Translate

niedziela, 16 stycznia 2022

BABUSZKA AGAFIA Drożdżowa maska do włosów osłabionych, zniszczonych i ze skłonnością do puszenia się

W ostatnim czasie poznaję wiele fajnych marek kosmetycznych, jedną z nich jest Babuszka Agafia, mająca w swojej ofercie wiele ciekawych kosmetyków, w których występują zioła Syberii. Tak więc są to naturalne kosmetyki przeznaczone do pielęgnacji skóry i włosów. Dzisiaj opowiem o produkcie do włosów z tej marki, który za sprawą wielu pozytywnych recenzji, kusił mnie już od dłuższego czasu, aż w końcu musiałam go wypróbować. Zobaczcie sami!


BABUSZKA AGAFIA Drożdżowa maska do włosów osłabionych, zniszczonych i ze skłonnością do puszenia się
Tym produktem jest Babuszka Agafia drożdżowa maska do włosów osłabionych, zniszczonych i ze skłonnością do puszenia się. Kupiłam ją w Rossmannie w promocji za niecałe 10 zł. Ma ona za zadanie:
  • wzmocnić cebulki włosów, przyśpieszyć ich wzrost i ograniczyć wypadanie,
  • zregenerować i wygładzić powierzchnię włosów,
  • ograniczyć puszenie się,
  • nadać blask i sprężystość,
  • ułatwić rozczesywanie,
  • zwiększyć objętość fryzury bez obciążenia jej.

Sposób użycia: Należy nanieść niewielką ilość maski na umyte i wilgotne włosy i równomiernie ją rozprowadzić. Następnie trzeba pozostawić maseczkę na 1-2 minuty, a po tym czasie spłukać letnią wodą. Maskę należy stosować 2-3 razy w tygodniu.

SKŁADNIKI AKTYWANE ICH DZIAŁANIE


BABUSZKA AGAFIA Drożdżowa maska do włosów osłabionych, zniszczonych i ze skłonnością do puszenia się
Babuszka Agafia drożdżowa maska do włosów osłabionych, zniszczonych i ze skłonnością do puszenia się posiada wiele ciekawych składników aktywnych. Są to:
  • ekstrakt z drożdży piwnych, który przyśpiesza wzrost włosów, ogranicza ich wypadanie i nadaje elastyczność,
  • sok z brzozy, który stymuluje wzrost włosów, wzmacnia cebulki i odświeża,
  • wyciąg z owoców ostropestu, który ogranicza wypadanie, zmniejsza łamliwość włosów oraz je wzmacnia i nawilża,
  • olejek różany, który nawilża, odżywia, wzmacnia oraz stymuluje wzrost włosów,
  • olej z nasiona czarnej porzeczki, który zwiększa elastyczność włosów, nadaje miękkość i wygładza,
  • olej z kiełków pszenicy, który ogranicza puszenie się włosów, wygładza je i nawilża,
  • olejek cedrowy, który nadaje blaski zdrowy wygląd włosów, zwiększa ich sprężystość i nawilża.

Szczegółowy składAqua, Cetearyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Yeast Extract, Betula Alba Juice , Inula Helenium Extract, Empetrum Nigrum Fruit Juice, Silybum Marianum Extract, Triticum Vulgare Germ Oil, Ribes Nigrum Seed Oil, Pinus Sibirica Seed Oil, Rosa Canina Fruit Oil, Ceteareth-20, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Sodium Ascorbyl Phosphate, Panthenol, Glucosamine, Citric Acid, Parfum, Benzyl Alcohol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, CI 15985, CI 19140, CI 42090, CI 14720.

OPAKOWANIE


BABUSZKA AGAFIA Drożdżowa maska do włosów osłabionych, zniszczonych i ze skłonnością do puszenia się
Babuszka Agafia drożdżowa maska do włosów osłabionych, zniszczonych i ze skłonnością do puszenia się znajduje się w przezroczystym plastikowym słoiczku o pojemności 300 ml. Posiada odkręcaną zakrętkę, po odkręceniu której można zauważyć znajdującą się w środku ulotkę opisującą ten produkt (szkoda tylko, że nie jest ona w języku polskim).

BABUSZKA AGAFIA Drożdżowa maska do włosów osłabionych, zniszczonych i ze skłonnością do puszenia się
Pod spodem znajduje się druga zakrętka, po odkręceniu której dostajemy się w końcu do konsystencji.

KONSYSTENCJA I ZAPACH


BABUSZKA AGAFIA Drożdżowa maska do włosów osłabionych, zniszczonych i ze skłonnością do puszenia się
Babuszka Agafia drożdżowa maska do włosów osłabionych, zniszczonych i ze skłonnością do puszenia się posiada gęstą konsystencję koloru bardzo jasnego, prawie że białego, z łatwością rozprowadza się po włosach. Jej zapach jest delikatny, nie jest ani ładny, ani brzydki, trochę kojarzy mi się z męskimi kosmetykami. Czuć w nim samą naturalność. 

MOJA OPINIA


BABUSZKA AGAFIA Drożdżowa maska do włosów osłabionych, zniszczonych i ze skłonnością do puszenia się
Babuszka Agafia drożdżowa maska do włosów osłabionych, zniszczonych i ze skłonnością do puszenia się jest maską, którą stosuję zgodnie z zalecaniami producenta i mogę powiedzieć, że po każdym użyciu sprawia ona, że moje włosy z łatwością się rozczesują, nie puszą się, nie lepią, są gładkie i odpowiednio nawilżone. Są też lśniące, pięknie odbijają światło, oraz są lekkie, nie są obciążone. Świetnie działają na skórę mojej głowy, bo zauważyłam, że wypada mi mniej włosów. Myślę, że ta maska jest idealna dla włosów suchych, które często się puszą. Prawie byłby to idealny kosmetyk dla moich włosów, ale jedyna rzecz, do której muszę się doczepić, jest taka, że po niej moje włosy szybko się przetłuszczają. Stosuję tę maskę na wieczór, kiedy myję głowę, rano na drugi dzień moje włosy są jeszcze w idealnym stanie, ale zawsze pod koniec dnia z krótszych kosmyków, które mam z przodu robią się tłuste strączki. Tak poza tym jest to świetna maska, dzięki której włosy wyglądają pięknie i zdrowo, więc jestem zadowolona z jej działania.


A Wy miałyście Babuszka Agafia drożdżowa maska do włosów osłabionych, zniszczonych i ze skłonnością do puszenia się?
Jakie inne kosmetyki z tej marki możecie mi polecić?
 

82 komentarze:

  1. Dla mnie jest to totalna nowosc, która chętnie bym wyprobowala :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama miałam wersję łopianową, ale była mega rzadka i zasadniczo... nic nie robiła :D Ale polecam Ci maski do twarzy! Są dużo lepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Markę kojarzę, ale jeszcze nic z niej nie miałam. Moje włosy mają tendencję do puszenia się więc myślę, że byłaby dla mnie idealna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie koniecznie musisz ją wypróbować 😊

      Usuń
  4. So interesting to know what's in it. Looks like it would be great.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wonderful review. I would like to try it.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przydałaby mi się ta maska:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Deve ser uma máscara muito boa, gostaria de experimentar, devido ao seu poder de hidratação.

    Martyna, tenha um bom domingo.

    Beijos, saúde e paz.

    OdpowiedzUsuń
  8. It is a pity that the mask oily hair. But it's interesting to try it. We have this brand

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie niestety nic nie zdziałała i ten zapach niezbyt przyjemny :P Powrotu nie planuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jeszcze żadnego kosmetyku tej marki nie znam, ale z chęcią poznam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gracias por l recomendación te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam z tej marki czarne mydło do włosów i ciała. Bardzo mi się podobało. Maskę również chcę wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaz kolei muszę wypróbować to czarne mydło 😊

      Usuń
  13. Oj to jeśli włosy się przetłuszczają, to już nie dla mnie. Bo moje włosy już całkiem by nie wyglądały;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę do niej wrócić, kiedyś uwielbiałam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. This sounds great, thanks. Valerie

    OdpowiedzUsuń
  16. o kosmetykach do włosów tej marki słyszałam dużo dobrego ale nie miałam jeszcze okazji próbować ich na własnych włosach ;) chętnie kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam tą maskę :) Mam co do niej mieszane uczucia, nie była zła, ale też nie była wyjątkowa.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie używam raczej masek na włosy :)
    Ale serię kosmetyków Babuszki Agafji bardzo dobrze znam i kojarzę :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Używam tej maski od dłuższego czasu, jako emulgator do oleju i spisuje się bardzo dobrze. Zapach jest dla mnie paskudny, na początku myślałam że nie dam rady jej używać, nie lubię zapachu drożdży, ale na szczęście nieco się przyzwyczaiłam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi ten zapach nie przeszkadza, nie jest jakiś piękny, ale też nie narzekam 😊

      Usuń
  20. ciekawa jestem jak moje włosy by na nią zareagowały teraz bo kilka lat temu średnio się lubiły z rosyjskimi mazidłami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto dać jeszcze raz tym mazidlom szansę 😊

      Usuń
  21. Zdecydowanie coś dla moim włosów, bardzo chciałabym wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  22. This mask looks really helpful. Would love to try.

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie miałam tej maski, ale stosowałam szampony z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Witam!
    Nigdy go nie używałem, ale jeśli go polecisz, myślę, że bardzo bym go użył.
    Dzięki za rekomendację!
    Powitanie

    OdpowiedzUsuń
  25. Nice review although I haven't tried it yet.

    Ann
    https://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. miałam ją kiedyś! i w sumie była ok

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawa ta maska. Chętnie ją kiedyś wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  28. Muszę ją w takim razie kupić ❤

    OdpowiedzUsuń
  29. The mask looks good, it's a pity that her hair is lubricated after it.

    OdpowiedzUsuń
  30. Hola! no conocía el producto, gracias por la recomendación. Besos

    OdpowiedzUsuń
  31. Chętnie przetestowałabym tą maskę :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  32. Lata temu zużyłam mnóstwo opakowań tej maski :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo lubię kosmetyki Babuszki Agafii ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ciekawe, czy u mnie by się sprawdziła, bo ja mam włosy, które bardzo się puszą, choć nie są zniszczone czy suche.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie koniecznie musisz wypróbować 😊

      Usuń
  35. Lubie kosmetyki Babauszki, jeszcze się na żadnym nie zawiodłam. Akurat tej maski nie miałam co prawda okazji jeszcze wypróbować ale myślę, że też przypadnie mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością przypadnie Ci do gustu, bo jest świetna, muszę poznać inne kosmetyki tej marki 😊

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts