Translate

środa, 10 listopada 2021

BEAUTY IN THE CITY DETOX węglowy tonik oczyszczający do twarzy

Od kilku lat toniki stały się dla mnie jednym z podstawowych kosmetyków, które stosuję w porannej i wieczornej pielęgnacji twarzy. Stosuję je tez czasem w ciągu dnia, kiedy moja cera tego potrzebuje. Tak, więc już się pewnie domyślacie, że dzisiaj przedstawię Wam mój najnowszy tonik, którego obecnie używam. Zatem zapraszam do czytania!


BEAUTY IN THE CITY DETOX węglowy tonik oczyszczający do twarzy
BEAUTY IN THE CITY DETOX węglowy tonik oczyszczający do twarzy kupiłam w Hebe w promocji za niecałe 8 zł. Zachęcił mnie on swoją niską ceną i działaniem oczyszczającym, nawilżającym i odświeżającym. Jest on przeznaczony dla skóry tłustej i mieszanej, a także jest on testowany dermatologicznie.

OPIS PRODUCENTA


BEAUTY IN THE CITY DETOX węglowy tonik oczyszczający do twarzy
Miasto nigdy nie śpi. A Ty nie możesz pozwolić sobie na odpoczynek od odpowiedniej pielęgnacji. Węglowy tonik do twarzy skutecznie tonizuje, odświeża i oczyszcza skórę. Odblokowuje i zwęża pory, widocznie poprawiając wygląd skóry. Szybko się wchłania, pozostawiając skórę nawilżoną i gotową do nałożenia kremu. Nie barwi skóry.
Składniki aktywne: Celloxyl, węgiel aktywny, D-panthenol, gliceryna

Sposób użycia: Należy za pomocą płatka kosmetycznego rozprowadzić tonik na całej twarzy, nie spłukiwać. Należy stosować go rano i wieczorem lub częściej w zależności od potrzeb. 

Skład: Aqua,Propylene Glycol,Glycerin,Polysorbate 20,Uapaca Bojeri Leaf Extract*,Charcoal Powder,Panthenol,Polyglyceryl-10 Stearate,Polyglyceryl-10 Myristate,Polyglycerin-10,Sodium Dehydroacetate,Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer,Propanediol,Acacia Senegal Gum,Xanthan Gum,Disodium EDTA,Parfum,Sodium Hydroxide,Citric Acid,Potassium Phosphate,Phenoxyethanol,Caprylyl Glycol,*certyfikowany ekstrakt ekologiczny

OPAKOWANIE


BEAUTY IN THE CITY DETOX węglowy tonik oczyszczający do twarzy
BEAUTY IN THE CITY DETOX węglowy tonik oczyszczający do twarzy mieści się w przezroczystej plastikowej buteleczce o pojemności 200 ml. Posiada odginaną zakrętkę za zatrzask, po otwarciu której widać otwór. 

KONSYSTENCJA I ZAPACH


BEAUTY IN THE CITY DETOX węglowy tonik oczyszczający do twarzy
BEAUTY IN THE CITY DETOX węglowy tonik oczyszczający do twarzy ma konsystencję wody, która ma czarny kolor. Jego zapach jest bardzo łagodny prawie niewyczuwalny, który nie przypomina nic konkretnego.

MOJA OPINIA


BEAUTY IN THE CITY DETOX węglowy tonik oczyszczający do twarzy
BEAUTY IN THE CITY DETOX węglowy tonik oczyszczający stosuję po umyciu twarzy specjalnym środkiem do tego przeznaczonym. Aplikuję go rano i wieczorem, czasami w ciągu dnia, kiedy mój makijaż wymaga odświeżenia. Nie używam płatków kosmetycznych do jego nałożenia. Wlewam odpowiednią ilość na rękę i za pomocą dłoni nakładam go na całą twarz, następnie czekam, aż się wchłonie. Następnie nakładam na twarz serum, krem lub olejek. Stosuję ten tonik już koło miesiąca i w tym czasie zauważyłam, że w ciągu dnia moja skóra mniej się świeci, niedoskonałości też pojawiają się rzadziej. Kosmetyki, które nakładam po zastosowaniu tego toniku, lepiej się wchłaniają, nie wysusza on mojej skóry, ani nie podrażnia. Ogólnie jestem bardzo zadowolona z jego działania, uważam, że jak na tak niską cenę jest bardzo wydajny, bo po około miesięcznym codziennym stosowaniu tego produktu, jego końca jeszcze nie widać.

A Wy miałyście BEAUTY IN THE CITY DETOX węglowy tonik oczyszczający do twarzy?
Jakie toniki do twarzy lubicie najbardziej?

51 komentarzy:

  1. Chętnie przetestowałabym ten tonik :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. I really love tonics and my care, both evening and daytime, is not complete without them. But I've never tried coal yet!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I also love tonics becauce they are very useful cosmetics. I very recommend tonic with coal 😊

      Usuń
  3. I don't use a toner but it's really good that this one works for you and you find it makes a difference for your skin! Thank you for sharing!

    Hope that you are having a good week :)

    Away From The Blue

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm very happy with this tonik and I very recommend this 😊 Thank you 😊

      Usuń
  4. Nie miałam tego toniku, ale kosmetyki z węglem bardzo lubię (kilka lat temu, miałam coś do twarzy z węglem, od Bielendy i byłam zadowolona )
    Skończę tonik z Eveline'a, i rozejrzę się za tym o którym piszesz :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja z toników z węglem miałam tylko ten i jestem z niego bardzo zadowolona 😊 muszę wypróbować też z innych marek 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  5. Gracias por la recomendación te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  6. This sounds good, nice name, too! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  7. Od dawna zastanawiam się nad używanie toniku do twarzy, ale mam pewne obawy xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto używać toniki, po ich zastosowaniu lepiej wchłaniają się kremy i inne kosmetyki do pielęgnacji twarzy 😊

      Usuń
  8. Jeszcze nigdy nie stosowałam toniku do twarzy z węglem, ale kosmetyki z nim bardzo dobrze się u mnie sprawdzają, więc myślę, że ten tonik może być fajny:) Aktualnie używam toniku ogórkowego z Ziaji i polecam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też dobrze się sprawdzają kosmetyki z węglem, dlatego zdecydowałam się na ten tonik. Miałam ten ogórkowy i też mi przypadł do gustu 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  9. Jakoś węgiel mnie średnio przekonuje, zwłaszcza w tonikach. Ale odkąd się dowiedziałam, że tą firmę produkuje tołpa mam w planach kupno maseczek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię węgiel w kosmetykach. Też mnie kuszą maseczki z tej marki, więc pewnie prędzej czy później je wypróbuję 😀

      Usuń
  10. Nie znam tego produktu. Przy okazji go kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sam chętnie bym sprawdził jak działa ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cześć!
    Co za ciekawy produkt, nie wiedziałam, spisałam markę, zobaczę czy znajdę ją w sieci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto jej poszukać, jej kosmetyki są fajne 😊

      Usuń
  13. Hola! no conocía este tónico, pero por lo que cuentas creo que me podría gustar. Me lo apunto. Besos

    OdpowiedzUsuń
  14. great work of tonic....

    # Have a wonderful day

    OdpowiedzUsuń
  15. Toników używam od niedawna, jakoś wcześniej o nich zapominałam ;) Obecnie używam takiego w spreyu z firmy "Bandi", ten wygląda zachęcająco, więc może kiedy wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. mam ochotę na tego gagatka:D ciekawi czy i u mnie by to świecenie zniwelował choć trochę

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja najbardziej lubię hydrolaty, a produktów tej marki nie miałam jeszcze okazji używać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę w końcu wypróbować jakiś hydrolat, może akurat też się przedstawię na tę kosmetyki 😊

      Usuń
  18. Pierwszy raz słyszę o tej marce, ale powoli przekonuje się bardziej do hydrolatow 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie próbowałam żadnych hydrolatów, jestem ciekawa jakby się u mnie sprawdziły 😊

      Usuń
  19. Nie przepadam za węglowymi kosmetykami choć testowałam już kilka różnych produktów z różnych firm :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Irresistible, comfortable product
    Hugs and kisses

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwsze spotykam się z tym kosmetykiem :) Nie stosowałam jeszcze nic z węglem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts