Translate

czwartek, 23 lutego 2023

Prosalon Keratin keratyna w płynie do włosów bez spłukiwania

Dzisiaj przedstawię Wam produkt, który jakiś czas temu wypatrzyłam w promocji w bardzo atrakcyjnej cenie. Jego marka nie była mi wcześniej znana, więc stwierdziłam, że ten zakup będzie idealną okazją do poznania jej. Zobaczmy zatem co to za produkt i jak się u mnie sprawdza!


Prosalon Keratin keratyna w płynie do włosów bez spłukiwania
Prosalon Keratin keratyna w płynie do włosów bez spłukiwania kupiłam w Hebe za 10,79 zł, regularna cena tego produktu to 24,99 zł. Jest on przeznaczony dla wszystkich rodzajów włosów, szczególnie zniszczonych, suchych i matowych. Produkt ten ma działanie regenerujące i jest testowany dermatologicznie.

OPIS PRODUCENTA 


Prosalon Keratin keratyna w płynie do włosów bez spłukiwania
Prosalon Keratin keratyna w płynie do włosów bez spłukiwania wyróżnia się tym, że zawiera kompleks witamin, które zapewniają włosom prawidłowy poziom nawilżenia, odżywiają je oraz nadają im miękkość, sprężystość i elastyczność. Główny składnik aktywny tej odżywki to keratyna, która:
  • ma doskonałe właściwości regenerujące i kondycjonujące,
  • wnika w głąb włosa, dzięki czemu odbudowuje go od środka i wypełnia ubytki w jego strukturze,
  • sprawia, że włosy mają zdrowy wygląd, gładkość i połysk,
  • zwiększa objętość włosów,
  • ułatwia rozczesywanie,
  • chroni włosy przed szkodliwym działaniem wysokich temperatur spowodowanym używaniem prostownicy, czy suszarki,
  • regeneruje włosy zniszczone zabiegami fryzjerskimi.

Sposób użycia: Należy na umyte i osuszone włosy spryskać równomiernie keratyną na całej długości. Nie spłukiwać.

SKŁAD 


Prosalon Keratin keratyna w płynie do włosów bez spłukiwania

OPAKOWANIE 


Prosalon Keratin keratyna w płynie do włosów bez spłukiwania
Prosalon Keratin keratyna w płynie do włosów bez spłukiwania znajduje się w mocno pomarańczowej buteleczce o pojemności 275 ml. Jest ona wyposażona w spray. Trwałość tego produktu to 12 miesięcy od otwarcia.

Prosalon Keratin keratyna w płynie do włosów bez spłukiwania

MOJA OPINIA


Prosalon Keratin keratyna w płynie do włosów bez spłukiwania
Prosalon Keratin keratyna w płynie do włosów bez spłukiwania ma wodnistą, przezroczystą konsystencję, a jej zapach, jak dla mnie jest niewyczuwalny. Bardzo podoba mi się jej opakowanie w sprayu, które ułatwia aplikację. Stosuję ją na i na mokro i na sucho. Może w jakimś stopniu ułatwia ona rozczesywanie włosów, jednak znam odżywki, po których włosy rozczesuje się jeszcze lepiej (np. te z Gliss Kur albo z Avonu). Oprócz tego odżywka ta wygładza włosy, sprawia, że wyglądają one zdrowo i nawet mam wrażenie, że je nabłyszcza. Innych plusów nie zauważyłam. Prosalon Keratin keratyna w płynie do włosów bez spłukiwania jest odżywką, po której spodziewałam się czegoś więcej. Nie jest ona złym produktem, ale też nie podbiła mojego serca. Nie planuję już jej kupować ponownie.


A Wy miałyście Prosalon Keratin keratyna w płynie do włosów bez spłukiwania?
Jaka jest według Was najlepsza odżywka w sprayu?

34 komentarze:

  1. Produkt mnie nie zachwycił . Ale jak zawsze rzetelna recenzja

    OdpowiedzUsuń
  2. Raczej jej nie kupię, ale fajnie, że nie trzeba spłukiwać
    To dla mnie zawsze plus.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe czy na moich cienkich włosach też się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze ;) Pomyślę o zakupie, ze względu na lepszy błysk włosów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba przyznać, że bardzo ładnie nabłyszcza włosy 😊

      Usuń
  5. Looks great but slowly no effect. Thanks for the review.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam produkty bez spłukiwania do włosów. Jestem bardzo ciekawa jak sprawdziłaby się na moich włosach. Może kiedyś po nią sięgnę. Szkoda, że nie do końca Cię zadowoliła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam produkty bez spłukiwania, więc to bardzo duży plus tej odżywki. Warto ją wypróbować, może akurat dla Twoich włosów będzie w sam raz 😊

      Usuń
  7. Miałam i rzeczywiście, szału nie ma, jeśli chodzi o działanie, co trochę nie idzie w parze, z ceną.
    Kupię ją raz na rok, aby kosmyki mi się nie przyzwyczaiły, do moich ulubionych odżywek, które stosuje naprzemiennie. Polecam Ci odżywkę Ziaji- Jeju, z papają, kokosem i mango. Jest trochę tańsza i cudnie pachnie 😍
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że ta odżywka ma takie marne działanie 😕 Będę miała tę odżywkę z Ziaji na uwadze, może ona się sprawdzi u mnie lepiej 😊

      Usuń
  8. Nie miałam i chyba jeszcze nie znalazłam tej najlepszej 😀

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiedziałam, że jest taka keratyna, miłe zaskoczenie :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. mi niestety produkty z keratyną nie bardzo służą

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że tak słabo wypadła.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts