Translate

niedziela, 3 kwietnia 2022

ANTONIO BANDERAS Her Secret Bloom woda toaletowa dla kobiet & BI-ES VICTORIA woda perfumowana damska

Dzisiaj będzie u mnie bardzo pachnąco! I to podwójnie, bo mam dla Was recenzję dwóch bardzo ciekawych i zupełnie innych perfum kupionych w dwóch różnych miejscach. Czym jeszcze różnią się od siebie? Jakie mają nuty zapachowe? Aby się tego dowiedzieć, zapraszam na recenzję!


ANTONIO BANDERAS Her Secret Bloom woda toaletowa dla kobiet & BI-ES VICTORIA woda perfumowana damska
Jednym z zapachów, o których będę dzisiaj pisać to ANTONIO BANDERAS Her Secret Bloom woda toaletowa dla kobiet, którą kupiłam w promocji Rossmannie za 103,99 zł, jej cena regularna to 139,99 zł. Drugie perfumy to BI-ES VICTORIA woda perfumowana damska, które kupiłam w Hebe za 22,99 , jest to ich cena regularna, w promocji można je nabyć jeszcze taniej. Przyjrzyjmy się jednemu i drugiemu zapachowi bliżej!

ANTONIO BANDERAS Her Secret Bloom 

woda toaletowa dla kobiet 


ANTONIO BANDERAS Her Secret Bloom woda toaletowa dla kobiet & BI-ES VICTORIA woda perfumowana damska
ANTONIO BANDERAS Her Secret Bloom woda toaletowa dla kobiet mieści się w szklanym flakoniku o pojemności 80 ml. Opakowanie bardzo ładnie się prezentuje, ma granatowy kolor ze złotymi motywami. Jest ono wyposażone w spray oraz posiada odkręcaną okrągłą zakrętkę.

Jest to kwiatowo-orientalna kompozycja zapachowa, wyróżniająca się następującymi nutami:
  • Nuta wysoka (głowy): bergamotka, mandarynka, szafran.
  • Nuta średnia (serca): akordy ozoniczne, tuberoza, akord wody kokosowej.
  • Nuta bazy: drzewo sandałowe, tonka, bursztyn, piżmo.

Skład: Alcohol Denat., Aqua (water), Parfum (fragrance), Benzyl Salicylate, Hydroxycitronellal, Limonene, Linalool, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Coumarin, Citral, Benzyl Benzoate, Benzyl Alcohol, Ci 60730 (ext. Violet 2).

ANTONIO BANDERAS Her Secret Bloom woda toaletowa dla kobiet & BI-ES VICTORIA woda perfumowana damska
ANTONIO BANDERAS Her Secret Bloom woda toaletowa dla kobiet ma piękne opakowanie, które zdobi toaletkę i odzwierciedla piękny zapach tych perfum. Jest on delikatny, ale w miarę intensywny, czuję go na skórze przez około 8 godzin, a na włosach i ubraniach jeszcze dłużej. Woda ta ma świeży zapach, trochę słodki, ale nie przesłodzony nie jest on duszący, więc można go spokojnie używać w cieplejszych dniach. Myślę, że zapach ten będzie idealny również o każdej porze roku oraz dnia. Według mnie zapach ten pasuje dla kobiet w każdym wieku. Myślę, że najlepiej sprawdzi się podczas wieczornych wielkich wyjść np. na randkę lub ważną kolację. 

BI-ES VICTORIA 

woda perfumowana damska


ANTONIO BANDERAS Her Secret Bloom woda toaletowa dla kobiet & BI-ES VICTORIA woda perfumowana damska
BI-ES VICTORIA woda perfumowana damska mieści się w bardzo oryginalnym szklanym przezroczystym flakoniku o pojemności 100 ml. Opakowanie to jest bardzo ładne i ciekawe. Jest ono wyposażone w spray i posiada odkręcaną czarną zakrętkę w postaci graniastosłupa.

Jest to kwiatowo-owocowa kompozycja zapachowa, wyróżniająca się następującymi nutami:
  • Nuta wysoka (głowy): wanilia, karmel
  • Nuta średnia (serca): truskawka, jaśmin
  • Nuta bazowa: świeża lukrecja, bergamotka

Skład: ALCOHOL DENAT., PARFUM, AQUA, AMYLCINNAMYL ALCOHOL, CITRAL, COUMARIN, HEXYL CINNAMAL, HYDROXYCITRONELLAL, LIMONENE, LINALOOL, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, CI 14700, CI 17200.

ANTONIO BANDERAS Her Secret Bloom woda toaletowa dla kobiet & BI-ES VICTORIA woda perfumowana damska
BI-ES VICTORIA woda perfumowana damska ma ładne opakowanie, ale z początku miałam trochę problem z zakrętką ze względu na jej oryginalny kształt, ale na szczęście szybko znalazłam sposób na jej bezproblemowe odkręcanie. Zapach tych perfum jest bardzo słodki, dla niektórych może być przesłodzony. Dla mnie jest w sam raz, bo uwielbiam takie pudrowo-cukierkowe zapachy. Jak na tak niską cenę to jest bardzo trwały, tak jak w przypadku opisanych wyżej perfum, utrzymuje się na skórze około 8 godzin (a jest prawie pięć razy tańszy od powyższych perfum), a na włosach czasami czuję go jeszcze na drugi dzień. Zapach ten jest mocny, w upalne dni może być za mocny i duszący, więc lepiej psikać się tymi perfumami w chłodniejszych dniach, według mnie idealnie pasują podczas porannych, jak i wieczornych wyjść. Myślę, że zapach ten pasuje bardziej dla młodszych kobiet ze względu na jego bardzo słodki owocowo-kwiatowy zapach.

ANTONIO BANDERAS Her Secret Bloom woda toaletowa dla kobiet & BI-ES VICTORIA woda perfumowana damska
ANTONIO BANDERAS Her Secret Bloom woda toaletowa dla kobiet, jak i BI-ES VICTORIA woda perfumowana damska, są jednocześnie pięknymi i bardzo różnymi zapachami. Nie wiem, który z nich podoba mi się bardziej, bliższy mi jest zapach BI-ES VICTORIA woda perfumowana damska i nim psikam się codziennie do pracy, z kolei ANTONIO BANDERAS Her Secret Bloom woda toaletowa dla kobiet używam rzadziej podczas wieczornych wyjść. 


Miałyście ANTONIO BANDERAS Her Secret Bloom woda toaletowa dla kobiet i/lub BI-ES VICTORIA woda perfumowana damska?
Jakich perfum obecnie używacie?

68 komentarzy:

  1. These fragrances sounds amazing. Enjoy using them.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niedawno spotkałam się z tymi zapachami. Są rzeczywiście piękne. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. The bottle for Her Secret Desire is beautiful. I do like the scent, it's not something I would normally pick but it does smell good.

    OdpowiedzUsuń
  4. Obecnie używam perfumetki z drogerii Nenees i zaskoczyła mnie trwałość i intensywność zapachów. Dodatkowo, zamiennie sięgam po Katy Perry Killer Queen. Opisywane przez Ciebie mają bardzo fajną cenę! Nie zawsze warto wydawać fortunę na perfumy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, czasem warto znaleźć tańsze, ale równie trwałe i ładne perfumy 😊

      Usuń
  5. Nie znam jeszcze żadnego z tych zapachów. Myślę, że bliżej mi do BI-ES. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. The packaging looks sooo appealing! Tnx for sharing! :)
    🌸 Kiara Era BLOG 🌸

    OdpowiedzUsuń
  7. Czasem tanie może zaskoczyć trwałością. U mnie jedne perfumy za okolo 24zl utrzymują się na skórze na drugi dzień. Na ubraniach kilka dni! Pachną identiko jak Chanel 5. A kosztują średnio 24zl. Na promocji jeszcze taniej 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to jeszcze jak potrafi zaskoczyć ;D A co to za perfumy? Muszę je koniecznie kupić skoro takie tanie i trwałe! :)

      Usuń
  8. 8h to dla mnie średnio :/ Lubię mocne perfumy, które czuć na ubraniach nawet jak wyjmie się po x czasie z szafy. Ale wiadomo, cena kusi ;D

    Zapraszam również do mnie w wolnej chwili ;) (nie mam profilu bloggera, dlatego zostawiam link)
    Blog
    Jeśli masz chwilę i czytasz mojego bloga, proszę o odpowiedź w ankiecie ;) Pozwoli mi to bardziej dopasować treści.
    Ankieta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem 😊 jak dla mnie 8 godzin to dużo, jak za tak niskie ceny 😊

      Usuń
  9. This sounds good. Have a great week, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  10. ale piękna butelka tego Banderasa:D

    OdpowiedzUsuń
  11. The packaging looks beautiful. The smell is definitely great too.

    OdpowiedzUsuń
  12. I love Antonio Banderas and his perfume must be awesome!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiedziałam, że Antonio Banderas promuje zapachy dla pań :) bardzo podoba mi się flakon, nuty zapachowe też bardzo przyjemne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie wiedziałam do niedawna 😀 świetne są te perfumy 😊

      Usuń
  14. Jeju, wieki nie miałam w rękach flakonika z perfumami od Bi es :) Jeszcze, jak chodziłam do szkoły to chyba mój pierwszy zapach był tej marki :)) Muszę kiedyś ich sprawdzić, porównam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wiedziałam że od A. Banderasa znajdą także coś Panie :)
    Bi es znam, ale nie w tym wydaniu, jestem bardzo ciekawa zapachów :)

    https://odcienie-koloru.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to jeszcze jakie piękne są te zapachy od Banderasa 😊 to wydanie Be es pachnie ślicznie, polecam 😊

      Usuń
  16. Perfumy Bi es znam, ale tego zapachu jeszcze nie miałam okazji wąchać. Trzeba przyznać, że te perfumy mają ładne flakoniki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne są ich flakoniki, a zapachy jeszcze piękniejsze 😊

      Usuń
  17. love the bottle designs...
    perfume must be excellent

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bottles and smell these perfums are beautiful 😊

      Usuń
  18. przyznam szczerze,że nie znam tych zapachów:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie słyszałam o tych zapachach ale już wiem, że u obu są nuty zapsvjowe których nie lubię. Tak więc raczej nie skorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię bursztyn w perfumach ❤

    OdpowiedzUsuń
  21. Hola! los dos tienen pinta de oler de maravilla, pero me quedo con el primero. Besos

    OdpowiedzUsuń
  22. Chyba nie miałąm jeszcze podobnego zapachu

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie znam zapachów, ale strasznie mmi się podobają flakoniki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne są, prawie tak piękne jak te zapachy 😊

      Usuń
  24. Beautiful packaging for both perfumes!

    OdpowiedzUsuń
  25. I love Antonio Banderas' fragance ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Chciałabym poznać zapach perfum Banderasa :) Jestem ich mega ciekawa :) Ciekawe czy są tak dobre jak dobrym aktorem jest Pan Antonio :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękny jest ten zapach 😊 musisz wypróbować i ocenić 😀

      Usuń
  27. Bardzo podoba mi się flakonik perfum od Antonio Banderasa, ale zapachowo to bliżej mi jednak chyba do BI-ES ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Najbardziej jestem ciekawa zapachu tej wody perfumowanej z Bi-es :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Razem z wiosną lubię o wiele lżejsze zapachy. Zapewne na tej samej promocji co Ty, kupiłam CK one i to je aktualnie noszę:)
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. CK też ma piękne zapachy 😊 ja tej wiosny zaszalałam z mocnymi perfumami 😀

      Usuń
  30. Perfumy z Bi-Es to bardzo chętnie bym przygarnęła, bo mają w nutach truskawkę. W ogóle ta firma ma fajne perfumy. Pierwszy zapach też ciekawy, ale aktualnie nie na moją kieszeń:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oba zapachy ładne, te Bies warto przygarnąć 😀

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts