Translate

niedziela, 17 października 2021

Jesienne zapasy kosmetyczne

Nadeszła najwyższa pora, aby zajrzeć do moich zapasów kosmetycznych, po to, abym przypadkiem nie kupiła ponownie takiego samego kosmetyku, który już mam. Trochę czasu jeszcze czasu minie, zanim niektórych z tych rzeczy użyję, a jeszcze więcej minie, zanim napiszę o nich recenzję, tak więc już teraz mam dla Was małą zapowiedź każdej rzeczy, o której niebawem napiszę więcej!


AVON SENSES Kremowy żel pod prysznic Mleczko Kokosowe i Maliny i Kremowy żel pod prysznic, ISANA, pielęgnujący żel pod prysznic, DELIA DAIRY FUN wygładzająco-odżywcze masło do ciała, ABUSZKA AGAFIA maska do włosów osłabionych, zniszczonych, ze skłonnością do puszenia się, drożdżowa, BARWA przywracający blask szampon piwny do włosów, FACE BOOM GUMOWA maska algowa peel-off, BIELENDA BLUEBERRY C-TOX nawilżająco-rozświetlający mus do mycia twarzy, NACOMI NEXT LEVEL kwas hialuronowy 10%, REVOX JUST serum witamina C 20%, Pianotwórczy puder do kąpieli malina, NACOMI kula musująca do kąpieli Summer in Grece, BE BEATY mgiełka do ciała Peony Dream, GLAMFOX Detoksykująca maska probiotyczna, BE BEATY kremowa maseczka Opuncja, SORAYA hialuronowy zastrzyk, PERFECTA EYE PATCH hydrożelowe płatki- kompres pod oczy, PERFECTA PERFECTA peeling drobnoziarnisty, ZIAJA orzeźwiający peeling do twarzy, BIELENDA Amethyst kryształowy peeling gruboziarnisty, AVON ENCANTO IRRESISTIBLE nawilżający balsam do ciała


PIELĘGNACJA CIAŁA


AVON SENSES Kremowy żel pod prysznic Mleczko Kokosowe i Maliny i Kremowy żel pod prysznic, ISANA, pielęgnujący żel pod prysznic, DELIA DAIRY FUN wygładzająco-odżywcze masło do ciała
AVON SENSES Kremowy żel pod prysznic Mleczko Kokosowe i Maliny i Kremowy żel pod prysznic Maślanka i Kakao. Kiedy tylko zobaczyłam te żele w katalogu, stwierdziłam, że muszę je mieć! Już niedługo zacznę ich używać, muszę tylko zużyć te, których używam obecnie (a zostało mi już niewiele). Zamierzam też poznać trzeci wariant zapachowy, czyli Mleko owsiane i Chaber. Recenzja wkrótce...

ISANA, pielęgnujący żel pod prysznic. Kiedy zobaczyłam w Rosmannie (i powąchałam, jak ochroniarz nie patrzył) ten słodki żel z pandą to stwierdziłam, że muszę go mieć! Jeszcze nie wiem, czy napiszę o nim recenzję, bo o innych żelach z Isany pisałam TUTAJ, ale na pewno jeszcze kiedyś wspomnę o nim na moim blogu...

DELIA DAIRY FUN wygładzająco-odżywcze masło do ciała. Uwielbiam kosmetyki w słoiczkach, ale w takim oryginalnym to jeszcze nie miałam. Coś czuję, że to jagodowe masło do ciała będzie moim kosmetycznym hitem. Recenzja wkrótce...


WŁOSY


BABUSZKA AGAFIA maska do włosów osłabionych, zniszczonych, ze skłonnością do puszenia się, drożdżowa, BARWA przywracający blask szampon piwny do włosów
BABUSZKA AGAFIA maska do włosów osłabionych, zniszczonych, ze skłonnością do puszenia się, drożdżowa. Już tyle miesięcy polowałam na tę maskę, aż w końcu się udało! Nareszcie poznam kosmetyki z tej marki, które są bardzo chwalone. Recenzja wkrótce.... być może zbiorcza z szamponem do włosów, który również muszę upolować.

BARWA przywracający blask szampon piwny do włosów. Od zawsze chciałam wypróbować piwny szampon, aż w końcu spotkałam ten z marki Barwa, trochę obawiam się tej marki, bo jeszcze nic z niej nie miałam, ani nie spotkałam się z żadnymi opiniami na jej temat, ale miejmy nadzieję, że moja opinia będzie pozytywna. Recenzja wkrótce...


PIELĘGNACJA TWARZY



FACE BOOM GUMOWA maska algowa peel-off, BIELENDA BLUEBERRY C-TOX nawilżająco-rozświetlający mus do mycia twarzy, NACOMI NEXT LEVEL kwas hialuronowy 10%, REVOX JUST serum witamina C 20%
FACE BOOM GUMOWA maska algowa peel-off. Już od dawna miałam wielką ochotę na tę maseczkę, aż w końcu trafiła w moje ręce, ale o tym opowiem, jak sporządzę o niej osobny wpis. Recenzja wkrótce...

BIELENDA BLUEBERRY C-TOX nawilżająco-rozświetlający mus do mycia twarzy. Ten mus to jedno z moich chciejstw, które udało mi się zrealizować, już nie mogę się doczekać, kiedy zacznę go używać. Coś czuję, że to będzie mój hit. Recenzja wkrótce...

NACOMI NEXT LEVEL kwas hialuronowy 10%. To serum już bardzo długo czeka na swoją kolej, bo dostałam je w lipcu na urodziny, ale w końcu kiedyś zacznę go używać. Kwas hialuronowy to jeden z moich ulubionych składników aktywnych i jestem pewna, że napiszę jeszcze o nim wiele dobrego. Recenzja wkrótce...

REVOX JUST serum witamina C 20%. Moja cera bardzo lubi witaminę C, więc kiedy tylko zużyję serum, które obecnie używam, zaraz się biorę za to. Recenzja wkrótce...


KĄPIEL I NIE TYLKO...



Pianotwórczy puder do kąpieli malina, NACOMI kula musująca do kąpieli Summer in Grece, BE BEATY mgiełka do ciała Peony Dream
Pianotwórczy puder do kąpieli malina. Ten puder czeka na swoją kolej jeszcze od lata, ale nie czekałby tyle, gdybym miała wannę i mogłabym go użyć. Na pewno się nie zmarnuje, bo wiem, że w końcu kiedyś go użyję. Być może recenzja wkrótce...

NACOMI kula musująca do kąpieli Summer in Grece. Nie byłam nigdy w Grecji, więc z chęcią użyję tej kuli, tylko jest mały problem... nie mam wanny, ale tak jak w przypadku wyżej opisanego proszku, jestem pewna, że i tak ją kiedyś użyję, jak nie do kąpieli w wannie, to w misce podczas moczenia stóp. Być może recenzja wkrótce...

BE BEATY mgiełka do ciała Peony Dream. Uwielbiam słodki i trwały zapach tej mgiełki, zacznę jej używać kiedy tylko zużyję mgiełki, które obecnie używam. Recenzji nie będzie, bo już była, można ją przeczytać TUTAJ.


JEDNORAZÓWKI



GLAMFOX Detoksykująca maska probiotyczna, BE BEATY kremowa maseczka Opuncja, SORAYA hialuronowy zastrzyk, PERFECTA EYE PATCH hydrożelowe płatki- kompres pod oczy, PERFECTA PERFECTA peeling drobnoziarnisty, ZIAJA orzeźwiający peeling do twarzy, BIELENDA Amethyst kryształowy peeling gruboziarnisty, AVON ENCANTO IRRESISTIBLE nawilżający balsam do ciała
Maski:
  • GLAMFOX Detoksykująca maska probiotyczna. Maska z Biedronki, którą na pewno użyję i opowiem Wam o niej jak ją zdenkuję.
  • BE BEATY kremowa maseczka Opuncja. Maska z Biedronki, którą już kiedyś miałam i wkrótce ją zużyję. Oczywiście napiszę jeszcze o niej we wpisie o denku.
  • SORAYA hialuronowy zastrzyk. Maseczka z moim ulubionym kwasem hialuronowym, którą z pewności użyję.
  • PERFECTA EYE PATCH hydrożelowe płatki- kompres pod oczy. Uwielbiam te płatki, pisałam o nich nie raz i na pewno jeszcze o nich napiszę.
Peelingi:
  • PERFECTA peeling drobnoziarnisty. Jeden z moich ulubionych jednorazowych peelingów, który nawet doczekał się swojej recenzji. Można ją przeczytać TUTAJ.
  • BIELENDA Amethyst kryształowy peeling gruboziarnisty. Miałam już ten peeling, miał bardzo ładną fioletową konsystencję, która mieniła się pod światło i widać w niej było błyszczące drobinki. Zapach też ma piękny, a co najważniejsze, prawidłowo złuszczał naskórek.
  • ZIAJA orzeźwiający peeling do twarzy. Nie miałam jeszcze tego peelingu, ale jestem bardzo ciekawa jego orzeźwienia, myślę, że go polubię.
Balsamy:
  • AVON ENCANTO IRRESISTIBLE nawilżający balsam do ciała. Przy zamówieniu tych próbek, trochę się pomyliłam, bo myślałam, że zamawiam próbki Encanto Charming (ten jasnoróżowy), bo z tej serii ten zapach najbardziej przypadł mi do gustu. ENCANTO IRRESISTIBLE też jest ładny, więc spokojnie zużyję te próbki.


I to będzie na tyle moich zapasów.


Miałyście któryś z tych produktów? Jak się u Was sprawdziły?
Na recenzję którego z nich czekacie najbardziej?

83 komentarze:

  1. Maska babuszki Agafii mnie zaciekawiła, drożdżowej jeszcze nie miałam. :) Ogólnie fajne zapasy! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jeszcze nie miałam tej maski, nie mogę się doczekać aż jej użyje 😊 dzięki 😊

      Usuń
  2. Naprawdę spore zapasy, niech dobrze służą :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uy algunos productos se ven geniales. Gracias por la recomendación. Te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  4. How are you going to finish all the products? I used to tend to buy lots of them, and had to throw away many of them because they expired or I didn't like them anymore. Now I just buy a few to try...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'll use them all, they have a long expiry date, so they shouldn't expire. I like to buy a lot of products😊

      Usuń
  5. Świetne zapasy. Mnie najbardziej zainteresowały te do pielęgnacji ciała.

    OdpowiedzUsuń
  6. You have lots of wonderful care products today! Have a great week, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  7. i like brand for hair care and bath foam...i like something with fruit fragrant...such as rasberry essence..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I also like fruit scent on cosmetics, becauce it is beautiful

      Usuń
  8. Masz sporo ciekawych produktów do przetestowania :) Kilka nawet znam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie się podoba to masło jagodowe w słoiczku i kula z Grecji. ;

    OdpowiedzUsuń
  10. Super kosmetyki 😁 Tez uwielbiam te płatki pod oczy

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest w czym wybierać. Ja zainwestowałam w dobry krem i jednorazówki maseczek, które uwielbiam, np bananową z Perfecty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam jednorazowe maseczki, tej z Perfecty jeszcze nie miałam, muszę koniecznie ją wypróbować 😊

      Usuń
  12. maseczek nie używam. ale niech ci służy

    OdpowiedzUsuń
  13. Uuuu ładny zapas. Ja też bym musiała przejrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawe zapasy kosmetyczne:) Miałam tą opuncjową maseczkę z Be Beauty Care i była bardzo fajna:) Zainteresowało mnie to masło do ciała w słoiczku Delia, maska do włosów Babuszki Agafii i mgiełka do ciała z Be Beauty Care:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię tę opuncjową maseczkę 😊 mnie też zainteresowały te kosmetyki, nie mogę się doczekać kiedy ich użyję 😊

      Usuń
  15. Parabéns pelos maravilhosos produtos.

    OdpowiedzUsuń
  16. Coś już miałam, coś mam w zapasach. Jednak muszę wiele uzupełnić ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne zapasy :) czekam na recenzją maski do włosów Babuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Myślę, że jesteś rozgrzeszona, bo ja żeli mam tyle co Ty pełnowymiarowych produktów z zapasów hah :D
    Masło delia miałam kiedyś, mnie też 'kupił' słoik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli nie jest jeszcze ze mną tak źle ;D Opakowanie ma bardzo fajne, oby jego działanie też takie było ;)

      Usuń
  19. Niedawno właśnie kupiłam ten żel pod prysznic z Avonu- mleczko kokosowe i maliny. Obłędnie pachnie <3 Muszę wypróbować to serum z Nacomi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już mogę się doczekać kiedy go użyję, ale najpierw muszę zużyć resztki żeli, które mam otwarte ;D

      Usuń
  20. All of these products look really beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawe kosmetyki :) jestem bardzo ciekawa maski z face boom :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ciekawa tej maski, już niebawem zacznę jej używać ;)

      Usuń
  22. Najbardziej zaciekawiłaś mnie tym musem do mycia twarzy z BIELENDA BLUEBERRY C-TOX :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie ten mus bardzo ciekawi, już nie mogę się doczekać, kiedy go użyję ;)

      Usuń
  23. ja do włosów też nakupowałam sporo mazideł:) muszę je zregenerować porządnie

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie miałam żadnego z tych produktów i czekam na recenzję :) Najbardziej zainteresowała mnie maska z Face Boom. Zazdroszczę ci tak małych zapasów <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzje na pewno się pojawią ;) Te zapasy ciągle rosną ;D

      Usuń
  25. Ciekawa jestem tego musu do mycia twarzy z Bielendy i maski z Agafii. Udanego zużywania życzę i oczywiście czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  26. Niestety, żele z isany i avonu koszmarnie wysuszają mi skórę, więc nie sięgam już po nie. Jestem ciekawa jak sprawdzi się u Ciebie ten kwas hialuronony z nacomi.
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda :/ na moją skórę dobrze działają ;) Też jestem ciekawa, jak sprawdzi się u mnie ten kwas, na pewno podzielę się moimi wrażeniami :) Pozdrawiam ;)

      Usuń
  27. Wow great stock!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Thank you very much for the wonderful review! Many brands are familiar to me, I love many of these cosmetic brands)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kupiłam ten sam żel ISANA. Jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Oh very good haul darling
    Great products
    xx

    OdpowiedzUsuń
  31. O właśnie wczoraj kupiłam ten żel z Isany! Najbardziej przekonała mnie panda na opakowaniu, bo nawet go nie powąchałam :D Ale zakup udany, bo pachnie ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też przekonała te panda, jak ją zobaczyłam to już wiedziałam, że żel będzie piękny i słodki, czyli taki jak lubię ;)

      Usuń
  32. Spore zapasy 😁 Mam maskę Babuszki Agafii, używam jej już od ponad miesiąca, ale nie robi jak dla mnie szału;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że dla mnie będzie odpowiednia 😊

      Usuń
  33. Martyna, HAPPY NEW YEAR 2022 TO YOU AND YOUR FAMILY.

    KISSES

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts