Translate

niedziela, 23 stycznia 2022

BARWA odbudowujący szampon jajeczny do włosów

Kto czyta mój blog, ten zapewne zauważył, że od jakiegoś czasu przerzuciłam się na naturalną pielęgnację włosów. Tak, więc obrałam sobie cel w tym roku, aby przetestować wszystkie szampony marki Barwa Naturalna. Opisywałam jakiś czas temu piwny szampon, o którym można przeczytać TUTAJ. Teraz przyszła kolej na jajeczny. Zobaczmy zatem, jak się u mnie sprawdza!


BARWA odbudowujący szampon jajeczny do włosów
BARWA odbudowujący szampon jajeczny do włosów kupiłam w Hebe za 6,99 zł. Jest on przeznaczony dla włosów farbowanych i zniszczonych. Można nim myć włosy, jak i skórę głowy. Jest także przebadany dermatologicznie, więc można go bezpiecznie stosować. Został on zainspirowany tradycyjnym i dobroczynnym działaniem protein z wyciągiem jajka, które od pokoleń było stosowane w domowych zabiegach mających na celu rekonstrukcję zniszczonych włosów.


OPIS PRODUCENTA


BARWA odbudowujący szampon jajeczny do włosów
BARWA odbudowujący szampon jajeczny do włosów zawiera:
  • naturalny wyciąg z protein jajka,
  • pantenol,
  • kompleks witamin,
  • kondycjonującą biotynę,

BARWA odbudowujący szampon jajeczny do włosów ma na celu zrekonstruować zniszczone włosy, których kondycja jest osłabiona częstymi zabiegami fryzjerskimi, częstym myciem i czynnikami zewnętrznymi. Łagodzi także drażniące działanie składników koloryzujących i myjących na skórę głowy. Nadaje on włosom lśniący, świeży i zdrowy wygląd. Ogólnie poprawia stan włosów i skry głowy. 


SKŁAD


Aqua,Sodium Laureth Sulfate,Cocamidopropyl Betaine,Cocamide DEA,PEG-75 Lanolin,Sodium Chloride,Cocamidopropylamine Oxide,Hydrolyzed Albumen,Panthenol,Linoleic Acid,Linolenic Acid,Tocopheryl Acetate,Retinyl Palmitate,Bioflavonoids,Biotin,Pyridoxine HCl,Polysorbate 20,Propylene Glycol,Glycol Distearate, Citric Acid, Parfum, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Limonene,CI 15985,CI 19140


OPAKOWANIE


BARWA odbudowujący szampon jajeczny do włosów
BARWA odbudowujący szampon jajeczny do włosów mieści się w plastikowej przezroczystej  buteleczce o pojemności 300 ml. Posiada czarną odginaną zakrętkę na zatrzask. 

KONSYSTENCJA I ZAPACH


BARWA odbudowujący szampon jajeczny do włosów
BARWA odbudowujący szampon jajeczny do włosów ma nie za gęstą, nie za rzadką konsystencję. Jest ona koloru żółtego, mieni się perłowo pod światło. Zapach jest delikatny, bardzo przyjemny, nie czuć w nim jajka, kojarzy mi się z owocami.

MOJA OPINIA


BARWA odbudowujący szampon jajeczny do włosów
BARWA odbudowujący szampon jajeczny do włosów ma wygodne w użyciu opakowanie, zapach jest bardzo przyjemny, co umila mi aplikację. Dzięki nie za gęstej ani nie za rzadkiej konsystencji z łatwością rozprowadza się na włosach i skórze głowy. Szybko się pieni, co dodatkowo ułatwia aplikację i mam pewność, że cała głowa, jak i włosy są dokładnie wyczyszczone. Szampon ten dobrze działa na moją skórę głowy, nie podrażnił jej ani na nic nie uczulił. Włosy przetłuszczają się w takim samym tempie, jakim się przetłuszczały, czyli pierwsze oznaki przetłuszczenia widać już na drugi dzień. Ogólnie włosy są po nim lśniące (ale nie aż tak jak po piwnej wersji), wyglądają zdrowo, nie widać na nich żadnych zniszczeń i nie mam problemów z ich ułożeniem. Nie potrzebuję nawet żadnych odżywek, żeby je rozczesać. Tak, więc jestem bardzo zadowolona z tego szamponu i zastanawiam się teraz jaki inny wariant wypróbować z tej marki następnym razem.


A Wy znacie BARWA odbudowujący szampon jajeczny do włosów?
Jaki szampon do włosów najlepiej się U Was sprawdza?

75 komentarzy:

  1. Raz go miałam ale niestety słabo się u mnie sprawdził :/
    Zapraszam również do mnie.
    Blog ♥
    Instagram

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam włosów ani farbowanych ani zniszczonych, więc ta wersja szamponu raczej nie dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie dla mnie, ale cieszę się że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamiętam, że w dzieciństwie mama myła mi włosy szamponem jajecznym. Nie wiedziałam nawet, że wciąż są dostępne tego rodzaju szampony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są i w dodatku mają wiele ciekawych wariantów 😊

      Usuń
  5. Farbowane i zniszczone to niestety mój przypadek, chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I never heard about this brand.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy szampon i ładny kolor ma. Ja najbardziej lubię Pharmaceris H-Keratineum.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie farbuję włosów, więc to akurat nie kosmetyk dla mnie, Dobrze, że się sprawdził:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie farbuję, a mimo to świetnie się u mnie sprawdza 😊

      Usuń
  9. Deve ser um shampoo muito bom.

    Tenha uma feliz semana.

    Beijos

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze że nie pachnie jajkami :D
    Nie miałam nic z tej firmy, szamponu również nie:)
    W szampony, odżywki, pianki itp. zaopatruje się najczęściej w lokalnych hurtowniach kosmetycznych, stamtąd pochodzi mój ostatni szampon, nazwy nie pamiętam i nie chce mi się iść do łazienki sprawdzać ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całe szczęście 😀 nieważna nazwa, ważne że to kosmetyki te działają 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  11. Witam!
    Nigdy nie używałam szamponu do jajek. Podoba mi się to, co mówi twoja recenzja. Jeśli sprawi, że włosy będą jedwabiste i lśniące, może to być dla mnie. Odnotowuję. Dzięki za udostępnienie!
    Szczęśliwy weekend!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gracias por la recomendación, te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem ciekawa tego szamponu :)
    Nigdy czegoś takiego nie stosowałam :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Have never tried a shampoo with egg...interesting though.

    OdpowiedzUsuń
  15. Szamponu nie znam, ale markę kojarzę, szczególnie pamiętam z Barwy siarkowe produktu do twarzy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam nigdy takich produktów, muszę je poznać 😊

      Usuń
  16. Nie znam go kompletnie, ciekawa jestem jak by u mnie wypadł ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nie przykładam dużej uwagi do szamponu. Bardziej stawiam na pielęgnacje, ale miło mi jest jak mogę włosy rozczesać bez nakładania maski. Wiec może wypróbuje ten szampon

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo to lubię w szamponach, że z łatwością można po nich włosy rozczesać😊

      Usuń
  18. Dobrze, że nie czuć jajek. Może kupię.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja bardzo lubię z tej serii szampon octowy :) Sprawdza mi się super, jest bardzo delikatny.
    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie muszę go koniecznie wypróbować 😊

      Usuń
  20. Fajnie, że ma ładny zapach ❤

    OdpowiedzUsuń
  21. ach szampony klasyka:D miałam kiedyś i używałam ale potem mnie podrażnił więc mu podziękowałam

    OdpowiedzUsuń
  22. I havent tried Shampoo with eggs before. This brand looks very new. Thanks for the review,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I very recommend this shampoo😊 Thank you 😊

      Usuń
  23. Nie znam tego produktu. Czasami zmieniam szampon na inny, ale i tak zawsze wracam do mojego ulubionego :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cool shampoo! It is good that the hair after it is easy to comb. And it doesn't smell like eggs, but nice))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yes, I very like this shampoo for easy to comb and beautiful smell😊

      Usuń
  25. So the shampoo looks really great.

    OdpowiedzUsuń
  26. Lubię produkty Barwa. Tego szamponu jeszcze nie próbowałam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Jajecznego nigdy nie miałam. Aktualnie używam szamponu Barwy ze skrzypem polnym. Dobry na wypadające włosy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi włosy nie wypadają, ale mimo to z chęcią go wypróbuję 😊

      Usuń
  28. Nie wiedziałam, że Barwa ma naturalne szampony do włosów i ma tyle wyboru. Może kiedyś skuszę się na ten piwny.

    OdpowiedzUsuń
  29. Oooo całkiem fajne postanowienie. Fajnie, że jesteś zadowolona z szamponu, czekam zatem na kolejne recenzje. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawy szampon, słyszałam że domowa maska zrobiona z jajka bardzo fajnie działa na włosy, chociaż nigdy takiej nie stosowałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nigdy takiej nie stosowałam, muszę sobie taką zrobić 😊

      Usuń
  31. ooo ciekawee jakby u mnie się spisał:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Miałam go kiedyś i mile wspominam, ogólnie na marka jest całkiem dobra o czasami do niej wracam.

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie spotkałam się wcześniej z tym produktem, ale chętnie przetestuję :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  34. Martyna
    Before I used egg shampoo, the hair is hydrated and silky, but now I don't know why I stopped using it.

    Have a nice weekend.

    kisses

    OdpowiedzUsuń
  35. Mam chęć zarówno na ten jajeczny jak i piwny ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts