Translate

środa, 6 października 2021

Bielenda VEGAN MUESLI Kremowe mleczko do mycia twarzy nawilżające

Dzisiaj swojej recenzji doczekał się pewien produkt myjący do twarzy, który dostałam na urodziny od siostry. Trochę musiał poczekać w zapasach, bo dostałam go w lipcu, ale co się odwlecze to nie uciecze. Nie mogłam już się doczekać kiedy zacznę go używać, bo bardzo lubię linię kosmetyków, z której pochodzi. Tak więc nie przedłużając, zapraszam recenzję!


Bielenda VEGAN MUESLI Kremowe mleczko do mycia twarzy nawilżające
Bielenda Vegan Muesli Kremowe mleczko do mycia twarzy nawilżające jest łatwo dostępne, na pewno znajdziecie je w nie jednej drogerii, nie wiem, w której konkretnie było kupione i za ile, bo jak już wspomniałam wyżej, to mleczko było prezentem urodzinowym. Jest ono przeznaczone do każdego typu cery, nawet tej wrażliwej, tak więc spokojnie może go używać każdy.


OPIS



Bielenda VEGAN MUESLI Kremowe mleczko do mycia twarzy nawilżające
Bielenda Vegan Muesli Kremowe mleczko do mycia twarzy nawilżające ma za zadanie:
  • delikatnie i dokładnie oczyścić naskórek,
  • usunąć makijaż i inne zabrudzenia,
  • odświeżyć i wygładzić skórę,
  • przygotować skórę do dalszej pielęgnacji.
Pełniąc te wszystkie funkcje Bielenda Vegan Muesli Kremowe mleczko do mycia twarzy nie wysusza skóry ani nie narusza jej naturalnej bariery ochronnej.


Składniki aktywne:
  • mleczko kokosowe i mleczko ryżowe -dostarczają wielu witamin i minerałów, silnie nawilżają, odżywiają, mają działanie antyoksydacyjne i kondycjonujące,
  • olej z kiełków pszenicy -łatwo wnika w skórę, regeneruje ją i odżywia, a ponadto ma najwyższą zawartość witaminy E ze wszystkich olejów roślinnych,
  • ekstrakt z owsa -za sprawą występujących w nich substancji odżywczych, koi skórę, zmiękcza ją i nawilża.
 
Skład: Aqua (Water),Glycerin,Sodium Cocoyl Glycinate,Cetearyl Alcohol,Stearyl Alcohol,Oryza Sativa (Rice) Bran Oli,Triticum Vulgare (Wheat) Germ Oil,Cocos Nucifera (Coconut) Oil,Cocos Nucifera (Coconut) Water,Hydrolyzed Rice Bran Protein,Avena Sativa (Oat) Bran Extract,Trehalose,Tapiocha Starch,Xanthan Gum,Disodium EDTA,Citric Acid,Ethylhexylglycerin,Phenoxyethanol,Benzyl Alcohol,Potassium Sorbate,Sodium Benzoate,Parfum (Fragrance),Hexyl Cinnamal,Linalool

Sposób użyciaNależy nanieść mleczko bezpośrednio na suchą skórę twarzy i szyi albo na płatek kosmetyczny, następnie delikatnie i równomiernie masować kolistymi ruchami, a następnie zmyć letnią wodą. Można go również używać do demakijażu. Należy go stosować codziennie lub z zależności od potrzeb.


OPAKOWANIE



Bielenda VEGAN MUESLI Kremowe mleczko do mycia twarzy nawilżające
Bielenda Vegan Muesli Kremowe mleczko do mycia twarzy nawilżające znajduje się plastikowej buteleczce z pompką o pojemności 175 ml. Pompka ma blokadę, więc podczas użycia trzeba przekręcić główkę lekko w bok, aby mleczko wydostało się na zewnątrz. Buteleczka jest koloru białego z minimalistyczną szatą graficzną przedstawiającą owies i pszenicę oraz niezbędne informacje o produkcie. 
 


KONSYSTENCJA I ZAPACH




Bielenda VEGAN MUESLI Kremowe mleczko do mycia twarzy nawilżające
Bielenda Vegan Muesli Kremowe mleczko do mycia twarzy nawilżające ma rzadką lekką konsystencję oraz biały kolor, który pod światło wygląda jak perłowy. Zapach jest bardzo przyjemny i delikatny, czuć w nim naturalne zboża.


MOJA OPINIA



Bielenda VEGAN MUESLI Kremowe mleczko do mycia twarzy nawilżające
Bielenda Vegan Muesli Kremowe mleczko do mycia twarzy nawilżające ma według mnie bardzo wygodne w użyciu opakowanie, podoba mi się blokada pompki, która zapobiega niepotrzebnemu wydostaniu się produktu na zewnątrz. Zapach jest bardzo ładny! Opisałam go dokładnie wyżej, ze względu na jego piękną woń lubię tym mleczkiem myć twarz rano, ponieważ jego aplikacja bardziej mnie rozbudza niż poranna owsianka na śniadanie, której zresztą i tak nigdy nie jem. Chyba pierwszy raz w życiu mam mleczko o tak lekkiej i fajnej konsystencji, która dokładnie oczyszcza skórę mojej twarzy, nawet z makijażu. Po aplikacji tego mleczka nie mam uczucia ściągnięcia na twarzy ani suchości, nic mnie nie szczypie, nie swędzi, a niedoskonałości prawie wcale się nie pojawiają, ale jeśli już jakieś się pojawią, to myślę, że to raczej wina niewłaściwego jedzenia, którego zawsze ciężko omówić. Podsumowując, mleczko to jest jednym z fajniejszych środków myjących, jakie miałam w ostatnim czasie, bo nie tylko prawidłowo oczyszcza moją skórę, ale pozostawia ją miękką i gładką.


A Wy znacie Bielenda Vegan Muesli Kremowe mleczko do mycia twarzy nawilżające?
Jaki jest Wasz ulubiony produkt myjący do twarzy?

79 komentarzy:

  1. Boa tarde Martyna. Parece ser um produto maravilhoso.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sounds a very good product!
    XO
    S
    https://s-fashion-avenue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje się być bardzo ciekawym produktem. Z chęcią bym użyła. Lubię tę markę.
    Pozdrawiam Kolorowo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak od siostry to musi być dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ani formuła, ani zapach mnie nie przekonują, więc tym razem produkt nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, chociaż ja polubiłam i zapach i formułę 😊

      Usuń
  6. Nie znam tego mleczka, ale chyba warto się nim zainteresować. Ja do mycia twarzy używam głownie kosmetyków Be Beauty Care:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie warto się nim zainteresować, bo jest świetne. Lubię kosmetyki z Be Beauty 😊

      Usuń
  7. It was a very nice birthday gift!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam, ale chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oh very interesting product darling

    OdpowiedzUsuń
  10. Awesome! Looks like something I need to find!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gracias por la recomendación suena genial. Te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  12. Hola! me llama mucho, parece un buen producto. Besos

    OdpowiedzUsuń
  13. Tego mleczka nie znam, ale ogólnie lubię kosmetyki Bielenda :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam, ale chętnie wypróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Excellent milk according to the description. It's great that it does not dry out the skin and cleanses well of makeup.

    OdpowiedzUsuń
  16. Raz w życiu kupiłam mleczko do mycia twarzy i nie byłam zadowolona, więc nie próbowałam już nigdy tego typu kosmetyku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też średnio przepadam za mleczkami, ale to jest na prawdę fajne i daje pozytywne efekty 😊

      Usuń
  17. it sounds like a good product and it's nice you like the scent and enjoy using it :)

    Hope your week is going well and you have a nice weekend ahead of you :)

    Away From The Blue

    OdpowiedzUsuń
  18. Cześć!
    Uwielbiam oczyszczające mleczko nawilżające.
    Nie wiedziałem o tej marce, wygląda ciekawie. Zdejmuję to.
    Świetna i kompletna recenzja!
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam to mleczko 😊 dziękuję i również pozdrawiam 😊

      Usuń
  19. Interesujący produkt, nie słyszałam o nim wcześniej :) Trzeba by go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością trzeba go wypróbować, bo jest świetny 😊

      Usuń
  20. Ciekawy produkt, myślę że sprawdziłby się u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Podoba mi się to mleczko, więc pewnie zdecyduję się na jego zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Chętnie przetestowałabym ten produkt :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Looks great, your review is good.

    OdpowiedzUsuń
  24. sound great brand as cleansing milk...

    i want to try it

    great review dear

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. This milk is very good. I very recommend this product 😊 Thank you 😊

      Usuń
  25. Looks very healthy and worth trying. Great review!

    OdpowiedzUsuń
  26. This looks like such a wonderful product!

    OdpowiedzUsuń
  27. Must be very effective, vegan and has milk too.

    Ann
    https://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Boa tarde Martyna. Infelizmente o tradutor sai muitas palavras erradas. Parece ser um produto maravilhoso.

    OdpowiedzUsuń
  29. Niestety nie miałam okazji stosować kosmetyków z tej serii. To mleczko wydaje się naprawdę ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja ostatnio poszłam w pianki, ale samą markę Bielenda bardzo lubię i chętnie do niej wracam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pianki do twarzy też są fajne, też lubię Bielendę, świetne ma produkty :)

      Usuń
  31. Tak się składa, że bardzo lubię tę firmę i zawsze lubiłam. Choć ostatnio moja twarz zaczęła się przetłuszczać w okolicach żuchwy i musiałam zacząć używać skuteczniejszych kosmetyków dla cery trądzikowej, więc proponowany przez Ciebie kosmetyk może być za łagodny...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo lubię firmę 😊 No rozumiem, niestety do cery trądzikowej może być za słabe to mleczko...

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts