Translate

czwartek, 9 lutego 2023

Eveline Cosmetics Organic Aloe przeciwzmarszczkowe płynne płatki pod oczy

Dzisiaj zaprezentuję Wam kolejny krem pod oczy, a w zasadzie płynne płatki, jakie mam okazję używać w ostatnim czasie. Stosuję je regularnie rano i wieczorem, więc już jest najwyższy czas, aby się o nich wypowiedzieć. Zatem przyjrzyjmy się im bliżej!


Eveline Cosmetics Organic Aloe przeciwzmarszczkowe płynne płatki pod oczy
Eveline Cosmetics Organic Aloe przeciwzmarszczkowe płynne płatki pod oczy są łatwo dostępne, można je spotkać w wielu drogeriach, a także w samym sklepie internetowym firmy Eveline za 29,99 zł (w tej chwili są w promocji i kosztują 17,99 zł). Te płynne płatki są wegańskim produktem, który ma działanie przeciwzmarszczkowe, można je stosować na dzień i na noc, niezależnie od wieku i typu skóry.

OPIS PRODUCENTA


Eveline Cosmetics Organic Aloe przeciwzmarszczkowe płynne płatki pod oczy
Eveline Cosmetics Organic Aloe przeciwzmarszczkowe płynne płatki pod oczy linii Organic Aloe + Collagen są oparte na synergicznym działaniu 100% organicznego aloesu i kolagenu roślinnego. Płatki te mają za zadanie:
  • wygładzić "kurze łapki" i linie mimiczne za sprawą Acacia CollagenTM, Matrixyl™3000 i adenozyny, które skutecznie liftingują skórę i zapobiegają powstawaniu zmarszczek,
  • nawilżyć skórę przez 24 godziny,
  • ujędrnić i uelastycznić skórę, dzięki  witaminie E, bio Pullulanie i kofeinie, które mają silne działanie antyoksydacyjne i przywracają skórze odpowiednią sprężystość,
  • zapewnić efekt chłodzący.

Przy regularnym stosowaniu Eveline Cosmetics Organic Aloe przeciwzmarszczkowe płynne płatki pod oczy zapewniają długotrwały efekt wygładzonej, zrelaksowanej skóry.

SKŁAD


Eveline Cosmetics Organic Aloe przeciwzmarszczkowe płynne płatki pod oczy

OPAKOWANIE


Eveline Cosmetics Organic Aloe przeciwzmarszczkowe płynne płatki pod oczy
Eveline Cosmetics Organic Aloe przeciwzmarszczkowe płynne płatki pod oczy mieszczą się w tubce o pojemności 20 ml z odkręcaną zakrętkę.

KONSYSTENCJA I ZAPACH


Eveline Cosmetics Organic Aloe przeciwzmarszczkowe płynne płatki pod oczy
Eveline Cosmetics Organic Aloe przeciwzmarszczkowe płynne płatki pod oczy posiadają gęstą przezroczystą żelową konsystencję, która jest bezzapachowa.

MOJA OPINIA


Eveline Cosmetics Organic Aloe przeciwzmarszczkowe płynne płatki pod oczy
Eveline Cosmetics Organic Aloe przeciwzmarszczkowe płynne płatki pod oczy stosuję już ponad miesiąc rano i wieczorem. Nakładam ten produkt pod oczy i na górne powieki, głównie na skórę, w którą wcześniej wklepuję serum pod oczy, bo według mnie jako samodzielny kosmetyk jest za słaby jak dla mnie. W tym połączeniu te płynne płatki sprawdzają się u mnie dobrze, nie pojawiają się nowe zmarszczki, a te, które już były wcześniej, stały się prawie niewidoczne, skóra pod oczami jest bardziej jędrna, sprężysta i odpowiednio nawilżona. Te płynne płatki z łatwością się rozprowadzają na skórze i szybko się wchłaniają, nie podrażniają ani nie uczulają mojej skóry. Ogólnie jest to dobry produkt, ale lepiej sprawdza się u mnie w połączeniu z serum z kwasem hialuronowym, które obecnie używanym pod oczy.

A Wy miałyście Eveline Cosmetics Organic Aloe przeciwzmarszczkowe płynne płatki pod oczy?
Jaki jest według Was najskuteczniejszy produkt pod oczy?

42 komentarze:

  1. Dla mnie poza oczywiście działaniem, bardzo ważne jest, że nie podrażnia oczu, ponieważ mamie bardzo wrażliwe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie ten krem może okazać się dla ciebie odpowiedni 😊

      Usuń
  2. Podejrzewam, że dla mnie byłyby za słabe, dlatego od początku 'płynne płatki' różnego typu mnie nie przekonują :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też trochę za słabe, ale w połączeniu z serum z kwasem hialuronowym są odpowiednie 😊

      Usuń
  3. ciekawa jestem czy u mnie by zadziałał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że mógłby się sprawdzić bardzo dobrze 😊

      Usuń
  4. That sounds interesting, if the result can be seen...

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam tą markę, więc dałabym szanse mu. Ciekawe jak by się sprawdził u mnie ten gagatek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że mógłby się sprawdzić bardzo dobrze 😊

      Usuń
  6. Good to know! I like to mix serums with some of my creams too.

    OdpowiedzUsuń
  7. There is one from Loreal I want to use, but I had an eye stroke and am afraid to have too many things around my eyes at the moment.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I feel sorry for you. I hope your eyes recover quickly😊

      Usuń
  8. Such a wonderful and informative review! Thanks so much❤️

    OdpowiedzUsuń
  9. Gracias por la recomendación. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie dla mojej skóry, ale cieszę się, że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dla każdej skóry będzie on odpowiedni 😊

      Usuń
  11. Witam serdecznie ♡
    Produkt wygląda fajnie, ciekawa jestem jak sprawdziłby się na mojej skórze. Świetna recenzja :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o kremy pod oczy, najlepiej się u mnie sprawdzają te od Yoskine. Nie wykluczam że po bohatera dzisiejszego postu, również sięgnę 😀
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Musisz koniecznie wypróbować 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
    3. Nie miałam jeszcze nic z Yoskine😊 warto sięgnąć po ten krem 😊 pozdrawiam

      Usuń
  12. Lubię te serię pod oczy, może nie działa cudów, ale skóra nie jest taka wiotka, a zmarszczki nie są pogłębione, a cienie fajnie zmniejszone.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie 😊 aby na skórze zadziały się cuda trzeba się wspomóc innymi produktami 😀

      Usuń
  13. Może kiedyś bym z ciekawości też wypróbowała. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. super ze ten produkt sie spraawdza u Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  15. Słyszałam o nich dużo dobrego 😀

    OdpowiedzUsuń
  16. O, nie słyszałam o płatkach pod oczy w płynie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wooo
    Sounds amazing!
    Thanks fo your great review!
    Kisses ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam okazji testować tego żelu od oczy, ale bardzo lubię kolorówkę Eveline, a jeszcze nie znalazłam kremu pod oczy, który stałby się moim ulubieńcem, może czas spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorówki z Eveline też bardzo lubię. Być może kiedyś ten krem stanie się Twoim ulubieńcem 😊

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts