Translate

sobota, 6 listopada 2021

Face Boom Gumowa maska algowa peel-off

Dzisiaj będzie o moim kolejnym upolowanym produkcie, który już długi czas widniał na mojej liście ulubionych w internetowym sklepie Hebe. Jednak jakoś tak wyszło, że podczas pewnych moich błyskawicznych zakupów kupiłam ten produkt w zupełnie innym miejscu, bo zobaczyłam go tam w jeszcze niższej cenie niż w promocyjnej w Hebe! Przyjrzyjmy się mu bliżej i zobaczmy, jak się u mnie sprawdził.


Face Boom Gumowa maska algowa peel-off
Tym produktem jest Face Boom Gumowa maska algowa peel-off, kupiłam ją w drogerii Super-pharm (mój pierwszy zakup z tego sklepu) w promocji za 7,99 zł. Od dłuższego czasu zamierzałam ją przetestować, bo ostatnimi czasy bardzo polubiłam naturalne kosmetyki. Chciałam dodatkowo poznać tę markę, bo nie miałam z niej jeszcze żadnego kosmetyku. Face Boom ta zawsze bardzo zachęcała mnie swoimi produktami, znajdującymi się w fajnych, w większości przypadków słoiczkowych opakowaniach, które mają piękne pastelowe kolory. Zobaczmy teraz, czym zachęcił mnie producent do wypróbowania tej maseczki:

OPIS PRODUCENTA


Face Boom Gumowa maska algowa peel-off
Nigdy nie używałam gumowych maseczek, a Face Boom Gumowa maska algowa peel-off zalecana jest do każdego typu skóry, więc stwierdziłam, że będzie idealna dla mojej mieszanej cery, która ma skłonności do niedoskonałości i do pękających naczynek.

Face Boom Gumowa maska algowa peel-off ma za zadanie:
  • przywrócić skórze blask i zdrowy wygląd
  • dotlenić i nawilżyć skórę
  • ukoić i złagodzić podrażnienia
  • zwiększyć elastyczność i sprężystość skóry.

Face Boom Gumowa maska algowa peel-off zawiera następujące składniki aktywne:
  • sok aloesowy, który nawilża i stymuluje komórki do regeneracji, łagodzi stany zapalne i podrażnienia oraz tonizuje i przywraca równowagę kwasowo-zasadową
  • różową glinkę, która działa kojąco, a także odprężająco, obkurcza i uszczelnia naczynka krwionośne oraz detoksykuje, oczyszcza pory i absorbuje nadmiar sebum
  • borówkę amerykańską, która za sprawą zawartej w niej witaminy C wzmacnia naczynka krwionośne, dostarcza energii zmęczonej i pozbawionej blasku cerze.

SKŁAD


Face Boom Gumowa maska algowa peel-off
Face Boom Gumowa maska algowa peel-off posiada w 95% naturalny skład.

OPAKOWANIE


Face Boom Gumowa maska algowa peel-off
Face Boom Gumowa maska algowa peel-off znajduje się w słoiczku z zakrętką wykonanym z bio plastiku o pojemności 12g. Ma kolor pastelowo-różowy. Jest to pudełeczko wielokrotnego użytku. 

ZAPACH


Face Boom Gumowa maska algowa peel-off
Face Boom Gumowa maska algowa peel-off ma piękny słodki cukierkowy zapach, który kojarzy mi się z cukierkami pudrowymi. Zapach ten bardzo umila aplikację.

KONSYSTENCJA


Face Boom Gumowa maska algowa peel-off
Face Boom Gumowa maska algowa peel-off ma sypka konsystencję przypominająca trochę mąkę domową lub tortową. Ma ona bardzo jasny różowy kolor.

MOJA OPINIA


Face Boom Gumowa maska algowa peel-off
Face Boom Gumowa maska algowa peel-off przygotowałam zgodnie z opisem producenta, czyli odmierzyłam w specjalnym kubku 30 ml zimnej wody i wlałam do tego pojemniczka. Następnie energicznie mieszając, uzyskałam konsystencję gęstej śmietanki. Nałożyłam grubą warstwę na twarz, chyba wlałam za dużo wody, bo w pierwszych chwilach maseczka ta zaczęła kapać mi z twarzy i brudzić wszystko dookoła, ale jak zaczęła zasychać, to było już dobrze. Trzymałam ją na twarzy około 15 minut. Nic w tym czasie mnie nie piekło ani nie szczypało, czułam tylko lekki chłód. Jak zaschła przypominała gumę. Nie miałam problemu, żeby ją ściągnąć, odkleiła się od twarzy prawie jednym ruchem, nic mnie nie bolało przy odrywaniu (nawet na brwiach). Zostały tylko na twarzy małe pozostałości po niej, które musiałam usunąć tonikiem. Moja twarz po tej maseczce była gładka, miękka i odpowiednio nawilżona, niedoskonałości i pęknięte naczynka stały się mniej widoczne, a koloryt wyrównany. Z efektów jestem zadowolona, ale nie na tyle, żeby znowu ją kupić, gdyż jej sporządzanie było dla mnie trochę męczące, w dodatku takie opakowanie starcza tylko na jedno użycie.


A Wy znacie Face Boom Gumowa maskę algową peel-off?
Używałyście już gumowych maseczek?

64 komentarze:

  1. Looks like another good product.

    Have a nice day.

    Ann
    https://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Firmę znam, ale nie miałam okazji testować :)
    Kurde, takie opakowanie, a tylko jedno użycie... Szkoda. Może z ciekawości kiedyś kupię :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto upolować ją na promocji, szkoda tylko, że wystarcza na jedno użycie 😊

      Usuń
  3. Ja mam z tej marki balsam do ust truskawkowy i jest moim totalnym ulubieńcem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że też by się stało moim ulubieńcem gdybym go poznała 😊

      Usuń
  4. Gracias por la recomendación Te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  5. Czuję się zachęcony, aby powąchać twarz kobiety nią wysmarowanej. Małe przytulanko o tej porze to błogosławieństwo a już z tym zapachem to bomba dla zmysłów. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach jest piękny, pewnie, gdybyś zobaczył kobietę z nałożoną tą maseczką to pewnie chęć na przesyłanie by przeszła 😀

      Usuń
  6. I have never used such masks before. It's good that there is a result

    OdpowiedzUsuń
  7. An interesting beauty product! Thanks for the review.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super efekty, brzmi bardzo kusząco 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie lubię masek typu peel off dlatego po nie nie sięgam, też nie dałabym tyle za tę maskę na jeden raz, choć opinie ma dobre.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam, że ta maseczka jest na jeden raz jak ją kupiłam, ale nie żałuję, że ją użyłam, bo efekty świetne 😊

      Usuń
  10. Witam serdecznie ♡
    Rzadko sięgam po maski peel off, mam jedną ulubioną ale gdybym miała okazję pewnie bym wypróbowała i tę :) Markę znam, ale tego produktu nie miałam jeszcze okazji testować :) Świetna recenzja!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam 😊 warto wypróbować tę maskę, efekty po niej są świetne 😊 dziękuję i również pozdrawiam 😊

      Usuń
  11. I've never tried a peel off mask before but it's great this one worked for you even if it had a bit too much water at first!

    Hope that you are having a good weekend :)

    Away From The Blue

    OdpowiedzUsuń
  12. Miło ją wspominam, w sumie myślę, że mogłabym do niej wrócić. Chociaż to opakowanie.. budzi u mnie też niesmak, mało eko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłoby być bardziej wydajne to opakowanie, ale myślę że też kiedyś wrócę do tej maski 😊

      Usuń
  13. Looks like a great gift idea, but then again..I like to give myself a lot of gifts, too...=)

    OdpowiedzUsuń
  14. Great review. Looks like a product worth trying.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwszy raz słyszę o gumowej maseczce do twarzy. Wolę gotowe maseczki do twarzy, więc ta mnie nie kusi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wolę gotowe maseczki, ale mimo to byłam z niej zadowolona😊

      Usuń
  16. Gumowa maseczka to dla mnie nowość, nigdy takiej nie stosowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oh very interesting mask darling

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię maski algowe, chociaż tej nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. packaging looks so cute....
    sound good mask.

    OdpowiedzUsuń
  20. Z jednej strony bardzo mnie zaciekawiła, z drugiej zaś nie przepadam za tego typu maskami, ale bym chyba dała jej szansę
    Pozdrawiam Kolorowo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto dać jej szansę, bo jest świetna😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  21. mnie jakoś produkty tej marki nie korcą:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Never heard about this product before!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Hola! no lo conocía, tiene muy buena pinta. Me lo apunto. Besos

    OdpowiedzUsuń
  24. So cool, I didn't know it! very interesting product!

    OdpowiedzUsuń
  25. Zaciekawiłaś mnie tym produktem :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Lubię maski typu peel off i kiedyś nad nią myślałam. Jednak bardzo szkoda, że jest tylko na 1 użycie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo to warto ją wypróbować, bo efekty po niej są świetne 😊

      Usuń
  27. Nigdy nie używałam takiej maski, ale opakowanie jest super i zapach też na pewno by mi się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach śliczny, a opakowanie bardzo fajne, szkoda tylko, że jednorazowe 😊

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts