Translate

niedziela, 14 listopada 2021

Avon, Kremowe żele pod prysznic

Pewnego razu, oglądając katalog z Avonu, zauważyłam coś, co bardzo przykuło moją uwagę. Jako fanka smakowicie pachnących kosmetyków do pielęgnacji ciała, nie mogłam nie zamówić produktów, które dzisiaj Wam zaprezentuję. To nic, że akurat miałam w zapasach nadmiar kosmetyków z tej właśnie kategorii. Po prostu musiałam je użyć i już :) Zatem zapraszam do czytania!


Kremowy żel pod prysznic Mleczko Kokosowe i Maliny i Kremowy żel pod prysznic Maślanka i kakao
Tymi dwoma kosmetykami, w których zakochałam się już od pierwszego wejrzenia, oglądając katalog z Avonu, są: Kremowy żel pod prysznic Mleczko Kokosowe i Maliny oraz Kremowy żel pod prysznic Maślanka i kakao. Oba żele kosztowały mnie 5,99 zł. Dostępne są w mniejszym i większym wydaniu, czyli 400 ml i 250 ml. Z racji, że zdecydowałam się na dwa żele, wypróbowałam te w mniejszym opakowaniu.

Oba żele są bardzo podobne, zobaczcie sami:
  • ich buteleczki są plastikowe, białe i mają odginane zakrętki na zatrzask
  • są przeznaczone dla każdego rodzaju skóry
  • posiadają naturalne ekstrakty, które łagodnie oczyszczają skórę, chronią przed wysuszeniem i otulają apetycznym zapachem
  • pozostawiają skórę czystą, nawilżoną, miękką w dotyku oraz gotową do dalszych etapów pielęgnacji
  • ich sposób użycia jest następujący: należy nanieść odpowiednią ilość na gąbkę, myjkę lub na dłoń i rozprowadzić po ciele, aż przy pomocy wody zacznie się pienić, następnie należy go spłukać.

Zobaczmy teraz, czym różnią się te dwa smakowite żele!


 Kremowy żel pod prysznic Mleczko Kokosowe i Maliny


Kremowy żel pod prysznic Mleczko Kokosowe i Maliny
Kremowy żel pod prysznic Mleczko Kokosowe i Maliny posiada takie nuty zapachowe jak: soczyste maliny i mleczko kokosowe.

Poznaj nowy, kremowy żel pod prysznic Mleczko Kokosowe i Maliny z podwójną mocą nawilżenia*! Rozpieść swoje zmysły gładziutką, przyjemnie kremową pianą i poczuj nieodparcie kuszący aromat świeżych malin, skąpanych w kokosowym mleku. Nasz żel pod prysznic delikatnie oczyści twoją skórę i dobrze ochroni ją przed wysuszeniem, pozostawiając na niej apetyczny zapach.

Skład: AQUA, SODIUM LAURETH SULFATE, GLYCERIN, COCAMIDE MEA, COCAMIDOPROPYL BETAINE, SODIUM CHLORIDE, PARFUM, ACRYLATES COPOLYMER, SODIUM COCOYL ISETHIONATE, GLYCOL DISTEARATE, DISODIUM EDTA, GUAR HYDROXYPROPYLTRIMONIUM CHLORIDE, CITRIC ACID, COCONUT ACID, BENZOPHENONE-3, SODIUM HYDROXIDE, PANTHENOL, TOCOPHERYL ACETATE, ALCOHOL DENAT., RUBUS IDAEUS FRUIT EXTRACT, METHYLCHLOROISOTHIAZOLINONE, METHYLISOTHIAZOLINONE, CI 14700, CI 42090, LINALOOL

Kiedy pierwszy raz nałożyłam Kremowy żel pod prysznic Mleczko Kokosowe i Maliny na rękę, a następnie rozprowadziłam go po ciele, to po prostu zakochałam się w tym zapachu! Czuć w nim słodkie, ale nie przesłodzone maliny i lekkie mleczko kokosowe. Za sprawą tego zapachu, aplikacja tego żelu to dla mnie sama przyjemność!


Kremowy żel pod prysznic Maślanka i Kakao


Kremowy żel pod prysznic Maślanka i kakao
Kremowy żel pod prysznic Maślanka i Kakao posiada takie nuty zapachowe jak: kremowa maślanka i aromatyczne kakao.

Rozpieść swoje ciało podwójną mocą nawilżenia* z naszym nowym Kremowym żelem pod prysznic Maślanka i Kakao! Otul swoje zmysły gładziutką, cudownie gęstą, kremową pianą i poczuj kojący zapach aromatycznego kakao, skąpanego w delikatnej maślance. Nasz żel pod prysznic łagodnie oczyści twoją skórę i zapewni jej skuteczną ochronę przed wysuszeniem.

Skład: AQUA, SODIUM LAURETH SULFATE, GLYCERIN, COCAMIDE MEA, COCAMIDOPROPYL BETAINE, SODIUM CHLORIDE, PARFUM, ACRYLATES COPOLYMER, SODIUM COCOYL ISETHIONATE, GLYCOL DISTEARATE, DISODIUM EDTA, GUAR HYDROXYPROPYLTRIMONIUM CHLORIDE, CITRIC ACID, COCONUT ACID, SODIUM HYDROXIDE, PANTHENOL, TOCOPHERYL ACETATE, ALCOHOL DENAT., THEOBROMA CACAO EXTRACT, METHYLCHLOROISOTHIAZOLINONE, METHYLISOTHIAZOLINONE, CI 19140, CI 14700, CI 42090, BENZYL SALICYLATE, LINALOOL, COUMARIN.

Kremowy żel pod prysznic Maślanka i Kakao pięknie pachnie czekoladowym deserem, aż chce się go zjeść! Jest to bardzo delikatny zapach, szkoda, że nie jest mocniejszy. Trzeba trochę wytężyć węch, aby się nim nacieszyć, bo jego zapach jest naprawdę bardzo smakowity...


PODSUMOWANIE


Kremowy żel pod prysznic Mleczko Kokosowe i Maliny i Kremowy żel pod prysznic Maślanka i kakao
Podczas aplikacji jednego i drugiego żelu doszłam do wniosku, że różnią się tylko jedną rzeczą, dlatego stwierdziłam, że podsumuję je wspólnie. Oba żele mają piękne i słodkie, ale zupełnie inne zapachy. To kremowy żel pod prysznic Mleczko Kokosowe i Maliny bardziej mnie urzekł, ale tylko dlatego, bo bardziej było go czuć, a ja ogólnie lubię mocne i zapachy. Maślanka i kakao też pięknie pachnie, ale jak dla mnie zapach ten był za mało wyczuwalny. Oba żele mają taką samą konsystencję, czyli lekką kremową, koloru białego, która nie jest za gęsta, ani nie za rzadka. Bez problemu się pienią i ładnie rozprowadzają na skórze, dokładnie oczyszczają i pozostawiają ją miękką, jednak zapach ten nie utrzymuje się już na skórze. Żele te nie podrażniły mnie ani nie wysuszyły mojej skóry. Po ich zastosowaniu nawet nie muszę smarować się balsamem, bo moja skóra jest po nich odpowiednio nawilżona i gładka.


A Wy znacie Kremowe żele pod prysznic Mleczko Kokosowe i Maliny i/lub Maślanka i kakao?
Lubicie takie smakowite żele pod prysznic?

94 komentarze:

  1. Połączenie kokosu i maliny to w sam raz dla mnie, też bym przyznał wysokie noty. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh, how nice! Great gifts too!

    OdpowiedzUsuń
  3. Always love to see what you are reviewing! I do like this brand.

    OdpowiedzUsuń
  4. Great finds! thanks for the wonderful review!

    OdpowiedzUsuń
  5. Definitely putting these on my list!

    OdpowiedzUsuń
  6. Żadnego nie miałam, ale oba chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam te produkty :) Nawet swego czasu był z nimi u mnie post na blogu :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to możliwe, że mi on umknął? Muszę koniecznie przeczytać o nim na Twoim blogu 😊

      Usuń
  8. Both products look very promising :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale smakowicie wyglądają te żele pod prysznic, szczególnie malinka z mleczkiem kokosowym:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kokos i malina musi ciekawie pachnieć ❤

    OdpowiedzUsuń
  11. I like Coconut Milk and Raspberries !

    OdpowiedzUsuń
  12. Za kremowymi nie przepadam, ale chyba z samej ciekawości bym się skusiła. Zamówię jak dostanę katalog.
    Pozdrawiam Kolorowo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajne są, warto się skusić 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  13. Już nawet nie jestem sobie w stanie przypomnieć, kiedy kupowałam coś tej marki, ale tym razem mogłabym się skusić.

    OdpowiedzUsuń
  14. Z Avonu dawno nic nie miałam, te żele jedynie widywałam gdzieś na blogach :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Cuter review! I'd like to try the cosmetics)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dawno nie miałam nic z Avonu, ale też tak mam z kosmetykami, że jak mi się coś podoba to muszę od razu przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Avon always has great products. Valerie

    OdpowiedzUsuń
  18. Great review. Looks like a product worth trying.

    OdpowiedzUsuń
  19. Gracias por la recomendación te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  20. sound fun if i can taste the smell of rasberry in my body care. Your review was so detail when describe the process and result...thank you dear

    OdpowiedzUsuń
  21. Both products are interesting. But I just love the aroma of cocoa!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja uwielbiam słodko pachnące kosmetyki- czy to żele pod prysznic, czy balsamy do ciała:)
    Myślę że żel ,,Malina" i kokosowe mleczko" by mi się spodobał:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam kosmetyki o takich zapachach 😍 z pewnością by Ci się spodobał, skoro lubisz takie zapachy 😊

      Usuń
  23. Wonderful review, thanks for sharing it!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Muszą pięknie pachnieć, chyba się skuszę i wypróbuję oba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto się skusić dla tego zapachu i działania 😊

      Usuń
  25. They look great, both of them.

    OdpowiedzUsuń
  26. tego malinowego gagatka bym brała :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Oh very good products
    The scent must be great

    OdpowiedzUsuń
  28. Kokos i maliny to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Dawno już nie miałam żadnego żelu Avonu. Muszę sobie jakiś sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Też zwróciłam na nie uwagę! :D Muszę je zamówić bo jestem ich mocno ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nice review and lovely products.

    Ann
    https://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Yummm these definitely smell amazing. Love products like these.

    OdpowiedzUsuń
  33. Thank you for nice information
    Please visit our website.. . .

    OdpowiedzUsuń
  34. Witam serdecznie ♡
    Wspaniała recenzja! Dawno nie miałam nic z avonu. Dawno nie miałam żeli pod prysznic :D Chyba już od roku, albo i lepiej, używam tylko mydeł. Może w końcu się przełamię i wrócę do tej formy kosmetyku myjącego :) Świetny wpis Kochanie, aż poczułam zapach tych żeli przez ekran! :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam 😊 niektóre żele są na prawdę fajne, więc warto się przełamać 😊 dziękuję, cieszę się, że ta wpis Ci się spodobał, te żele mają takie piękny zapach, że się nie dziwię, że poczułaś się przez ekran 😀 pozdrawiam 😊

      Usuń
  35. Hola! no conocia los productos, gracias por la informacion. Besos

    OdpowiedzUsuń
  36. Wąchałam obie wersje, ale chyba po raz piewszy nie mam na nowości AVON ochoty, ten zapach mi nie podszedł. Za to w najnowszym katalogu są już nowości świąteczne, piernikowe, szarlotki z jabłkami, no obłęd! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba spotkałam się z pierwszą negatywną opinią na temat tych żeli 😀 te piernikowe zapachy też muszą być cudne, koniecznie muszę sobie coś zamówić z tych nowości 😍

      Usuń
  37. Malina i kokos musi fajnie pachnieć ❤

    OdpowiedzUsuń
  38. coconut milk is an excellent ingredient....

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie widziałam jeszcze tych żeli pod prysznic, ale wyglądają zachęcająco:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja ostatnio kupiłam sobie ten malinowy. Obłędnie pachnie :D Przyznam, że kupiłam go właśnie ze względu na boski zapach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam ten zapach, też ze względu na niego go kupiłam 😊

      Usuń
  41. Lubię takie smakowite żele, przydałyby mi się do miłej kąpieli :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Parece ser muito bom!
    Tenha feliz Dezembro.
    Beijinhos.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts