Translate

niedziela, 2 stycznia 2022

Denko Grudzień 2021

No i mamy nowy rok i nowe postanowienia. Mam nadzieję, że już dzisiaj każdy z Was doszedł do siebie po Sylwestrowej nocy i jest w stanie przeczytać post o moich zużyciach kosmetycznych. Wśród tych zużyć jest parę ulubieńców oraz niewypałów, zresztą zobaczcie sami!


Denko Styczeń 2022

PIELĘGNACJA TWARZY 



LAQ NATURALNY peelingujący mus do mycia twarzy, SYLVECO arnikowe mleczko oczyszczające do twarzy, Lirene, Nawilżający krem wzmacniający naczynka
LAQ NATURALNY peelingujący mus do mycia twarzy. Jeden z moich ulubieńców wśród peelingów do twarzy. Zamierzam w tym roku poznać więcej kosmetyków tej marki, bo póki co nam tylko ten peeling. Recenzja TUTAJ
SYLVECO arnikowe mleczko oczyszczające do twarz. Bardzo fajne mleczko. Również jest to jedyna rzecz z marki Sylveco, jaką znam i zamierzam w tym roku zapoznać jej wiecej kosmetyków. Recenzja TUTAJ 
Lirene, Nawilżający krem wzmacniający naczynka. Świetny krem, jest to już moje któreś opakowanie, więc w najbliższej przyszłości planuję sobie zrobić przerwę od niego, ale nie wykluczone, że jeszcze kiedyś do niego wrócę. Recenzja TUTAJ

PIELĘGNACJA WŁOSÓW


SYOSS FRESH & UPLIFT suchy szampon do włosów w piance, YOPE ORIENTALNY OGRÓD naturalna odżywka do włosów suchych i zniszczonych, BARWA przywracający blask szampon piwny
SYOSS FRESH & UPLIFT suchy szampon do włosów w piance. Jeden z moich ulubionych suchych szamponów. To już moje któreś opakowanie i na pewno nie ostatnie. Recenzja TUTAJ.
YOPE ORIENTALNY OGRÓD naturalna odżywka do włosów suchych i zniszczonych. Bardzo fajna maseczka, jak i cała seria Orientalny ogród. Yope to kolejna marka, której więcej kosmetyków zamierzam poznać w tym roku. Recenzja TUTAJ.
BARWA przywracający blask szampon piwny. Bardzo polubiłam ten szampon za to, że pozostawia piękny blask na moich włosach. Zamierzam w tym roku poznać jego inne wersje, w moich zapasach już czeka wersja jajeczna. Recenzja TUTAJ

PIELĘGNACJA CIAŁA


BOTANIC FORMULA Imbir + Dzięgiel Peeling do ciała, Perfecta Ujędrniający peeling myjący do ciała
BOTANIC FORMULA Imbir + Dzięgiel Peeling do ciała. Uwielbiam cukrowe peelingi z Bielendy i nie tylko, które są świetnymi zdzierakami! Ten peeling jest jednym z nich. Recenzja TUTAJ
Perfecta Ujędrniający peeling myjący do ciała. Zapach to jedyna rzecz, jak mi przypadła do gustu w tym peelingu. Bardziej on przypominał żel myjący niż peeling, a do mocnego zdzieraka bardzo mu daleko. Recenzja TUTAJ.


PIELĘGNACJA CIAŁA C.D.


Kremowy żel pod prysznic Maślanka i kakao, Dermofuture krem ochronny do rąk z pajęczym jedwabiem
Kremowy żel pod prysznic Maślanka i kakao. Bardzo polubiłam ten żel, uwielbiam takie smakowite zapachy. Recenzja TUTAJ
Dermofuture krem ochronny do rąk z pajęczym jedwabiem. Bardzo fajny lekki krem, idealny na zimowe dni. Recenzja TUTAJ

ZAPACHY


Mgiełka do pościeli Aromaterapia z lawendą i rumiankiem, Woda perfumowana AVON Attraction for her
Mgiełka do pościeli Aromaterapia z lawendą i rumiankiem. Piękny zapach, bardzo umila czas przed zasypianiem. Być może jeszcze kiedyś wrócę do tej mgiełki. Recenzja TUTAJ.
Woda perfumowana AVON Attraction for her. Perfumetka, która wystarcza mi zawsze na miesiąc. Jest to jeden z moich ulubionych zapachów z Avonu. Recenzja TUTAJ

JEDNORAZOWA PIELĘGNACJA TWARZY


Peeling drobnoziarnisty z Perfecty, Ziaja maseczka żelowa wzmacniająca cerę naczynkową, Holika Aloe 99%Smothing Gel, Lirene maseczki i peelingi
Peeling drobnoziarnisty z Perfecty. Jeden z moich ulubionych jednorazowych peelingów. Recenzja TUTAJ
Ziaja maseczka żelowa wzmacniająca cerę naczynkową. Całkiem fajna maseczka, nie zdziałała cudów na mojej twarzy, ale nie była też zła. 
Holika Aloe 99%Smothing Gel. Bardzo fajny wielofunkcyjny żel do włosów, ciała i twarzy. Używałam go  tylko do twarzy i sprawdzał się świetnia, chciałabym użyć jego większe opakowanie, aby móc Wam opowiedzieć o nim więcej. 
Lirene maseczki i peelingi. Z tego zestawu świetnie sprawdziła się u mnie maseczka z winem i peeling z mango, do reszty maseczek i peelinków nie mam potrzeby wracać. Recenzja TUTAJ

JEDNORAZOWA PIELĘGNACJA CIAŁA


Avonn Encanto Charming balsam do ciała, Bielenda Eco nature masło do ciała, Delia Dairy fun Smoothie peelingujące do ciała
Avonn Encanto Charming balsam do ciała. Piękny zapach i świetne nawilżenie! Od dłuższego czasu mam ochotę wypróbować większe opakowanie tego balsamu, ale ciągle mi z nim nie po drodze. 
Bielenda Eco nature masło do ciała. Fajnie, że Hebe zawsze dorzuca mi próbki tego balsamu do zakupów zamówionych w elektronicznym sklepie. Jestem coraz bardziej zachęcona do wypróbowania tego balsamu w większym rozmiarze.  
Delia Dairy fun Smoothie peelingujące do ciała. Peeling ten bardzo dobrze złuszcza martwy naskórek, skóra po nim jest gładka, jednak zapach trochę mi nie podszedł, bardzo on przypomina gumę mambę owocową. 


I to będzie na tyle moich grudniowych zużyć. Mam nadzieję, że dotrwaliście do końca.  

Co najbardziej zaciekawiło Was z tych kosmetyków? Miałyście któryś z nich?
Jak tam Wasze grudniowe zużycia kosmetyczne?

65 komentarzy:

  1. Znam peelingujący mus laq - to i mój hit! Muszę poznać inne wersje, póki co miałam jeszcze pralinkową. Chyba miałam też saszetkę z peelingiem perfecta. Próbka bielenda eco nature zachęciła mnie do kupna masła, a mus peelingujący delia mnie ciekawi w wersji gruszkowej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To też mój hit, bardzo fajny jest ten mus 😊 tą pralinkową wersję muszę też koniecznie poznać 😊 bardzo lubię jak dorzucają mi te próbki w Hebe, bo bardzo fajne to masło 😊 nawet nie wiedziałam, że delia ma też gruszkowe musy, jestem ciekawa, czy by mi się spodobał😊

      Usuń
  2. Kosmetykom z Avonu już od dawna mówię nie, dziękuję. Myślę, że ta firma stanęła w miejscu, odkąd poznałam się z nią, lata świetlne temu. Dodatkowo moja skóra jest naprawdę mega delikatna i na te ich zajzajery, nawet nie próbuje ryzykować;)) Mam sporo swoich ulubieńców i niewypałów. U mnie do twarzy świetnie sprawdza się Dermedic, Bioderma i najnowsze odkrycie, pianka nawilżająca (zapomniałam nazwy). No niestety są to kosmetyki z wyższej półki cenowej. Jednak nie chcę ryzykować tanimi, że składami podejrzanego pochodzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie ta firma nie stanęła w miejscu, prawie co miesiąc coś zamawiam i zawsze trafiam na fajne kosmetyki 😊 czasami lepiej zainwestować w lepsze i droższe kosmetyki, bo później ciężko doprowadzić skórę do dobrego stanu.

      Usuń
  3. Też bardzo lubię suche szampony Syoss, ogólnie bardzo sobie chwalę ich produkty do włosów. :) Wszystkiego dobrego na Nowy Rok! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne ma Syoss produkty do włosów 😊 dziękuję i również życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku 😊

      Usuń
  4. Spore denko. Nie miałam okazji używać żadnego z tych kosmetyków, więc w sumie to wszystkie mnie zaciekawiły. Wszystkiego dobrego w nowym roku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku 😊

      Usuń
  5. ciekawe zużycie ;) Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i też Ci życzę wszystkiego najlepszego w Nowym Roku 😊

      Usuń
  6. Sporo Ci się uzbierało :) Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie życzę wszystkiego najlepszego w Nowym Roku 😊

      Usuń
  7. Spore zużycie. Ja "wykończyłam" tylko odświeżający tonik do twarzy FEEL FREE. To już trzecia butelka i jest niezastąpiony dla mnie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam tego toniku, ale fajnie że jesteś z niego zadowolona 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  8. It's nice you were able to use up so many products! :)

    Hope that 2022 is off to a good start for you! :)

    Away From The Blue

    OdpowiedzUsuń
  9. Peelingujący mus do mycia twarzy i cukrowy żel od Bielendy - to mnie najbardziej kusi. Jeszcze raz pomyślności na Nowy Rok!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetne są te produkty, szczególnie ten mus do mycia twarzy 😊 dziękuję 😊

      Usuń
  10. Bardzo ciekawe jest to denko. Zainteresowały mnie te kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gracias por las recomendaciones. Te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  12. Oh very nice products
    Happy New Year 2022

    OdpowiedzUsuń
  13. Great products. Happy New Year! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  14. Great review! Happy New year, Martyna!

    OdpowiedzUsuń
  15. lubię woń Attraction:D fajny zapach długo się utrzymuje;)

    OdpowiedzUsuń
  16. What a great new brand products! Happy and healthy 2022 to you Dear friend.

    OdpowiedzUsuń
  17. Spore denko. Zainteresowały mnie te kosmetyki do twarzy i ciała:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajne zużycie :)
    Jestem ciekawa niektórych produktów :)

    Pięknego Nowego Roku życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne denko 😀 Z tego miałam tylko peeling z Bielendy 😀

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne denko, ale nie miałam jak na razie okazji przetestować żadnego z tych produktów :)
    Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Suchy szampon w piance mnie zaciekawił, bo jeszcze się z takim nie spotkałam.

    OdpowiedzUsuń
  22. ale solidne denko! nie znam wszystkich kosmetyków, ale też mam sporo od Avon:)

    OdpowiedzUsuń
  23. All products look good and interesting.

    OdpowiedzUsuń
  24. Zaciekawił mnie ten peeling z Bielendy i odżywka do włosów Yope:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo polubiłam musy do mycia twarzy marki LAQ :) mam kilka ich wersji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam tylko tą wersję, zamierzam poznać kolejne ;)

      Usuń
  26. dobre denko! też muszę podsumować ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Muszę mieć ten szampon piwny!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts