Translate

niedziela, 27 marca 2022

NACOMI balsam w świecy do ciała o zapachu pomarańczowo-waniliowym

Uwielbiam testować nietypowe kosmetyki, które swoim wyglądem i konsystencją w ogóle nie przypominają zwyczajnych produktów kosmetycznych. Jaką rolę w mojej pielęgnacji ostatnimi czasy odgrywa świeca? Aby się tego dowiedzieć, zapraszam na recenzję!


Nacomi balsam w świecy do ciała o zapachu pomarańczowo-waniliowym
Nacomi balsam w świecy do ciała o zapachu pomarańczowo-waniliowym kupiłam w Hebe, gdzie kosztuje 24,99 zł. Ja oczywiście jakiś czas temu upolowałam ten produkt w bardzo atrakcyjnej promocji za 14,99 zł. Jest on naturalnym kosmetykiem testowanym dermatologicznie, więc można go bezpiecznie stosować. Jego trwałość to 6 miesięcy od otwarcia. Zobaczmy, co na jego temat ma nam do powiedzenia producent! 

OPIS PRODUCENTA


Nacomi balsam w świecy do ciała o zapachu pomarańczowo-waniliowym
Naturalny balsam w świecy Nacomi jest oryginalnym kosmetykiem doskonale nadającym się do wieczornego rytuału odprężającego. Kąpiel przy blasku świecy, intensywny aromat apetycznej pomarańczy i wanilii oraz nawilżające właściwości masła Shea i oleju kokosowego to przepis na kompleksowy, relaksujący zabieg pielęgnacyjny.

Naturalne składniki balsamu intensywnie nawilżają skórę całego ciała, a podgrzanie kosmetyku powoduje, że wzmacnia się jego działanie. Balsam w świecy Nacomi produkowany jest bez sztucznych konserwantów i szkodliwych parabenów, dlatego poleca się go tym wszystkim, dla których jakość kosmetyków nie jest obojętna.

Nacomi balsam w świecy do ciała o zapachu pomarańczowo-waniliowym ma wiele cennych właściwości, za które odpowiadają następujące składniki aktywne:
  • Masło shea, które nawilża skórę, regeneruje ją i poprawia koloryt. Posiada wysoką zawartość witaminy A, E i F, która ma intensywne działanie przeciwzapalne, nawilżające oraz wzmaga naturalne procesy odnowy skóry. W bardzo łatwy sposób przenika do głębokich warstw skóry i ujędrnia ją. Tak więc idealnie się nadaje w masażu antycellulitowym. Masło nie zatyka porów, więc mogą go stosować osoby zmagające się z trądzikiem i tendencją do zaskórników.
  • Olej kokosowy, który jest używany przy produkcji naturalnych kosmetyków Nacomi jest składnikiem intensywnie nawilżającym i regenerującym. Dzięki temu, że jest stworzony na bazie oleju kokosowego, wykazuje działanie silnie ujędrniające oraz stymuluje szybką odnowę mikrouszkodzeń skóry.

Sposób użycia: Należy Nacomi balsam w świecy do ciała o zapachu pomarańczowo-waniliowym nakładać po uprzednim roztopieniu. Tak więc trzeba zapalić knot i pozostawić palącą się świecę na około 15 minut. Kiedy składniki kosmetyku częściowo się rozpuszczą pod wpływem ciepła, należy zgasić płomień, a następnie ostrożnie nanieść roztopioną substancję na skórę, wmasowując okrężnymi ruchami. Nacomi balsam w świecy do ciała o zapachu pomarańczowo-waniliowym można używać również "na zimno", czyli bez zapalania knota, jedynie ogrzewając niewielką ilość w dłoniach.

OPAKOWANIE


Nacomi balsam w świecy do ciała o zapachu pomarańczowo-waniliowym
Nacomi balsam w świecy do ciała o zapachu pomarańczowo-waniliowym mieści się w srebrnym aluminiowym opakowaniu w postaci słoiczka o pojemności 150 ml, który posiada odkręcaną zakrętką. 

KONSYSYTENCJA I ZAPACH


Nacomi balsam w świecy do ciała o zapachu pomarańczowo-waniliowym
Nacomi balsam w świecy do ciała o zapachu pomarańczowo-waniliowym, jak widać na zdjęciu, wygląda jak zwykła świeczka. Konsystencja jest twarda koloru białego, ale po około 10 minutach od zapalenia knota, balsam jest już na tyle roztopiony, że można go z łatwością nakładać na ciało. Roztopiona konsystencja jest lepka i tłusta jak olejek nadający się idealnie do masażu. Jest ona przezroczysta i mało widoczna, dlatego nie było sensu robić jej zdjęcia, bo i tak nic byście nie zobaczyli. Kiedy świeczka jest zapalona w ogóle nie czuć zapachu, jednak kiedy nakłada się go na skórę, czuć głównie zapach pomarańczy, który jest naturalny i przyjemny. Za sprawą wanilii, zapach ten jest też trochę słodki, ale nie przesłodzony. 

MOJA OPINIA


Nacomi balsam w świecy do ciała o zapachu pomarańczowo-waniliowym
Nacomi balsam w świecy do ciała o zapachu pomarańczowo-waniliowym jest pierwszym takim typem kosmetyku, jaki miałam okazje używać. Zapach ma bardzo ładny, który jakiś czas utrzymuje się na skórze. Czuć w nim pomarańcze i lekką woń wanilii. Konsystencja, czy jest roztopiona, przez płomień, czy ogrzana w dłoni, jest bardzo tłusta, ale uważam, że to dobrze, bo dzięki temu może bardzo dobrze nawilżyć skórę. Dzięki tej konsystencji i zapachu myślę, że jest on idealny zimą lub jesienią, lub ogólnie w chłodniejszych dniach. Bardzo się lepi na skórze, ale mi to zbytnio nie przeszkadza, bo smaruję się tym nim na noc po kąpieli. Rano skóra już nie jest taka tłusta, ale odpowiednio nawilżona. Ogólnie jestem zadowolona z działania tego balsamu, dobrze nawilża skórę, ujędrnia ją oraz pozostawia miękką i gładką. Jeśli nie przeszkadza Wam tłusta konsystencja i takie nuty zapachowe to z pewnością polubicie ten balsam!

A Wy miałyście Nacomi balsam w świecy do ciała o zapachu pomarańczowo-waniliowym?
Używałyście balsamów w świecy w swojej pielęgnacji?

70 komentarzy:

  1. Nigdy nie używałam takiego balsamu, ale jest go bardzo ciekawa. Myślę jednak, że poczekam z tym na jesienny sezon.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że jesienią będzie on się wydawał jeszcze fajniejszy 😊

      Usuń
  2. Very different product! I havent tried it before but it sounds good. Thanks for the review.

    OdpowiedzUsuń
  3. So nice. I hope you enjoy it.

    OdpowiedzUsuń
  4. It's a candle, right? Oh, that should be nice. I am sure it will be relaxing. Oh, how I love candles while in the bath.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yes, this is candle 😊 this product is relaxing. I also love candles on the bath😊

      Usuń
  5. So beautiful! Made of some wonderful scents too!

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że mogłabym polubić się z tym balsamem :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gracias por la recomendación. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie miałam balsamów w tej formie, a i zapach jest przeze mnie lubiany, więc chętnie spróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy jeszcze nie miałam balsamu w świecy. I słyszę o tym po oraz pierwszy. Dzięki za informację, że takie produkty istnieją ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że zobaczyłaś ten produkt pierwszy raz u mnie 😀

      Usuń
  10. Ciekawe połączenie świecy z kosmetykiem

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ciekawa konsystencja! myślę, że ten balsam w świecy świetnie sprawdzi się na rrrrromantyczny wieczór z masażem :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Never seen this before, but it looks good! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  13. ale to cudak dopiero:D nawet nie wiedziałam że coś takiego istnieje xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo takich cudaków jeszcze tu zaprezentuję 😀

      Usuń
  14. Hi,
    I'm glad you tried and liked this product!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Balsam w świecy? Niezle, czego to nie wymyślą! Musi łądnie pachnieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Balsam w świecy to dla mnie zupełna nowość, nie słyszałam o takim kosmetyku, ale brzmi ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwszy raz widze coś takiego. To jest prawdziwe 2w1! Muszę koniecznie tego wypróbować!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Słyszałam o takim balsamie i całkiem pozytywne opinie. Może i ja się skuszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. pierwszy raz słyszę o tym kosmetyku, ,jak dla mnie to super wynalazek i może kiedyś uda mi się przetestować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam, ja przetestowałam i nie żałuję 😊

      Usuń
  20. Witam serdecznie ♡
    Matko, pierwszy raz słyszę o takim balsamie :D Fakt, ciekawy produkt. Na pierwszy rzut oka nie kosmetyczny :D Ale to naprawdę interesujące i aż chce się takie coś wypróbować :) Świetna recenzja, mam nadzieję że będę miała okazję kiedyś przetestować to cudo :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam 😊 Trzeba przyznać, że to bardzo oryginalny kosmetyk. Dziękuję, obyś miała taką okazję, bo to na prawdę świetny produkt 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  21. Ale to pomysłowe! Nie używałam jeszcze balsamu w świecy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię balsamy w świecy, ale tego nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. It looks good. I do not know this product.

    OdpowiedzUsuń
  24. Pierwszy raz czytam o takiej formie balsamu .

    OdpowiedzUsuń
  25. So beautiful!

    contornoperfeito.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. DO takiej formy mam mieszane uczucia. Z jednej strony jestem ciekawa, ale z drugiej nie wiem czy nie byłby za tłusty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mógłby być za tłusty, ale mi to nie przeszkadza 😊

      Usuń
  27. Ciekawe :) Nie używałam jeszcze balsamu w świecy :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Balsam w świecy? :) A to ciekawe i oryginalne :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy raz coś takiego używam😀 pozdrawiam 😊

      Usuń
  29. sound good by reading your review...

    # I love anything relate to vanilla... and cocoa...

    OdpowiedzUsuń
  30. Lubię czasami użyć takiego balsamu, ale to raczej na specjalne okazje :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ciekawy :D Zapach też dość oryginalny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts