Translate

niedziela, 20 marca 2022

BEAUTY SHOT BOTANIC delikatny mus do mycia twarzy

Dzisiaj przedstawię Wam pewien ciekawy botaniczny produkt do mycia twarzy. Używam go już dosyć długo, towarzyszy mi on codziennie podczas wieczornej pielęgnacji twarzy. Czemu akurat w wieczornej, a nie porannej? Aby się tego dowiedzieć, zapraszam do dalszego czytania!


BEAUTY SHOT BOTANIC delikatny mus do mycia twarzy

BEAUTY SHOT BOTANIC delikatny mus do mycia twarzy kupiłam w Hebe, regularna cena tego produktu to 11,99 zł. Ja oczywiście upolowałam go taniej w promocji, czyli za niecałe 10 zł. Jest to produkt testowany dermatologicznie, zalecany dla cery suchej (mimo to, myślę, że dla każdego typu cery będzie odpowiedni). Ma działanie nawilżające i oczyszczające.

OPIS PRODUCENTA 


BEAUTY SHOT BOTANIC delikatny mus do mycia twarzy

SPOSÓB UŻYCIA I SKŁAD


BEAUTY SHOT BOTANIC delikatny mus do mycia twarzy

OPAKOWANIE


BEAUTY SHOT BOTANIC delikatny mus do mycia twarzy
BEAUTY SHOT BOTANIC delikatny mus do mycia twarzy mieści się w plastikowej tubce o pojemności 150 ml. Posiada odkręcaną zakrętkę, na której można go postawić. Opakowanie ma ładną szatę graficzną nawiązującą do składników aktywnych tego produktu, czyli borówki i bławatka. Z tyłu opakowania, jak sami widzicie, na powyższych zdjęciach, zostało w krótki, ale bardzo treściwy sposób przedstawione działanie tego musu. Nie zabrakło również na opakowaniu składu i sposobu użycia. 

KONSYSTENCJA I ZAPACH


BEAUTY SHOT BOTANIC delikatny mus do mycia twarzy
Jak sama nazwa wskazuje, BEAUTY SHOT BOTANIC delikatny mus do mycia twarzy ma nie za rzadką konsystencję musu koloru bardzo jasnego niebieskiego. Zapach jest piękny, słodki, czuć w nim borówki i samą naturalność oraz świeżość. 

MOJA OPINIA


BEAUTY SHOT BOTANIC delikatny mus do mycia twarzy
BEAUTY SHOT BOTANIC delikatny mus do mycia twarzy używam podczas wieczornej pielęgnacji twarzy, dlatego, że dokładnie oczyszcza resztki makijażu, z oczu i z całej twarzy, z którymi produkt do tego przeznaczony sobie nie poradził. Podczas porannej pielęgnacji twarzy używam innego produktu, o którym opowiem w kolejnej recenzji. Mus ten nie tylko oczyszcza pozostałości po makijażu, ale i dokładnie pozbywa się wszystkich innych zabrudzeń, na które skóra twarzy jest narażona w ciągu dnia. Podczas aplikacji, czuć piękny słodki zapach, który nie ma nic wspólnego z tanią sztucznością (a nie jest to produkt drogi). Wielbiciele słodkich zapachów na pewno go pokochają! Konsystencja jest bardzo przyjemna, chociaż nie pieni się zbyt dobrze, ale jest ona tak lekka i przyjemna, że bardzo fajnie czyści się nią twarz. Produkt ten nie wysusza mojej skóry, nie ma żadnego efektu ściągnięcia, jeśli od razu nie posmaruję się kremem. Mus ten również nie podrażnił, ani nie uczulił mnie. Jest to jeden z fajniejszych produktów myjących, jaki miałam w ostatnim czasie. Fajnie, że jest taki tani, bo mam ochotę wypróbować też inne warianty zapachowe, a jest w czym wybierać....


A Wy miałyście BEAUTY SHOT BOTANIC delikatny mus do mycia twarzy?
Jaki jest Wasz ulubiony produkt do mycia twarzy?

60 komentarzy:

  1. Fajnie, że jesteś zadowolona z tego musu. Też mam kilka ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda fajnie. Z chęcią go sprawdzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kompletnie nie znam marki, ale uwielbiam borówkowy mus od Bielendy 😀

    OdpowiedzUsuń
  4. O tak :D Kocham słodkie zapachy, idealny dla mnie :D Póki co mam kilka płynów do mycia twarzy, więc poczekam z zakupem.

    Zapraszam również do mnie w wolnej chwili ;) (nie mam profilu bloggera, dlatego zostawiam link)
    Blog
    Jeśli masz chwilę i czytasz mojego bloga, proszę o odpowiedź w ankiecie ;) Pozwoli mi to bardziej dopasować treści.
    Ankieta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się skończą Twoje zapasy to koniecznie wypróbuj ten żel, jest świetny 😍

      Usuń
  5. Wydaje się fajny, lubię nietypowe konsystencje, chociaż ta nie wydaje się aż tak 'inna' :D Teraz mam czego używać akurat, ale będę o nim pamiętać w przyszłości.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wonderful post! Looks great!

    OdpowiedzUsuń
  7. Very cool! Lovely for spring too!

    OdpowiedzUsuń
  8. Awesome review! I'd love to try it!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Sweet fragrance, I'm sure. So great to see this!

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam serdecznie ♡
    Niestety, nie miałam go ale widziałam go w sklepie w koszyku. Zastanawiałam się, wziąć czy nie wziąć. Wziąć czy nie wziąć. Ostatecznie nie wzięłam. Wspaniała recenzja, następnym razem chętnie go sprawdzę :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam 😊 szkoda, że nie wzięłaś, bo jest bardzo fajny 😊 dziękuję i również pozdrawiam 😊

      Usuń
  11. To kompletna nowość dla mnie :D Z chęcią go sprawdzę, bo mój ulubieniec z BasicLab już na wykończeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak do suchej cery to dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gracias por la recomendación. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dear Martyna, thank you for the information.

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam kosmetyki o konsystencji musu.

    OdpowiedzUsuń
  16. This looks greta, tahnsk for sharing! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna konsystencja produktu do mycia twarzy ;) nie kupię, gdyż mam ustawioną swoją pielęgnację, więc wolę nie szaleć :D ale dobrze, że u Ciebie się sprawdza. Ciekawa propozycja zapachowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej nie szaleć jak ma się już ustawioną pielęgnację 😊 zapach jest piękny 😊

      Usuń
  18. Przyznam szczerze, że nie znałam tego produktu, ale bardzo mnie zaciekawił :D
    Chętnie przetestowałabym ten mus do mycia twarzy :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny jest ten mus, bardzo polecam 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  19. kurcze a dziś właśnie byłam w Biedronce ale nie widziałam tegoż cudaka...

    OdpowiedzUsuń
  20. I don't know this product but it looks good.

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwszy raz widzę ten mus, ale nie ukrywam, e narobiłaś mi ochoty :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Słodkie zapachy to coś co bardzo lubię. Muszę się rozejrzeć za tym kosmetykiem :)

    Pozdrawiam gorąco! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie z pewnością polubisz ten żel 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  23. Nie stosowałam nigdy tego kosmetyku, ale chętnie wypróbuję (tym bardziej, że ma tak przystępną cenę). Pozdrawiam serdecznie 😊!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto go wypróbować, jest świetny 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  24. To coś dla mnie bo nie przesusza . Super recenzja

    OdpowiedzUsuń
  25. I isee the reason "Why in the evening and not in the morning".....

    Thank you for explaining...

    OdpowiedzUsuń
  26. Never heard of it, but it's interesting!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Cześć!
    Znam markę, ale używałam tylko maski nawilżającej. Wypróbuję ten środek do mycia twarzy.
    Dzięki za recenzję!

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo chętnie przetestowałabym ten produkt:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Pierwszy raz go widzę i wpadł mi w oko, chyba muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts