Translate

niedziela, 28 listopada 2021

BIELENDA BLUEBERRY C-TOX nawilżająco-rozświetlający mus do mycia twarzy

Dzisiaj opowiem o produkcie z serii, którą zdążyłam już poznać i bardzo polubić. Jest to produkt myjący do twarzy, który przez bardzo długi czas widniał na mojej liście ulubionych w elektronicznym sklepie Hebe, aż w końcu i na niego przyszedł czas! Tak więc dzisiaj zapraszam Was na recenzję tego ciekawego produktu. 


BIELENDA BLUEBERRY C-TOX nawilżająco-rozświetlający mus do mycia twarzy
BIELENDA BLUEBERRY C-TOX nawilżająco-rozświetlający mus do mycia twarzy kupiłam w promocji w Hebe za niecałe 10 zł (w aktualnej promocji można go zdobyć jeszcze taniej). Bardzo lubię kosmetyki do pielęgnacji o konsystencji musu, dlatego zdecydowałam się na wypróbowanie tego produktu. W dodatku kiedyś już pisałam o kremie z serii BLUEBERRY C-TOX, który bardzo polubiłam, co dodatkowo skłoniło mnie do użycia tego musu (recenzja kremu TUTAJ).

OPIS PRODUCENTA


BIELENDA BLUEBERRY C-TOX nawilżająco-rozświetlający mus do mycia twarzy
BIELENDA BLUEBERRY C-TOX nawilżająco-rozświetlający mus do mycia twarzy na opakowaniu zawiera wyszczególnione składniki aktywne, na które zawsze zwracam uwagę, przy wyborze kosmetyków. Są to:
  • olej z nasion borówki amerykańskiej
  • witamina C
  • ekstrakt z malin
Na opakowaniu zostało również wyszczególnione ich dokładne działanie. Dzięki tym składnikom BIELENDA BLUEBERRY C-TOX nawilżająco-rozświetlający mus do mycia twarzy oczyszcza skórę z wszelkich zanieczyszczeń i nadmiaru sebum, nie wysuszając przy tym skóry. Po umyciu skóra jest świeża, miękka, gładka i w pełni przygotowania do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych. 


SKŁAD


BIELENDA BLUEBERRY C-TOX nawilżająco-rozświetlający mus do mycia twarzy

BIELENDA BLUEBERRY C-TOX nawilżająco-rozświetlający mus do mycia twarzy

OPAKOWANIE


BIELENDA BLUEBERRY C-TOX nawilżająco-rozświetlający mus do mycia twarzy
BIELENDA BLUEBERRY C-TOX nawilżająco-rozświetlający mus do mycia twarzy mieści się w plastikowej tubce o pojemności 150 g. Posiada odginaną zakrętkę, na której można go postawić. Ogólnie ma bardzo ładny pastelowy kolor. Aplikacja tego musu jest wygodna i łatwa w użyciu. 


KONSYSTENCJA I ZAPACH


BIELENDA BLUEBERRY C-TOX nawilżająco-rozświetlający mus do mycia twarzy
BIELENDA BLUEBERRY C-TOX nawilżająco-rozświetlający mus do mycia twarzy ma gęstą konsystencję kremowego musu koloru niebieskiego. Ma ładny słodki borówkowy zapach.


MOJA OPINIA


BIELENDA BLUEBERRY C-TOX nawilżająco-rozświetlający mus do mycia twarzy
Używam już ponad miesiąc BIELENDA BLUEBERRY C-TOX nawilżająco-rozświetlający musu do mycia twarzy w mojej wieczornej pielęgnacji i mogę powiedzieć, jego konsystencja, która bardziej przypomina krem niż mus, jest całkiem przyjemna, chociaż trochę słabo się pieni, ale za to dobre oczyszcza skórę twarzy. Zmywa resztki makijażu, z którymi nie radzi sobie środek do tego przeznaczony, usuwa nadmiar sebum i inne zanieczyszczenia. Nie wysusza mojej skóry, ani jej nie podrażnia, nawet efekt ściągnięcia, zanim posmaruję się kremem, nie jest jakiś wielki. Nie powoduje powstawania nowych niedoskonałości. Kiedy używałam kremu z tej serii, to po prostu zakochałam się w jego zapachu i konsystencji,  myślałam, że tak samo będzie w przypadku tego musu. Niestety po jakimś czasie, chyba trochę gust zapachowy mi się zmienił. Zapach tego musu stał się dla mnie trochę za słodki i przy dłuższym użyciu trochę męczący. Nie jest on brzydki, ale jednak zaczęłam gustować w trochę innych zapachach (tak samo miałam w przypadku malinowego kremu do twarzy z Bielendy, którego zapach, mimo że był ładny, też zaczął mnie męczyć). Ogólnie jestem zadowolona z tego produktu, bo dobrze się sprawdza jako środek myjący i pielęgnacyjny, jednak myślałam, że trochę bardziej go polubię. 


A Wy miałyście BIELENDA BLUEBERRY C-TOX nawilżająco-rozświetlający mus do mycia twarzy?
Jakich produktów myjących do twarzy używacie? 
 

81 komentarzy:

  1. Nie znam tego musu, ale chętnie kupuję kosmetyki Bielendy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Thanks for the wonderful review! I would so love this!

    OdpowiedzUsuń
  3. packaging looks beautiful.... love it.
    well written review.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na razie nie planuję go kupować, ale nie mówię "nie" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, może kiedyś przyjdzie na niego czas 😊

      Usuń
  5. Kosmetyki tej marki bardzo dobrze się u mnie sprawdzają, więc chętnie wypróbuję ten.

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam i w sumie mam nadal resztkę tegoż musu. Zapach piękny- mi osobiście się nie znudził, wręcz przeciwnie. Chwalę go sobie, choć słyszałam od znajomych opinie, że u niektórych powoduje on zmiany trądzikowe.. dla każdego coś innego;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, dla każdego coś innego, u mnie z kolei nie powoduje on zmian trądzikowych, ale zapach się trochę znudził 😀 ale fajnie, że jesteś z niego zadowolona 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  7. Bardzo ładny kolor. Z chęcią bym użyła i wypróbowała
    Pozdrawiam Kolorowo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor piękny, zachęca do wypróbowania 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  8. Bielenda to ostatnio mój numer jeden na półce w łazience, ale o tym kosmetyku jeszcze nie słyszałam i nie miałam okazji wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też wśród kosmetyków przeważa Bielenda 😊 polecam ten mus, może akurat przypadnie Ci do gustu 😊

      Usuń
  9. Kosmetyki Bielendy zawsze są dobrej jakości. Można brać praktycznie w ciemno!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli nie wysusza skóry, a dobrze oczyszcza, to koniecznie muszę wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Esses cosméticos acho que não encontramos em minha cidade, a não ser se compramos em outros países, mas fica muito caro.

    Tenha uma feliz semana.
    Beijinhos

    OdpowiedzUsuń
  12. Gracias por la recomendación te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  13. Już dawno nie miałam żadnego produktu tej marki. Chętnie się rozejrzę za tym musem, bo wydaje się naprawdę ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. It's a shame you didn't like it a lot but good that you did like using it more at the beginning! :)

    Hope that you had a great weekend and your week is off to a good start!

    Away From The Blue | Handbag Gift Guide

    OdpowiedzUsuń
  15. Od jakiegoś czasu rozglądam się za produktami z tej serii, ale w żadnym sklepie ich nie widzę :/
    Chętnie przetestowałabym ten nawilżająco-rozświetlający mus do mycia twarzy :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Hebe jest sporo kosmetyków z tej serii 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  16. Bielenda u mnie sprawdza się zawsze. Bardzo dobra marka!

    OdpowiedzUsuń
  17. Od jakiegoś czasu mam na niego ochotę, więc prędzej czy później kupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa Twoich wrażeń, jego użyciu😊

      Usuń
  18. It looks so nice, I'd like to try it!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładny ;)
    POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. ten kolorek tego mazidła taki smerfowy:D

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeszcze nie miałam, ale ogólnie lubię kosmetyki Bielenda :)

    OdpowiedzUsuń
  22. It looks amazing! Thanks for sharing :)

    Abdel | Infinitely Posh.

    OdpowiedzUsuń
  23. Looks very good, I like foams.

    OdpowiedzUsuń
  24. Never used that brand Bielenda, sounds interesting product!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Nunca usei essa marca, obrigada pela partilha!
    Tenha um feliz mês de dezembro.

    beijos

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie wiedziałam, że Bielenda wypuściła taki mus :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko nadążyć z kosmetykami z tej marki 😀

      Usuń
  27. bardzo lubię takie musy więc chętnie wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie miałam go, ale z chęcią bym przetestowała :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Dawno nie kupowałam żadnego produktu Bielendy. Chętnie wypróbuję ten mus :)

    OdpowiedzUsuń
  30. I like blueberrys, and this products of limpieza! A kiss

    OdpowiedzUsuń
  31. Oh this looks like a great mask

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie miałam tego kosmetyku, ale ciekawi mnie ta konsystencja musu i generalnie mam słabość do Bielendy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konstrukcja jest bardzo fajna, ale bardziej przypomina krem niż mus 😊

      Usuń
  33. Widziałam już kilka razy ten produkt i zawsze mnie kusi, chyba muszę go sobie w końcu kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz się w końcu skusić i go wypróbować, bardzo możliwe, że go polubisz 😊

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts