Translate

niedziela, 6 marca 2022

Zakupy z Hebe

Poprzednio pisałam post o moich zużytych kosmetykach, dzisiaj zamierzam pochwalić się Wam moimi najnowszymi zakupami z Hebe. Miałam spore zapasy kosmetyczne, jednak promocja do -40% na moje ulubione marki zachęciła mnie do zrobienia sobie jeszcze większych zapasów. Zobaczmy zatem, co przybyło mi do testowania!


Zakupu z hebe
Moje ostatnie zakupy są bardzo zróżnicowane, są wśród nich produkty do włosów, do ciała, twarzy oraz do paznokci. Większość z nich będę wypróbowywać pierwszy raz i z pewnością w kolejnych postach podzielę się z Wami wrażeniami. Tak więc, nie przedłużając niepotrzebnie długim wstępem, zapraszam do czytania!


1. DERMOMASK NIGHT ACTIVE maseczka naprawcza do twarzy na noc, 12 ml


DERMOMASK NIGHT ACTIVE maseczka naprawcza do twarzy na noc, 12 ml
DERMOMASK NIGHT ACTIVE maseczka naprawcza do twarzy na noc, 12 ml. Kupiłam ją za 5,99 zł, obecnie jest na nią promocja i kosztuje 4,19 zł. To już moja druga saszetka, pierwszą kupiłam jakiś czas temu, teraz zdecydowałam się kupić kolejną, a to dlatego, że maseczkę tę należy stosować co trzy dni w serii 8 zabiegów. Ja jestem już w połowie całej serii, ale nie zdradzę Wam jeszcze moich wrażeń, bo wszystko opiszę w recenzji, która pojawi się w swoim czasie. 

2. BIELENDA MINTY FRESH zmiękczający krem-maska do stóp, 100 ml


BIELENDA MINTY FRESH zmiękczający krem-maska do stóp, 100 ml
BIELENDA MINTY FRESH zmiękczający krem-maska do stóp, 100 ml. Wyrwałam go w promocji za 7,19 zł, normalnie kosztuje 11,99 zł. Do tej pory używałam kremów do stóp tylko z Avonu, które sprawdzały się u mnie świetnie. Tym razem postanowiłam się przełamać i wypróbować krem z Bielendy. Czy bardziej polubię go od Avonowych kremów? Nie mam pojęcia i w najbliższym czasie się tego nie dowiem, bo krem ten jeszcze poleży sobie "trochę" czasu w zapasach. Na recenzję musicie jeszcze trochę poczekać.

3. BARWA wzmacniający szampon lniany do włosów 300 ml


BARWA wzmacniający szampon lniany do włosów 300 ml
BARWA wzmacniający szampon lniany do włosów 300 ml. Był on przeceniony aż o dwa zł, czyli kosztował 4,99 zł, więc kupiłam dwa warianty zapachowe. Do tej pory zużyłam szampon piwny, obecnie stosuję jajeczny. Na razie mam otwarte dwa inne szampony do włosów, ale jak już jeden z nich skończę, to zaraz biorę się za testowanie tego. Tak więc, recenzja wkrótce. 

4. BARWA oczyszczający szampon octowy do włosów, 300 ml


BARWA oczyszczający szampon octowy do włosów, 300 ml
BARWA oczyszczający szampon octowy do włosów, 300 ml. Jak napisałam wyżej, kupiłam go za 4,99 zł. To jeż będzie czwarty wariant zapachowy z tej marki, zostanie mi jeszcze do wypróbowania ryżowy. Póki co na recenzję sobie jeszcze poczekacie, bo w kolejce na wypróbowanie czeka szampon opisany wyżej, no chyba, że jeszcze mi się coś odmieni... 


6. EVELINE COSMETICS NAIL THERAPY PROFESSIONAL 8W1 odżywka do paznokci 8w1, 12 ml


EVELINE COSMETICS NAIL THERAPY PROFESSIONAL 8W1 odżywka do paznokci 8w1, 12 ml
EVELINE COSMETICS NAIL THERAPY PROFESSIONAL 8W1 odżywka do paznokci 8w1, 12 ml. Jest w tej chwili bardzo atrakcyjna promocja na lakiery do paznokci. Nie dosyć, że odżywkę tę kupiłam za 9,59 zł (normalnie kosztuje 15,99 zł), to jeszcze przy zakupie drugiego tańszego lakieru, drugi mam za 1 grasz, więc aż szkoda nie skorzystać, tym bardziej, że odżywki z tej marki bardzo dobrze działają na moje paznokcie. 


7. EVELINE COSMETICS GEL LAQUE lakier do paznokci 108, 8 ml


EVELINE COSMETICS GEL LAQUE lakier do paznokci 108, 8 ml
EVELINE COSMETICS GEL LAQUE lakier do paznokci 108, 8 ml. Korzystając z  promocji 1+1, dobrałam sobie drugi lakier za 1 grosz, który normalnie kosztuje 13, 99 zł, a w promocji jako pojedynczy produkt 8,39 zł, Kolorowych lakierów z Eveline jeszcze nie miałam, zawsze używałam od nich odzywki, więc jestem ciekawa, jak sprawdzi się u mnie ten lakier. Być może pojawi się recenzja, bo wieki temu nie pisałam tutaj nic paznokciach.

8. NACOMI balsam w świecy do ciała o zapachu pomarańczowo-waniliowym, 150 G


NACOMI balsam w świecy do ciała o zapachu pomarańczowo-waniliowym, 150 G
NACOMI balsam w świecy do ciała o zapachu pomarańczowo-waniliowym, 150g. To zupełna nowość u mnie! Nigdy nie miałam balsamu w świecy, więc upolowałam na promocji ten i zapłaciłam za niego 14,99 zł, jego regularna cena to 24,99 zł. Jestem bardzo ciekawa tego produktu. Jego recenzja pojawi się wkrótce. 

9. NACOMI ALOE SAVON NOIR mydło czarne z sokiem z aloesu, 125g


NACOMI ALOE SAVON NOIR mydło czarne z sokiem z aloesu, 125 g
NACOMI ALOE SAVON NOIR mydło czarne z sokiem z aloesu, 125 g. Polowałam na prawie takie samo mydło tylko z marki Babuszka Agafia, jednak tak jakoś wyszło, że upolowałam je z Nacomi. Kosztowało mnie 11,99 zł, a jego regularna cena to 19,99 zł, więc aż się prosiło, żeby je kupić. Zaczęłam je już używać, ale nie powiem jak się u mnie sprawdza, wszystko opiszę w recenzji, która zbliża się już wielkimi krokami...


I to będzie na tyle moich nowości z Hebe, mam nadzieję, że dotrwaliście do końca.

Na recenzję którego produktu czekacie najbardziej?
Miałyście któryś z tych produktów? Jak się u Was sprawdził?
 

80 komentarzy:

  1. Bardzo fajne zakupy. Ta odżywka do paznokci z Eveline świetnie się u mnie sprawdza. Czekam na recenzje pozostałych kosmetyków:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię odżywki do paznokci z Eveline 😊

      Usuń
  2. Udane zakupy, niech Ci dobrze służą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. What a great haul of goodies! I love your manicure!

    OdpowiedzUsuń
  4. Absolutely lovely! Such a wonderful selection!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! So impressive! Love this!

    OdpowiedzUsuń
  6. Love your finds! Excellent choices!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam czarne mydło babuszki, ciekawe jak wypadłoby u mnie to nacomi. Szamponu z barwy, akurat tego octowego nie lubię. Na moich włosach jako tako sprawdzał się tylko jako stosowany raz w tygodniu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe jak u mnie się sprawdzi ten szampon 😊

      Usuń
  8. Wonderful cosmetics Martyna! Have a great week!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawi mnie szampon octowy. Mam odżywkę z tej serii i jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zakupy. Bardzo ciekawi mnie balsam w świecy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaszalałaś na zakupach :)
    Jestem ciekawa kremy do stóp i balsamu w świecy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ciekawa tych produktów 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  12. Gracias por la recomendación.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dear Martyna! Congratulations on the Women's Day 8th March!

    OdpowiedzUsuń
  14. Amazing products!!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zacne zakupy. Ja z kolei ostatnio zrobiłam większe zakupy w Rossmanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio kupuję częściej w Hebe niż w Rossmannie 😊

      Usuń
  16. Wydaję mi się, że testuję tą samą odżywkę do paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. ach szampony Barwa:D kiedyś się używało tylko tego gagatka;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teraz używam tych szamponów, kiedyś nawet nie znałam tej marki 😀

      Usuń
    2. nadrabiasz zaległości:D u nas tylko Barwa była. Rumiankowa albo pokrzywowa xd

      Usuń
    3. Ja pamiętam jak kiedyś używałam tylko pokrzywowych szamponów z różnych nieznanych marek 😊

      Usuń
  18. Ciekawe kosmetyki 😀 Miałam chyba tą odżywkę z Eveline lub jeszcze ja mam 😛

    OdpowiedzUsuń
  19. Z okazji Dnia Kobiet dużo uśmiechów i szczęśliwych chwil ;)
    Trzymaj się.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja ostatnio złożyłam spore zamówienie w Rossmannie przez internet :)

    Bardzo fajne kosmetyki sobie zamówiłaś :)

    Pozdrawiam i wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Kobiet :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawno nic nie kupowałam w Rossmannie 😊 Również pozdrawiam i dziękuję 😊

      Usuń
  21. All products look very good.

    OdpowiedzUsuń
  22. Oh very good haul
    Good products

    OdpowiedzUsuń
  23. Dawno nie byłam w Hebe. Ja też musze wybrać się po zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Hola! unas buenas compras, los champus tienen muy buena pinta. Besos

    OdpowiedzUsuń
  25. Super zakupy :) Ten lniany szampon mnie zainteresował :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też, ciekawe jak się u mnie sprawdzi, 😊

      Usuń
  26. Tak jak lubię markę Eveline to ta odżywka do paznokci mi kiedyś bardzo zniszczyła paznokcie . Bo jest w niej składnik który używa się konserwacji zwłok . Po za tym ciekawe zakupy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie kupiłabym sobie tej odżywki, gdybym wiedziała, że jest w niej taki składnik.... Na moje paznokcie zawsze dobrze działała ta odżywka.

      Usuń
  27. Bardzo fajne zakupy, czarne mydło od Nacomi mnie ciekawi, a ten krem do stóp miałam i sprawdzał się całkiem fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajne jest to czarne mydło, myślę że ten krem z Bielendy też polubię😊

      Usuń
  28. W Twoich zakupach widzę wiele nowosci bardzo ciekawych dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajne zakupy i jakie przystępne ceny 😊!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne zakupy :) Uwielbiam Hebe i często u nich kupuję :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Super zakupy! Szkoda, że u mnie w mieście nie ma Hebe ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można zrobić zakupy w sklepie internetowym 😊

      Usuń
  32. Szampon wzmacniający by mi się przydał. W hebe jeszcze nie robiłam zakupów

    OdpowiedzUsuń
  33. świetne zakupy, mnóstwo fajnych kosmetyków! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts