Translate

czwartek, 28 października 2021

EVELINE COSMETICS BIG VOLUME tusz do rzęs eksplozja objętości

Dzisiaj będzie o trochę o makijażu, a dokładniej o makijażu oczu. Rzadko u mnie takie posty się pojawiają, ale za to często przewija się na moim blogu marka Eveline. To z niej między innymi mam swój ulubiony puder, eyeliner, błyszczyk do ust i tusz do rzęs, bez których nie wyobrażam sobie mojego makijażu. Jakiś czas temu wśród zakupów w Hebe przyciągnął moją uwagę wyglądający bardzo zachęcająco tusz do rzęs. Przyjrzyjmy mu się bliżej!


EVELINE COSMETICS BIG VOLUME tusz do rzęs eksplozja objętości
Tym zakupem jest widoczny na zdjęciu EVELINE COSMETICS BIG VOLUME tusz do rzęs eksplozja objętości. Tradycyjnie wybrałam kolor czarny (nie wyobrażam sobie innego na moich rzęsach). Ten tusz ma bardzo ładne złote grube opakowanie o pojemności 11 ml. Jego cena wacha się w okolicach 20 zł, ja kupiłam go w promocji za trochę ponad 10 zł. Do zakupu tego tuszu zachęcił mnie  opis producenta znajdujący się na stronie sklepu internetowego Hebe:
Innowacyjna szczoteczka do zadań specjalnych Big Brush idealnie pokrywa grubą warstwą tuszu każdą rzęsę, zapewniając spektakularny efekt i wyjątkowe podkreślenie spojrzenia._20 rzędów elastycznych włosków ułożonych w różnych kierunkach ułatwia nałożenie tuszu i skrupulatne rozdzielenie, każda rzęsa zostaje idealnie pokryta warstwą głębokiej czerni, bez sklejania i bez grudek. Zaawansowane składniki aktywne zapobiegające wypadaniu i łamaniu rzęs.

SKŁAD


Aqua,Synthetic Beeswax,Paraffin,Acacia Senegal Gum,Stearic Acid,Triethanolamine,Palmitic Acid,Butylene Glycol,Copernicia Cerifera Cera,Glyceryl Stearate,Polybutene,VP/Eicosene Copolymer,Oryza Sativa Cera,Hydroxyethylcellulose,Myristic Acid,Arachidic Acid,Behenic Acid,Oleic Acid,Phenoxyethanol,Methylparaben,Propylparaben,CI 77499. '

SZCZOTECZKA



EVELINE COSMETICS BIG VOLUME tusz do rzęs eksplozja objętości
EVELINE COSMETICS BIG VOLUME tusz do rzęs eksplozja objętości ma grubą okrągłą szczoteczkę, która posiada elastyczne włoski ułożone w różnych kierunkach.


NA RZĘSACH



EVELINE COSMETICS BIG VOLUME tusz do rzęs eksplozja objętości


MOJA OPINIA


EVELINE COSMETICS BIG VOLUME tusz do rzęs eksplozja objętości
Zanim użyłam EVELINE COSMETICS BIG VOLUME tusz do rzęs eksplozja objętości spodziewałam się efektu wow. Widząc tę szczoteczkę, myślałam, że po nałożeniu tuszu moje rzęsy będą wyglądały jak sztuczne. Niestety, za każdym razem, kiedy jej używam, mam problem, aby dotrzeć nią do tych najmniejszych rzęs znajdujących się w kącikach oczu, ponieważ jest ona za duża jak dla mnie... Nie zauważyłam pogrubienia tych większych rzęs, jedynie mogę powiedzieć, że jej silikonowe włoski dobrze rozdzielają, nie tworzą się grudki, rzęsy się nie kleją, tusz się nie rozmazuje ani nie kruszy. Niestety słabo on podkreśla, za to lekko unosi rzęsy, więc jest on idealny dla lekkiego, naturalnego makijażu oczu. Dla mnie ten efekt niestety jest niewystarczający, bo nie tylko lubię lekkie uniesienie, ale i wydłużenie, pogrubienie i ładne widoczne podkreślenie, więc niestety ten produkt nie spełnił moich oczekiwań. Na szczęście wśród tuszy do rzęs mam już swojego ulubieńca (pisałam o nim TUTAJ), więc na tę chwilę wolę już nie testować wyglądających zachęcająco nowości wśród tego typu kosmetyków.


A Wy znacie EVELINE COSMETICS BIG VOLUME tusz do rzęs eksplozja objętości?
Jaki jest Wasz ulubiony tusz do rzęs?

91 komentarzy:

  1. That's a shame ... otherwise mascara looks interesting.

    OdpowiedzUsuń
  2. I need to buy one for me! Thanks for this review!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tego tuszu, ale patrząc po Twojej opinii to nie wiem czy się skusze ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie będę namawiać, ani zniechęcać, bo może akurat u Ciebie może się sprawdzić 😊

      Usuń
  4. Sorry that it wasn't good as you expected. Thank you for your honest review.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tuszu nie znam, ale Twoja opinia raczej nie zachęca. Super, że napisałaś co o nim myślisz, dzięki temu będę go unikać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest wiele fajniejszych tuszy do rzęs, które warto wypróbować, do tego nie będę zachęcać 😊

      Usuń
  6. efekt taki sobie rzekłabym przeciętny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezbyt jestem z niego zadowolona 😕

      Usuń
    2. a tak zachwalają tusze tej marki:D

      Usuń
    3. Fajne ma tusze ta marka, tylko ten to jakiś niewypał 😊

      Usuń
  7. I am currently using Variete mascara from Eveline, I like it))

    OdpowiedzUsuń
  8. Używam tuszu Golden Rose od lat
    Szczoteczka tego Eveline zachęca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Golden Rose nigdy nie miałam tuszu, muszę któregoś koniecznie wypróbować 😊

      Usuń
  9. Thanks for your sincere thought of the product!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dang, I was hoping it would be better. Thanks so much!

    OdpowiedzUsuń
  11. Thank you so much for this honest review. Awesome information.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam tusze z Eveline ale ten ma dla mnie zbyt duża szczoteczkę . Może dlatego też ciężko nim pomalować

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Nie będę zachęcać, są lepsze tusze do rzęs 😊

      Usuń
  14. It is a pity that the mascara did not live up to expectations. But in general, it looks beautiful on the eyelashes

    OdpowiedzUsuń
  15. Dopiero teraz dowiedziałem się o tym produkcie chociaż czytałem już kilka podobnych recenzji. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele recenzji jest o tuszach do rzęs, niestety nie każda jest pozytywna 😀

      Usuń
  16. Bardzo lubię tusze Eveline, wszystkie jakie miałam - bardziej lub mniej, ale mi się sprawdziły. Natomiast w tym szczoteczka jest zdecydowanie za duża, nie lubię takich ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie lubię takich wielkich szczoteczek, cięzko się nimi pomalować, ale ogólnie też lubię tusze z tej marki (te z mniejszymi szczoteczkami)😊

      Usuń
  17. Zastanawiałam się nad nim ostatnio i widzę, że dobrze zrobiłam, że go nie kupiłam. Też nie lubię takich dużych szczoteczek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko się maluje takimi szczoteczkami. Bywają lepsze tusze do rzęs, do tego nie będę namawiać 😊

      Usuń
  18. Tego konkretnego nie znam, ale ogólnie lubię ich tusze.

    OdpowiedzUsuń
  19. Szukam dobrego tuszu, ale jednak o mocniejszym pogrubieniu rzęs.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja miałam kiedyś tusz tej marki... inny i był spoko. Ale faktycznie, jak bubel, lepiej omijać. Mam tyle tuszy do rzęs, ze aktualnie podziękuje.
    POzdrawiam Kolorowo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inne tusze z tej marki jakie miałam to były fajne, ten tylko trochę bublowaty się okazał... Pozdrawiam 😊

      Usuń
  21. Nie miałam tego tuszu do rzęs i raczej się na niego nie skuszę :/
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nice review.
    Mascara is one of those beauty product
    that we can use and people can see even when wearing a mask.

    Ann
    https://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Cześć!
    Ciekawa maska. Słuchaj, szukam innej dobrej marki, ponieważ chcę spróbować czegoś innego niż obecnie. Dzięki za rekomendację. To jest wspaniałe.
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  24. It looks nice on your lashes but it's a shame it didn't give you the volume and results you were looking for.

    Hope that you are having a wonderful weekend :) We are enjoying our long weekend, with a beach day Friday, playdate and carnival yesterday.

    Away From The Blue

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you 😊 That's great that you had very fine weekend

      Usuń
  25. Nie miałam jeszcze tuszu do rzęs tej marki, ale puder i ja sobie chwalę.

    OdpowiedzUsuń
  26. Używałam kilku tuszy tej marki ale faktycznie, ten nie daje jakiegoś powalającego efektu :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Thanks so much for the review. Very good to know.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawa szczoteczka, szkoda, że efekt rozczarowuje :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Większość mascar tej marki wypada u mnie średnio, choć wiele osób je chwali ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię tusze z tej marki, ten wyjątkowo mi nie podszedł 😊

      Usuń
  30. Od lat używam mascar z Maybelline. Jestem z nich zadowolona, więc nie mam powodu, aby testować inne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajnie, że masz swoje ulubione tusze, które dobrze się u Ciebie sprawdzają 😊

      Usuń
  31. Nie przypadła mi do gustu szczoteczka, ale lubię tusz e z Eveline

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię tusze z tej marki z wyjątkiem tego 😊

      Usuń
  32. Od kilku lat nie testowałam nowego tuszu do rzęs :) Ta szczoteczka byłaby dla mnie niestety za duża :/

    OdpowiedzUsuń
  33. faktycznie, bardzo naturalny efekt.

    OdpowiedzUsuń
  34. Na razie mam sprawdzony tusz, ale może kiedyś i ten wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zaszkodzi wypróbować, może akurat i ten przypadnie Ci do gustu :)

      Usuń
  35. Miałam ten tusz i też nie byłam z niego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  36. Muszę sprawdzić te płatki pod oczy, bo mnie zaintrygowałaś :D też zawsze lubiłam te płyny do kąpieli z Avonu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts