Translate

poniedziałek, 14 marca 2022

NACOMI PEELING CUKROWY O ZAPACHU KAWY - WYSZCZUPLAJĄCY

Dzisiaj będzie coś dla miłośników kawy i to w dodatku mrożonej! Przedstawię Wam kolejny kawowy kosmetyk, który już od około miesiąca gości w mojej łazience. Jeśli jesteście ciekawi co to za kosmetyk i jak się u mnie sprawdza, to zapraszam na recenzję!


NACOMI PEELING CUKROWY O ZAPACHU KAWY - WYSZCZUPLAJĄCY
NACOMI peeling cukrowy o zapachu kawy - wyszczuplający kupiłam w  Hebe. Kosztuje on 32,99 zł, ale często jest w promocji i można go kupić za niecałe 20 zł. Jest on przeznaczony dla każdego typu skóry, szczególnie takiej, która zmaga się cellulitem. Jest on testowany dermatologicznie, a jego trwałość to 6 miesięcy od otwarcia. Zobaczmy, co ma nam do powiedzenia o nim producent!

OPIS PRODUCENTA


NACOMI PEELING CUKROWY O ZAPACHU KAWY - WYSZCZUPLAJĄCY
NACOMI peeling cukrowy o zapachu kawy - wyszczuplający ma nie tylko silnie pobudzający aromat świeżo zmielonej kawy, ale i działa:
  • wyszczuplająco,
  • złuszczająco,
  • ujędrniająco, 
  • oczyszczająco,
  • nawilżająco.

NACOMI peeling cukrowy o zapachu kawy - wyszczuplający zawiera naturalne składniki aktywne, które posiadają bardzo ważne właściwości. Są to:
  • Sacharoza, czyli naturalne kryształki, które pobudzają mikrokrążenie krwi w skórze oraz walczą z cellulitem i niedoskonałościami, a także oczyszczają skórę. 
  • Olej macadamia, który nawilża, ujędrnia i działa antycellulitowo, posiada witaminę A i E, które regenerują skórę oraz walczą z rozstępami i bliznami.
  • Masło Shea, które posiada wysoką zawartość witaminy A, E i F, dzięki czemu działa przeciwzapalnie i nawilżająco oraz wzmaga naturalne procesy odbudowy skóry, masło to z łatwością przenika do głębokich warstw skóry, dzięki czemu ujędrnia ją.
  • Olej kokosowy, który jest certyfikowany i nierafinowany, intensywnie nawilża i regeneruje skórę, działa złuszczająco i oczyszczająco.
  • Ziarna kawy Arabica, które złuszczają martwy naskórek, dzięki czemu umożliwiają wnikanie aktywnych substancji w głębsze warstwy skóry. 


NACOMI PEELING CUKROWY O ZAPACHU KAWY - WYSZCZUPLAJĄCY

SKŁAD


NACOMI PEELING CUKROWY O ZAPACHU KAWY - WYSZCZUPLAJĄCY

OPAKOWANIE


NACOMI PEELING CUKROWY O ZAPACHU KAWY - WYSZCZUPLAJĄCY
NACOMI peeling cukrowy o zapachu kawy - wyszczuplający mieści się plastikowym słoiczku o pojemności 200 ml. Posiada odkręcaną zakrętkę, pod która znajduje się korek.

ZAPACH


NACOMI PEELING CUKROWY O ZAPACHU KAWY - WYSZCZUPLAJĄCY
Kiedy wyciągniemy ten korek, możemy poczuć piękny, pobudzający i intensywny zapach świeżej kawy mrożonej.

KONSYSTENCJA


NACOMI PEELING CUKROWY O ZAPACHU KAWY - WYSZCZUPLAJĄCY
NACOMI peeling cukrowy o zapachu kawy - wyszczuplający posiada gęstą i zbitą konsystencję koloru brązowego, w której znajdują grube drobinki kawy i cukru. 

MOJA OPINIA


NACOMI PEELING CUKROWY O ZAPACHU KAWY - WYSZCZUPLAJĄCY
Nie muszę chyba mówi, że mnie jako miłośniczki kawy, najbardziej do wypróbowania NACOMI peeling cukrowy o zapachu kawy - wyszczuplający zachęcił zapach kawy, od której jestem uzależniona. Bardzo umila mi on aplikację. Opakowanie tego peelingu ma postać mojego ulubionego typu opakowań, czyli słoiczka. Jest ono bardzo wygodne i pozwala mi zużyć cały produkt do końca. Gęsta konsystencja za sprawą zawartych w niej olejków bardzo dobrze przylega do skóry, a zawarte w nim drobinki bardzo dobrze masują ciało. Na dekolcie wykonuję delikatny masaż ze względu na delikatną skórę, która się tam znajduje. W tym celu nakładam małą ilość peelingu na bardzo dokładnie zmoczoną skórę. Tam gdzie skóra jest narażona na zrogowacienie, czyli stopy, wykonuję mocny masaż, czasami nawet na sucho, aby efekt był jeszcze mocniejszy. Na pozostałej części ciała również wykonuję mocny masaż, szczególnie na udach, łydkach i brzuchu, bo te miejsca najbardziej są u mnie narażone na cellulit. Po zastosowaniu tego peelingu, nie muszę smarować się balsamem, moje ciało jest świetnie nawilżone, bo peeling ten pozostawia na skórze nawilżającą otoczkę. Po miesiącu stosowania tego produktu, zauważyłam, że moja skóra jest jędrna, gładka i nie tworzy się na niej cellulit. Czuję również, że moja skóra jest dokładnie oczyszczona, a dzięki odpowiednim masażom jest dobrze wygładzona. Kończąc dzisiejszą recenzję muszę wspomnieć, że opisałam Wam właśnie jednego z moich ulubieńców ostatnich miesięcy, czyli NACOMI peeling cukrowy o zapachu kawy - wyszczuplającym, bo uwielbiam jego zapach, opakowanie, konsystencję i działanie!


A jeśli jesteście ciekawi równie bardzo smakowitej wersji tortowej tego peelingu, to zapraszam TUTAJ
 


Miałyście NACOMI peeling cukrowy o zapachu kawy - wyszczuplający?
Jakie są Wasze ulubione peelingi do ciała?

87 komentarzy:

  1. Bardzo lubię kawowe peelingi, więc ten też bardzo chętnie bym wypróbowała. Akurat dzisiaj na swoim blogu również pisałam o kawowym peelingu do ciała:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam takie kawowe peelingi! Muszę koniecznie przeczytać recenzję tego Twojego peelingu 😊

      Usuń
  2. This sounds good, coffee aroma is lovey. Valerie

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam go i miło wspominam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio szukałam fajnego peelingu do ciała. Może właśnie to będzie ten :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo możliwe, że przypadnie on Ci do gustu 😊

      Usuń
  5. Miałam od nich peeling o innym zapachu, chyba ciasto papaja. Zapach mnie bardzo rozczarował i nie odpowiadała mi też ta tłusta warstwa jaką zostawiał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamierzałam sobie kupić następnym razem ten zapach, ale skoro jest rozczarowujący to jeszcze się zastanowię. Ja bardzo lubię tę warstwy jakie zostawiają te peelingi 😊

      Usuń
  6. Uwielbiam wszystko co kawowe, więc peeling musi być mój.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny jest, zużyłam kilka opakowań :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Używam kawowych pilingów i też je lubię :)

    OdpowiedzUsuń

  9. Olá Mattyna
    Muito aroma, e boas dicas.
    Obrigada pela partilha.

    Feliz boa semana.
    Beijinhos

    OdpowiedzUsuń
  10. Gracias por la recomendación. Te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  11. like your post. thanks for sharing

    OdpowiedzUsuń
  12. It's great you love this so much and it's become a favourite! I don't think it's for me though as I don't like coffee or the smell of coffee, haha!

    Hope that your week is off to a good start! :)

    Away From The Blue

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I understand, not everyone likes coffee. Perhaps you will like other my cosmetics more😊 Thank you 😊

      Usuń
  13. Miałam ja i bardzo sie polubiłam :D super produkt

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze ne próbowałam tych peelingów z Nacomi.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawy peeling, super że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba jeszcze nie miałam peelingu kawowego, ale na pewno kiedyś wypróbuję 😀

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja to jestem leniem w pielęgnacji ciała. I tyle robiłam podejsc do peelingów i kilka użyć i mi się znudziła zabawa xD chociaż Twoja recenzja i efekty jakie przynosi, nie powiem zachęca - również uwielbiam zapach kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi już peelingowanie ciała weszło w krew😀 warto się zebrać i robić sobie co jakiś czas peeling, bo efekty są po nim widoczne 😊

      Usuń
  18. Ja bardzo rzadko używam peelingow. Może kiedyś się zmobilizuje do regularności. Uwielbiam zapach kawy więc możliwe, że kiedyś się skusze na ten produkt ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto stosować peelingi regularnie, bo efekty są po nich widoczne 😊 bardzo polecam ten peeling 😊

      Usuń
  19. Trochę dziwi mnie, że firmy nadal stosują określenie "wyszczuplający". W ten aspekt kosmetyków nigdy nie uwierzę ;D Co oczywiście nie oznacza, że czy to taki balsam czy jak tutaj peeling może być bardzo fajny :D

    Jeśli mogę, zapraszam również do mnie ;)
    Blog
    Instagram

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie mają nadzieję, że ktoś uwierzy w wyszczuplające działanie 😀 świetny jest ten peeling, bardzo polecam😊

      Usuń
  20. wszystko super, gdyby nie ten zapach kawy ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. It looks good and the smell of coffee ... amazing :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten peeling bardzo mnie zaciekawił :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Zapach kawy bardzo mi sie podoba. Nie słyszałam jeszcze o tym produkcie

    OdpowiedzUsuń
  24. Zaciekawiłaś mnie tym produktem.

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię kawowe peelingi. Z Nacomi miałam tylko kokosowy tort, też całkiem dobry. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. wow! body scrub cream, Online shopping for Men & Women Branded Footwear from a great selection of Fashion Sandals, Casual Shoes, Boots, Pumps, bogfog footwear collections, Sports & Outdoor Shoes, Womens Designer Shoes, sneakers from popular brands such as GAP, Aeropostale, Cole Haan, Adiidas, Nike, C.&J. Clark, Converse, Birkenstock, Veja Sneakers and more ...


    Search cosmetics & beauty products online shopping, the online shopping beauty store. Browse Makeup & Skincare , health products & more from top beauty brands. womens clothing, trendy Designer Dress, Wedding Dresses, Designer Handbags, Luxury Jewellery brands, Perfumes,


    Shop Cosmetics products and Beauty products online for face, eyes, lips from leading brands like Lakme, Revlon, Maybelline,Summer Outfits, Winter Outfits, luxury handbags, Designer Jewellery, Deodorants & Perfumes,


    Shop Makeup, Skincare, Eye Care, Mom & Baby Care, Personal Care & Hair Products, Western Dresses, Formal Dresses, women designer Handbags, Designer Gold Jewellery, women's perfumes, & body sprays

    OdpowiedzUsuń
  27. Chyba z kawy to zawsze najlepsze peeling . Rzetelna recenzja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kawa bardzo dobrze działa na skórę 😊 dziękuję 😊

      Usuń
  28. Slimming scrub must be really cool, slimming while cleaning. this is wonderful!

    Kisses 🌷

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. This scrub is great. I very recommend this product 😊

      Usuń
  29. Lubię zapach kawy :) Myślę, że ten peeling bym polubiła :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Super, uwielbiam zapach kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  31. z chęcią bym wypróbowała ten peeling<3

    OdpowiedzUsuń
  32. love coffee...
    sound very good product

    OdpowiedzUsuń
  33. Oh wow, smells incredible, leaves skin moisturized and nice.

    OdpowiedzUsuń
  34. Kawowe peelingi biorę w ciemno :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo lubię zapach kawy, w tym i w kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie no jak wyszczuplający, to biorę :D Uwielbiam kawę i jej zapach, kawowe kosmetyki do mnie przemawiają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do mnie też przemawiają kosmetyki kawowe, biorę każdy w ciemno 😀

      Usuń
  37. Nacomi ma świetne te produkty.
    A co do tej wody toaletowej masz rację - śmierdzi,a nie pachnie. Nacięłam się starsznie na niej 😔

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts