Translate

czwartek, 1 grudnia 2022

Denko Listopad 2022

Nadszedł już grudzień, a ja kolejny raz nie zaopatrzyłam się w kalendarz adwentowy, ale to nic może za rok się uda... Na szczęście jak co miesiąc sumiennie przygotowałam dla Was moje zużycia z zeszłego miesiąca. Niektóre produkty sprawdziły się u mnie świetnie, do innych nie planuję już powrotu. Zresztą zobaczcie sami!


Denko 2022

SUCHE SZAPMONY


Batiste Suchy szampon twilling peony&vanilla starry, Batiste fruity&cheeky cherry
Batiste Suchy szampon twilling peony&vanilla starry, jak i jego mniejsza wersja fruity&cheeky cherry miały piękne zapachy i sprawdziły się u mnie świetnie. Tym razem oprócz standardowego opakowania suchego szamponu, postanowiłam też zaopatrzyć się też w mniejsze. Powiem Wam, że jest to bardzo dobre rozwiązanie, bo bez problemu mieścił się w mojej torebce i mogłam odświeżać włosy w każdej chwili. Bardzo podobało mi się w tych szamponach to, że nie zostawiały białego proszku na włosach. Zawsze chętnie będę wracać do suchych szamponów z Batiste. 

OCZYSZCZANIE TWARZY


Ziaja liście manuka tonik zwężający pory, Avon, Krem-żel do mycia twarzy z wyciągiem z aloesu i imbiru 3 w 1
Ziaja liście manuka tonik zwężający pory. Bardzo dobry tonik, idealnie, przygotowywał moją skórę twarzy po umyciu żelem, do dalszych etapów pielęgnacji. Być może jeszcze kiedyś do niego wrócę. Avon, Krem-żel do mycia twarzy z wyciągiem z aloesu i imbiru 3 w 1 bardzo mnie zaskoczył swoim świetnym działaniem, bo nie spodziewałam się po nim cudów, więc będę bardzo miło wspominać ten krem-żel. Recenzja tutaj.

PERFUMY


BI-ES VICTORIA woda perfumowana damska
BI-ES VICTORIA woda perfumowana damska jest wodą w bardzo oryginalnym opakowaniu. Ich zapach jest ładny słodki, ale jakoś strasznie nie podbił mojego serca. Jak przystało na perfumy za około 20 zł, ich zapach nie utrzymywał się zbyt długo. Recenzja tutaj

PRZECIĘTE TUBKI


Revuele Hydralift Hyaluron krem-fluid do twarzy na noc, Fluff krem do rąk Brzoskwinia  
Revuele Hydralift Hyaluron krem-fluid do twarzy na noc niestety nie sprawdził się u mnie zbytnio, kiedy smarowałam nim twarz na noc, rano budziłam się z pryszczami. Tym sposobem musiałam go odstawić i wykorzystałam go jako krem do rąk, jak widać, lepiej sprawdził się jako krem do rąk, bo nawet przecięłam tubkę, żeby zużyć go do końca. Recenzja tutaj. Fluff krem do rąk Brzoskwinia był moim ulubieńcem wśród kremów do rąk, bo pięknie pachniał i świetnie działał. Jestem właśnie w trakcie testowania bananowej wersji. Recenzja tutaj.

DOMOWE SPA


PUREDERM Rozgrzewająca maseczka do stóp, ON LINE OL SENSES peeling do ciała 
PUREDERM Rozgrzewająca maseczka do stóp w postaci skarpetek jest idealnym produktem jeśli chce się rozgrzać i jednocześnie odżywić skórę stóp. Tak więc tej zimy zamierzam zaopatrzyć się jeszcze w kilka par. Recenzja tutaj. Z kolei ON LINE OL SENSES peeling do ciała, fajnie się u mnie sprawdził, ale bardziej jako żel pod prysznic, bo niestety jako peeling był kiepski... Recenzja tutaj.  

JEDNORAZÓWKI 


Puorella nawilżająca maska do twarzy, Orjena maska w płachcie z mleczkiem pszczelim, Balsam do ciała Bielenda Matcha Bluberry
Puorella nawilżająca maska do twarzy, jak i Orjena maska w płachcie z mleczkiem pszczelim bardzo fajnie się u mnie sprawdziły, odżywiły moją cerę, sprawiły, że była ona miękka i gładka i ogólnie poprawiły jej stan. Obie maski w działaniu były bardzo podobne, być może jeszcze do nich wrócę. Z kolei próbka balsamu do ciała Bielenda Matcha Bluberry wystarczyła mi na niecałe jedno użycie, tak fajnie nawilżył moją skórę, że myślę, że warto oglądać się w drogeriach za większym opakowaniem


I to będzie na tyle. Jak widzicie, w tym roku, już drugi raz z rzędu postanowiłam wziąć udział w Advent Blog Calendar 2022. Codziennie będę dodawać po jednym z moich ulubionych blogów, więc zwracajcie na niego uwagę, być może zobaczycie swoje adresy blogów na liście obok.

Miałyście coś z mojego denka? Który z produktów zaciekawił Was najbardziej?

42 komentarze:

  1. Znam tylko suche szampony. Mnie podrażniają skórę głowy.

    OdpowiedzUsuń
  2. jakoś zapachy Bi Es mi nie podchodzą za bardzo alkoholowe

    OdpowiedzUsuń
  3. Niczego nie miałam z tego denka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Good stuff you have used :-D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fluff lubię tą markę taka przyjemna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Denko ciekawe, a kalendarza też nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gracias por la recomendación

    OdpowiedzUsuń
  8. Martyna, you have so many purchases every week!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nice products. I have never tried dry shampoo, I think I wsill now I have read your report. Valerie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dry shampoo is a very helpful product. I very recommend this 😊

      Usuń
  10. Tonik ziai też używam. Kalendarze średnio zachęcają, tam jest wszystko i nic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe, czy byłabym z jakiegoś zadowolona gdybym w końcu sobie jakiś sprawiła 😊

      Usuń
  11. Lots of goodies in this post!

    OdpowiedzUsuń
  12. So many products, thanks for your review.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam w planach przetestowanie suchych szamponów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nic a nic nie znam :D Znaczy się kiedyś miałam te suche szampony i toniki Ziaja, ale inne wersje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tych suchych szamponów jest tyle wersji, że ciągle mam inną 😀

      Usuń
  15. Krem do rąk szczególnie mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam ten krem do rąk z Fluff 😀

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts