Translate

wtorek, 2 listopada 2021

DENKO PAŹDZIERNIK 2021

Ten czas tak szybko leci, że doczekaliście się na moim blogu kolejnego denka! Jak co miesiąc żegnam się ze zużytymi produktami, jednych wspominam lepiej, drugich gorzej, do jednych jeszcze wrócę, do drugich już nie, a do jeszcze innych nie wiem, czy wrócę, mimo że też je polubiłam. Przede mną jeszcze wiele ciekawych kosmetyków do przetestowania, więc na pewno w kolejnych dniach będę miała o czym pisać, ale zanim to nastąpi, zapraszam na prezentację każdego ze zużytych październikowych produktów.


AVON Mark Gel Shine Top Coat, AVON Mark Gel Shine Top CoatAVON Mark Gel Shine Top Coat, EVELINE Mega Size Lashes Mascara, AVOM True Color Konturówka do oczu, VENITA Henna Color Orzech Laskowy, NACOMI CZERWONA GLINKA maska do twarzy zmniejszająca zaczerwienienie skóry, SORAYA JUST GLOW oczyszczająca galaretka do mycia twarzy z efektem glow, TOŁPA URBAN GARDEN. krem do rąk przeciw starzeniu, AVON płyn do kąpieli Czarna Orchidea i Maliny, ADIDAS antyperspirant w kulce Climacool, AVON ENCANTO IRRESISTIBLE nawilżający balsam do ciała, GLAMFOX Detoksykująca maska probiotyczna, AA WINGS OF COLOR sypki puder matujący nr 20 Transparent 10g, SORAYA hialuronowy zastrzyk, BIELENDA ECO SORBET, nawilżająco-kojący krem do twarzy, AA WINGS OF COLOR Serum powiększające usta Lip Push Up Serum, AVON Imari Corset Woda Toaletowa


PRODUKTY, DO KTÓRYCH CIĄGLE WRACAM


AVON Mark Gel Shine Top Coat, AVON Mark Gel Shine Top CoatAVON Mark Gel Shine Top Coat, EVELINE Mega Size Lashes Mascara, AVOM True Color Konturówka do oczu, VENITA Henna Color Orzech Laskowy
AVON Mark Gel Shine Top Coat. Kolejne moje zużyte opakowanie. Czasami wspominam o nim na moim blogu i wspomnę jeszcze raz, że dzięki niemu lakier na moich paznokciach trzyma się aż tydzień. Tradycyjny manicure jest trwały i pięknie odbija światło. Po prostu go uwielbiam!

PERFECTA, hydrożelowe płatki pod oczy z zieloną herbatą i aloesem. Jedne z moich ulubionych płatków, do których ciągle wracam, bo świetnie działają na moją skórę pod oczami. Na pewno jeszcze przewiną się u mnie w niejednym denku.

EVELINE Mega Size Lashes Mascara. Mój ulubiony tusz ostatnimi czasy, do którego zawsze wracam. To już moje nie pierwsze i nie ostatnie opakowanie. Recenzja TUTAJ

AVOM True Color Konturówka do oczu. Oczywiście wybrałam czarny kolor, uwielbiam konturówki do oczu z tej marki, bo nie rozmazują się, nie kruszą i wyglądają ładnie przez cały dzień. Już od lat ją kupuję i zamierzam kupować nadal. 

VENITA Henna Color Orzech Laskowy. Bardzo ładnie odżywia kolor włosów, który po jej zastosowaniu, wygląda naturalnie. Włosy mają po tej farbie duży połysk i dodatkowo są odżywione, gładkie i grube. Co jakiś czas wracam do tej farby aby odświeżyć swój kolor. Być może doczeka się ona na moim blogu recenzji, w której dokładniej podzielę się z Wami wrażeniami po jej użyciu. 


FAJNE BYŁY ALE...


NACOMI CZERWONA GLINKA maska do twarzy zmniejszająca zaczerwienienie skóry, SORAYA JUST GLOW oczyszczająca galaretka do mycia twarzy z efektem glow, TOŁPA URBAN GARDEN. krem do rąk przeciw starzeniu, AVON płyn do kąpieli Czarna Orchidea i Maliny
NACOMI CZERWONA GLINKA maska do twarzy zmniejszająca zaczerwienienie skóry. Bardzo fajna maseczka, efekty były po niej widoczne, ale jej użycie trochę już mnie zaczęło męczyć... Glinka bardzo szybko zasychała, więc co trochę musiałam ją nawilżać tonikiem, w dodatku męczyło mnie też sporządzanie tej maski, zdecydowanie wolę gotowe maseczki, które od razu nakładam na twarz. Nie kupę jej ponownie. Recenzja TUTAJ

SORAYA JUST GLOW oczyszczająca galaretka do mycia twarzy z efektem glow. Jeden z fajniejszych żeli do mycia twarzy jakie miałam, bardzo dobrze oczyszczał skórę i przy tym pięknie pachniał. Być może jeszcze do niego wrócę, ale póki co planuję poznać inne fajne produkty do mycia twarzy, które mam na oku. Recenzja TUTAJ

TOŁPA URBAN GARDEN. krem do rąk przeciw starzeniu. Bardzo fajny krem, ładnie pachniał i dobrze nawilżał i odżywiał ręce. Być może jeszcze kiedyś go kupię, ale póki chcę wypróbować masę innych kremów, które mam na oku. Recenzja TUTAJ

AVON płyn do kąpieli Czarna Orchidea i Maliny. Miał śliczny słodki zapach, taki jak lubię! Przez bardzo długi czas używałam tego płynu ze względu na dużo pojemność. Jest to jeden z fajniejszych produktów do kąpieli, jakie miałam. Być może jeszcze kiedyś do niego wrócę, ale póki co muszę wypróbować inne żele pod prysznic, które mam w zapasach. Recenzja TUTAJ.


BYĆ MOŻE JESZCZE DO NICH WRÓCĘ


ADIDAS antyperspirant w kulce Climacool, AVON ENCANTO IRRESISTIBLE nawilżający balsam do ciała, GLAMFOX Detoksykująca maska probiotyczna, AA WINGS OF COLOR sypki puder matujący nr 20 Transparent 10g, SORAYA hialuronowy zastrzyk
ADIDAS antyperspirant w kulce Climacool. Spełniał swoje zadanie w ochronie przed potem i nieprzyjemnym zapachem. Możliwe, że jeszcze kiedyś go kupię. 

AVON ENCANTO IRRESISTIBLE nawilżający balsam do ciała. Encanto to według mnie świetna linia z Avonu. Balsam ten świetnie nawilża moją skórę, która ślicznie pachnie. Być może zdecyduję się na balsam albo inny kosmetyk z Encato w większym rozmiarze. 

GLAMFOX Detoksykująca maska probiotyczna. Bardzo fajna maska, idealnie odżywiła i nawilżyła moją cerę. Może trochę płachta nie przylegała idealnie (żadna chyba tak nie leży na moje twarzy), ale można na to przymknąć oko. Być może jeszcze ją kupię. 

AA WINGS OF COLOR sypki puder matujący nr 20 Transparent 10g. Bardzo fajny puder, moja skóra była po nim matowa przez wiele godzin. Być może jeszcze do niego kiedyś wrócę. Recenzja TUTAJ

SORAYA hialuronowy zastrzyk. bardzo fajna maseczka, dobrze nawilża i ładnie wygładza cerę, jednak po zastosowaniu jej pojawiło się na mojej twarzy trochę pryszczy, więc nie wiem jeszcze, czy do niej jeszcze wrócę. 


JUŻ DO NICH NIE WRÓCĘ


BIELENDA ECO SORBET, nawilżająco-kojący krem do twarzy, AA WINGS OF COLOR Serum powiększające usta Lip Push Up Serum, AVON Imari Corset Woda Toaletowa 
BIELENDA ECO SORBET, nawilżająco-kojący krem do twarzy. Dobrze nawilżał skórę mojej twarzy, ale w chłodniejszych miesiącach jakoś średnio podchodzą mi takie owocowe zapachy, więc póki co nie planuję kupować większego opakowania.

AA WINGS OF COLOR Serum powiększające usta Lip Push Up Serum. Niby miał powiększać usta, ale poza w miarę dobrym nawilżeniem i ładnym zapachem niczego w nim nie zauważyłam. Nie mam potrzeby aby kupić go znowu.

AVON Imari Corset Woda Toaletowa. Bardzo ładny zapach, w którym się zakochałam, kiedy powąchałam go na pachnącej stronie w katalogu z Avonu. Nie jest zbyt trwały, a jego zapach mimo, że jest piękny, już trochę zaczął mi się nudzić pod koniec używania tych perfum, więc stwierdziłam, że na razie nie będę do nich wracać. Recenzja TUTAJ


Miałyście coś z mojego denka?

Który z kosmetyków zainteresował Was najbardziej?



72 komentarze:

  1. Galaretkę Soraya baaardzo lubiłam! Chętnie będę do niej wracać :) Natomiast płatki perfecta niby był fajne, ale jakoś nie jestem przekonana czy do nich wrócę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajna była ta galaretka 😀 ja do tych płatków często wracam 😊

      Usuń
  2. Też polubiłam galaretkę Soraya i kiedyś chętnie do niej wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. It's great you were able to use up so many products, and that most of them you liked so much that you will buy again. It's a shame you will not buy those last 3 again but it's good there are only 3 you did not like!

    Hope that your week is going well :)

    Away From The Blue

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. The most products are great and I will buy they again😊 Thank you 😊

      Usuń
  4. Nie miałam okazji poznać ani jednego produktu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Love to try the Avon products. Looks like a lot of fun in this treasure..=)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Avon products are great 😊 I very recommend them😊

      Usuń
  6. Gracias por la recomendaciones : Me gustan los productos avon. Te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  7. Lots of products for Oct.. Love that gel too.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne denko. Bardzo miło wspominam galaretkę z Sorayi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Owocowe zapachy najprzyjemniejsze są w te cieplejsze dni :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też bardzo lubię ten tusz do rzęs. Muszę koniecznie kupić te płatki pod oczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajny jest ten tusz, a płatki polecam 😊

      Usuń
  11. Muszę sobie kupić ten lakier z Avonu, bo dzień po pomalowaniu mam już problem z odpryskami :/ Galaretka z Sorayi też zwróciła moją uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi po tym utwardzaczy lakier trzyma się tydzień, więc możesz wypróbować 😊 ta galaretka jest świetna😊

      Usuń
  12. Płatki pod oczy z Perfecta bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  13. Co do antyperspirantu w kulce, ja używam Garniera i póki co nie planuję zmian, bo jestem z niego zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Garniera antyperspiranty też są fajne, czasami je używam 😊

      Usuń
  14. Wow! What a wonderful review! Thank you very much! )

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne, zwłaszcza to żółte opakowanie Glow ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawartość tego opakowania jest jeszcze lepsza 😊

      Usuń
  16. te perfumy mnie korcą^^ a nie powinny;p

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbia te płatki pod oczy

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten tusz do rzęs świetnie wygląda na twoich oczach, akurat myślałam nad tym, jaki kupić i chyba się na niego skuszę 😊 Miałam hennę z Venity i faktycznie włosy po niej mega błyszczały i były bardzo gładkie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam ten tusz, jest tani i świetny 😊. Fajne są henny z Venity 😊

      Usuń
  19. Lubię tę płyny do kąpieli z Avon :) Są bardzo wydajne :) Fajne denko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam okazji używać żadnego z tych kosmetyków. Zaciekawiła mnie ta galaretka do mycia twarzy i płatki pod oczy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajne produkty, szczególnie ta galaretka 😊

      Usuń
  21. Great review, thanks for the tips!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne płatki pod oczy :) czekam na recenzję henny, czy nadaje się też dla blondynek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że się nadaje, sama jestem blondynką 😀

      Usuń
  23. Bardzo lubię te płyny do kąpieli z Avonu i zawsze mam w łazience choć jeden.

    OdpowiedzUsuń
  24. Great review

    Kisses
    www.pimentadeacucar.com

    OdpowiedzUsuń
  25. a lot of nice products... good for you to come back.

    # Have a wonderful weekend

    OdpowiedzUsuń
  26. Spore denko 😀 Ja akurat nie miałam żadnego z tych kosmetyków 😀

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts