Translate

czwartek, 16 lutego 2023

Yope Naturalna odżywka do włosów Mleko owsiane

Dzisiaj zajmiemy się pielęgnacją włosów z udziałem kolejnej naturalnej marki, jaką jest Yope. Bardzo nie lubię, kiedy nie mogę rozczesać włosów zaraz po umyciu szamponem, dlatego często muszę wspomagać się odżywkami ułatwiającymi rozczesywanie. Zobaczmy zatem, czy ostatnio przetestowana przeze mnie odżywka dobrze sobie radzi z tym problemem i jakie inne korzyści zapewnia moim włosom!


Yope Naturalna odżywka do włosów Mleko owsiane
Yope Naturalna odżywka do włosów Mleko owsiane jest łatwo dostępna, można ją spotkać w wielu sklepach internetowych i stacjonarnych za około 20 zł. Ja kupiłam ją 21,99 zł w jednym z marketów. Jest ona przeznaczona dla włosów normalnych.

OPIS PRODUCENTA 


Yope Naturalna odżywka do włosów Mleko owsiane
Yope Naturalna odżywka do włosów Mleko owsiane ma za zadanie: 
  • wzmocnić włosy, 
  • chronić włosy przed uszkodzeniami, 
  • poprawić kondycję włosów normalnych.
Yope Naturalna odżywka do włosów Mleko owsiane zawiera takie naturalne składniki aktywne jak
  • proteiny mleka owsianego, które chronią przed uszkodzeniami i poprawią elastyczność, a także ogólną kondycję, 
  • aminokwasy z pszenicy, które przyciągają wilgoć, wnikają do środka włosa i głęboko go nawilżają, 
  • organiczne wyciągi z limonki, figi, melina, awokado i kozieradki, które odświeżają, tonizują, wzmacniają, chronią, nawilżają i odżywiają.

Sposób użycia: Należy rozprowadzić odżywkę na mokrych, umytych włosach i po jakimś czasie spłukać ciepłą wodą. Stosować w zależności od potrzeb.

SKŁAD 


Yope Naturalna odżywka do włosów Mleko owsiane

OPAKOWANIE 


Yope Naturalna odżywka do włosów Mleko owsiane
Yope Naturalna odżywka do włosów Mleko owsiane znajduje się w plastikowej tubce o pojemności 170 ml. Posiada odginaną zakrętką, na której można postawić produkt.

Yope Naturalna odżywka do włosów Mleko owsiane

KONSYSTENCJA I ZAPACH 


Yope Naturalna odżywka do włosów Mleko owsiane
Yope Naturalna odżywka do włosów Mleko owsiane ma gęstą kremową konsystencję koloru białego. Jej zapach jest słodki, ale nie przesłodzony i bardzo przyjemny.

MOJA OPINIA 


Yope Naturalna odżywka do włosów Mleko owsiane
Yope Naturalna odżywka do włosów Mleko owsiane jest odżywką o bardzo ładnym zapachu. Z łatwością rozprowadza się ona na włosach. Nie mam też problemów ze spłukaniem jej. Podoba mi się w niej to, że nie trzeba aż tak długo z nią czekać na włosach, aż zacznie działać. Zawsze używam jej kilka razy w tygodniu (ale nie codziennie) wtedy, kiedy biorę prysznic. Podoba mi się też w niej to, że ułatwia rozczesywanie moich włosów, które po zastosowaniu tej odżywki lepiej się układają, są gładkie, miękkie i mają większy połysk. Ogólnie jestem bardzo zadowolona z tej odżywki, bo faktycznie poprawia ona kondycję moich włosów. Szkoda tylko, że niej ona trochę tańsza.



A Wy miałyście Yope Naturalna odżywka do włosów Mleko owsiane
Jaka jest Wasza ulubiona odżywka do włosów?

34 komentarze:

  1. Moja siostra ją stosuje i też ją sobie chwali. Dla siebie też planuję kupić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja miałam tylko produkty do ciała tej marki, ale szczerze mówiąc nie były szałowe. Więc jakoś poznawanie kolejnych kosmetyków mnie nie specjalnie kusi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem 😊 Mi przypadły do gustu tak samo produkty do ciała jak i do włosów 😊

      Usuń
  3. This sounds really good, thanks! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  4. Your review of this product is great, thanks.

    OdpowiedzUsuń
  5. To ulubiona marka mojej siostry, za odżywką sie rozejrzę może upouję w dobrej ofercie, ale najpierw muszę zużyć to co mam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam okazji poznać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam, ale mi póki co sprawdza się ta z Garnier z masłem kakaowym 😀

    OdpowiedzUsuń
  8. O proszę, dobrze wiedzieć, bo do tej pory jedyna firma, której stosuje odżywki, to Onlybio. Jest z nich zadowolona, ale z chęcią przetestuję coś nowego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Only bio też ma bardzo fajne produkty do włosów. Warto przetestować tę odżywkę, też jest świetna 😊

      Usuń
  9. Dla mnie kompletna nowość! Muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Skoro pomaga w rozczesywaniu to coś dla mnie w dodatku lubię tą markę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie koniecznie musisz wypróbować tę odżywkę 😊

      Usuń
  11. Używam serii dla włosów farbowanych i bardzo ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serii do włosów farbowanych jeszcze nie miałam 😊

      Usuń
  12. Znam firmę Yope, ale tego produktu akurat nie. Używałam zaś m.in. żel pod prysznic Yope, ale nie pamiętam jaki dokładnie. W każdym razie, był ok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teraz używam żelu pod prysznic z tej marki i uwielbiam jego zapach ;)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts