Translate

czwartek, 13 stycznia 2022

REVUELE HELP ME! Maska do twarzy

Dzisiaj przedstawię Wam produkt do pielęgnacji twarzy z marki, z którą mam styczność pierwszy raz. Postanowiłam go wypróbować, ponieważ zawiera olej z nasion konopi, które świetnie działają na skórę mojej twarzy, ciała i włosy. Jak siła konopi wpłynęła na stan mojej cery za sprawą tego kosmetyku? Zapraszam na recenzję!


REVUELE HELP ME! Maska do twarzy
Tym produktem do twarzy, który Wam dzisiaj przedstawię jest REVUELE HELP ME! Maska do twarzy. Kupiłam ją jakiś czas temu w Hebe w promocji za 6,99 zł, jej cena regularna to 13,99 zł (obecnie można ją kupić za 11,99 zł). Kiedy zobaczyłam, że tubka tej maseczki, która ma 80 ml, kosztuje tak niewiele, to bez zastanowienia dodałam ją do koszyka.

OPIS PRODUCENTA


REVUELE HELP ME! Maska do twarzy
REVUELE HELP ME! Maska do twarzy ma działanie oczyszczające i głęboko nawilża skórę. Posiada takie składniki aktywne jak: 
  • olej z nasion konopi tłoczonych na zimno,
  • olej ze słodkich migdałów,
  • tlenek cynku i kaolinu. 

Efekt: cera jest odżywiona, oczyszczona, wygładzona oraz ma zmniejszoną widoczność drobnych linii i zmarszczek. 

Sposób użycia: Należy nałożyć cienką warstwę maseczki na oczyszczoną skórę twarzy, unikając przy tym okolic oczu i ust. Następnie należy pozostawić ją na 10 minut, a po tym czasie spłukać ciepłą wodą.

SKŁAD


REVUELE HELP ME! Maska do twarzy

OPAKOWANIE


REVUELE HELP ME! Maska do twarzy
REVUELE HELP ME! Maska do twarzy mieści się w plastikowej zielono-białej tubce o pojemności 80 ml. Jak widać na zdjęciu, dzięki odkręcanej zakrętce, można ją postawić górą do dołu. Ogólnie, za sprawą tego opakowania maseczkę aplikuje się łatwo i sprawnie. 

KONSYSTENCJA I ZAPACH


REVUELE HELP ME! Maska do twarzy
REVUELE HELP ME! Maska do twarzy ma gęstą konsystencję koloru białego, która łatwo rozprowadza się po skórze. Zapach jest bardzo delikatny i neutralny. Ogólnie konsystencja i zapach bardzo przypominają mi najzwyklejszy uniwersalny krem Nivea. 

MOJA OPINIA


REVUELE HELP ME! Maska do twarzy
Przez około miesiąc regularnie i sumiennie stosuję REVUELE HELP ME! Maskę do twarzy. Zawsze nakładam ją na twarz, tak jak radzi producent, czyli na 10 minut, zawsze po wykonaniu peelingu. W pierwszych chwilach po nałożeniu maseczki zawsze szczypie mnie skóra, ale później już przestaje. Spłukuje się ją z twarzy w miarę łatwo, trzeba dużo ciepłej wody, aby dokładnie ją zmyć. Kiedy już umyję i osuszę twarz, moja cera jest lekko czerwona, ale za kilka minut już koloryt wraca do normy i nawet jest bardziej wyrównany, niedoskonałości są mniej widoczne, ale nie znikają na dobre, rzadko pojawiają się nowe. Skóra twarzy jest miękka, ale wygładzenia zmarszczek nie zauważyłam, bo nie mam ich na całej twarzy. Jakiegoś wielkiego nawilżenia nie zauważyłam, bo aby nie mieć uczucia ściągnięcia, zawsze i tak muszę posmarować się kremem. Maseczka ta ani nie podrażniła, ani nie uczuliła mojej skóry, ani też nie zdziałała na niej cudów. Myślę, że to w miarę dobry produkt, dzięki któremu można odżywić i oczyścić skórę, jednak do moich ulubieńców niestety jeszcze mu daleko.
 

A Wy miałyście REVUELE HELP ME! Maska do twarzy?
Która maseczka do twarzy sprawdziła się u Was najlepiej?
 

56 komentarzy:

  1. Ta marka jakoś totalnie mnie nie kusi, na pewno maski nie kupię - mam dużo innych do testów na liście :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dla mnie, ale cieszę się że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Looks great! Thank you so much for the review of this product (face-mask) .

    OdpowiedzUsuń
  4. Raczej nie dla mnie- zrezygnowałam z zakupów maseczek w drogeriach.
    Mam na oku kilka kosmetyków konopnych, ale jeszcze ich nie sprawdzałam :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, jest dużo fajnych kosmetyków konopnych, które warto wypróbować 😊

      Usuń
  5. Wygląda interesująco, ale nie wydaje mi się, żeby to było dla mnie.
    Powitanie

    OdpowiedzUsuń
  6. Gracias por la recomendación. Te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa ta maseczka. Chętnie bym ją przetestowała. Jeśli lubisz konopne kosmetyki, to może zainteresuje Cię oczyszczający mus do mycia twarzy Niuqi i regenerująca maska-peeling do twarzy z Niuqi, też zawierają olej z konopi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię kosmetyki z Niuqi, więc przy najbliższej okazji zwrócę uwagę na te produkty 😊

      Usuń
  8. Tym się jeszcze nie maściłam, ale może kiedyś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto wypróbować, może akurat przypadnie Ci do gustu 😊

      Usuń
  9. Seems good and love your nail colour :-D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie nakładam na twarz niczego, więc nie mam doświadczenia w tym. Mam olej konopny, ale użyłam go raz na włosy, niestety nie domyłam go, więc efekt był kiepski😆

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe😀 mogłaś umyć włosy jeszcze raz, może efekt byłby lepszy 😊

      Usuń
  11. Ta marka jest mi kompletnie nie znana, nie miałam też na razie żadnego kosmetyku z dodatkiem leju z konopi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam sporo kosmetyków konopnych, większość świetnie się u mnie sprawdziła 😊

      Usuń
  12. Jestem ciekawa jakby się u mnie sprawdziłaby się;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie słyszałam jeszcze o tje masce :) Marka też jest mi nieznana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam dopiero pierwszy kosmetyk z tej marki 😊

      Usuń
  14. As described, great mask. And hemp oil is a very useful and effective ingredient.

    OdpowiedzUsuń
  15. nie znam marki, z reguły kupuję maseczki w saszetkach:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie słyszałam o niej wcześniej. Ja uwielbiam koktajl nawilżający od Nacomi 😀

    OdpowiedzUsuń
  17. This face mask sounds great and texture is very nice. Thank you for review.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wcześniej nie znałam ani tej marki ani maski. Fajnie jest poznać coś nowego. Za taką cenę myślę, że warto wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że warto wypróbować, nawet jak się nie sprawdzi to nie będzie tragedii 😊

      Usuń
  19. Nie znam, ale w takiej cenie można wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena tej maski bardzo zachęca do wypróbowania 😊

      Usuń
  20. Nie słyszałam wcześniej o tej marce ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz bardzo porządne paznokcie. Trudno oderwać od nich wzrok. ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Raczej odpuszczę, nie przekonała mnie ta maseczka ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts