Translate

czwartek, 17 marca 2022

L'biotica Dermomask Night Active eksfoliacja

Dawno nie pisałam o maseczkach do twarzy, dlatego dzisiaj zamierzam to nadrobić i zaprezentować Wam pewną maskę, która towarzyszyła mi w ostatnich dniach przez całe 8 zabiegów. Jeśli jesteście ciekawi więcej na jej temat, to zapraszam na recenzję!


L'biotica Dermomask Night Active eksfoliacja
Tą maseczką jest L'biotica Dermomask Night Active eksfoliacja. Kupiłam ją w Hebe za 5,99 zł. Nie jest ona zbyt droga, bo znajduje się w saszetce o pojemności 12 ml. Jest ona testowana dermatologicznie i można ją stosować niezależnie od wieku. 

Jest to naprawcza maseczka stymulująca cykl nocnej odnowy komórek, a jej cel to:
  • zredukowanie blizn potrądzikowych, 
  • wygładzenie,
  • zmniejszenie porów,
  • widoczne rozświetlenie skóry. 


OPIS PRODUCENTA 


L'biotica Dermomask Night Active eksfoliacja
Oprócz sposobu użycia, na saszetce można zauważyć składniki aktywne, jakie posiada maseczka L'biotica Dermomask Night Active eksfoliacja. Są to:
  • 3% kwasu migdałowego
  • 2% ellagi-C
  • esencja z trufli białej

Składniki te mają na celu wygładzić skórę, poprawić jej jędrność, zapobiec starzeniu się, zminimalizować pory, zmiany potrądzikowe oraz rozświetlić skórę. 

Stosując tę maseczkę, należy zachować zasady dotyczące bezpieczeństwa, czyli: 
  • omijać okolice oczu, 
  • po zabiegu unikać opalania oraz stosować kremy z filtrem UV, 
  • przed użyciem zaleca się wykonanie próby tolerancji na skórze przedramienia,
  • w trakcie zabiegu może występować delikatne mrowienie lub zaróżowiony  albo łuszczący się naskórek (jest to reakcja normalną),
  • gdy pojawi się narastające ciepło lub pieczenie należy natychmiast zmyć letnią wodą, 
  • nie używać na uszkodzony naskórek, procesy zapalne skóry, łuszczycę, atopowe zapalenie skóry, infekcje wirusowe, grzybicę w obrębie miejsc aplikacji, trądzik w aktywnej fazie, świeże blizny, nowotwory skórne, terapię retinoidami, skłonność do przebarwień, okres ciąży i laktacji.

SKŁAD


Aqua, Hydrogenated Polydecene, Glyceryl Stearate, Glycerin, Mandelic Acid, PPG-3 Benzyl Ether Myristate, Isononyl Isononanoate, PEG-100 Stearate, Cetearyl Alcohol, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Stearic Acid, Propanediol, Dimethicone, Polyquaternium-37, Anogeissus Leiocarpus Bark Extract, Tuber Magnatum Extract, Sodium Lactate, Lactic Acid, Phenoxyethanol, Parfum, Citric Acid, Sodium Hydroxide, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Ethylhexylglycerin, C.I. 42090, C.I. 19140

MOJA OPINIA


L'biotica Dermomask Night Active eksfoliacja
Zgodnie z zaleceniami producenta, nakładałam maseczkę L'biotica Dermomask Night Active eksfoliacja sumiennie co 3 dni w serii 8 zabiegów. Nakładałam ją tylko na twarz, więc podzieliłam sobie jedną saszetkę na 4 zabiegi, łącznie wykorzystałam dwie saszetki, co wyniosło mnie niecałe 12 zł. Konsystencja maseczki jest lekka kremowa koloru białego, a jej zapach jest delikatny, prawie niewyczuwalny. W trakcie aplikacji na początku czuć lekkie pieczenie, ale po jakimś czasie ono ustaje. Maseczkę spłukuję się z łatwością, zawsze po jej aplikacji skóra jest gładka, miękka i przyjemna w dotyku, nie tworzą się nowe zmarszczki, a zaczerwienia, pory i blizny potrądzikowe są złagodzone i mniej widoczne. Maseczka ta nie podrażniła mojej skóry, ani nie uczuliła. Po serii 8 zabiegów zauważyłam, że moja twarz mniej się świeci w ciągu dnia, niedoskonałości raz na jakiś czas się pojawiają, ale myślę, że to raczej wina niewłaściwego jedzenia lub hormonów niż złej pielęgnacji. Ogólnie jestem bardzo zadowolona z działania tej maseczki, po każdym użyciu, jak i po całej serii moja cera jest w lepszej kondycji. Być może jeszcze skuszę się na ten zabieg, kiedy moja cera będzie miała kryzys i znowu zasypie mnie niedoskonałościami.


A Wy znacie  L'biotica Dermomask Night Active eksfoliacja?
Lubicie stosować tego typu kosmetyki na noc?

52 komentarze:

  1. jakoś rzadko stosuję produkty tej firmy. Nie zachwyciły mnie niczym w sumie wcześniej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie z tej firmy zachwyciły wcześniej płatki pod oczy 😊

      Usuń
  2. So maybe it's a good face mask.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie, że maseczka się sprawdziła 😊 Ja akurat nie stosuję takich kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem 😊 może kiedyś się do nich przekonasz 😀

      Usuń
  4. Zaciekawiła mnie ta maseczka :D Chętnie przetestowałabym ten produkt :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. I love this face mask. It isn't greasy. Fragrance is minimal.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wonderful review. Love these.

    OdpowiedzUsuń
  7. So good to have. Thanks for the review!

    OdpowiedzUsuń
  8. So good to hear about this. Awesome!

    OdpowiedzUsuń
  9. Thank you, Martyna! I think it's a nice mask!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy kosmetyk ale nie do końca dla mnie . Jak zawsze świetna recenzja

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię testować maseczki, więc jestem na tak.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie widziałam jeszcze tej maseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedyś dano temu używałam tych maseczek

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja cera bardzo lubi się z kwasem migdałowym, ale takie saszetki akurat niezbyt mnie przekonują, wolę większe opakowania np.w serum :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, ja uwielbiam stosować takie produkty w saszetkach 😀

      Usuń
  15. Ja z tej marki znam tylko produkty do włosów, na te do twarzy jakoś nie zwróciłam uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta maseczka wygląda na cudowny kosmetyk, który na prawdę robi różnicę. Kurczę muszę go dorwać, bo już od dawna szukam nowej maseczki i żadna mi się nie sprawdzała.
    Zapraszam na nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie używałam jej ale myślę, że za taką cenę warto się skusić. Ja dawno nie używałam tego typu maseczek, wole te w płachcie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Szczerze to pierwszy raz widzę tą maseczkę.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam okazji jej przetestować.

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapowiada się fajnie, może kiedyś przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Myślę, że wkrótce ją wypróbuję! :) Ciekawi mnie jej działanie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. I love to try different face masks, thanks for sharing this brand!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Miałam kiedyś tej firmy peeleng i krem, ale bardzo się z nimi nie polubiłam. Nie wiem, czy chciałabym spróbować z maseczką, ale nie mówię nie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od nich miałam tylko oprócz tej maski płatki pod oczy i bardzo je polubiłam, dlatego stwierdziłam, że wypróbuję tę maseczkę 😊

      Usuń
  24. important information....

    Thank you for sharing

    OdpowiedzUsuń
  25. Oh very interesting product darling

    OdpowiedzUsuń
  26. Chętnie przetestuję tę maseczkę, już dawno nie miałam domowego spa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto od czasu do czasu zrobić sobie takie domowe spa 😊

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts