Translate

środa, 24 listopada 2021

NACOMI olej z konopi indyjskiej

Nie raz już pisałam, że bardzo lubię kosmetyki konopne, które dobrze działają na moją skórę i włosy. Przyszedł teraz czas na recenzję samego olejku konopnego, którego używam już dość długo, aby się o nim wypowiedzieć. Jeśli jesteście ciekawi, do czego można wykorzystać taki olejek i jak się u mnie sprawdza, to zapraszam do czytania.


NACOMI olej z konopi indyjskiej
Swój olej z konopi kupiłam w Hebe w promocji za 11,99 zł. Już od dłuższego czasu chciałam go wypróbować, więc zdecydowałam się na olejek z Nacomi, bo stwierdziłam, że kosmetyki z tej marki dobrze się u mnie sprawdzają. Zobaczmy zatem jak go stosować oraz do jakich typów skóry jest przeznaczony:

OPIS PRODUCENTA


NACOMI olej z konopi indyjskiej
Olej z konopi indyjskiej zalecany jest dla skóry:
  • z niedoskonałościami w okresie dojrzewania, 
  • z pierwszymi oznakami starzenia 
  • odwodnionej, 
  • podrażnionej
  • naczynkowej. 
Jak widać, olej ten można stosować w każdym wieku w zależności od potrzeb. Wystarczy niewielką ilość olejku wmasować w skórę ciała lub włosów. 

SKŁAD

 
NACOMI olej z konopi indyjskiej

ZASTOSOWANIE


NACOMI olej z konopi indyjskiej
Olej z konopi indyjskiej ma wiele zastosowań. Można go stosować w pielęgnacji ciała, paznokci lub włosów. Może on zastąpić kilka innych kosmetyków pielęgnacyjnych:
  • Idealnie nadaje się do nakładania na twarz, bo nie zatyka porów, przez co nie tworzą się zaskórniki. Dzięki zawartym w nim witaminom uelastycznia i zmiękcza naskórek oraz zapobiega pierwszym oznakom starzenia. 
  • Można go stosować do olejowania włosów, bo doskonale je wygładza i ułatwia rozczesywanie. Jest zalecany szczególnie dla włosów wysokoporowatych z widocznymi zniszczeniami, ponieważ zawarte w nim  wielocząsteczkowe kwasy nasycone pokrywają pasma ochronną otoczką, dzięki którym włosy wyglądają pięknie i mają większy blask. 
  • Przyśpiesza wzrost paznokci oraz wzmacnia je. 
  • Doskonale nadaje się do demakijażu oczu oraz całej twarzy. 


OPAKOWANIE


NACOMI olej z konopi indyjskiej
Olej z konopi indyjskiej znajduję się w szklanej buteleczce o pojemności 50 ml. Posiada ona zakrętkę, z pipetą, za pomocą której możliwa jest aplikacja olejku. 

KONSYSTENCJA I ZAPACH


NACOMI olej z konopi indyjskiej
Olej z konopi indyjskiej ma rzadką, trochę tłustą konsystencję koloru bardzo jasnozielonego, który dla niektórych może mieć kolor żółty. Pachnie ziołami, zapach ten kojarzy mi się letnim klimatem na wsi, bardzo mi się podoba, mimo że jest trochę specyficzny.

MOJA OPINIA.


NACOMI olej z konopi indyjskiej
Jak już wspomniałam wyżej, olej z konopi indyjskiej to wielozadaniowy kosmetyk, który zastępuje mi kilka innych kosmetyków. Stosuję do na twarz, włosy i paznokcie. Zobaczcie sami:

Od miesiąca stosuję go na noc na twarz zamiast kremu i zauważyłam, że na mojej skórze nie tworzą się nowe zmarszczki, nie pękają nowe naczynka krwionośne, skóra ma tak jakby bardziej wyrównany koloryt, jednak ze zmianami trądzikowymi radzi sobie gorzej od olejku jojoba, którego wcześniej używałam (pisałam o nim TUTAJ), niedoskonałości nadal się pojawiają, jednak szybciej znikają. Niestety nie nadaje się jako kosmetyk pod oczy, bo zawsze rano łzawiły i szczypały mnie oczy, więc na tę część twarzy wolę stosować inne kosmetyki. Za to świetnie sobie radzi z demakijażem oczu, bo wystarczy po jednej kropelce, a olejek ten wszystko zmywa. 

W przypadku włosów, po olejowaniu ich tych olejkiem, zauważyłam, że są one gładsze, lepiej się rozczesują i nie plączą, a zniszczenia są niewidoczne. 

Paznokcie smaruję nim, jak sobie przypomnę i widzę, że mimo to są one mocne, nie łamią się, może gdybym stosowała go regularnie, to kto wie, czy nie przyśpieszyłby ich wzrostu.

Ogólnie jestem bardzo zadowolona z oleju z konopi indyjskiej, bo jest on kilkoma kosmetykami w jednym i myślę, że warto mieć taki olejek w domu, gdyż świetnie działa on, na skórę, włosy i paznokcie.  
 

A Wy miałyście olej z konopi indyjskiej?
Lubicie takie wielozadaniowe kosmetyki?

66 komentarzy:

  1. This sounds good. Have a great day! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę kiedyś koniecznie wypróbować ten olej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny pomysł na prezent dla dziewczyny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Bardzo fajnie bardzo fajnie działa na włoski 😊

      Usuń
  5. Już od jakiegoś czasu jestem ciekawa produktów konopnych, ale co do olejków stosowanych na twarz to niestety moja skóra się z nimi nie lubi za bardzo. Być może nie trafiałam na odpowiednie. Będę ten miała na uwadze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo możliwe, że nie trafiłaś jeszcze na odpowiedni olejek do twarzy, bo ja już stosuję drugi, który świetnie działa na moją skórę, ale wiadomo, też że każdy ma inny typ cery 😊

      Usuń
  6. I have heard that CBD Oil is meant to be good for so much :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gracias por la recomendación te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jeszcze jak dotąd nie stosowałam u siebie nic z konopią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajne są kosmetyki konopne, jak i sam olejek. Bardzo polecam 😊

      Usuń
  9. I've heard a lot of good things about cannabis oil in cosmetics. But I haven't tried it myself yet

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I very recommend cannabis oil on cosmetics. They are great 😊

      Usuń
  10. Ostatnio zastanawiałam się czy sobie nie kupić :). Już wiem, że nie ma na co czekać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie 😀 warto go kupić, jest świetny 😊

      Usuń
  11. Lubię olej z konopi indyjskiej choć tego od Nacomi jeszcze nie używałam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie wiele się nie różni od olejków z innych marek 😊

      Usuń
  12. Uwielbiam wielozadaniowe kosmetyki :) Możliwe że skuszę się na zakup, jak zużyję obecne zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie kosmetyki są bardzo przydatne 😊 warto się skusić na ten olejek, bardzo fajnie działa 😊

      Usuń
  13. I had some similar. I liked it in the beginning, but it lost it's luster over time. Who knows, maybe I used it too much. Lovely review!

    OdpowiedzUsuń
  14. I have a co-worker who believes in it!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnio konopie są bardzo modne. Nie próbowałam jeszcze tego typu produktów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto je wypróbować. Bardzo fajnie działają 😊

      Usuń
  16. Nie używałam nigdy niczego z konopią, może niedługo coś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy produkt :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Hola!tiene muy buena pinta ese aceite. Gracias por la recomendación. Besos

    OdpowiedzUsuń
  19. lubię takie olejki, ale tego jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam oleje w pielęgnacji ;) Stosuję każdego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też od jakiegoś czasu stosuję je codziennie 😊

      Usuń
  21. Z chęcią bym wypróbowała na włosach ten olejek <3

    OdpowiedzUsuń
  22. It looks very good, I'll probably try it.

    OdpowiedzUsuń
  23. It looks great, I have to try this!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Cześć!
    Jakie szczęście, szukałem dobrego oleju z konopi indyjskich dla mojej skóry. Zdejmuję to. Bardzo dziękuję za recenzję!
    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie bardzo polecam ten olejek, jest świetny 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  25. Ale ma dużo dobrych właściwości, moze kiedyś też skuszę się na ten olejek bo Twoja opinia szczególnie o stosowaniu go na twarz bardzo kusi do zakupu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na twarz bardzo dobrze działa, warto go wypróbować 😊

      Usuń
  26. Hi everyone I'm Mrs. ALEKSI TAISIYA, My husband divorced me 2 years ago to live with another woman and i have tried have him back but i could not, so i try to do many things to get him back and he refuse to come back. One faithful Friday morning, I visit a forum for tips on how to get your Ex back and there i saw a lady testifying on how Dr.AKHERE helped her to get her husband back after he was tie down with a spell by another woman. Although I never believed in spiritual work I reluctantly tried him because I was desperate and i contact him and explain my problems to him, to my greatest surprise Dr.AKHERE helped me to bring back my husband after 5days and now my relationship is more perfect just as he promised. Getting your ex back permanently does not only bring back someone you love but it will also reunite your lovers feelings. My husband now treats me like a Queen and always says he loves me all the time. If you are passing through difficulties in your relationship, Doctor AKHERE can help solve marital problems, restore broken relationships and some other things. I can assure he's highly potent and reliable. Email him for urgent help [AKHERETEMPLE@gmail.com ] or +2349057261346 .

    OdpowiedzUsuń
  27. Markę Nacomi bardzo lubie, ale tego oleju nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Chętnie wypróbowałabym go na włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Stosuję oleje do włosów i twarzy, ale konopnego jeszcze nigdy. W przyszłości nie wykluczam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto go wypróbować, bardzo fajnie działa na włosy i twarz 😊

      Usuń
  30. Good to know its uses,
    maybe I should try it.

    Ann
    https://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Szalenie lubię oleje, moje niezastąpione kosmetyki!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts