Translate

poniedziałek, 19 grudnia 2022

Bielenda Coctail Scrub Peeling do ciała wygładzający brzoskwinia kombucha

Dzisiaj będzie ciąg dalszy moich promocyjnych łupów, które upolowałam w Hebe podczas wielkich promocji związanych z Black Friday. Oczywiście między innymi moją uwagę zwrócił peeling do ciała, obok którego atrakcyjnej ceny nie dało się przejść obojętnie... Zobaczmy co to za peeling i czy dobrze się sprawdza w złuszczaniu martwego naskórka!


Bielenda Coctail Scrub Peeling do ciała wygładzający brzoskwinia kombucha
Bielenda Coctail Scrub Peeling do ciała wygładzający brzoskwinia kombucha kupiłam w Hebe za 9,99 zł, jego normalna cena to 19,99 zł. Jest to produkt wegański, nie ma wyszczególnionych wytycznych odnośnie tego, dla jakiego rodzaju skóry oraz wieku będzie on odpowiedni, więc przyjmijmy, że może go stosować każdy.

OPIS PRODUCENTA


Bielenda Coctail Scrub Peeling do ciała wygładzający brzoskwinia kombucha
Bielenda Coctail Scrub Peeling do ciała wygładzający brzoskwinia kombucha posiada innowacyjną wegańską formułę oraz intensywny, świeży zapach, który wprawia w doskonały nastrój. Zawiera też ciekawe składniki aktywne, takie jak:
  • brzoskwinia, a dokładnie zawartej w niej witaminie C i E, która ma zadanie doskonale nawilżyć i zmiękczyć skórę, a także zregenerować ją oraz wygładzić,
  • kombucha, która bogata jest w witaminę C, detoksykuje ciało oraz dodaje skórze blasku,
  • prebiotyki, które perfekcyjnie dbają o ochronę mikrobiomu skóry,
  • drobinki cukru, dzięki którym możliwe jest oczyszczanie i złuszczanie naskórka oraz poprawa jędrności, a także eliminacja szorstkości, tak więc dzięki nim skóra jest aksamitnie gładka i miękka w dotyku.

SKŁADNIKI


Bielenda Coctail Scrub Peeling do ciała wygładzający brzoskwinia kombucha

OPAKOWANIE


Bielenda Coctail Scrub Peeling do ciała wygładzający brzoskwinia kombucha
Bielenda Coctail Scrub Peeling do ciała wygładzający brzoskwinia kombucha znajduje się w plastikowym przezroczystym słoiczku o pojemności 350 g. Posiada czarną odkręcaną zakrętkę.

Bielenda Coctail Scrub Peeling do ciała wygładzający brzoskwinia kombucha
Kiedy odkręcimy zakrętkę, ukazuje się folia zabezpieczająca produkt, dzięki niej wiemy, że nikt przed nami nie miał dostępu do tego peelingu.

ZAPACH


Bielenda Coctail Scrub Peeling do ciała wygładzający brzoskwinia kombucha
Kiedy oderwiemy folijkę zabezpieczającą, możemy poczuć, że Bielenda Coctail Scrub Peeling do ciała wygładzający brzoskwinia kombucha ma piękny świeży, naturalny owocowy zapach, w którym czuć głównie brzoskwinie.

KONSYSTENCJA


Bielenda Coctail Scrub Peeling do ciała wygładzający brzoskwinia kombucha
Bielenda Coctail Scrub Peeling do ciała wygładzający brzoskwinia kombucha posiada dosyć gęstą konsystencję koloru jasno-brzoskwiniowego, w której znajdują się grube drobinki cukru.

Bielenda Coctail Scrub Peeling do ciała wygładzający brzoskwinia kombucha
Tak wygląda Bielenda Coctail Scrub Peeling do ciała wygładzający brzoskwinia kombucha po rozsmarowaniu na ręce.

MOJA OPINIA


Bielenda Coctail Scrub Peeling do ciała wygładzający brzoskwinia kombucha
Bielenda Coctail Scrub Peeling do ciała wygładzający brzoskwinia kombucha przyciągnął moją uwagę nie tylko niską promocyjną ceną, ale i tym, że uwielbiam czuć brzoskwinię w kosmetykach i ten zapach na szczęście mnie nie zawiódł. Uwielbiam też peelingi cukrowe, które potrafią być niezłymi zdzierakami i ten peeling na szczęście do nich należy. Tak więc doskonale on złuszcza martwy naskórek, pozostawiając skórę gładką i miękką w dotyku. Nie zostawia żadnej tłustej otoczki, więc po jego użyciu lepiej posmarować się balsamem do ciała, który w wypeelingowaną skórę lepiej się wchłania, ale nawet jak czasem nie posmaruję się balsamem, to nie ma tragedii, bo peeling ten nie wysusza, ani nie podrażnia mojej skóry. Bielenda Coctail Scrub Peeling do ciała wygładzający brzoskwinia kombucha jak każdy peeling z Bielendy nie zawiódł mnie i myślę, że na tej wersji zapachowej nie poprzestanę...


A Wy miałyście Bielenda Coctail Scrub Peeling do ciała wygładzający brzoskwinia kombucha?
Jaki jest Wasz ulubiony peeling do ciała?

52 komentarze:

  1. Mogłabym go przetestować u siebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam te peelingi na oku, ale nie mogłam się zdecydować na wersję zapachową. Teraz z kolei zrobiły mi się zapasy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle fajnych wersji ma ten peeling, że ciężko się zdecydować 😀 ja ostatnio mam fazę na brzoskwiniowe kosmetyki, więc taki wzięłam 😀

      Usuń
  3. Bardzo lubię kosmetyki z Bielendy, a tego peelingu nie miałam okazji testować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gracias por la recomendación

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tej serii, ale mógłby mi przypaść do gustu 😀

    OdpowiedzUsuń
  6. Oh, I have a friend who would love this!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobra propozycja na peeling. Moj ulubiony ma również cukier w składzie i tłuszcz.

    OdpowiedzUsuń
  8. Looks good, thanks for the recommendation.

    OdpowiedzUsuń
  9. Hola! gracias por la recomendación, este exfoliante tiene que oler de maravilla. Besos

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo lubię peelingi, a jak często powtarzam bielenda jest lubianą przeze mnie marka. Zatem z chęcią zakupię 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetne peelingi ma Bielenda, ten bardzo polecam 😊

      Usuń
  11. Nie mam jednego ulubionego peelingu do ciała- naprzemiennie stosuje produkty z Eveline i Farmony.
    Tego z Bielendy nie miałam- z obawy przed podrażnieniem, przez drobinki cukru nie skuszę się.
    Ale zapach musi być piękny :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle jest fajnych peelingów, że też nie mam ulubionego, bo ciężko mi taki wybrać 😀 rozumiem, ale w połączeniu z wodą peeling ten nie jest aż tak mocny pozdrawiam 😊

      Usuń
  12. Lubię jak producent stosuje takie zabezpieczenia gwarantujące że nikt przednami nie maczał paluszków, super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też to lubię w kosmetykach ;)

      Usuń
    2. To podstawa powinno być prawnie uregulowane bo ten kto wkłada paluszki zostawia swoje zarazki w kosmetyku i pytanie na ile szkodliwe patogeny

      Usuń
    3. No właśnie, każdy kosmetyk powinien być tak zabezpieczony

      Usuń
  13. Jestem uzasadnienia od peelingów kwasowych scrubów, lubię efekt mega gładkiej skóry po nich dlatego ten chętnie poznam

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem mega mega ciekawa tego peelingu z Bielenda :)

    Życzę wesołych świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest świetny, polecam 😊 dziękuję i również życzę Wesołych Świąt 😊

      Usuń
  15. Uwielbiam brzoskwiniowe kosmetyki. A do tego Bielenda, którą uwielbiam i zawsze biorę w ciemno.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapach na pewno by mi się spodobał :)
    Wesołych, zdrowych i spokojnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę ;) Dziękuję i również życzę Wesołych Świąt ;)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts