Translate

niedziela, 10 października 2021

Clou Serum antyoksydacyjne

Na co zwracacie największą uwagę podczas zakupu kosmetyku naturalnego? Ja zwracam uwagę na to, aby zastąpił mi on kilka kosmetyków w jednym. Uwielbiam wielofunkcyjne produkty, które mogą być dla mnie kremem lub serum do twarzy, odżywką do paznokci i do włosów w jednym. Używanie takich kosmetyków jest bardzo ekonomiczne i wygodne. Udzielając mniej więcej takiej odpowiedzi w jednym z konkursów na Instagramie, wygrałam pewien kosmetyk, który z powyższą odpowiedzią ma tyle wspólnego, że też jest kosmetykiem naturalnym. Przyjrzyjmy mu się bliżej!


Clou Serum antyoksydacyjne
Tym kosmetykiem jest Clou Serum antyoksydacyjne. Nie jest to zbyt tani kosmetyk, bo jego cena na stronie sklepu Clou wynosi 109 zł, dlatego pewnie, gdybym nie wygrała go w konkursie na Instagramie, pewnie nie pisałabym teraz o nim recenzji. Serum to wydało się idealne dla moje cery, więc stwierdziłam, że warto było o nie powalczyć. Zobaczmy zatem, czym Clou Serum antyoksydacyjne zachęciło mnie do wzięcia udziału w konkursie:


OPIS PRODUCENTA



Clou Serum antyoksydacyjne
Z opisu producenta wynika, że Clou Serum antyoksydacyjne zawiera:
  • ekstrakt z australijskiej śliwki kakadu,
  • zieloną herbatę,
  • prebiotyk,
  • kwas hialuronowy.

Te składniki aktywne mają za zadanie zregenerować, zabezpieczyć przed szkodliwym wpływem środowiska, ukoić i silnie nawilżyć skórę oraz rozjaśnić przebarwienia. Dzięki nim skóra ma być odświeżona i wyglądać młodziej.


SKŁAD
 


Clou Serum antyoksydacyjne


OPAKOWANIE


Clou Serum antyoksydacyjne
Clou Serum antyoksydacyjne mieści się w czarnej szklanej buteleczce o pojemności 30 ml. Posiada ona czarną zakrętkę, do której przymocowana jest pipeta, służaca do nakładania produktu. Zakrętka ta posiada również przycisk na czubku, po  naciśnięciu którego więcej produktu wydobywa się z pipety. 
  


KONSYSTENCJA I ZAPACH



Clou Serum antyoksydacyjne
Clou Serum antyoksydacyjne ma rzadką konsystencję, ale nie wodnistą, po nałożeniu jej na twarz, lekko z niej spływa. Zapach jest prawie niewyczuwalny, może ktoś, kto ma mocny węch, coś w nim wyczuje.


MOJA OPINIA



Clou Serum antyoksydacyjne
Clou Serum antyoksydacyjne ma wygodne w użyciu opakowanie. Jest wydajne, używam go już ponad miesiąc i końca nie widać. Codziennie rano wklepuję kilka kropel w całą twarz, a przed pójściem spać tylko po jednej w pod oczami. Po ponadmiesięcznym stosowaniu zauważyłam poprawę w kondycji mojej cery. Ma ona bardziej wyrównany koloryt, niż miała przed użyciem tego serum, żadnych nowych zmarszczek nie ma, a te istniejące, czyli dwie pod oczami i jedna między brwiami stały się prawie niewidoczne. Zauważyłam, że cera mniej się świeci w ciągu dnia, pory są bardziej zwężone, a niedoskonałości prawie się nie pojawiają. Jednym słowem uważam, że Clou Serum antyoksydacyjne okazało się nagrodą, o którą warto było powalczyć i cieszę się, że mogłam poznać ten fajny kosmetyk!
 

A Wy znacie Clou Serum antyoksydacyjne?
Jakie jest Wasze ulubione serum do twarzy?

102 komentarze:

  1. Nie znałam tego serum, ale zaciekawiłaś mnie tym produktem :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Products like this are good. Have a great day, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja znów nie jestem zwolenniczką takich kosmetyków o różnym zastosowaniu, bo zaraz mi w głowie brzmi, ze jak coś jest do wszystkiego, to... wiadomo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jest trochę w tym racji, ale mimo to lubię kosmetyki, które są wielofunkcyjne i przy tym są bardzo skuteczne 😊

      Usuń
  4. This serum is wonderful. I decided to give this a try when I saw it on amazon because I was running low on the antioxidant moisturizing serum I've been using.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I agree with you this serum is wonderful. I very recommend this product 😊

      Usuń
  5. Boa tarde. Produtos interessantes. Acho que não temos aqui no Brasil.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam go, ale czuję się zachęcona do wypróbowania tego serum :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gracias por la recomendación. Se ve genial, te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  8. Looks effective, nice review.
    I love face serums.

    Ann
    https://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. It's new to me...sounds like a good product.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dear Martyna! I am proud of you! You've won the good product! Congratulations!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you 😊 I'm very happy with this product 😊

      Usuń
  11. Interesujące serum :) Nie słyszałam o nim nigdy wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie słyszałam o tym serum, ale bardzo lubię lubię tego typu kosmetyki: )
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię tego typu kosmetyki 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  13. Nie znam tej marki.. Obecnie używam serum Reviver z SkinTry i fajnie się u mnie sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam nigdy serum z tej marki, ciekawe, jakby się u mnie sprawdziło 😊

      Usuń
  14. I had a feeling green tea would be in it. Hope it works well.

    OdpowiedzUsuń
  15. Looks great! All the best with this product!

    OdpowiedzUsuń
  16. Didn't know this brand but that serum sounds great!
    XO
    S
    https://s-fashion-avenue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. I don't know this product but it looks very good.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy nie używałam żadnego serum do twarzy. To wydaje się bardzo fajne, ale niestety cena dla mnie zbyt wysoka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena mogłaby być trochę niższa, ale co zrobić 😊

      Usuń
  19. Ciekawe serum i ma niezły skład .

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwsze słyszę o tej marce i tym produkcie :D

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo podoba mi się skład tego cudeńka:) warty nakładania na japę:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki niemu moja japa jest w lepszym stanie niż była 😀

      Usuń
    2. kurcze moja teraz się drze że też chce xd

      Usuń
    3. To musisz jej kupić to serum 😀

      Usuń
  22. Prezentuje się dobrze. Niestety, cokolwiek nałożę na twarz, od razu mnie wysypuje. Moja buzia najbardziej lubi się ze zwykłą wodą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To niedobrze 😕 to serum ma tak fajny skład, że na pewno by Cię nie wysypało 😊

      Usuń
  23. it's great you were able to try this even if it was too expensive for you to consider before. It's really nice that it's worth the price for you and you've noticed a difference with using it too :)

    Hope your week is going well so far :) It's a rainy one here!

    Away From The Blue

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yes this product is worth the price becauce it is great serum to face 😊 Thank you 😊

      Usuń
  24. Super, że serum działa i jest bardzo wydajne :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gracias por la recomendacion, parace un buen producto. Besos

    OdpowiedzUsuń
  26. Super, że serum się sprawdziło i jesteś zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kurczę kucisz tym serum... obiecałam sobie, że nie będę nic kupować do twarzy, bo zawsze się to kończy pogorszeniem stanu cery, ale ten kosmetyk wydaje się wart testowania. Tylko ta cena xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może do tej pory trafiłaś na gorsze kosmetyki? Myślę, że po tym serum nic złego by Ci się nie stało na twarzy 😊

      Usuń
  28. Never heard about that product!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Sounds so good! Thanks for sharing.

    Abdel | Infinitely Posh.

    OdpowiedzUsuń
  30. Obrigado pelo cosmético maravilhoso.

    OdpowiedzUsuń
  31. Sounds like a great product! The packaging looks neat.
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Great serum! I am not familiar with this brand, but with pleasure I read about the serum. Cool win, congratulations!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. This serum is very good but this brand is great. Thank you 😊

      Usuń
  33. serum wygląda świetnie, ale cena troszkę odstrasza:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Tego serum nie miałam okazji jeszcze poznać, w sumie to pierwszy raz o nim słyszę i z przyjemnością je poznam.

    OdpowiedzUsuń
  35. Lubię sięgać po sera antyoksydacyjne ❤

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratuluję wygranej! :)
    Ja mam olejek tej marki, ale czeka jeszcze na testy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊 jestem bardzo ciekawa Twoich wrażeń po użyciu tego serum 😊

      Usuń
  37. Ja obecnie nie używam żadnego :D Aaaaa przydałoby się:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kiedyś nie używałam, ale jak już zaczęłam to teraz nie mogę przestać 😀

      Usuń
  38. Skusiłabym się na to serum, ale jednak cena mnie powstrzymuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena trochę odstrasza, ale mimo to serum świetne;)

      Usuń
  39. Nie znam tego serum, tak naprawdę to testuję pierwsze moje serum obecnie. :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratuluję tak zacnej nagrody. Serum wygląda ciekawie. Może kiedyś wypróbuję :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja nie mam ulubionego serum ale często stosuje różne na noc. Nadal szukam tego idealnego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już znalazłam kilka idealnych dla mnie, między innymi ten :D

      Usuń
  42. Gratuluje wygranej w konkursie :)
    Serum nie znam.
    Trochę za drogie, po za tym rzadko sięgam po tego typu kosmetyki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) W mojej pielęgnacji ostatnimi czasy takie sera to podstawa ;D

      Usuń
  43. Ciekawy produkt :))
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  44. Gracias por la recomendación te mando un beso

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts