Translate

czwartek, 31 marca 2022

Denko marzec 2022

Marzec już minął, więc pora na "małe" podsumowanie moich zużyć z tego miesiąca. Wśród nich znalazły się kosmetyki do włosów, ciała, twarzy i nawet do paznokci. Tak więc, nie przedłużając, zapraszam do czytania, bo jest trochę tego...


Denko marzec 2022

WŁOSY


BABUSZKA AGAFIA Drożdżowa maska do włosów osłabionych, zniszczonych i ze skłonnością do puszenia się, BARWA odbudowujący szampon jajeczny do włosów, FARMONA JANTAR suchy szampon z wyciągiem z bursztynu do każdego rodzaju włosów
BABUSZKA AGAFIA Drożdżowa maska do włosów osłabionych, zniszczonych i ze skłonnością do puszenia się. Bardzo fajna maseczka, być może jeszcze kiedyś kupię kolejne opakowanie, ale póki co testuję teraz inną maskę, o której zamierzam napisać w najbliższej przyszłości. Recenzja TUTAJ.

BARWA odbudowujący szampon jajeczny do włosów. Bardzo fajny i tani szampon, raczej nie kupię go ponownie, bo mam w planach wypróbowanie wiele innych ciekawych szamponów. Recenzja TUTAJ.

FARMONA JANTAR suchy szampon z wyciągiem z bursztynu do każdego rodzaju włosów. W miarę dobry szampon, ale raczej nie planuję kupować kolejnego opakowania, bo jest wiele lepszych suchych szamponów, które miałam okazję używać. Recenzja jednego z nich już wkrótce, ale tego szamponu recenzja TUTAJ.

VENITA Strong – pielęgnacyjny spray do stylizacji włosów z efektem mega utrwalenia, VENITA Wzmacniająco-nawilżająca wcierka do włosów i skóry głowy.
VENITA Strong – pielęgnacyjny spray do stylizacji włosów z efektem mega utrwalenia. Bardzo fajny spray, dobrze utrwala fryzurę, ale nie jest to dla mnie obowiązkowy kosmetyk, więc raczej już nie kupię kolejnego opakowania.

VENITA Wzmacniająco-nawilżająca wcierka do włosów i skóry głowy. Dobrze działała ta moją skórę głowy, ale tak jak, w przypadku wyżej opisanego sprayu nie mam potrzeby kupowania kolejnego opakowania.


Recenzja obu produktów TUTAJ


PIELĘGNACJA CIAŁA



NACOMI Peeling Cukrowy o zapachu kawy -wyszczuplający, ISANA, Find Your Balance Cremedusche 
NACOMI Peeling Cukrowy o zapachu kawy -wyszczuplający. Jeden z fajniejszych peelingów jaki miałam, być może jeszcze kiedyś go kupię, ale póki co mam w planach testowanie innych peelingów, większość z nich jest również z Nacomi. Recenzja TUTAJ.

ISANA, Find Your Balance Cremedusche. Bardzo przyjemny żel pod prysznic, kupiłabym kolejne opakowanie, ale mam w planach wypróbowanie tyle fajnych żeli pod prysznic, że chyba do tego już nie wrócę. Recenzja TUTAJ

FLUFF SUPERFOOD Jogurt do ciała Mleczna Czekolada, AVON Rewitalizujący krem do stóp „Czekolada z orzechami”
FLUFF SUPERFOOD Jogurt do ciała Mleczna Czekolada. Pięknie pachnący i dobrze działający produkt, ma małą pojemność ale mimo to jest bardzo wydajny. Recenzja TUTAJ.

AVON Rewitalizujący krem do stóp „Czekolada z orzechami”. Pięknie pachnący produkt, być może jeszcze do niego wrócę, ale ze względu na jego intensywny zapach wolę go stosować w chłodniejszych miesiącach. Recenzja TUTAJ.


PIELĘGNACJA TWARZY I NIE TYLKO



NACOMI NEXT LEVEL kwas glikolowy 10%, NACOMI NEXT LEVEL kwas hialuronowy 10%
NACOMI NEXT LEVEL kwas glikolowy 10%. Był całkiem ok, uwielbiałam efekt wygładzenia na twarzy po nim. Recenzja TUTAJ.

NACOMI NEXT LEVEL kwas hialuronowy 10%. Bardzo fajny produkt, ale póki co testuję inny kwas hialuronowy, więc w najbliższym szasie nie planuję powrotów. Recenzja TUTAJ. 

L'BIOTICA Dermomask Night Active eksfoliacja, AVON Anew Skin Reset Plumping Shot, EVELINE Odżywka "Paznokcie mocne i lśniące jak diament"  
L'BIOTICA Dermomask Night Active eksfoliacja. Fajny i skuteczny 8 dniowy zabieg, ale nie wiem czemu po kilku dniach na mojej twarzy pojawiło się sporo pryszczy...  Recenzja TUTAJ.

AVON Anew Skin Reset Plumping Shot. Fajne serum, myślę że lepiej by podziałało na moją skórę gdybym zużyła jego standardowe opakowanie, a nie dwie próbki.

EVELINE Odżywka "Paznokcie mocne i lśniące jak diament". Bardzo skuteczna odżywka, paznokcie rzeczywiście są po niej mocniejsze, ale z tym diamentem to bym nie przesadzała. Kupiłam już kolejną buteleczkę tej odzywki i ciągle jestem z niej zadowolona. 


I to będzie na tyle.

Jeśli miałyście coś z mojego denka to koniecznie pochwalcie się w komentarzu:)
Który z powyższych kosmetyków zainteresował Was najbardziej?

66 komentarzy:

  1. Z dzisiejszego denka znam peeling nacomi (inny zapach), maskę Babuszki (łopianową), jogurt Fluff (arbuzowy) i serum glikolowe Nacomi. Muszę przyznać, że każdy z tych produktów mnie rozczarował :D Nie planuję powrotu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie dlatego Cię rozczarował, bo wybrałaś źle warianty tych kosmetyków 😀 ja te produkty wspominam bardzo miło 😊

      Usuń
  2. Hola1 no probre ninguno de los productos, pero el champu con huevo me interesa mucho. Besos

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh very good empties darling

    OdpowiedzUsuń
  4. Awesome empties! What will April bring!

    OdpowiedzUsuń
  5. Szampon jajeczny chętnie kupię!

    OdpowiedzUsuń
  6. No ja właśnie pieniądze stosowaniu kremu i peelingu L'biotic zepsułam sobie cerę, były wypryski i podrażnienia. Coś musi być nie tak..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z niektórymi kosmetyki z tej marki na pewno jest coś nie tak, ale kiedyś miałam żel do mycia twarzy i płatki pod oczy i re dwa produkty bardzo dobrze się u mnie sprawdzały.

      Usuń
  7. Świetne denko! Ciekawa jestem tego szamponu jajecznego

    OdpowiedzUsuń
  8. Gracias por la recomendación. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  9. Stosuję tę maskę Babuszki Agafii i bardzo ją lubię.

    OdpowiedzUsuń
  10. Thanks for sharing your reviews! The egg shampoo sounds interesting!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank for your visit 😊 This shampoo is great 😊

      Usuń
  11. Interesting review! Thanks for sharing :)

    Abdel | Infinitely Posh.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne denko :) Wszystkie słodkie i czekoladowe produkty biorę w ciemno :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe kosmetyki zużyłaś. Nie miałam okazji używać żadnego z nich. Najbardziej jednak zainteresowały mnie: jogurt do ciała, krem do stóp i peeling do ciała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te trzy produkty są świetne, bardzo je polecam 😊

      Usuń
  14. Great cosmetics, full of products.

    OdpowiedzUsuń
  15. Lata temu maska drożdżowa była moim hitem, jestem również fanką peelingu kawowego Nacomi :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę sobie kupić ten szampon jajeczny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Z prezentowanych kosmetyków nie używałam żadnego, ale chętnie wypróbowałabym kosmetyki Nacomi. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam odżywkę do paznokci , a reszty nie znam 😀

    OdpowiedzUsuń
  19. Uświadomiłaś mi, że bardzo dawno nie robiłam dużych kosmetycznych zakupów, tak żeby coś nowego wypróbować. Czuję się zmotywowana do zakupów i z pewnością skorzystam z tego posta i Twoich rekomendacji!
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że polecane przeze mnie kosmetyki dobrze się u Ciebie sprawdzą 😊

      Usuń
  20. Żel Isana z pandą widziałam w Rossmannie u siebie i muszę wypróbować! :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow great collection!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  22. It's good you were able to use up so many products, even if you will not be repurchasing them all :)

    Hope you're having a good weekend. It's a nice relaxing one here.

    Away From The Blue

    OdpowiedzUsuń
  23. You did great job ....
    nice summary...

    Have a wonderful weekend

    OdpowiedzUsuń
  24. Zawsze chciałam kupić Fluff ale cena mnie odstrasza :/

    Zapraszam również do mnie w wolnej chwili ;) (nie mam profilu bloggera, dlatego zostawiam link)
    Blog
    Jeśli masz chwilę i czytasz mojego bloga, proszę o odpowiedź w ankiecie ;) Pozwoli mi to bardziej dopasować treści.
    Ankieta

    OdpowiedzUsuń
  25. Miałam maskę drożdżową do włosów, bardzo miło wspominam :)
    Markę fluff dopiero poznaję, właśnie używam krem do twarzy ;) Zapowiada się spoko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajna jest ta maska ;) Też dopiero poznaję markę Fluff, to był mój pierwszy produkt ;)

      Usuń
  26. Ja niestety średnio polubiłam ten jogurt do ciała Fluff. Ale zapach miał przyjemnie słodki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. These sound like amazing products to help prepare your skin for Spring. I want to try the L'BIOTICA Dermomask Night Active exfoliation.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts