Translate

czwartek, 20 stycznia 2022

VIANEK ujędrniająco-wygładzający peeling do ciała

W tych mroźnych dniach, kiedy bardzo łatwo jest zachorować, nic tak nie rozgrzewa i stawia na nogi jak ciepła herbata z dodatkiem malin. Ostatnimi czasy miałam okazję przekonać się, że owoce te świetnie działają również na skórę całego ciała. Zobaczcie sami! 


VIANEK ujędrniająco-wygładzający peeling do ciała
W ostatnim czasie w moje ręce wpadł VIANEK ujędrniająco-wygładzający peeling do ciała. Jest to produkt łatwo dostępny, można go spotkać w wielu drogeriach, między innymi w Hebe, gdzie kosztuje 36,99 zł. Gdyby nie to, że wygrałam ten peeling w jednym z konkursów, pewnie nie czytalibyście teraz o nim mojej recenzji, ponieważ jest tyle fajnych peelingów, że nie wiem, czy sama bym go kupiła. Jest to naturalny produkt, którego trwałość to 3 miesiące od otwarcia. Zobaczmy co na jego temat ma nam do powiedzenia producent:


OPIS PRODUCENTA


VIANEK ujędrniająco-wygładzający peeling do ciała
Jak widzicie, VIANEK ujędrniająco-wygładzający peeling do ciała zawiera składniki aktywne pochodzenia naturalnego. Są to pestki malin, cukier i olejek cynamonowy. Jak każdy peeling ma on za zadanie złuszczyć martwy naskórek i wygładzić. Ale to nie wszystko, bo peeling ten również nawilża, ujędrnia i zapobiega powstawaniu cellulitu.


SKŁAD


VIANEK ujędrniająco-wygładzający peeling do ciała

 

OPAKOWANIE



VIANEK ujędrniająco-wygładzający peeling do ciała
VIANEK ujędrniająco-wygładzający peeling do ciała mieści się w białym plastikowym słoiczku o pojemności 250 ml. Posiada czarną zakrętkę, pod która znajduje się folia zabezpieczająca produkt przed pierwszym użyciem. 


KONSYSTENCJA I ZAPACH


VIANEK ujędrniająco-wygładzający peeling do ciała
VIANEK ujędrniająco-wygładzający peeling do ciała ma brązowawy kolor, znajdują się w nim drobinki średniej wielkości cukru i pestek malin. Zapach jest bardzo ładny, naturalny, bez alergenów, czuć w nim świeże maliny. 


MOJA OPINIA


VIANEK ujędrniająco-wygładzający peeling do ciała
VIANEK ujędrniająco-wygładzający peeling do ciała jest pięknie pachnącym produktem w wygodnym w użyciu opakowaniu. Można go używać na mokro i na sucho. Tak, jak każdy peeling cukrowy, potrafi być niezłym zdzierakiem, kiedy używa się go bez wody. W miejscach, gdzie skóra jest delikatna, czyli dekolt, wolę używać go na mokro, a w miejscach, które narażone są na cellulit, czyli uda lub łydki stosuję go na sucho. Peeling ten bardzo dobrze złuszcza martwy naskórek, skóra jest po nim miękka i gładka, jest także odpowiednio nawilżona, nie muszę się nawet smarować balsamem, kiedy go używam. Zawsze po spłukaniu go ze skóry, pozostaje na skórze nawilżająca otoczka. Od kiedy go używam, nie zauważyłam, żeby tworzył mi się cellulit lub inne niedoskonałości. Tak, więc stwierdzam, że peeling ten jest bardzo skutecznym kosmetykiem, który sprawia, że moja skóra jest w dobrej kondycji.


A Wy znacie VIANEK ujędrniająco-wygładzający peeling do ciała?
Jakich peelingów do ciała używacie?
 

56 komentarzy:

  1. Uwielbiam peelingi... Zwłaszcza te cudnie pachnące :D
    Nie raz widziałam go w sklepie i chciałam się pokusić, ale w końcu go nie kupiłam. Widzę, że jednak powinnam dać mu szansę :) Super, że tak dobrze Ci się sprawdził i widzisz same plusy :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i osobiście jestem teraz zakochana w peelingu z Ziaji - dynia z imbirem. Jestem ZAKOCHANA w tym zapachu!

      Usuń
    2. Takie peelingi są najlepsze 😊 warto dać mu szansę, bo jest świetny. Koniecznie muszę poznać ten peeling z Ziaji, może i ja się zakocham w tym zapachu😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  2. Ja jakoś wolę pielęgnację twarzy tej marki :) Ale kto wie, może kiedyś i peeling do mnie trafi :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Hola! no probe nada de la marca, pero parece que funciona bien y seguro que huele de maravilla. Besos

    OdpowiedzUsuń
  4. Seems to be very good products.
    Greetings from Brazil

    OdpowiedzUsuń
  5. wygląda bardzo sympatycznie! Muszę wypróbować: D

    OdpowiedzUsuń
  6. Gracia s por la recomendación te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  7. Interesting product...how did you finish all the beauty products???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I use these products very often and I very shift finish all the products😀

      Usuń
  8. Miałam miałam i mimo troszkę tłustawej warstewki bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapowiada się jako bardzo fajny produkt!

    https://toskaonline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Looks very good ... great review.

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię kosmetyki tej marki. Tego jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaciekawiłaś mnie tym peelingiem :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Polecam herbatkę z pomarańczą, imbirem i goździkami - to dopiero pyszności. Malinowej (zapewne z mrożonymi malinami) nie robiłam, ale podsunęłaś mi fajny pomysł na taką rozgrzewającą herbatę. Peelingi uwielbiam, jeśli ten faktycznie jest takim "zdzierakiem", to jak najbardziej chcę, chcę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż poczułam smak tej pysznej herbatki, koniecznie muszę sobie taką zrobić 😊 pyszna jest teka herbatka z malinami, musisz sobie taką zrobić 😊 w takim razie na pewno polubisz ten peeling 😊

      Usuń
  14. 250 ml with raspberry fragrant...oh i love it dear...i like scrubbing when i feel tired. It's really fun for me as me time. Good review ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Mimo, że wiele razy widziałam na półce to nigdy nie przyjrzałam mu się bliżej. A tu taki fajny skład i zachęcające działanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę przyznać, że tego peelingu od Vianka jeszcze nie używałam, uwielbiam ich produkty, więc chyba czas go wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie, jeden z fajniejszych peelingów jakie miałam ;)

      Usuń
  17. Great scrub! I love sugar scrubs. And I can only imagine its delicious aroma!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawy wydaje się ten peeling. Chętnie bym go przetestowała, ale nie za taką cenę:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dla mnie najlepszy to ten w wersji pomarańczowej 😀

    OdpowiedzUsuń
  20. Para mim particular eu gosto de usar cremes antiestresse para a pele, para acalmae e tratar em quanto dor
    R.

    Tenha uma boa tarde de domingo .

    Utims sond tkiitd

    OdpowiedzUsuń
  21. Sooner or later I'll buy it! ))

    OdpowiedzUsuń
  22. Brand New products look great! I would like to try raspberry fragrant one.

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak o zapachu malin to zdecydowanie coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie miałam go, ale bardzo chętnie bym wypróbowała:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Friend. Martyna

    Great products, I would like to thank you for the tips.
    Have a good weekend.

    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  26. Tego peelingu nie miałam. Rzeczywiście sporo kosztuje, ale może się kiedyś na niego skuszę, bo lubię kosmetyki Vianka :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts