezły skład

    OdpowiedzUsuń
  12. Balsamuję się regularnie, bo bez tego moja skóra jest przesuszona. Z chęcią więc wypróbuję ten balsam. Też lubię kosmetyki Eveline 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam ten balsam, jest idealny do codziennego stosowania 😊

      Usuń
  13. Miałam kiedyś mascarę tej firmy i była ok, innych kosmetyków nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajne są mascary z tej marki, mam nawet swoją ulubioną 😊

      Usuń
  14. Very nice for winter and all seasons I am sure.

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię olejek konopny w kosmetykach :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie słyszałam o tym balsamie kiedyś z t podobnym składem miałam kosmetyki z bielendy i średnio byłam zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  17. Kompletnie nie znam tej serii, ale zimą najchętniej sięgam po masła do ciała 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem 😊 a ja po masła sięgam o każdej porze roku 😊

      Usuń
  18. Zainteresowałaś mnie tym balsamem bez dwóch zdań :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zaciekawił mnie ten balsam. Rozejrzę się za nim :)

    OdpowiedzUsuń
  20. According to your review, this is a great product.

    OdpowiedzUsuń
  21. Following your review this is a nice product.
    www.melodyjacob.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts