Translate

czwartek, 6 stycznia 2022

Avon True Szminka Ultra Beauty „Usta w kolorze”

Mam pełno produktów do makijażu ust, ale jak widzę świetne promocje wśród marek, które znam i lubię, to muszę sobie kupić kolejny kosmetyk tego typu. Tak było i tym razem, kiedy to oglądałam sobie katalog z Avonu, z którego nie planowałam nic zamawiać. Niestety, albo i stedy, stało się inaczej i tym sposobem mam dzisiaj dla Was recenzję szminki, której używam już jakiś czas. Zobaczcie sami!


Avon True Szminka Ultra Beauty „Usta w kolorze”
Avon True Szminka Ultra Beauty „Usta w kolorze” wpadła mi w oko w katalogu jeszcze tym listopadowym. Kosztowała mnie 9,99 zł. Widząc ją w tak świetnej promocji, ciężko mi było jej nie wypróbować.


OPIS PRODUCENTA


Avon True Szminka Ultra Beauty „Usta w kolorze”
Uśmiech tak czarujący, że filtry ani ulepszenia w Insta nie będą potrzebne? Szminka Ultra Beauty to radosne wiosenne kolory o nadzwyczajnej intensywności i głębi, dającej zjawiskowy trójwymiarowy efekt. Twój makijaż będzie wyglądać świeżo i dziewczęco, podkreślając Twoje naturalne piękno. Zawarty w szmince ochronny filtr SPF 15 zaopiekuje się delikatną skórą warg, chroniąc ją przed podrażnieniami wywołanymi promieniami Słońca, dzięki czemu Twoje usta pozostaną gładkie i nawilżone przez długie godziny.
Jednym słowem szminka Avon True Szminka Ultra Beauty „Usta w kolorze” posiada filtr SPF 15, dzięki czemu chroni przed promieniami słonecznymi. Ma ona zapewnić ustom gładkość, nawilżenie i piękny zmysłowy kolor. 

Sposób użycia: Należy od środka w kierunku zewnętrznym pomalować dolną, a następnie górną wargę, przycisnąć je do siebie i delikatnie poruszać. Następnie trzeba wziąć bibułkę i delikatnie odcisnąć nadmiar szminki. 

Skład: DIPHENYL DIMETHICONE, METHYL TRIMETHICONE, POLYGLYCERYL-2 DIISOSTEARATE/IPDI COPOLYMER, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, POLYETHYLENE, ISODODECANE, OZOKERITE, STEARYL/PPG-3 MYRISTYL ETHER DIMER DILINOLEATE, LANOLIN, DI-PPG-3 MYRISTYL ETHER ADIPATE, NYLON-12, PHENYL TRIMETHICONE, POLYISOBUTENE, SIMMONDSIA CHINENSIS (JOJOBA) SEED OIL, HYDROGENATED POLYISOBUTENE, POLYBUTENE, VP/HEXADECENE COPOLYMER, SYNTHETIC FLUORPHLOGOPITE, CERA MICROCRISTALLINA, ETHYL MACADAMIATE, PENTAERYTHRITYL TETRAISOSTEARATE, ISOPROPYL TITANIUM TRIISOSTEARATE, TOCOPHERYL ACETATE, LAURYL METHACRYLATE/GLYCOL DIMETHACRYLATE CROSSPOLYMER, ETHYLENE/PROPYLENE/STYRENE COPOLYMER, BUTYLENE/ETHYLENE/STYRENE COPOLYMER, PARFUM, TOCOPHEROL, MALIC ACID, TALC, [+/-: MICA, CI 77120, CI 77491, CI 77492, CI 77499, CI 77891, CI 15850, CI 45410, CI 19140, CI 15985, CI 42090, CI 45380, CI 75470].


OPAKOWANIE, KOLOR, ZAPACH


Avon True Szminka Ultra Beauty „Usta w kolorze”
Avon True Szminka Ultra Beauty „Usta w kolorze” mieści się w wysuwanym sztyfcie koloru czarnego ze srebrnymi napisami. Jej pojemność to 18 g.  

Szminka ta ma w swojej ofercie wiele pięknych kolorów, więc miałam ciężki wybór aby wybrać ten najładniejszy. Zawsze ciągnęło mnie do różowych odcieni, tak więc ostatecznie zdecydowałam się na kolor Lasting Ping. 

Zapach tej szminki jest przyjemny, pachnie jak większość szminek i nie wyróżnia się niczym szczególnym.  

MOJA OPINIA


Avon True Szminka Ultra Beauty „Usta w kolorze”
Avon True Szminka Ultra Beauty „Usta w kolorze” prezentuje się na ustach, tak, jak na powyższym zdjęciu. Jak, widać ma ona błyszczący satynowy różowy odcień, który bardzo mi się podoba. Nakładam ją na usta w prosty i zwyczajny sposób, nie przyciskam do pomalowanych ust bibułki, żeby usunąć nadmiar, bo uważam, że w przypadku tej szminki to zbędna czynność. Szminka nie rozmazuje się, usta po pomalowaniu nie tylko mają ładny odcień, ale i są gładkie, miękkie i odpowiednio nawilżone. Taki efekt utrzymuje się na ustach około trzech godzin, oczywiście jeśli nie jem ani nie piję w tym czasie. Kiedy już po trzech godzinach nie pozostaje nic ze szminki na ustach, to nie czuć na nich żadnej suchości, ani szorstkości, ale mimo to mam potrzebę, aby pomalować się nią ponownie. Ogólnie jestem bardzo zadowolona z tej szminki, bo od kiedy jej używam, to moje usta są w dobrym stanie, mimo że stosuję ją w okresie zimowym, kiedy usta wymagają większej ochrony i nawilżenia. Zamierzam w przyszłości poznać inne jej odcienie. Oczywiście mój wzrok będzie wędrował w kierunku tych różowych.

A Wy znacie Avon True Szminka Ultra Beauty „Usta w kolorze”
 Jaki jest Wasz ulubiony produkt do pielęgnacji ust?

79 komentarzy:

  1. Nie miałam okazji poznać tej szminki, ale bardzo mi się podoba. Myślę, że byłaby dla mnie idealna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. This looks good, I love pink shades, too. Happy New Year! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię szminki w różnych kolorach. Ta ma ładny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna kolorystyka mazidłą taka wręcz idealna dla dzień:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny kolor, ale szminek mam akurat zapas ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam zapas, ale z tą szminką nie mogłam się powstrzymać i musiałam ją kupić 😊

      Usuń
  6. I always wear Avon lipstick, For me they are the best.

    Happy 2022.

    kisses

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. For me also Avon lipsticks are the best 😊 Thank you 😊

      Usuń
  7. Ja jakoś wyjątkowo nie przepadam za szminkami, jak coś to w mocnym, czerwonym kolorze

    OdpowiedzUsuń
  8. It looks good on you Martyna!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Love this color on you! I have tried their lippy in the past and have always had good results!

    OdpowiedzUsuń
  10. So nice to know about this. Thanks for the great review!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie prezentuje się na ustach.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię szminki ale ostatnio coś rzadko po nie sięgam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny odcień :) Ale ja bardziej jestem fanką matu na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. A beautiful shade of lipstick!

    OdpowiedzUsuń
  15. ¡Hi!
    wygląda na tobie cudownie! Jestem też miłośniczką szminek Avon. Nie tylko pięknie się układają, ale także pozostają i czują się tak komfortowo na moich ustach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊 też bardzo lubię szminki z Avonu 😊

      Usuń
  16. Lindo!
    Gosto de comprar baton do Avon.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładny kolor i fajnie, że ma spf.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ostatnio zastanawiałam się nad nią!:D ale mnie pomadki z Avonu wysuszają i stąd obawa przed kupnem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta nie wysusza, spokojnie możesz ją sobie kupić 😊

      Usuń
  19. Bardzo podoba mi się kolor tej szminki:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super, że pokazałaś na ustach. Ładny kolor wybrałaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładna ta szminka:)

    OdpowiedzUsuń
  22. I haven't tried that shade of lipstick
    but it looks good on you.

    Ann
    https://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Połyskujące pomadki są ostatnio w modzie :)
    Mila blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie muszę sobie dokupić inne odcienie 😊

      Usuń
  24. Ładnie wygląda na ustach 😀

    OdpowiedzUsuń
  25. That is a lovely shade on you! It's such a nice pink. it's good you could try this and you really like it!

    Hope that you are having a great weekend! :)

    Away From The Blue

    OdpowiedzUsuń
  26. Szminek z Avonu mam ogrom, bo nigdy nie mogę się zdecydować na jeden kolor.

    OdpowiedzUsuń
  27. That shade is so beautiful. I like glitter in formula. Thank you for sharing.

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo lubię takie delikatne odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładnie prezentuje się ten kolorek :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten odcień wygląda na tobie naprawdę fajnie 😘😘

    OdpowiedzUsuń
  31. LOvely color

    Kisses
    www.pimentadeacucar.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładna szminka. Lubię takie kolory na ustach:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts