Translate

piątek, 11 marca 2022

FARMONA JANTAR suchy szampon z wyciągiem z bursztynu do każdego rodzaju włosów

Dzisiaj opowiem o kosmetyku, który jest już od kilku lat stałym elementem w mojej pielęgnacji włosów. Jest nim oczywiście suchy szampon, dzięki któremu moje szybko przetłuszczające się włosy dłużej wyglądają świeżo. Kilka razy pisałam już o suchych szamponach, ale o marce Jantar piszę tutaj pierwszy raz. Zatem zapraszam do czytania!


FARMONA JANTAR suchy szampon z wyciągiem z bursztynu
FARMONA JANTAR suchy szampon z wyciągiem z bursztynu  kupiłam w Rossmannie za 11,99 zł. Jest on przeznaczony dla każdego rodzaju włosów. Jest on również testowany dermatologicznie, a jego trwałość to 12 od otwarcia. Tak więc uznałam, można go używać bezpiecznie, bo nie powinien wyrządzić szkód, włosom, ani skórze głowy.

OPIS PRODUCENTA


FARMONA JANTAR suchy szampon z wyciągiem z bursztynu
FARMONA JANTAR suchy szampon z wyciągiem z bursztynu oparty jest na sprawdzonej i skutecznej recepturze. Jego głównym składnikiem aktywnym jest bursztyn, który pielęgnuje, wzmacnia i odżywia włosy. Oprócz tego szampon ten posiada w swoim składzie sebum control system, który pochłania nadmiar sebum oraz nadaje włosom objętość. Posiada też diatomit, który absorbuje nieprzyjemny zapach, odświeża włosy i przywraca im lekkość.

FARMONA JANTAR suchy szampon z wyciągiem z bursztynu ma za zadanie:
  • natychmiast odświeżyć włosy,
  • nadać włosom lekkość i pełną witalność,
  • zredukować nadmiar sebum,
  • zwiększyć objętość włosów,
  • zapewnić przyjemny i długotrwały zapach.

Sposób użycia: Należy rozpylić suchy szampon u nasady włosów z odległości 20 cm. Następnie masować we włosy, a później dokładnie wyczesać. Unikać kontaktu z oczami. 

Skład: Butane, Propane, Aluminum Starch Octenylsuccinate, Alcohol Denat., Aqua (Water), Isobutane, Amber Extract, Diatomaceous Earth, Parfum (Fragrance), Benzyl Salicylate, Citronellol, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool, Alpha-Isomethyl Ionone. Ionone.


OPAKOWANIE


FARMONA JANTAR suchy szampon z wyciągiem z bursztynu
FARMONA JANTAR suchy szampon z wyciągiem z bursztynu mieści się w opakowaniu wyposażonym w aerozol o pojemności 180 ml, który posiada odkręcaną zakrętkę. 

Jest to pojemnik pod ciśnieniem, którego ogrzanie grozi wybuchem. Tak, więc należy go przechowywać z dala od źródeł ciepła, iskrzenia, otwartego ognia lub gorących powierzchni. Nie należy też rozpylać go nad otwartym ogniem lub innym źródłem zapłonu. Nie należy go również przekłuwać ani nie spalać, nawet po zużyciu, bo jest to skrajnie łatwopalny aerozol!


MOJA OPINIA


FARMONA JANTAR suchy szampon z wyciągiem z bursztynu
FARMONA JANTAR suchy szampon z wyciągiem z bursztynu używam zgodnie z zaleceniami producenta. Zawsze po spryskaniu włosów pozostawia on białe ślady, które później wmasowuję we włosy, a następnie wyczesuje. Moje włosy nie wyglądają po nim na siwe, tak jak po niektórych suchych szamponach, ale nie są też lśniące, ani błyszczące. Jak dla mnie jest to produkt bezzapachowy, chociaż producent obiecuje ładny zapach. Nie zwiększa on objętości włosów (kolejna obietnica producenta obalona). Odżywienia włosów nie zauważyłam, ani lekkości, a wręcz przeciwnie, włosy są po nim ciężkie, trochę z tego względu przypomina mi suche szampony z Isany. Stosuję ten szampon głównie po to, żeby moje włosy nie wyglądały na tłuste i na takie też nie wyglądają po jego użyciu. Zgadzam się z tym, że pochłania on nadmiar sebum, a włosy wyglądają na świeże. Tak, więc spełnia on swoje zadanie co do odświeżenia włosów, ale bez dodatkowych bajerów, typu odżywianie, nadanie objętości, czy lekkości.


A Wy miałyście FARMONA JANTAR suchy szampon z wyciągiem z bursztynu?
Używacie suchych szamponów? Jaki jest Was ulubiony?
 

60 komentarzy:

  1. Nie wiedziałam, że ta firma ma w swojej ofercie suchy szampon. Nigdy nie używałam suchego szamponu, ale czasem by się przydał taki kosmetyk:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Suche szampony bywają na prawdę przydatne, warto mieć go pod ręką 😊

      Usuń
  2. Bardzo lubię tą firmę, ale akurat suchego szamponu nie miałam. Od lat jestem fanką szamponów Batiste, chociaż ostatnio na szczęście mogę używać go rzadziej 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Suchy szampon z Batiste będę używać jak tylko zużyje ten😊 fajnie, że rzadziej potrzebujesz takich kosmetyków 😊

      Usuń
  3. Lubię tę serię do włosów, ale z suchych szamponów praktycznie nie korzystam.
    Jak będę jakiś kupować rozejrzę się za tym

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo możliwe, że przypadnie Ci do gustu 😊

      Usuń
  4. Suchego szamponu z tej marki nie miałam, ale zaciekawił mnie ten produkt :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kosmetyki tej marki bardzo dobrze się u mnie sprawdzają, więc chętnie poznam ten szampon.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię kosmetyki Farmony, głównie Radical, ale nie przepadam za suchymi szamponami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Od dawna nie stosuję suchych szamponów i nie zanosi się na to :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie od lat ulubieńcem jest Batiste, ale używam sporadycznie. Z Jantara za to kupiłam ostatnio wcierkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy i tak najbardziej chwali Batiste 😊 też kiedyś miałam wcierkę z Jantara, fajna była 😊

      Usuń
  9. Looks like a great shampoo to have this winter!

    OdpowiedzUsuń
  10. So great to know about. Thanks!

    OdpowiedzUsuń
  11. Beautiful review! Thanks so much!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie przepadam za suchymi szamponami:) Nie wiem jak można je używać xD Może dlatego, że nie mam przetłuszczających włosów ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie wiem jak kiedyś mogłam nie używać suchych szamponów 😀 nieprzetluszajace się włosy raczej nie potrzebują takich produktów 😀

      Usuń
  13. Gracias por la recomendación. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  14. Warto mieć taki szampon. Bardzo rzadko z nich korzystam, ale są pomocne.

    OdpowiedzUsuń
  15. Thank you, Martyna! I like your book blog very much.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam i w sumie rzadko używam suchych szamponów 😀

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam odżywkę z tej firmy i bardzo ją lubię :) Co do suchego szamponu to kiedyś miałam taki produkt, ale ostatnio nie stosuje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Paktycznie nie używam takich szamponów :) O tym jeszcze nie słyszałam :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdy potrzebuje takich szamponów 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  19. Nie wiedziałam, że ta marka ma suchy szampon. Stosowałam zwykły szampon, wcierkę i ampułki i wszystko dobrze mi się sprawdziło. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne kosmetyki ma ta marka, też miałam z niej zwykły szampon i wcierkę, wszystko spisało się u mnie dobrze 😊

      Usuń
  20. This sounds like a great product!! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeszcze nie kupowałam jego. Jantar ma całkiem fajne produkty

    OdpowiedzUsuń
  22. Raz na jakiś czas stosuję suche szampony ❤

    OdpowiedzUsuń
  23. for all hair types?
    cool....

    excellent review

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawy choć ja jakoś nie potrafię się przekonać do suchych szamponów

    OdpowiedzUsuń
  25. I've never tried dry shampoo!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja chyba najbardziej lubię z Batiste :)

    OdpowiedzUsuń
  27. przypomniałaś mi, że muszę kupić suchy szampon:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Witam serdecznie ♡
    Nie wiedziałam, że w tej linii jest suchy szampon :D Jeżeli o mnie chodzi, to zawsze muszę mieć suchy szampon w domu. Używam go może raz na miesiąc, raz na dwa ale w domu musi stać. Dla bezpieczeństwa :) Świetna recenzja!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest suchy szampon ;D Ja używam ten produkt co drugi dzień ;D Dziękuję i również pozdrawiam ;)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts