Translate

czwartek, 24 marca 2022

NACOMI ALOE SAVON NOIR mydło czarne z sokiem z aloesu

Dzisiaj na moim będzie nowość! Przedstawię Wam kolejny ciekawy kosmetyk z marki Nacomi, który już od jakiegoś czasu jest obecny podczas mojej porannej pielęgnacji twarzy. Jeśli jesteście ciekawi co to za kosmetyk i jak się u mnie sprawdza, to zapraszam na recenzję!


Nacomi Aloe Savon Noir mydło czarne z sokiem z aloesu
Nacomi Aloe Savon Noir mydło czarne z sokiem z aloesu kupiłam w Hebe w promocji za około 10 zł. Jego regularna cena to 19,99 zł. Należy to mydło aplikować na ciało lub na twarz, szczególnie jest ono zalecane dla skóry trądzikowej oraz takiej z problemami skórnymi, jest ono również testowane dermatologicznie, a jego trwałość to 6 miesięcy od otwarcia. Zobaczmy, co na jego temat ma nam do powiedzenia producent!

OPIS PRODUCENTA 


Nacomi Aloe Savon Noir mydło czarne z sokiem z aloesu
Nacomi Aloe Savon Noir mydło czarne z sokiem z aloesu wyróżnia się tym, że:
  • działa podobnie jak peeling enzymatyczny, w delikatny sposób złuszcza martwy naskórek i głęboko oczyszcza skórę, 
  • intensywnie dotlenia skórę, 
  • stanowi podstawę wszelkich zabiegów pielęgnacyjnych. 

Nacomi Aloe Savon Noir mydło czarne z sokiem z aloesu  zawiera sok z aloesu, który:
  • działa przeciwgrzybicznie i przeciwbakteryjnie,
  • łagodzi stany zapalne oraz podrażnienia, 
  • przynosi ulgę i ukojenie. 

SPOSÓB UŻYCIA


1 sposób: w celu oczyszczenia ciała należy Nacomi Aloe Savon Noir mydło czarne z sokiem z aloesu stosować po gorącej kąpieli. Na wilgotną skórę ciała trzeba nanieść cienką warstwę mydła, po 10 minutach zmyć za pomocą wody, a następnie masować ciało rękawicą Kessa. 

2 sposób: w celu oczyszczenia skóry twarzy należy zwilżyć skórę ciepłą wodą, a następnie myć twarz Nacomi Aloe Savon Noir mydłem czarnym z sokiem z aloesu, omijając okolice oczu. Na końcu trzeba zmyć twarz za pomocą wody. 

Po zastosowaniu Nacomi Aloe Savon Noir mydło czarne z sokiem z aloesu, dla uzyskania jeszcze lepszego efektu, warto zadbać o dodatkowe nawilżenie skóry.

SKŁAD


Aqua, Potassium Olivate, Glycerin, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Parfum, Tocopheryl Acetate, CI 47005, CI 42090, CI 73015

OPAKOWANIE


Nacomi Aloe Savon Noir mydło czarne z sokiem z aloesu
Nacomi Aloe Savon Noir mydło czarne z sokiem z aloesu mieści się w plastikowym słoiczku o pojemności 125 ml. Posiada odkręcaną zakrętkę, pod którą dodatkowo znajduje się korek.

ZAPACH


Nacomi Aloe Savon Noir mydło czarne z sokiem z aloesu
Nacomi Aloe Savon Noir mydło czarne z sokiem z aloesu ma przyjemny naturalny zapach, który nie jest ani za słaby, ani za mocny. 

KONSYSTENCJA


Nacomi Aloe Savon Noir mydło czarne z sokiem z aloesu
Nacomi Aloe Savon Noir mydło czarne z sokiem z aloesu posiada lepką gęsta konsystencją koloru zielonego, która w kontakcie z wodą zamienia się w lekką białą pianę.

MOJA OPINIA


Nacomi Aloe Savon Noir mydło czarne z sokiem z aloesu
Nacomi Aloe Savon Noir mydło czarne z sokiem z aloesu niby znajduje w wygodnym opakowaniu w postaci słoiczka, które należy do mojego ulubionego typu opakowań, jednak niestety, aby je otworzyć, muszę bardzo namęczyć, bo zakrętka lubi się zassać i potrzeba dużo siły, żeby ją odkręcić. Na szczęście zawsze jakoś daję radę. Stosuję to mydło tylko w celu umycia twarzy, jako peeling ciała trochę nie widzi mi się go stosować, bo nie posiadam rękawicy Kessa. Łatwo się ono rozprowadza się na skórze oraz nie mam problemu ze spłukaniem go, jednak jeśli dostanie się do oczu, to bardzo szczypie, dlatego używam go tylko podczas porannej pielęgnacji, bo wtedy na moich powiekach i rzęsach nie ma śladu makijażu, do którego dokładnego domycia zawsze potrzebny mi jest środek myjący do twarzy. Po umyciu czuję, że moja skóra jest dokładnie oczyszczona, mydło to nie wysusza skóry, ani nie ma efektu ściągnięcia, jeśli nie posmaruję się kremem. Od kiedy go stosuję, praktycznie nie mam żadnych problemów z cerą, niedoskonałości nie pojawiają się tak często. Ogólnie uważam, że to bardzo przyjemny produkt, który świetnie się sprawdza jako środek myjący, gdyby nie irytująca zakrętka i to, że szczypie w oczy, to byłby idealny.


A Wy miałyście Nacomi Aloe Savon Noir mydło czarne z sokiem z aloesu?
Używacie czarnych mydeł w swojej pielęgnacji?

48 komentarzy:

  1. lubię czarne mydła:D bardzo mi ich używanie odpowiadało

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię czarne mydło, ale u mnie głównie króluje na włosach :) Chociaż na twarz też stosowałam i też lubie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na włosy nigdy nie stosowałam czarnego mydła, muszę kiedyś spróbować 😊

      Usuń
  3. I have not tried it. Good to know.

    OdpowiedzUsuń
  4. I haven't tried, so I don't know.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam o takim czarnym mydle, przy okazji chętnie wypróbuję, bo to dla mnie zupełna nowość :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny produkt. Bardzo lubię czarne mydło. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tego, ale aloes uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gracias por la recomendación. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś chyba miałam podobne mydełko :) Marka ma fajne koktajle nawilżające ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię tę markę :) od lat jestem jej wierna, zmieniam tylko produkty, ale za każdym razem jestem zadowolona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja, chyba nie było jeszcze takiego kosmetyku, z którego nie byłabym zadowolona 😊

      Usuń
  11. Wiele słyszałam o czarnych mydłach do twarzy, ale do tej pory nie miałam okazji żadnego przetestować. Dzięki za opinię, bo może kiedyś skusze się właśnie na to z Nacomi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto się skusić na ten produkt, bo jest na prawdę świetny 😊

      Usuń
  12. Do tej pory testowałam tylko czarne mydła marki Babuszki Agafii. Ten również chętnie kupię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei muszę następnym razem wypróbować ten z babuszki agafii 😊

      Usuń
  13. Is Nacomi is a new brand?...
    sound a good product

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. This brand Has appeared on my blog. But this cosmetic is new to me 😊

      Usuń
  14. Pierwsze słyszę o tym mydle :) Nie miałam jeszcze nigdy nic z tej firmy :)

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam produkty tej firmy, są świetne 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  15. Wow nie spotkałam takiego produktu o.o Wygląda interesująco.

    Zapraszam również do mnie w wolnej chwili ;) (nie mam profilu bloggera, dlatego zostawiam link)
    Blog
    Jeśli masz chwilę i czytasz mojego bloga, proszę o odpowiedź w ankiecie ;) Pozwoli mi to bardziej dopasować treści.
    Ankieta

    OdpowiedzUsuń
  16. Raczej nie skuszę się na ten produkt skoro przy jego używaniu szczypie w oczy :/
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Przyznam, że nie słyszałam o nim. Będę szukać i testować.

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam i fajnie się u mnie spisało :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Markę Nacomi uwielbiam, ale tego mydła jeszcze nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. WoW very different soap! Especually Black one looks so different.

    OdpowiedzUsuń
  21. Kiedyś bardzo lubiłam czarne mydło, ale dawno już nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zaciekawiło mnie :) Lubię i czarne mydła i aloes ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts